Характеристика
___________________,
учениці 3-В класу
__________ ліцею № 1 _________ міської ради
08.04.2014 року народження
_________________ навчається у 3-В класі ___________ ліцею № 1 _______міської ради з 01 вересня 2020 року.
Загальний психічний розвиток відповідає віку дитини. На контакт іде не завжди охоче. Інтерес до завдань непостійний. У дівчинки наявні порушення опорно-рухового апарату, проте пересувається самостійно, на напівзігнутих ногах. Рухи неповні, обмежені. Мова чітка.
Валерія активно приймає участь у груповій роботі на уроках, спільних іграх під час перерв. При відповідях на питання під час уроків використовує неповні речення, інколи відповідати вдається зі складністю. Вчить вірші напам'ять і вільно розповідає їх перед класом. Добре сприймає тексти на слух, вміння переказувати на середньому рівні. Текст читає зв'язними реченнями.
Виникають труднощі при письмі під диктовку. Списує з друкованої основи самостійно.Спостерігаються позитивні зміни у визначенні складів та наголосу в словах. Значно збільшився словниковий запас.
Вміє виконувати дії додавання та віднімання у межах ста. Обчислення виразів та прикладів виконує практично самостійно. Розв'язок задач робить за допомогою вчителя або асистента.
Саморегуляція та самообслуговування на достатньому рівні: готує робоче місце, самостійно вдягається, повністю володіє навичками особистої гігієни.
_____ з радістю виконує доручення учителя та із задоволенням бере участь у виховних та позакласних заходах. Дуже любить співати, читати, малювати.
У родині взаємовідносини доброзичливі. Мати та рідні приділяють належну увагу вихованню дитини.
Класний керівник __________________
Асистент учителя ___________________