ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускника 9-Б класу ……
Іван навчається на інклюзивній формі навчання. Навчальний матеріал засвоює в міру своїх можливостей, на низькому та середньому рівні. Учневі дуже важко дається математика, хімія. Читає повільно, може писати під диктовку, але допускає помилки. У школяра переважає наочно-образне мислення. Відтворення навчальної інформації (правил, текстів, змісту навчальних завдань) часто неповне, неточне. Самостійно застосувати вивчений матеріал на уроці не може.
Любить займатися спортом, виявляє інтерес до музичного мистецтва. Потребує постійної індивідуальної уваги вчителя та психолога.
Веселий, товариський,працелюбний, дисциплінований. Дотримується правил поведінки для учнів. Івану подобається бути серед дітей. Учень із задоволенням виконує доручення дорослих, поважає старших людей.
Батьки приділяють досить велику увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускника 9-Б класу
Дмитро навчався в …. гімназії з першого класу. Даний заклад закінчив з середнім рівнем знань. Навчався в міру своїх сил і в залежності від зацікавлення темою предмета. На уроках не завжди був уважним. Часто не виконував домашні завдання. Часто був незібраний, не проявляв достатньої активності й уважності, тому несправлявсь з навчальним завданнями.
Учень скромний,охайний має кілька друзів, з іншими учнями підтримував нейтральні товариські стосунки. Неагресивний, уникає конфліктних ситуацій. До лідерства не прагне, воліє працювати в команді. Легко піддається чужому впливу. З відповідальністю ставився до доручень учителів і громадської діяльності.
Мама приділяє належну увагу вихованню Дмитра. Завжди цікавилася його навчанням та поведінкою й належно реагували на зауваження вчителів.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу ………
Вікторія навчався в …. гімназії з першого класу. Даний заклад закінчила з достатнім рівнем знань. Зарекомендувала себе як старанна , дисциплінована , скромна учениця.
Цікавиться подіями сучасного життя, вміє висловлювати та відстоювати свою думку. Учениця є членом команди шкільного лісництва. Захоплюється музикою, навчається в музичній школі, співає в шкільному ансамблі «Надія». Пише власні вірші, дуже артистична, активна.
Правила поведінки завжди виконує свідомо. Має багато друзів, підтримує товариські стосунки з багатьма учнями. Любить працю, багато допомагає вдома.
Мама приділяє належну увагу вихованню Вікторії. Завжди цікавилася її навчанням та поведінкою .
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б
Марія навчалася в …… гімназії з першого класу. Під час навчання зарекомендувала себе як старанна, дисциплінована, працелюбна, уважна учениця. Володіла навчальним матеріалом на достатньому та високому рівнях та добре його запам’ятовувала. На уроках завжди зосереджувала свою увагу на поясненні вчителя, не відволікалася. Має добрий загальний розвиток.
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно, бере активну участь у всіх суспільних справах, не зважаючи на власний час. Добре й у призначений термін виконує будь-яку доручену їй справу. Реально оцінює свої власні можливості, вибираючи завдання й справи під силу. Самостійно, без коливань приймає відповідальне рішення.
Весела , товариська, стримана , самостійна, дисциплінована. Дотримується правил поведінки для учнів. Охоче вступає в контакт з оточуючими, любить працювати і відпочивати з іншими. Підтримує дружні стосунки з однокласниками та старшими учнями.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускника 9-Б класу ……
Владислав навчався в даному закладі з п’ятого класу. Учень систематично відвідував гімназію, без поважних причин заняття не пропускав. Мав достатній та середній рівень навчальних досягнень. Навчався в міру своїх сил і в залежності від зацікавлення темою предмета. За час навчання зарекомендував себе як дисциплінований, старанний. працелюбний, уважний учень.
Брав активну участь у громадському житті школи та класу. До виконання доручень ставився сумлінно. Правила поведінки завжди свідомо виконував. Об’єктивний в оцінці власних і чужих вчинків. Владислав товариський, має багато друзів серед учнів класу.
Бабуся систематично цікавилася успіхами внука, приділяючи належну увагу навчанню та вихованню.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускника 9-Б класу ……
Дмитро навчався в гімназії з першого класу. Даний заклад закінчив з достатнім рівнем знань. Навчався не в повну міру своїх сил. Добре запам’ятовує учбовий матеріал. На уроках завжди був уважний. На уроках завжди зосереджує свою увагу на поясненні вчителя, не відволікається. Має здібності до вивчення інформатики
Учень працелюбний, до класних, громадських доручень ставився відповідально й виконував бездоганно. Брав активну участь у житті класу.
Дмитро спокійний, урівноважений, неконфліктний, вміє висловлювати власні думки та адекватно реагує на зауваження вчителів та однокласників. Завжди приходить на допомогу товаришам у вирішені певних питань.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу ………
Анна отримала знання в …. з першого класу. Даний заклад закінчила з високим рівнем знань, за що отримала свідоцтво з відзнакою.
На уроках завжди зосереджує свою увагу на поясненні вчителя, не відволікалася. До виконання громадських доручень ставиться сумлінно, бере активну участь у всіх суспільних справах, не зважаючи на власний час. Відмінно й у призначений термін виконує будь-яку доручену їй справу. Виступає зачинателем багатьох справ, не прагнучи одержати за це ніякого визнання.
Приймає активну участь у громадському житті класу та школи, є учасником багатьох конкурсів та олімпіад. Анна співає в шкільному ансамблі «Надія», є членом команди шкільного лісництва.
Весела, товариська , стримана, врівноважена, дисциплінована. Дотримується правил поведінки для учнів. Охоче вступає в контакт з оточуючими. Підтримує дружні стосунки з однокласниками та старшими учнями, має серед них безумовний авторитет.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу ……..
Мирослава навчалася в …. з першого класу. Під час навчання зарекомендувала себе як старанна, дисциплінована, працелюбна, уважна учениця. Навчалася в міру своїх сил. Володіла навчальним матеріалом на достатньому та високому рівнях. На уроках завжди зосереджувала свою увагу на поясненні вчителя, не відволікалася. Має добрий загальний розвиток.
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно, бере активну участь у всіх суспільних справах, не зважаючи на власний час. Добре й у призначений термін виконує будь-яку доручену їй справу. Учениця співає в шкільному ансамблі «Надія». Реально оцінює свої власні можливості, вибираючи завдання й справи під силу.
Весела , товариська, стримана , самостійна, дисциплінована. Дотримується правил поведінки для учнів. Охоче вступає в контакт з оточуючими, любить працювати і відпочивати з іншими. Підтримує дружні стосунки з однокласниками та старшими учнями.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу ……
Ангеліна навчалася в ……… з першого класу. Даний заклад закінчила з достатнім рівнем знань. Навчалася в міру своїх сил.
Учениця є активною учасницею всіх творчих конкурсів на районному та обласному рівні. За що нагороджена великою кількістю дипломів першого, другого, третього ступеня, грамотами, подяками.
Вона добросовісна, в колективі товариська, має багато друзів. Поважає оточуючих, користується взаємною повагою. Завжди акуратна, прекрасно вихована. Багато читає, малює, вишиває, займається спортом.
Ангеліна морально стійка, не зупиняється на досягнутому, завжди оптимістично настроєна, швидко знаходить вихід з певних ситуацій.
Мама приділяє належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускника 9-Б класу ……
Владислав навчався в …. з першого класу. Даний заклад закінчив з середнім рівнем знань. Предмети природничого циклу засвоїв краще. Навчався не в повну міру своїх сил і в залежності від зацікавлення темою предмета. На уроках не завжди був уважним.
Працелюбний, до класних, громадських доручень ставивсь відповідально. Брав активну участь у житті класу. Захоплюється бойовим видом спорту.
Має веселу вдачу, непосидючий, тому інколи порушував дисципліну на уроках.
Впродовж навчання зарекомендував себе як учень, що має лідерські якості. Має дружні відносини не лише з однокласниками, а й з учнями старших класів.
Батьки завжди цікавилися навчанням та поведінкою Владислава й належно реагували на зауваження вчителів.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б ……
Мирослава навчалася в …… з першого класу. Даний заклад закінчила з достатнім та високим рівнем знань. Навчалася в міру своїх сил.
