Розробка "Аналіз виховної роботи за минулий рік"

Про матеріал
Дана розробка може бути використана при розробці плану виховної роботи вихователя або класного керівника для здобувачів освіти з порушеннями слуху у восьмому класі.
Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи за минулий рік

     В 2021-2022 навчальному році у визначенні змісту роботи у класі я  здійснювала свою діяльність відповідно до основних завдань  школи, спрямованих на: виховання громадянина України; формування патріотизму в українському суспільстві; його наукового світогляду, розвитку учнівських здібностей і обдарувань; виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного і класного майна; формування засад здорового способу життя; виховання любові до  природи, вироблення навиків екологічної культури;виховання поваги до вчителів, старших, батьків;   формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.

    У виховній роботі використовувала різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування, класні збори, конкурси, рольові ігри, трудові десанти,екскурсії, виставки-конкурси, усні журнали, вікторини, ігрові програми, інтелектуальні ігри. Виховна робота у класі проводилась за основними орієнтирами виховання. Усі заходи були спрямовані на формування згуртованого та працездатного колективу. Всі здобувачі освіти з порушеннями слуху класу приймали активну участь у загальношкільних заходах, концертах, лінійках, спортивних змаганнях, акціях, ярмарках.

Але у виховній роботі є ще недоліки, над якими необхідно працювати,а саме:

  1. Виховувати справжніх патріотів своєї держави. 
  2. Працювати над згуртуванням класного колективу, виробленням навичок культурної поведінки і дотриманням правил для здобувачів освіти з порушеннями слуху.
  3. Формувати у здобувачів освіти з порушеннями слуху риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.
  4. Формувати особистісні риси громадянина України, наслідувати духовні цінності українського народу.
  5. Виховувати здобувачів освіти з порушеннями слуху на основі народної моралі та милосердя, розвивати кращі риси людського характеру, навчальні навички.
  6. Виховувати в  здобувачів освіти з порушеннями слуху любов до рідного краю, до України, повагу до державних символів та народних традицій.
  7. Вчити  здобувачів освіти з порушеннями слуху спостерігати і розповідати:

А) Вдосконалювати процеси мислення, уявлення, увагу, пам’ять, сприйняття; 

Б) Поповнювати запас знань;

В) Розвивати зв’язне мовлення.

  1. Впроваджувати міжпредметні зв’язки на основі дидактичних розвиваючих ігор.
  2. Підтримувати тісний контакт з батьками здобувачів освіти з порушеннями слуху для спільного та правильного виховання дітей.
  3. Систематично проводити індивідуальну роботу з здобувачів освіти з порушеннями слуху .
docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку