Характеристика результатів навчання за вересень
№ |
Результат навчання |
1 |
Знає та виконує правила поведінки вдома, у школі (на перерві, на прогулянці) тощо. |
2 |
Під керівництвом учителя виконує комплекс вправ для збереження здоров’я (вправи для покращення зору; рухові музичні фізкультхвилинки, релаксації. |
3 |
Разом з учителем, однокласниками створює комфортне, позитивно-емоційне середовище; толерантно діє в парі, у групі. |
4 |
Обговорює з однокласниками, учителем ознаки щасливої людини, питання дружніх стосунків; хто може бути справжнім другом. |
5 |
Уважно слухає інших, з повагою ставиться до однолітків, старших, батьків. |
6 |
Ідентифікує себе як учня / ученицю; розуміє сутність призначення учня. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА ВЕРЕСЕНЬ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання за жовтень
№ |
Результат навчання |
1 |
Аналізує запропоновану інформацію, співвідносить факти; оцінює, здійснює висновки; розмірковує, пропонує свої думки щодо вивчення матеріалів. |
2 |
Виявляє та описує (розповідає) зв’язки між об’єктами навколишнього світу. |
3 |
Знає, що здоров’я — головне в житті; виконує режим дня, правила харчування. |
4 |
Ідентифікує себе як громадянина України, знає факти історії, традиції українського народу. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА ЖОВТЕНЬ
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання за листопад
№ |
Результат навчання |
1 |
Виокремлює головне, другорядне, називаючи факти, що характеризують ключові предмети. |
2 |
Подорожує географічною картою, коментуючи особливості об’єктів (океанів, Світового океану); формулює висновки, пізнавальні запитання відповідно до теми «Світовий океан. Океани», оперує поняттями про океани. |
3 |
Розмальовує на контурній карті суходіл (Україна, її сусіди), об’єкти Світового океану; малює в зошиті контури України, контури океанів, показує їх на географічній карті. |
4 |
Знає, повторює, використовує правила безпечної поведінки в соціумі (школа, сім’я, навколишній світ); виконує здоров’язбережувальні вправи. |
5 |
Визнає себе українцем / українкою; знає символи України, пісні про Україну. |
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ЗА ЛИСТОПАД
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|