Тема: Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх
Мета:
- поздоровити учнів та вчителів школи зі святом гумору;
- створити атмосферу веселого, емоційного настрою;
- викликати в дітей та дорослих позитивні емоції, радість;
- виховувати почуття дружби, вміння розважатися;
- сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості.
Магдалинівська філія Опорного закладу Чаплинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Чаплинської селищної ради Херсонської області
свято гумору:
« Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх»
Вчитель: Лубенко В.Ю.
2018 рік
Тема: Хай звучить веселий сміх, щоб добрий настрій був у всіх
Мета:
- поздоровити учнів та вчителів школи зі святом гумору;
- створити атмосферу веселого, емоційного настрою;
- викликати в дітей та дорослих позитивні емоції, радість;
- виховувати почуття дружби, вміння розважатися;
- сприяти формуванню гармонійно розвиненої особистості.
Звучать жартівливі мелодії (наприклад, музичний супровід «Єралашу»)
Ведуча 1: Добрий день! Вітаю з святом
Всіх, хто любить жартувати!
Діти:
1.Перше квітня всі чекають,
Бо сміятись полюбляють.
Маєш добрий слух і зір, —
Та нікому ти не вір.
2. Сьогодні буде торба сміху,
Вам, любі гості, на утіху.
Хай звучить веселий сміх,
Щоб гарний настрій був у всіх!
3. Свято добрим вийти зможе,
Якщо кожен допоможе.
Від пісень і жартів, звісно,
Хай сьогодні стане тісно.
Ведуча 2: Тож, наше свято гумору починається!
Дозвольте зачитати урочистий наказ завідувача:
Наказ № 1 від 1 квітня цього року «Про святкування Дня гумору в Магдалинівській філії».
У зв’язку зі славною датою всього веселого людства наказую:
- Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.
- Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.
- Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.
- В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.
(Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)
З наказом ознайомити всіх гостей, працівників навчального закладу, а також усіх дітей: слухняних і неслухняних, веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких. Хай весела вдача ніколи не залишає вас!
Діти:
1. Ми сьогодні свято починаєм,
Нам ні вітер ані дощ не заважає.
Ми запросили в гості Жарти,
Ми запросили в гості Сміх,
Веселощі, Розваги, Гумор –
Це все – для вас усіх!
2. Без посмішок не можна в світі жити –
Нехай вони лунають всюди і завжди!
І піснею про посмішку ми свято відкриваємо.
Запрошуєм вокальну групу ми сюди!
Плаче дощик за вікном, хмарка хмуриться
Заховалось сонце не відшукать.
Не пускають погуляти на вулицю,
Але я не з тих хто буде сумувать.
Посварюся з другом я, плачу і тужу
Ллються сльози із очей як горох,
Посміхнуся щиро я і пробач скажу,
Швидко посмішка помирить нас обох.
Приспів
Посмішку свою, ношу я з собою
Нею пишаюся всюди й завжди
Нею поділюся я і з тобою
Вона допоможе у всякій біді
Я стою годину перед вітриною,
Ведмежа не хочуть знов купувать,
Але з іграшкою йду з магазину я
Посміхатись краще ніж вередувать.
Приспів
Ой одержала оцінку погану я
Буде вдома мене тато сварить.
Я уроки вивчу стану старанною
Можна з посмішкою біди пережить.
Приспів 2 рази
Ведучий 1: Сьогодні свято пустунів! Свято гумористів!
Ведучий 2: Смійтеся, пустуйте, гумор цінуйте!
Ведучий 1: Слідкуйте, щоб животи від сміху не луснули!
Ведучий 2: Зустрічайте веселих пустунів, шкільних гумористів.
Мозок
Кличе хлопець:
- Чуєш, тату?
- Чого тобі, синку?
- Я знайшов у себе в книжці
Цікаву картинку.
На картинці людський мозок,
Геть увесь пом'ятий?
Батько глянув, посміхнувся.
- Тут ясна картина:
Як народиться, синочку,
На цей світ людина,
То вправляють і вправляють
Їй мозги потрошку,
Доки стане в неї мозок
Схожий на гармошку.
