І сем - Дизайні технології - Календарне планування з очікуваними результатами

Про матеріал

Документ призначений для вчителів початкових класів і слугує орієнтиром у плануванні освітнього процесу з дизайну і технологій в І семестрі 2 класу за підручником М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т. Зарецька Харків: Вид-во «Ранок», 2019.Планування укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, Типових освітніх програм НУШ під керівництвом Савченко О. Я , а також чинних методичних рекомендацій МОН України.

Перегляд файлу

Навчальні програми:

 

-  Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН № 743 від 12.08.2022 року)

Підручники:

 

- Я досліджую світ. Інформатика: «Я досліджую світ» підручник для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.): Ч.  2/ М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т. Зарецька Харків: Вид-во «Ранок», 2019. — 96 с .: іл. Рекомендовано Міністерством  освіти  і  науки  України (наказ  Міністерства  освіти  і  науки  України від 28.03.2019 № 407, наказ МОН від 05.01.2024 № 8)

 

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

 

2 клас

 

 

№ уроку

Дата

Коригування

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

Примітка

Сторінки

1

2

3

4

5

6

7

  1.  

 

 

Вступ. Правила техніки безпеки. Організація робочого місця на уроці.

  • організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];
  • дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];
  • працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
  • обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5].

 

 

  1.  

 

 

Створюємо аплікацію із сухого листя

  • досліджує природні матеріали за формою, кольорами, властивостями (візуально, на дотик) [2 ТЕО 1.3];
  • порівнює природні і рукотворні форми [2 ТЕО 1.4; 2.2];
  • добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];
  • розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];
  • аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];
  • створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
  • пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
  • з'єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];
  • використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2].

 

с.8

  1.  

 

 

Створюємо осінні вироби

  • створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
  • добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];
  • виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
  • пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
  • оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5].

 

с.12

  1.  

 

 

Створення книжки «Пісня осені»

  • продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
  • обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];
  • описує модель свого виробу [2 ТЕО 1.4];
  • прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність [2 ТЕО 1.1; 1.4

 

с.14

  1.  

 

 

Створюємо каталог паперу

  • розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];
  • досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];
  • порівнює традиційні і сучасні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за матеріалами, техніками виконання, функціональними та естетичними властивостями [2 ТЕО 2.2];
  • оцінює проектні ідеї – власні та інших [2 ТЕО 1.1];
  • обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2].

 

с.16-17

  1.  

 

 

Створення світлофора

  • моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
  • прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність [2 ТЕО 1.1; 1.4];
  • пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
  • працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3].

 

с.20

  1.  

 

 

Майструємо телефон

  • моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
  • продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
  • обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3];
  • раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2].

 

с.23

  1.  

 

 

Створюємо аплікацію «Розумний будинок»

  • моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
  • створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
  • виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
  • пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5].

 

с.27

  1.  

 

 

Створюємо аплікацію з осіннього листя

  • створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
  • добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];
  • пояснює способи та види оздоблення власного виробу [2 ТЕО 1.4; 1.3];
  • виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5].

 

с.29

  1.  

 

 

Працюємо з пластичними матеріалами.

  • продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
  • використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів [2 ТЕО 2.2];
  • виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
  • пояснює способи та види оздоблення власного виробу [2 ТЕО 1.4; 1.3];
  • оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5

 

с.32

  1.  

 

 

Сервіруємо стіл

  • готує та сервірує нескладні страви за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно із старшими учнями,
  • дотримується культури поведінки за столом, гостинно пригощає батьків, друзів тощо [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3];
  • обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5];
  • виконує трудові дії в побуті [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3].

 

с.35

  1.  

 

 

Створюємо мишку

  • моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];
  • продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
  • виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];
  • обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2].

 

с.37

  1.  

 

 

Розробляємо меню

  • продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
  • обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5];
  • готує та сервірує нескладні страви за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно із старшими учнями;
  • оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5].

 

с.39

  1.  

 

 

Зимова прогулянка

  • моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом [2 ТЕО 1.4];
  • створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];
  • виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
  • пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5].

 

с.42

  1.  

 

 

Створюємо лепбук

  • продукує ідеї для вибору об'єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];
  • моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];
  • обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];
  • оцінює та презентує результати власної проектно-технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5];
  • добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали 2 ТЕО 1.3].

 

с.45

  1.  

 

 

Створюємо оригамі

  • використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (орігамі) [2 ТЕО 2.2];
  • виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
  • пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];
  • з'єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];
  • описує модель свого виробу [2 ТЕО 1.4].

 

с.41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Макарова Олена
Пов’язані теми
Трудове навчання, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
30 жовтня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку