Розробка "Цілі та завдання виховної роботи. "

Про матеріал
У розробці представлено мету виховної роботи, приорітетні напрямки та завдання виховної роботи для здобувачів освіти з порушеннями слуху у восьмому класі.
Перегляд файлу

ІІ. Цілі та завдання виховної роботи

Мета виховної роботи:

  • набуття здобувачами освіти з порушеннями слуху школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування  особистісних ознак громадян української держави; розвиток духовної, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

Пріорітетні напрямки роботи:

• системний підхід до управління виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація Концепції патріотичного виховання особистості;

• досягнення ефективності роботи педагогічного колективу щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів;

• забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення родоводу, залучення здобувачів освіти з порушеннями слуху  до вивчення народних звичаїв, обрядів, виховання національної свідомості та самоосвіти.

Завдання виховної роботи:

1.    Глибоко вивчати індивідуальні особливості здобувачів освіти з порушеннями слуху, їх інтереси, потреби.

2.    Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя.

3.    Розширювати, поглиблювати і систематизувати розуміння  здобувачами освіти з порушеннями слуху моральних  цінностей, норм і правил, культурної поведінки в школі, суспільстві.

4.    Формувати практичні вміння і навички культурної поведінки, турботливого ставлення до людей, природи, всенародних надбань.

5.    Розвивати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху справедливо оцінювати свої і чужі вчинки, формувати емоційно-цінувальне ставлення до них.

6.    Вчити здобувачів освіти з порушеннями слуху  вмінню працювати за планом, ставити перед собою конкретні завдання, виконувати їх.

7.    Розкривати перед кожним здобувачем освіти з порушеннями слуху можливості його особистої участі в суспільно-корисних справах, залучати до посильного їх виконання.

8.    Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організованість, обов’язковість, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, справедливість, дисциплінованість.

9.    Залучати здобувачів освіти з порушеннями слуху до скарбниць української культури на основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу.

10.Вчити здобувачів освіти з порушеннями слуху  турбуватися про своє здоров’я, вивчати з ними правила особистої гігієни.

11. Вивчати інтереси і потреби сім’ї здобувачів освіти з порушеннями слуху, удосконалювати зв’язки з нею.

12. Організовувати і проводити педагогічний всеобуч батьків.

docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку