Хатинка для вухастика

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття "Хатинка для вухастика" для дітей старшого дошкільного віку. Може використовуватись як підсумкове заняття.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття на тему:

«Хатинка для Вухастика».

 

ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ: Формувати ключові компетентності дітей: предметно - практичні, технологічні, конструктивні, сенсорно пізнавальні та природничо – екологічні, що базуються на здатності дітей до природо доцільної поведінки в різних життєвих ситуаціях та ґрунтуються на емоційно-ціннісному ставленні до природи. Спонукати дітей до практичної діяльності, яка б була спрямована на використання базових понять  та уявлень про сталі дії і поведінку та збереження природних ресурсів. Активізувати мовлення дітей та збагачувати словник словами, словосполученнями, простими реченнями, що характеризують пору року – зима. Розвивати здатність дітей використовувати власну сенсорну систему в процесі логіко – математичних знань, умінь та навичок до аналізу, порівняння, узагальнення, здійснення самоконтролю під час колективної діяльності. Виховувати поняття про бережне ставлення до природного оточення.

 

МАТЕРІАЛ: ментальна карта «Зима», вірш К. Перелісної “Для потішечки”, Л.Лежанської “Зайчик плаче на морозі”, штучна ялинка, зображення зайчика в різному настрої, носова хусточка, музично- дидактична рухова гра «Ми стрибаєм як зайчата», презентація «На лісовій галявині», дидактична гра: «Бережемо природу» (сортування сміття), дидактична гра: «Зайченятко заблукало», палички для рахунку, палички Кюїзенера,  музична руханка «Зайчата»

ХІД:  Почати заняття з короткої бесіди про зиму, використавши ментальну карту «Зима»

  •          Дітки, давайте розглянемо ось таку незвичайну карту. Вона нам розкаже багато цікавого.
  •          Яка погода буває взимку?
  •          Що одягають діти?
  •          В які ігри вони грають?
  •          Яке свято святкують?
  •          Як розважаються?
  •          Як допомагають птахам?
  •          Як можуть дітки допомагати звірям у лісі?
  •          Про яку пору року розповідає ця карта?

Прочитати вірш:

      Попід вікнами мороз ходить щулиться,

      То загляне у садок, то на вулицю:

      “Де це дітоньки мої поховалися?

      Та невже ж вони мене ізлякалися?

      Я їм шкоди не зроблю ані трішечки,

      Тільки носики вщипну для потішечки!”    

Ось яким лукавим буває мороз взимку. Зима засипала все снігом, зупинила ріки, накрила їх шаром льоду, замерзлими стоять дерева, холодна красуня зачарувала весь світ. Але зима не тільки гарна, а й холодна та голодна пора року. 

  •          Чуєте, хтось плаче під ялинкою? (Знаходять зайчика). Погляньте, в нього мокра носова хустинка, як ви думаєте, чому він плаче? (Вирішення проблемного питання). Прочитати вірш: 

    Зайчик плаче на морозі, бо йому померзли нозі,

    Ходи, Вухастику, до хати, в теплім ліжку будеш спати.

  •          Немає в мене хатки, ніде мені зігрітися і малих зайченят від холоду заховати. Хочу хатинку збудувати вже і галявинку придивився. Ось зараз піду туди працювати.
  •          Вухастику, а ми тобі з дітками радо допоможемо. Під веселу музику пострибаєм як зайчата до тебе на галявину. (Музичний файл додається)

 

МИ СТРИБАЄМ ЯК ЗАЙЧАТА

Ми стрибаєм як зайчата

Молодці ви, малюки!

Гарно вмієте стрибати

Веселіться залюбки!

Добре зайчики сховайтесь

Йде лисичка вас шукать!

В схованці своїй лишайтесь –

Тільки вушка хай стирчать!

Тихо-тихо посидіть
Вушками пошевеліть,

Вас лисичка не знайшла,

І уже вона пішла.

Покружляємо, зайчата,

Молодці ви, малюки!

Гарно вмієте кружляти

Веселіться залюбки!

Нам не треба вже ховатись,

Лиска не прийде шукать.

На галявинці лишайтесь,

Будем далі танцювать. 

Лапки плескають в зайчаток

 Молодці ви, малюки,

 Гарно вмієте плескати

 Веселитись залюбки!

Ось ми і на галявині, але що це? (слайд №1)

 

 

  •          Що це? Звідки стільки сміття? Хто ж це так відпочивав і не прибрав за собою? Як же Вухастику тут будинок будувати серед такого безладу? Що будемо робити, дітки?
  •          Навчимо як потрібно прибирати та сортувати сміття Вухастика?  (Проводиться дидактична гра: «Бережемо природу» - сортування сміття).
  •          Ось ми і навчили Вухастика як прибирати та сортувати сміття?
  •          Погляньте, який тепер у Вухастика настрій? (Слайд №2)

 

 

Тепер галявинка вільна і ми можемо спокійно допомогти Вухастику збудувати для зайченят хатинки. Проводиться дидактична гра «Зайченятко заблукало» з використанням паличок Кюїзенера, або паличок для рахунку.

  •          Дітки візьміть картки із проектом будинків та допоможіть їх добудувати, використайте для цього необхідні палички, підберіть їх за кольором та довжиною. (Після того, як діти викладуть палички потрібно запропонувати кожному зайчику віднайти свій будинок)
  •          Дітки, ви справилися із завданням, допомогли Вуханчику, а тепер допоможіть кожному зайчику знайти свій будинок. У зайчиків є кольоровий бантик, а будинок має свій колір на даху. Орієнтуючись на кольори і розселіть зайчат по будинках.

 

Ми з вами можемо допомогли Вуханчику прибрати сміття на галявині, збудувати хатинки для зайчат. Зробили багато добрих справ. А тепер всі зайчики запрошують вас разом з ними потанцювати.

Проводиться музична руханка «Зайчата»

                                                              

doc
Додано
10 жовтня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку