|
№ уроку
|
Дата
|
Коригування
|
Зміст навчального матеріалу
|
Очікувані результати
|
Примітка
|
Сторінки
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
-
|
|
|
Вступ. Правила техніки безпеки. Організація робочого місця на уроці.
|
-
організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];
-
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];
-
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
-
обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5].
|
|
|
-
|
|
|
Створюємо аплікацію із сухого листя
|
-
досліджує природні матеріали за формою, кольорами, властивостями (візуально, на дотик) [2 ТЕО 1.3];
-
порівнює природні і рукотворні форми [2 ТЕО 1.4; 2.2];
-
добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];
-
розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];
-
аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];
-
створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
-
пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
-
з'єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];
-
використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2].
|
|
с.8
|
-
|
|
|
Створюємо осінні вироби
|
-
створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
-
добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];
-
виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
-
пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
-
оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5].
|
|
с.12
|
-
|
|
|
Створення книжки «Пісня осені»
|
-
продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
-
обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];
-
описує модель свого виробу [2 ТЕО 1.4];
-
прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність [2 ТЕО 1.1; 1.4
|
|
с.14
|
-
|
|
|
Створюємо каталог паперу
|
-
розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];
-
досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];
-
порівнює традиційні і сучасні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за матеріалами, техніками виконання, функціональними та естетичними властивостями [2 ТЕО 2.2];
-
оцінює проектні ідеї – власні та інших [2 ТЕО 1.1];
-
обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2].
|
|
с.16-17
|
-
|
|
|
Створення світлофора
|
-
моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
-
прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність [2 ТЕО 1.1; 1.4];
-
пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
-
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3].
|
|
с.20
|
-
|
|
|
Майструємо телефон
|
-
моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
-
продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
-
обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3];
-
раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2].
|
|
с.23
|
-
|
|
|
Створюємо аплікацію «Розумний будинок»
|
-
моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
-
створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
-
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
-
пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5].
|
|
с.27
|
-
|
|
|
Створюємо аплікацію з осіннього листя
|
-
створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
-
добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];
-
пояснює способи та види оздоблення власного виробу [2 ТЕО 1.4; 1.3];
-
виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5].
|
|
с.29
|
-
|
|
|
Працюємо з пластичними матеріалами.
|
-
продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
-
використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів [2 ТЕО 2.2];
-
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
-
пояснює способи та види оздоблення власного виробу [2 ТЕО 1.4; 1.3];
-
оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5
|
|
с.32
|
-
|
|
|
Сервіруємо стіл
|
-
готує та сервірує нескладні страви за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно із старшими учнями,
-
дотримується культури поведінки за столом, гостинно пригощає батьків, друзів тощо [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3];
-
обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5];
-
виконує трудові дії в побуті [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3].
|
|
с.35
|
-
|
|
|
Створюємо мишку
|
-
моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];
-
продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
-
виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
-
обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2].
|
|
с.37
|
-
|
|
|
Розробляємо меню
|
-
продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
-
обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5];
-
готує та сервірує нескладні страви за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно із старшими учнями;
-
оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5].
|
|
с.39
|
-
|
|
|
Зимова прогулянка
|
-
моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
-
створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
-
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
-
пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5].
|
|
с.42
|
-
|
|
|
Створюємо лепбук
|
-
продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
-
моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];
-
обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
-
оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5];
-
добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали 2 ТЕО 1.3].
|
|
с.45
|
-
|
|
|
Створюємо оригамі
|
-
використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (орігамі) [2 ТЕО 2.2];
-
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
-
пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
-
з'єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];
-
описує модель свого виробу [2 ТЕО 1.4].
|
|
с.41
|