"Хмари зі слів" та їх використання на уроках зарубіжної літератури у 5 класі

Про матеріал
Щоб створити хмару для вивчення теми ,чи питання уроку,краще скористатися автоматичними веб-сервісами. Ресурсів для створення хмар багато. Хмара зі слів краще запам'ятовується ,а також зрозуміла всім учням . Якщо ви долучите до цієї роботи дітей ,вкажіть крок за кроком ,як треба це робити, дайте посилання. Добре,коли першу хмару ви створите з 5-класниками разом на уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Хмари зі слів» та їх використання на уроках зарубіжної літератури у 5 класі Вчитель Просянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Саєнко Марина Сергіївна

Номер слайду 2

Скласти гронро :види мистецтва

Номер слайду 3

Використовуючи слова-хмаринки, розкажіть про фольклор та його жанри

Номер слайду 4

Специфіка фольклорної та літературної казки

Номер слайду 5

Перекажіть зміст казки «Пані Метелиця»

Номер слайду 6

Подивіться на хмарину. Як пов’язані між собою імена, назви, події, що їх об’єднує?

Номер слайду 7

Випишіть з підручника ключові слова до теми :індійська казка «Фарбований шакал». Після запису порівняйте з «хмариною».

Номер слайду 8

Виконайте вибірковий письмовий переказ епізоду казки «Пензлик Маляна», спираючись на слова «хмарини»rrrrr

Номер слайду 9

Чому Шарля Перро називають королем казки? Обгрунтуйте відповідь,спираючись на слова.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 10

Чому казка Оскара уайльда називається «Хлопчик Зірка»? чи справді у нього було кам’яне серце? Виберіть слова ,що підтверджують вашу думку

Номер слайду 11

Чим відрізнявся Іссумбосі,від однолітків? Японський колорит і неповторність цього твору відчувається… (продовжіть речення)

Номер слайду 12

Домашнє завдання для дотепних (одне на ваш вибір): складіть «хмарину» про відмінності фольклорної та літературної казок. Казки якого автора вам подобаються найбільше ?Створіть свій гіф малюнок до своєї улюбленої казки!rrrr

pptx
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
2757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку