"I am with my granddad the kitchen!Я з дідусем на кухні!" Урок розвитку навичок читання та говоріння.

Про матеріал
вивчити граматичний матеріал та лексику; навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою; удосконалювати навички читання, письма, аудіювання та говоріння; розвивати мовні та мовленнєві навички за темою; розвивати комунікативні здібності школярів; виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства. • виховувати свідомих громадян своєї держави.
Перегляд файлу

Lesson 33

Form: 7-B

Date: 26.10.2021

Тема уроку/ The subject of the lesson     I am with my granddad шт. the kitchen!Я з дідусем на кухні!

Цілі/Aims:

  • Вивчити граматичний матеріал та лексику;
  • навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;
  • удосконалювати навички читання, письма, аудіювання та говоріння;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички за темою;
  • розвивати комунікативні здібності школярів;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати;
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
  • виховувати свідомих громадян своєї держави.

Очікувані результати/Learning outcomes:

 

  • закріпити вивчення минулого доконаного часу;
  • розширити знання з теми «Їжа».

Тип уроку/Type of the lesson: урок розвитку навичок читання та говоріння.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: вправа «Мозковий штурм», складання речень,  робота з текстом, робота з картками.


Перебіг уроку/Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання/Greeting:

T: Good morning!

P: Good morning, good morning, good morning to you! Good morning, good morning I`m glad to see you!

Повідомлення теми, мети уроку:

T: Our theme is `In the kitchen with my granddad `. We will learn the material about  the Past Perfect Tense, work with texts and with cards.

Вправа «Мозковий штурм»/Ex. “Brainstorming”

T: Please repeat Ukrainian and British cuisine.

  1. Основна частина уроку

Робота з підручником/Work with textbook

T: Let`s learn the rules about the Past Perfect Tense.

Складання речень/Making up sentences

T: Let`s make up sentences about the food using the Past Perfect Tense.

Робота з підручником/Work with textbook

T: Let`s read and translate ex. 2, p.49.

Аудіювання/Listening

T: Listen about the kitchen and repeat the dialogues.

Письмо/Writing

Insert the verbs in the Past Perfect tense. (Вставити дієслова в Past Perfect.)

I … (to have) before breakfast I went to school.

He went to meet his friends after he … (to do) his homework.

By 8 o’clock the rain … (to stop).

Alice was late because she … (to miss) the bus.

She went to the post-office after she … (to write) the letter.

He … (to work) at the factory before he entered the college.

He got a bad mark for his test because he … (to make) a lot of mistakes in it.

I went to bed after I … (to finish) reading the book.

The child … (to fall) asleep before the parents came home.

  1. Заключна частина уроку.

Підсумки уроку/Summarizing

T: What did you do on this lesson?

P: I know…

I liked…

Домашнє завдання/Home tasks

Do ex. 6, p. 51.

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку