І.Я. Франко “ Фарбований Лис” Словесний портрет Лиса Микити ( розвиток мовлення)

Про матеріал
Вчити дітей складати словесний портрет головного героя, відображати своє бачення, розвивати мовлення, спостережливість; збагачувати словниковий запас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

І. Франко «Фарбований Лис» “ Фарбований Лис”Словесний портрет. Лиса Микити( розвиток мовлення)

Номер слайду 2

Народна мудрість. Брехнею світ пройдеш,але нічого не знайдеш. Слова ласкаві,а думки лукаві.

Номер слайду 3

Як написати твір. Композиція твору: вступ основна частина висновок

Номер слайду 4

Поради1. Вживай прості речення.2. Уникай повторів однакових слів.3. Думки викладай послідовно.

Номер слайду 5

Словесний портрет. Лиса Микити(казка І. Я. Франка «Фарбований Лис») План1. Лис Микита – головний герой казка І. Я. Франка «Фарбований Лис».2. Зустріч із Фарбованим Лисом. Риси характеру головного героя.3. Казка вчить, як на світі жити!

Номер слайду 6

Номер слайду 7

На уроці української літератури ми познайомилися з казкою І. Я. Франка «Фарбований Лис». У творі розповідається про життя звірів. Але письменник мав на увазі людей.

Номер слайду 8

Головним героєм казки є Лис Микита. Його ще називали Фарбованим Лисом та царем Остромислом. Здавалося, що нема нiчого неможливого для нього. Хоробрість,винахідливість,спритність,обережність,терпляччість,спостережливість,мудрість переплітаються з негативними рисами характеру, в саме: брехливість,лицемірство,гордість,несправедливість, хвалькуватість. Щоб похизуватися, Лис iде красти вдень. Його ледь не розривають собаки. Тiкаючи вiд них, вiн устрибує в фарбу. Тут би замислитися, чи варто бути таким пихатим i надалi. Але… Лис починає стверджувати, що нiби вiн — небачений звiр Остромисл. Стає царем звiрiв.

Номер слайду 9

Негативні риси характеру не дають йому стати насправді гарним лідером. Сталося непоправне: «І не тямлячи вже ані про його добродійства, ані про йоговеличну мудрість, а люті тільки за те, що так довго давали йому дурити себе, усі кинулися на нещасного Лиса Микиту й розірвали його на шматочки». Казка застерiгає нас, що не варто бути схожим на такого Лиса, треба розумно оцiнювати власнi можливостi та не брехати анi собі, ані іншим.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Побажання Лису МикитіЯкби ви мали змогу подарувати Лису Микиті квітку-семиквітку із бажаннями,які могли б змінити його характер, то що б ви порадили йому у майбутньому?

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Написати поради Лису Микиті як йому стати кращим.

Номер слайду 14

ПОВТОРИТИЛітературна казка — це авторський художній твір у прозовій чивіршованій формі, заснований на фольклорних джерелах, алеможе бути й цілком оригінальний. За основу казки взято вигаданіфантастичні події. Кінцівка є переважно оптимістичною: добро перемагає зло У літературних творах розповідь ведеться від імені особи, її називають мовою автора, а реплікидійових осіб — мовою персонажів (або дійових осіб). Прозова мова не організована ритмічно, не віршована, вонаподібна до тієї, якою ми спілкуємося в повсякденні. Прозою написані народні казки «Мудра дівчина», «Летючий корабель», народнілегенди й перекази, літературна казка І. Франка «Фарбований Лис»

pptx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку