дай відповіді на запитання до оповідання!ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІСТОРИЧНИМ ОПОВІДАННЯМПрочитай! обміркуй про кого, чи про що пишутьвизнач! де історичні факти, а де вимиселпоміркуй! яку історичну інформацію допомагають зрозуміти вигадки автора ОБГОВОРІТЬ З ОДНОКЛАСНИКАМИ!ЩО СПОДОБАЛОСЯ НАЙБІЛЬШЕ?
Номер слайду 6
І ВСЕ ТАКИ ДО ТЕБЕ ДУМКА ЛИНЕ...прочитай та запиши 5 ФАКТІВВИГАДАНІ ДЕТАЛІДЖЕРЕЛО ТВОРЧОСТІ І СИЛИ.
Номер слайду 7
"Бачили ми великі піраміди і великого сфінкса – се справді щось єдине на цілім світі! Ніякі картини, фотографії і т. п. не можуть дати справжнього поняття про душу сих камінних істот. Особливо сфінкс – він має велику тисячолітню душу, він має живі очі, він немов бачить вічність. А який там пейзаж перед очима в сфінкса!.. Не розчарував мене Єгипет, а ще більше причарував, і тепер тільки я зрозуміла його до кінця геніальний хист, як побувала в Каїрському музеї"З ЛИСТА ДО МАТЕРІ 1910 Р. Намалюй той, особливий ЄГИПЕТ,який побачила ЛЕСЯ УКРАЇНКА
Номер слайду 8
ПРОЧИТАЙ ВІРШРудий Хамсін в пустині розгулявся,Жагою палений, мчить у повітрі,Черкаючи пісок сухими крильми, І дише густим полум'ям пекучим. Араб. Серед пустині падає додолу,Як на молитві. «Вже ж! Молись! Молись!Я давній бог, я той могутній Сет,Що тіло Озірісове нетлінне. Розшматував і кинув у пустиню. Ох, як тоді Ізіда заридала».І звеселився спогадом Хамсін,І вся пустиня мов знялася вгоруІ в небо ринула. На жовтім небіПомеркло сонце – око Озіріса –І стало так, мов цілий світ осліп…Навіщо я додала у вірш про природу СЕТА, ОЗІРІСА, ІЗІДУ?
Номер слайду 9
у чому велич лесі українки???КИЇВТЕЛАВІ ГРУЗІЯКЛІВЛЕНД США