Вона добросовісна,акуратна,прекрасно вихована, працьовита в колективі товариська, має багато друзів. Поважає оточуючих, користується взаємною повагою. Захоплюється малюванням, творчістю, спортом.
Учениця є активною учасницею всіх творчих конкурсів з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва на районному та обласному рівні. За що нагороджена великою кількістю дипломів першого, другого ступеня, грамотами, сертифікатами .
Мирослава швидко знаходить вихід з певних ситуацій ,морально стійка, не зупиняється на досягнутому, завжди оптимістично настроєна.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу ……
Евеліна отримувала знання в …….з першого класу. Даний заклад закінчила з високим рівнем знань, за що отримала свідоцтво з відзнакою. Одна з кращих учениць класу.
На уроках завжди зосереджує свою увагу на поясненні вчителя, не відволікається. Дотримується правил поведінки для учнів. Приймає активну участь у громадському житті класу, школи. Учениця є учасницею багатьох олімпіад та конкурсів районного та обласного рівня. Є членом команди шкільного лісництва. Пише власні вірші, співає в шкільному ансамблі «Надія».
До виконання громадських доручень ставиться сумлінно, бере активну участь у всіх суспільних справах, не зважаючи на власний час. Добре й у призначений час виконує будь-яку доручену їй справу. Виступає зачинателем багатьох справ, не прагнучи одержати за це ніякого визнання.
Евеліна скромна, весела, товариська, дисциплінована. Охоче вступає в контакт з оточуючими, любить працювати й відпочивати з іншими. Самостійно без вагань приймає відповідальні рішення. Підтримує дружні стосунки з однокласниками . Серед друзів має великий авторитет.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу …..
Дарія отримувала знання в …… з першого класу. Даний заклад закінчила з високим рівнем знань, за що отримала свідоцтво з відзнакою . Це одна з найкращих учениць класу. На уроках завжди зосереджує свою увагу на поясненні вчителя, не відволікалася.
До виконання громадських доручень ставиться старанно. Приймає активну участь у громадському житті класу та школи, є учасником багатьох шкільних конкурсів. Відмінно й у призначений термін виконує будь-яку доручену їй справу. Дотримується правил поведінки для учнів.
За характером чесна, чуйна, доброзичлива, працьовита, товариська, самостійна учениця. Користується повагою і авторитетом серед учнів класу, друзів. Є активною учасницею шкільних, класних заходів. Не зупиняється на досягнутому, завжди оптимістично настроєна. Охоче вступає в контакт з оточуючими, любить працювати і відпочивати з іншими.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню Дарії.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускниці 9-Б класу …..
Юлія отримувала знання в …… з першого класу. Даний заклад закінчила з початковим рівнем знань.
З п’ятого класу перебувала на індивідуальному навчанні. Навчання давалося учениці важко, особливо читання, письмо та математика. Списувала за зразком, але з помилками. Лексичний запас обмежений, увага розсіяна. Юлія не може самостійно висловлювати свою думку. Але відповідає коротко на поставлені елементарні запитання. Не може зосередитися на одному виді діяльності, тому потребує постійної зміни завдань. Найбільше їй подобається малювати за шаблоном, ліпити, вирізати, клеїти.
Учениця потребує постійної допомоги з боку дорослих. Йде на контакт лише зі знайомими людьми. Дуже любить перебувати у колі дітей.
Батьки приділяють належну увагу навчанню та вихованню дитини.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник
ХАРАКТЕРИСТИКА
Випускника 9-Б класу ……
Віктор навчався в ….. з першого класу. Даний заклад закінчив з середнім та низьким рівнем знань.
На уроках не завжди був уважним,міг розмовляти. Домашні завдання не виконував. Часто бував незібраним. Не проявляв достатньої активності і уважності, тому не справлявся з навчальними завданнями.
Учень скромний,охайний має кілька друзів, з іншими учнями підтримував нейтральні товариські стосунки. Неагресивний, уникає конфліктних ситуацій. До лідерства не прагне, воліє працювати в команді. Легко піддається чужому впливу. З відповідальністю ставився до доручень учителів і громадської діяльності.
Бабуся приділяє належну увагу вихованню Віктора. Завжди цікавилася його навчанням та поведінкою й належно реагували на зауваження вчителів.
12 червня 2020 року
Керівник
Класний керівник