***
Діоген
Прочитав школяр Євген
У серйозній книжці,
Що філософ Діоген
Жив колись у діжці.
І дивується хлопчак:
- Як це можна, тату,
Щоб філософ - і не зміг
Збудувати хату?
Батько каже:
- Хто ж, синок,
Лізе в бочку з жиру?
То він хохму відколов,
Щоб дали квартиру.
Таткова вдача
- А ти, татку, в школі вчився?
- Учився, Сергійку.
- А це правда, що ти, тату,
Був одержав двійку?
- Було таке, траплялося...
Малий засміявся:
- Тоді мама правду каже,
Що я в тебе вдався.
Сідало
- Лягай спати вже онучку, дід говорить басом,
- я, як був такий маленький,лягав з курми разом
А онучок зубки скалить:
- Як же ви там спали?
- Як ви з сідала,дідусю, додолу не впали?
Таткова копія
В зоопарку кажуть бабці
Веселі внучата:
- Ота мавпа дуже схожа
На нашого тата.
- Не балакайте такого,
Бо буде вам лихо!
- Але ж мавпа не почула,
Ми казали тихо...
Усмішки про вчителів
Вчитель піймав у школі учня, що грав у карти, і віддер його за вуха.
- Ти знаєш, за що я тебе покарав? - запитав вчитель.
- Знаю. Я неправильно пішов коpолем.
Шум, що доноситься із сусіднього класу, заважає вчителю вести урок. Він заходить туди, хапає за вухо головного горланя і веде його у свій клас. По сусідству стає тихо. Через якийсь час лунає боязкий стукіт у двері. Входить учень із сусіднього класу і говорить:
- Іване Петровичу! Ви не могли б повернути нам нашого викладача?
- Михайленко, - говорить вчитель під час уроку, - розбуди свого сусіда
- Чому я? Адже це ви його приспали!
Шкільний вчитель говорить колезі:
- Ні, працювати стало зовсім неможливо. Вчитель боїться директора. Директор - інспектора. Інспектор - перевіряючих з міністерства. Міністр - батьків. Батьки бояться дітей. І тільки діти нікого не бояться…
Вчитель сердито запитує учня, чому він щохвилини дивиться на годинник.
- Тому, - відповідає той, - що я жахливо турбуюся, як би дзвоник не перервав разюче цікавий урок.
- Тихіше! - говорить вчитель. - Щоб чутно було, як муха пролетить
Усі відразу замовкають. Через хвилину Петя, утративши терпіння, пошепки запитує:
- Іване Петровичу, а коли ж ви муху випустите?
Вчитель записав у щоденник учениці: “Марійка - жахлива балакуха”. Назавтра Марійка повертає щоденник з відповіддю батька: “А якби ви послухали її матір!”.
Учень - учителю:
- Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?
- Звичайно ні, ні в якому разі не можна!
- Добре. Я не зробив домашнє завдання…
Ведучий 1: Отже, веселощі тривають!
Ведучий 2: Нехай музика звучить, всіх на світі веселить!
Конкурси
«Весняний вітер»
Два учасники дмуть на повітряну кульку в протилежних напрямках. Хто сильніше повіє, і у кого кулька полетить далі?
«Мотальщик»
На довгу нитку прив’язані кульки. Учасники намотують нитку на олівець. Хто швидше, той переміг.
«Візьми кеглю»
Кульки – кеглі. Кеглів на одну менше, ніж учасників. Під музику всі танцюють. Коли музика замовкає, всі хапають за кеглі. Кому не вистачило – вибуває з гри. Одна кегля забирається, і все триває знову. Грати, поки не залишиться один учасник.
«Кульки бажань»
Учасники отримують кульки з завданнями і виконують їх.
Варіанти завдань :
Ведучий 1: Увага! Увага!
Слухайте шкільний указ! Підписаний завідувачем свіжий наказ!
Ведучий 2: (читає)
Нехай день цей веселий нині не скінчиться. Тому я велю відмінити 2, 3, 4, 5 і 6 квітня і нехай 1 квітня продовжується увесь тиждень.