ІІ. Цілі та завдання виховної роботи
Мета виховної роботи:
Пріорітетні напрямки роботи:
• системний підхід до управління виховним процесом школи, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація Концепції патріотичного виховання особистості;
• досягнення ефективності роботи педагогічного колективу щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості, правоохоронних органів щодо попередження правопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів;
• забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення родоводу, залучення здобувачів освіти з порушеннями слуху до вивчення народних звичаїв, обрядів, виховання національної свідомості та самоосвіти.
Завдання виховної роботи:
1. Глибоко вивчати індивідуальні особливості здобувачів освіти з порушеннями слуху, їх інтереси, потреби.
2. Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя.
3. Розширювати, поглиблювати і систематизувати розуміння здобувачами освіти з порушеннями слуху моральних цінностей, норм і правил, культурної поведінки в школі, суспільстві.
4. Формувати практичні вміння і навички культурної поведінки, турботливого ставлення до людей, природи, всенародних надбань.
5. Розвивати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху справедливо оцінювати свої і чужі вчинки, формувати емоційно-цінувальне ставлення до них.
6. Вчити здобувачів освіти з порушеннями слуху вмінню працювати за планом, ставити перед собою конкретні завдання, виконувати їх.
7. Розкривати перед кожним здобувачем освіти з порушеннями слуху можливості його особистої участі в суспільно-корисних справах, залучати до посильного їх виконання.
8. Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організованість, обов’язковість, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, справедливість, дисциплінованість.
9. Залучати здобувачів освіти з порушеннями слуху до скарбниць української культури на основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу.
10.Вчити здобувачів освіти з порушеннями слуху турбуватися про своє здоров’я, вивчати з ними правила особистої гігієни.
11. Вивчати інтереси і потреби сім’ї здобувачів освіти з порушеннями слуху, удосконалювати зв’язки з нею.
12. Організовувати і проводити педагогічний всеобуч батьків.