Ігри для проведення естафети в старшій групі

Про матеріал
Представлено збірку ігор для проведення естафети в старшій групі. Проведення Е С Т А Ф Е Т И сприяє:  вдосконаленню техніки фізичних вправ;  розвитку спритності;  розвитку вольових якостей;  розвитку моральних якостей.
Перегляд файлу

Ігри для проведення естафети в старшій групі

Проведення Е С Т А Ф Е Т И сприяє:

вдосконаленню техніки фізичних вправ;

розвитку  спритності;

розвитку вольових якостей;

розвитку моральних якостей.

«Естафета парами»

      Діти шикуються у 2 колони парами за лінію на одному боці майданчика (кількість пар у колонах повинна бути однаковою). На протилежному боці майданчика на відстані 6–8 м розташовані будь-які  предмети (кубики, кеглі та ін.). За сигналом перші пари, узявшись за руки, біжать до кубиків, оббігають їх і повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступній парі, а самі стають у кінець своєї колони. Перемагає колона, гравці якої швидше виконають завдання й під час бігу не роз’єднають рук.

«Веселі змагання »

     Гравці шикуються у 3–4 колони з однаковою кількістю гравців на відстані 2–3 кроків одна від одної. Перед кожної колоною накреслена «доріжка» із двох паралельних ліній завдовжки 3 м (відстань між лініями — 20–25 см). Далі через «доріжки» проведено дві перпендикулярних лінії на відстані 70–80 см («канавки»), а ще далі —обручі. За сигналом діти, які стоять першими у колонах, біжать по «доріжках», перестрибують «канавки», підбігають до обручів, беруть їх, надягають на себе й опускають на землю. Після цього вони повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступному гравцеві, а самі стають у кінець своєї колони. Перемагає колона, яка першою завершить естафету.

 

«Перевезення врожаю»

     Діти шикуються у 2–3 колони за лінією на одному боці майданчика. На протилежному боці накреслено другу лінію. Перші гравці кожної команди тримають у руках тачку, збоку від них знаходяться мішки, що наповнені сіном, соломою, ошурками та ін. Кількість мішків дорівнює кількості гравців. За сигналом перший гравець повинен швидко покласти на тачку один мішок і відвезти його за лінію на про-тилежному боці майданчика, потім повернутися назад, передати тачку другому гравцеві й стати у кінець колони. Те саме повторює решта гравців, поки всі мішки не перевезуть за лінію. Перемагає команда, останній гравець якої першим прибіжить із порожньою тачкою до лінії старту.

    Гру можна ускладнити, поставивши на шляху кеглі, тумби, що діти повинні оббігати, перевозячи мішки.

«Городники»

   Діти шикуються у 2–3 колони (по 6 гравців) за лінією на одному боці майданчика. Діти, які стоять першими в колонах, тримають у руках по 5 невеликих кіл, що вирізано з цупкого паперу або зроблено з вербових прутів. У дітей, які стоять другими, у руках відра із дрібними кубиками або камінчиками, у третіх — відра з піском, у четвертих — поливальниці, у п’ятих — порожні відра, шості — без знаряддя. На відстані 5–6 м від лінії, за якою шикуються діти, проведено ще одну лінію. За сигналом перші гравці біжать до другої лінії, розкладають за нею кола (немовби роблять лунки на відстані кроку одна від одної). Швидко повертаючись у кінець своєї колони, вони торкаються рукою других гравців. Другі гравці біжать за лінію й кладуть у кожне коло по кубику або камінчику («саджають картоплю»). Потім треті насипають у кожне коло жменю піску («удобрюють посадження»). Четверті гравці за допомогою поливальниць імітують поливання кожного посадження. П’яті гравці з відрами «збирають урожай» (складають у відра кубики) і повертаються в кінець колони. Останні гравці збирають кола. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.

«Хто швидше побуду є піраміду ?»

    Діти об’єднуються у команди з рівною кількістю учасників, шикуються у колони, розташовуючись на одному боці майданчика, біля них знаходяться порожні коробки за кількістю учасників команд.

     На іншому боці майданчика позначене місце, де необхідно будувати піраміду. За сигналом діти беруть по одній коробці, біжать до позначеного місця та встановлюють їх у вигляді піраміди. Потім вони повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступним гравцям. Гра триває, поки команди не спорудять свої піраміди. Перемагає команда, яка зробить це раніше.

«Чия ланка швидше збереться?»

Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість.

Хід гри

        Діти шикуються у дві колони напроти вихователя. На умовний сигнал (свисток, змах прапорцем) або команду «Кроком руш!» діти ходять колонами одне за одним або в своїй колоні переши­ковуються у пари і ходять парами. На команду «Усі розійшлись!» вони розбігаються майданчиком (залою). На команду вихователя «Стій!» усі зупиняються і заплющують очі. Вихователь (змінюючи місце). Раз, два, три, швидко ши­куйтесь у колони біля мене! Виграє ланка (колона), яка швидше збереться. Гра повторю­ється. 
Рекомендації до гри: Після кількох повторень гру можна ускладнити, об’єднавши дітей у 3–4 підгрупи. Кожна група шикується в колону по одному перед прапорцем свого кольору. За сигналом вихователя (свисток, удар у бубон) діти почина­ють ходити та бігати майданчиком (залою). Після команди «На місця!» діти повертаються до свого прапорця і стають біля нього в колону. Вихователь називає, яка підгрупа швидше повернулась  і вишикувалась у колону. Після 2–3 повторень вихователь дає ко­манду «Стій!» Діти зупиняються і заплющують очі, а вихователь у цей час змінює місця прапорців. Після команди «На місця!» діти розплющують очі та поспішають стати в колону проти свого прапорця. Виграють ті, хто першим став у колону.  

«Швидко візьми, швидко поклади»

     Для участі у грі слід добирати дітей приблизно однакових за силами. На одній  стороні майданчика знаходяться 3–4 стільця, на кожному — по 2–3 брязкальця або невеликих кубики. На протилежному боці на відстані 5–6 м знаходяться 3–4 кошики. Діти за сигналом повинні взяти по одному предмету, бігом перенести його та покласти до кошика. Фізично міцним дітям можна додати ще один предмет або дещо (на 1–2 м) збільшити відстань для бігу.  

   При підведенні підсумків, ми відзначаємо похвалою дітей (дитину), які були найспритнішими, найшвидшими, уважними при виконанні завдань, а інших мотивуємо.

docx
Додано
1 травня 2021
Переглядів
1206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку