«Хто я? Сходинки соціальної адаптації дитини в суспільстві»

Про матеріал
Появилася на світі дитина. Народилася маленька людина, у якої в житті все тільки починається. Попереду перша усмішка,перше слово,перший крок, а ще усвідомлення того, хто вона є на цій неозорій зеленій планеті, у цьому широкому білому світі. Завдання педагога – дошкільника – допомогти дитині зрозуміти великий різноманітний навколишній світ через своє маленьке внутрішнє віконце .
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 «Хто я?

Сходинки соціальної адаптації дитини в суспільстві»

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

           

           Появилася на світі дитина. Народилася маленька людина, у якої в житті все тільки починається. Попереду перша усмішка,перше слово,перший крок, а ще усвідомлення того, хто вона є на цій неозорій зеленій планеті, у цьому широкому білому світі.

        Завдання педагога – дошкільника – допомогти дитині зрозуміти великий різноманітний  навколишній світ  через своє маленьке внутрішнє віконце .

         Сходинкою за сходинкою піднімається малюк до вершин пізнання. А поруч допомагає, веде за руку та вселяє впевненість добрий наставник і чутливий друг-вихователь.

 

Перша сходинка   «Я - дитина»

        Народна мудрість: « Біля сонця тепло – біля мами добре».

    Завдання: Стимулювати пізнавальну активність дитини. Розширювати сферу зовнішніх проявів позитивного ставлення до навколишнього світу. Збагачувати емоційні враження малюка, виховувати почуття довіри та прихильності до найріднішої людини- мами.

 

Є кожної матусі

Милі дитинчата.

Гусенята в мами-гуски,

В курочки-курчата,

У зайчихи-зайченята,

В слимачихи-слимачки.

У левиці-левенята,

А у мами-діточки.

                    Друга  сходинка   «Я – син,донечка»

     Народна мудрість: « Людина без сім`ї , як пташка без гнізда.»

    Завдання: у спільній роботі дошкільного навчального закладу і  сім`ї закладати основи  любові та поваги до членів своєї родини. Поглиблювати знання про родинні зв’язки  і традиції, формувати почуття довіри до найдорожчих людей,виховувати культуру спілкування в сім`ї.

     Креативний розвиток, ігрова діяльність: сюжетна гра «Сім`я» ;інсценівка « День народження»; обмін думками « за що я люблю своїх рідних»; етюд « Золоті руки»; розповідь дітей з власного досвіду « Мій дідусь,моя бабуся».

В золотого сонечка

Є сини і донечки –

Це веселі промінці

Невгамовні пустощі.

Третя  сходинка   «Я – дошкільня»

     Народна мудрість: « Дитсадок – це другий дім, тут живеться добре всім».

    Завдання: формувати правила поведінки в колективі;залучати дітей до посильної участі в індивідуальній(трудові доручення, чергування в куточку природи, на заняттях, допомога вихователеві в підготовці матеріалів до занять) та колективній (праця на городі,прибирання в живому куточку, «лікування» книг)роботі;виховувати старанність, почуття обов’язку та відповідальності своєї причетності до колективу,бажання допомагати тваринам,взаємодія з однолітками.

      Креативний розвиток, ігрова діяльність: сюжетно-рольові гри «Дитячий садок», «Книжкова лікарня», «етюд «Разом веселіше»;бесіда «Кожна дитина має права та обов’язки»; дидактична гра «Турбота про тварин».

Що за дім?

Що за дім,як теремок?

Це ж веселий дитсадок.

В ньому хороше малятам,

Є де гратися і спати.

Тут готують смачно їсти;

Вчать,як треба встати й сісти.

Не життя у нім,а казка,

Де живуть і сміх, і ласка.

Четверта  сходинка   «Я – особистість»

      Народна мудрість: «Добре серце – найцінніший скарб».

      Завдання: учити дитину усвідомлювати свою унікальність, розуміти, що у світі немає двох однакових людей,усі різні та особливі,наче польові квіти,кожна з них має свій колір і запах. Бог створює  людей усіх рівними,але кожен має свою неповторність - голос,усмішку,здібності та особливі якості. Збагачувати духовний світ дошкільника ,створювати максимальні умови для розвитку творчих здібностей , виховувати вміння поважати особистість в собі та в оточуючих.

     Креативний розвиток, ігрова діяльність: обмін думками «Хто що вміє»; роздум «Що мене хвилює»;етюд «Мій настрій», «У мене свято»;розповідь «Мої мрії»; виховний захід «Добре серце - найдорожчий скарб»; розвага «Наші таланти».

 

 

 

 

 

 

 

Малюнок

Я намалюю квіти,

І маму,і себе,

Зелені пишні віти

І небо голубе.

І сонечко, й калину,

Й сестричку у вінку.

І звивисту стежину

В бабусинім саду.

              П’ята   сходинка   «Я – людина»

       Народна мудрість: « Шануй людей – і тебе шануватимуть».

      Завдання: формувати кругозір у дитини, її соціальну і психологічну культуру згідно з етичними нормами та правилами,встановленими людством,учити бачити в кожній людині яскраву особистість,поважати її індивідуальність особливість та моралі  якості, виховувати бажання бути потрібним людям.

       Креативний розвиток, ігрова діяльність:дидактична гра «Професії моїх батьків»;конкурс малюнків»Як я допомагаю дорослим».

                    Шоста   сходинка   «Я – українець»

Народна мудрість: « Україна,як сонце одна».

Завдання: ознайомлювати дітей з характерними особливостями українців(гостинність,веселістю,почуттям гумору);відроджувати національні традиції.

Креативний розвиток, ігрова діяльність: обмін думками «Скарби рідної землі».

 

 

 

 

docx
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку