24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх

Про матеріал

Тема: Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх

Мета:

- поздоровити учнів та вчителів школи зі святом гумору;

- створити атмосферу веселого, емоційного настрою;

- викликати в дітей та дорослих позитивні емоції, радість;

- виховувати почуття дружби, вміння розважатися;

- сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості.

Перегляд файлу

Магдалинівська філія Опорного закладу Чаплинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Чаплинської селищної ради Херсонської області

 

свято гумору:

 

« Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх»

 

Вчитель: Лубенко В.Ю.

Картинки по запросу картинки здоровий спосіб життя

 

2018 рік

 

Тема: Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх

Мета:

- поздоровити учнів та вчителів школи зі святом гумору;

- створити атмосферу веселого, емоційного настрою;

- викликати в дітей та дорослих позитивні емоції, радість;

- виховувати почуття дружби, вміння розважатися;

- сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості.

 

 Звучать жартівливі мелодії (наприклад, музичний супровід «Єралашу»)
 

Ведуча 1: Добрий день! Вітаю з святом

Всіх, хто любить жартувати!

 

Діти: 

1.Перше квітня всі чекають,

Бо сміятись полюбляють.

Маєш добрий слух і зір, —

Та нікому ти не вір.

 

2.  Сьогодні буде торба сміху,

Вам, любі гості, на утіху.

Хай звучить веселий сміх,

Щоб гарний настрій був у всіх!

 

3. Свято добрим вийти зможе,

Якщо кожен допоможе.

Від пісень і жартів, звісно,

Хай сьогодні стане тісно.

 

Ведуча 2: Тож, наше свято гумору починається!

Дозвольте зачитати урочистий наказ завідувача:

Наказ № 1 від 1 квітня цього року «Про святкування Дня гумору в  Магдалинівській філії».

У зв’язку зі славною датою всього весе­лого людства наказую:

-  Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.

- Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.

-  Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.

- В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.

(Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)

З  наказом ознайомити всіх гостей, працівни­ків навчального закладу, а також усіх дітей: слухняних і не­слухняних,  веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких. Хай весела вдача ніколи не залишає вас!

 

 Діти: 

 

1. Ми сьогодні свято починаєм,

Нам ні вітер ані дощ не заважає.

Ми запросили в гості Жарти,

Ми запросили в гості Сміх,

Веселощі, Розваги, Гумор –

Це все – для вас усіх!

 

2. Без посмішок  не можна в світі жити –

Нехай вони лунають всюди і завжди!

І піснею про посмішку ми свято відкриваємо.

Запрошуєм  вокальну групу ми сюди!

 

Пісня «Посмішка»  

 

Плаче дощик за вікном, хмарка хмуриться

Заховалось сонце не відшукать.

Не пускають погуляти на вулицю,

Але я не з тих хто буде сумувать.

 

Посварюся з другом я, плачу і тужу

Ллються сльози із очей як горох,

Посміхнуся щиро я і пробач скажу,

Швидко посмішка помирить нас обох.

 

                     Приспів

Посмішку свою, ношу я з собою

Нею пишаюся всюди й завжди

Нею поділюся я і з тобою

Вона допоможе у всякій біді

 

Я стою годину перед вітриною,

Ведмежа не хочуть знов купувать,

Але з іграшкою йду з магазину я

Посміхатись краще ніж вередувать.

 

                  Приспів

Ой одержала оцінку погану я

Буде вдома мене тато сварить.

Я уроки вивчу стану старанною

Можна з посмішкою біди пережить.

 

                  Приспів 2 рази

 

Ведучий 1: Сьогодні свято пустунів! Свято гумористів!
Ведучий 2: Смійтеся, пустуйте, гумор цінуйте!
Ведучий 1: Слідкуйте, щоб животи від сміху не луснули! 
Ведучий 2: Зустрічайте веселих пустунів, шкільних гумористів.

 

Мозок
Кличе хлопець:
- Чуєш, тату?
- Чого тобі, синку?
- Я знайшов у себе в книжці
Цікаву картинку.

На картинці людський мозок,
Геть увесь пом'ятий?
Батько глянув, посміхнувся.
- Тут ясна картина:
Як народиться, синочку,
На цей світ людина,
То вправляють і вправляють
Їй мозги потрошку,
Доки стане в неї мозок
Схожий на гармошку.
***
Діоген
Прочитав школяр Євген
У серйозній книжці,
Що філософ Діоген
Жив колись у діжці.
І дивується хлопчак:
- Як це можна, тату,
Щоб філософ - і не зміг
Збудувати хату?
Батько каже:
- Хто ж, синок,
Лізе в бочку з жиру?
То він хохму відколов,
Щоб дали квартиру.

 

Таткова вдача
- А ти, татку, в школі вчився?
- Учився, Сергійку.
- А це правда, що ти, тату,
Був одержав двійку?
- Було таке, траплялося...
Малий засміявся:
- Тоді мама правду каже,
Що я в тебе вдався.
 


Сідало
- Лягай спати вже онучку, дід говорить басом,
- я, як був такий маленький,лягав з курми разом
А онучок зубки скалить: 
- Як же ви там спали?
- Як ви з сідала,дідусю, додолу не впали?

 

Таткова копія
В зоопарку кажуть бабці
Веселі внучата:
- Ота мавпа дуже схожа
На нашого тата.
- Не балакайте такого,
Бо буде вам лихо!
- Але ж мавпа не почула,
Ми казали тихо...

 

Усмішки про вчителів

Вчитель піймав у школі учня, що грав у карти, і віддер його за вуха.
- Ти знаєш, за що я тебе покарав? - запитав вчитель.
- Знаю. Я неправильно пішов коpолем.
 

        Шум, що доноситься із сусіднього класу, заважає вчителю вести урок. Він заходить туди, хапає за вухо головного горланя і веде його у свій клас. По сусідству стає тихо. Через якийсь час лунає боязкий стукіт у двері. Входить учень із сусіднього класу і говорить:
- Іване Петровичу! Ви не могли б повернути нам нашого викладача?

 

- Михайленко, - говорить вчитель під час уроку, - розбуди свого сусіда
- Чому я? Адже це ви його приспали!


Шкільний вчитель говорить колезі:
- Ні, працювати стало зовсім неможливо. Вчитель боїться директора. Директор - інспектора. Інспектор - перевіряючих з міністерства. Міністр - батьків. Батьки бояться дітей. І тільки діти нікого не бояться…
 


Вчитель сердито запитує учня, чому він щохвилини дивиться на годинник.
- Тому, - відповідає той, - що я жахливо турбуюся, як би дзвоник не перервав разюче цікавий урок.

 

- Тихіше! - говорить вчитель. - Щоб чутно було, як муха пролетить
Усі відразу замовкають. Через хвилину Петя, утративши терпіння, пошепки запитує:
- Іване Петровичу, а коли ж ви муху випустите?

Вчитель записав у щоденник учениці: “Марійка - жахлива балакуха”. Назавтра Марійка повертає щоденник з відповіддю батька: “А якби ви послухали її матір!”.

 

Учень - учителю:
- Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?
- Звичайно ні, ні в якому разі не можна!
- Добре. Я не зробив домашнє завдання…

 


Ведучий 1: Отже, веселощі тривають!
Ведучий 2: Нехай музика звучить, всіх на світі веселить!

 

Конкурси

«Весняний вітер»

Два учасники дмуть на повітряну кульку в протилежних напрямках. Хто сильніше повіє, і у кого кулька полетить далі?

 

«Мотальщик»

На довгу нитку прив’язані кульки. Учасники намотують нитку на олівець. Хто швидше, той переміг.

 

«Візьми кеглю»

 Кульки – кеглі. Кеглів на одну менше, ніж учасників. Під музику всі танцюють. Коли музика замовкає, всі хапають за кеглі. Кому не вистачило – вибуває з гри. Одна кегля забирається, і все триває знову. Грати, поки не залишиться один учасник.

 

«Кульки бажань»

Учасники отримують кульки з завданнями і виконують їх.

Варіанти завдань :

  1. Заспівати веселу пісню;
  2. Затанцювати танок;
  3. Розказати гумореску або анекдот;
  4. Прокукурікати 10 разів і сказати « Я вас вітаю любі друзі!»;
  5. Пострибати на одній нозі і сказати « Хто молодець? Я молодець!»;
  6. Поздоровити всіх присутніх з Днем Сміху.

 

Ведучий 1: Увага! Увага!
Слухайте шкільний указ! Підписаний завідувачем свіжий наказ!
Ведучий 2: (читає)
Нехай день цей веселий нині не скінчиться. Тому я велю відмінити 2, 3, 4, 5 і 6 квітня і нехай 1 квітня продовжується увесь тиждень.

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку