29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Ігри для дітей раннього віку

Про матеріал
учити дітей називати своє ім’я; розвивати уважність, мовлення.закріплювати вміння дітей знайомитися самостійно. розвивати мовлення; виховувати самостійність учити дітей називати вихователя, помічника вихователя на ім’я та по батькові; розвивати мовлення, пам’ять. закріплювати вміння дітей називати гру дітей які приймають участь в ній ім’я; називати їхню стать; розвивати уважність, мовлен
Перегляд файлу

Ігри для дітей раннього віку

 

Назви своє ім’я.
2. Хто я?
3. Будьмо знайомі!
4. Хто це?
5. Який я?
6. Мій одяг.
7. Що я вмію робити.
8. Що вміють мої ручки та ніжк
9. Навчимо ляльку чепуритися.
10. Що для чого.

 

Назви своє ім’я
Мета: учити дітей називати своє ім’я; розвивати
уважність, мовлення.
Обладнання: лялька.
Хід гри
Вихователь: Діти, сьогодні до нас у гості завітала
лялька Катруся. І вона хоче з вами познайомитися.
Вихователь (звертаючись до дитини): Скажи, як
тебе звуть?
Дитина: Оленка.
Лялька Катруся «підходить» до Оленки та «обіймає»
її. Гра продовжується до тих пір, поки всі діти назвуть
своє ім’я.
Вихователь: Ось ми і познайомилися з Катрусею.
До побачення, Катруся! Приходь до нас у гості!
Діти

 

Хто я?

Мета: учити дітей називати вихователя, помічника вихователя на

ім’я та по батькові; розвивати мовлення, пам’ять.

Обладнання: ведмедик, кошик із грибами.

Хід гри

Вихователь: Діти, сьогодні до нас у гості завітав ведмедик Мишко.

Він приніс подарунки і пригостить того, хто розповість про себе.

Вихователь (звертаючись до дитини): Скажи, як тебе звуть?

Дитина: Андрійко.

Ведмедик дарує хлопчику грибочок. Гра продовжується до тих пір,

поки всі діти назвуть своє ім’я.

Ведмедик: Діти, а як звуть вашого вихователя?

Діти відповідають.

Ведмедик: Діти, а помічника вихователя?

Діти відповідають.

Ведмедик: Молодці, діти! Подаруємо їм грибочки!

Вихователь і діти прощаються з Ведмедиком.

 

Будьмо знайомі!

Мета: закріплювати вміння дітей знайомитися;

розвивати мовлення; виховувати самостійність.

Обладнання: іграшки.

Хід гри

На столі перед дітьми знаходяться іграшки.

Вихователь: Діти, подивіться скільки іграшок

завітало до нас. Давайте з ними познайомимося.

Вихователь (звертаючись до дитини): Підійди до

столу, вибери іграшку і скажи, як тебе звуть?

Дитина (підходить до столу): Катруся.

Гра продовжується до тих пір, поки всі діти

«познайомляться» з іграшками.

Вихователь: Молодці, діти. Попрощаємося з

нашими гостями.

Діти (разом): До побачення!

Хто це?
Мета: закріплювати вміння дітей називати дітей гру
ім’я; називати їхню стать; розвивати уважність, мовлен
иховувати доброзичливість.
Обладнання: лялька.
Хід гри
До дітей «завітала» нова лялька Оленка.
Вихователь: Діти, сьогодні до нас у гості завіт
лька Оленка.
Лялька Оленка (вказуючи на дитину): Хто це?
Діти: Це ‒ дівчинка Маринка.
Лялька Оленка (вказуючи на дитину): А це хто?
Діти: Це ‒ хлопчик Дмитро.
Вихователь: Молодці, діти. Познайомилися з наш
стей. До побачення, Оленко! Приходь до нас у гості!
Діти

 

 

Який я?

Мета: учити дітей упізнавати себе на фотографії, називати частини

вого тіла; розвивати спостережливість, уважність, мовлення;

иховувати свідому слухняність.

Обладнання: фотографії дітей.

Хід гри

У групі організовується міні-виставка з фотографіями вихованців.

Вихователь: Діти, подивіться уважно на фотографії і знайдіть

ебе.

Діти розглядають фотографії, упізнають себе, показують.

Вихователь (звертаючись до дитини): Сашко, подивись на себе

важно і розкажи, що у тебе є.

Дитина розповідає, що у неї є голова, шия, ручки, ніжки тощо.

Якщо дитині складно назвати частину тіла, то вихователь вказує на неї і

апитує: «Що це?».

Гра продовжується до тих пір, поки всі діти розкажуть про своє

іло.

Вихователь: Молодці, діти. Які ви всі гарні!

 

Що для чого
Мета: продовжувати вчити дітей називати частини
свого тіла, знати їх призначення; розвивати увагу, мовлення;
виховувати самостійність.
Обладнання: гномик.
Хід гри
Вихователь: Діти, сьогодні у нас в гостях гномик і він
хоче з вами погратися.
Гномик: Діти, для чого потрібні очі?
Діти показують очі і розповідають про їх призначення.
Гра продовжується до тих пір, поки гномик назве всі
частини тіла, а діти розкажуть про них.
Гномик: Дякую вам, діти. Ви такі молодці! До
побачення!
Діти (разом): До побачення!

 

 

Мій одяг
Мета: учити дітей називати свої улюблені речі: одяг,
взуття; розвивати мовлення, пам’ять.
Обладнання: скриня, одяг, взуття.
Хід гри
На столі стоїть скриня, у які лежать різні речі.
Вихователь: Діти, подивіться яка гарна скриня на столі.
Вихователь (звертаючись до дитини): Андрійко, дістань
з скрині будь-яку річ.
Дитина підходить до скрині, достає з неї річ.
Вихователь: Андрійко, що ти дістав?
Дитина відповідає (шапка, туфлі тощо).
Вихователь: А для чого вона потрібна?
Дитина розказує.
Гра продовжується до тих пір, поки всі діти розкажуть

 

 

Що я вмію робити
Мета: учити дітей культурно-гігієнічних навичок; виховувати
бажання дотримуватися правил гігієни.
Обладнання: лялька.
Хід гри
Вихователь: Діти, сьогодні до нас у гості завітала лялька Катруся.
І вона хоче, щоб ви їй допомогли.
Лялька: Діти, я зовсім не вмію мити руки, вмиватися. Допоможіть
мені навчитися.
Вихователь: Діти, покажіть Катрусі як ви миєте руки.
Діти показують.
Вихователь: А як ви вмиваєтеся?
Діти показують.
Вихователь пропонує дітям показати ляльці як користуватися
носовою хусткою, сидіти за столом тощо.
Лялька: Дякую вам, діти, за допомогу. До побачення!
Діти

 

Що вміють мої ручки та ніжки
Мета: закріплювати знання дітей про призначення
рук та ніг; розвивати мислення, пам’ять.
Хід гри
Вихователь: Діти, покажіть мені ваші ручки та ніжки.
Діти показують.
Вихователь: Скажи, а що вміють ручки, ніжки.
Діти називають (плескати в долоні, ходити тощо).
Якщо дітям важко, то вихователь говорить, а діти
виконують: Ручки можуть підніматися до гори, ніжки
вміють стрибати.
Вихователь: Молодці, діти. До побачення!
Діти (разом): До побачення!

Навчимо ляльку чепуритися
Мета: учити дітей користуватися дзеркалом, гребінцем,
рушником; розвивати активність; виховувати охайність.
Обладнання: лялька, гребінець, рушник, дзеркало.
Хід гри
Вихователь: Діти, сьогодні до нас у гості завітала лялька
Катруся і принесла багато цікавих речей. Що вона принесла?
Діти називають.
Вихователь: Але Катруся не вміє користуватися цими
предметами. Оленка покажи, як користуватися гребінцем.
Дитина показує.
Гра продовжується до тих пір, поки всі предмети будуть
обіграні.
Лялька: Дякую, діти. Тепер я вмію користуватися
гребінцем, рушником, дзеркалом. До побачення!
Діти

docx
Додано
4 травня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку