Характеристика учнів 8 класу початкового, середнього і достатнього рівнів навчання

Про матеріал
Характеристика учнів 8 класу початкового, середнього і достатнього рівнів навчання
Перегляд файлу

       Характеристика

П І П

учня 8 класу

назва навчального закладу

П І , 2009 року народження, навчається у (назва ліцею) з першого класу. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Навчається не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням, до навчання не виявляє зацікавленості. Повільно запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. Найбільший інтерес проявляє до уроків трудового навчання та фізичної культури. Цікавиться іграми на телефоні. На уроках часто неуважний, домашні завдання виконує не завжди.  Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава. Неговіркий. Безпосередній. Має власну думку.  Рівний у відносинах з усіма. 

У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Доручену справу доводить до кінця.

Батьки учня цікавляться його навчанням та поведінкою, відвідують класні та загальношкільні батьківські збори.

 

          Директор                                                                           

       

          Класний керівник 

    

 

 

 

 

 

 

Характеристика

П І П

учня 8 класу

назва навчального закладу

П І , 2009 року народження, навчається в даній школі з 6 класу. Рівень успішності має низький та середній з усіх предметів. Домашні завдання систематично не виконує. На уроках веде себе байдуже, часто відволікається на розмови з однокласниками. Вчителю постійно треба нагадувати про належну підготовку до уроку. З багатьох предметів відсутні зошити. Шкільна мотивація розвинена недостатньо, про що свідчить  неохоче відвідування школи, під час уроків переважно займається сторонніми справами, іграми, зазнає серйозних труднощів у навчанні, не справляється з навчальною діяльністю, що пов'язано з недостатнім розвитку довільності уваги. Схильний до пропусків уроків без поважної причини. У минулому навчальному році був поставлений на внутрішкільний облік, у зв’язку з порушенням Уставу школи та низьким рівнем навчальних досягнень.

Прагне до спілкування. Ставить багато запитань. Виконує доручення совісно, в усьому шукає легких рішень.  Інколи бере участь у позаурочних виховних заходах.

Батьки не цікавляться навчанням дитини, не підтримують зв’язок з класним керівником, уникають загальношкільні та класні батьківські збори  .

 

          Директор                                                                

       

Класний керівник     

 

 

 

 

 

 

Характеристика

П І П

учня 8 класу

назва навчального закладу

П І , 2009 року народження, навчається в даній школі з 1 класу.

Рівень знань учня – середній. Належить до тієї категорії учнів, які не повною мірою використовують свій потенціал. До уроків готується не систематично, характе­ризується недостатнім поточним самоконтролем за власною діяльністю, що призводить до численних  помилок при виконанні навчальних за­вдань. Опанування частини шкільних предметів дається важко, але схильний до вивчення гуманітарних дисциплін.

Життєрадісний та веселий. Легко піддається чужому впливу. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. До доручень ставиться відповідально. Бере участь у позаурочних виховних заходах.  Правила  поведінки на уроках іноді порушує, але після зауважень вчителя намагається себе вести стримано.

Батьки цікавляться навчанням дитини, підтримують зв’язок з класним керівником у телефонному режимі. Регулярно відвідують школу.

 

           Директор                                                                         

       

Класний керівник      

   

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

П І П

учня 8 класу

назва навчального закладу

П І  , 2009 року народження, навчається у даному навчальному закладі з першого класу. Зарекомендував себе як старанний учень. Володіє навчальним мате­ріалом на достатньому та середньому рівнях.  На уроках уважний, але не завжди активний, стабільно виконує домашні завдання. Має добрий загальний розвиток. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Із задоволенням відвідує спортивну секцію з футболу.

До виконання громадських доручень ставиться сумлінно і добросовісно.  Іноді бере участь у виховних заходах ліцею. Скромний, веселий, товариський, врівноважений, самостійний. Підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.

Батьки приділяють належну увагу вихованню сина. Підтримують зв’язок з класним керівником у телефонному режимі, цікавляться його успіхами  у навчанні і поведінкою.

 

          Директор                                                                      

       

Класний керівник                                                        


 

 



 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бринько Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михайленко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
9016
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку