Ігри на уроках математики

Про матеріал
« Які числа пропущено» Виставити на набірному полотні картки із цифрами від 1 до 10 або назвати ці числа, навмисне пропустивши кілька цифр ( чисел). Учні повинні сказати, які саме числа пропущені.
Перегляд файлу

Ігри на уроках математики

На уроках математики я використовую такі дидактичні ігри:

 

« Які числа пропущено»

     Виставити на набірному полотні картки із цифрами від 1 до 10 або назвати ці числа, навмисне пропустивши кілька цифр ( чисел). Учні повинні сказати, які саме числа пропущені.

«Покажи потрібну цифру»

     Вчитель показує школярам картку із зображенням кількох предметів, а ті швидко полічивши, показують відповідну цифру. Може бути й навпаки: вчитель показує цифру, а учні – певну кількість предметів (зображення предметів).

« Назви сусідів»

     Учитель підносить угору картку з будь – яким числом, а учні піднімають у лівій руці картку з попереднім числом, а в правій – з наступним числом.

     Перемагає учень (ряд учнів), який жодного разу не помилився.

« Жива лічба»

     За викликом вчителя діти встають по одному і рахують: « Один, два, три…» Кожен наступний учень називає наступне число. А в зворотному порядку учні рахують так само, але за порядковими номерами: « Тридцятий, двадцять дев′ятий…».

« Відгадай задумане число»

     Учитель пропонує учням відгадати числа,які він задумав. Учитель говорить: « Відгадайте і назвіть, яке число я задумав».

      ( 1. Я задумав число, додав до нього 4 і одержав 9.

  1. Я задумав двоцифрове число, додав до нього одиницю і дістав трицифрове).

     Приклади добирають відповідно до вивченого матеріалу.

 

« Продовж думку»

     Учитель починає вголос говорити певне математичне твердження (правило, яке учні вже вивчили), а учень, на якого вкаже вчитель, повинен продовжити його.

        ( Щоб обчислити S прямокутника…        …. потрібно довжину помножити на ширину).

« Хто швидше і більше»

     Учням пропонується скласти приклади на + ( -, *, : ) так, щоб відповіддю до них було запропоноване число.

 

« В гостях у Незнайки»

     На дошці записані числові вирази. У деяких обчисленнях допущені помилки. Учням запропоновано стати вчителем і перевірити приклади, розв′язані Незнайком. Діти знаходять помилки, виправляють і аналізують їх.

 

« Зайвий предмет»

     Виставлено на набірному полотні ряди геометричних фігур. У кожному ряду одна фігура відрізняється формою ( кольором, розміром). Потрібно знайти зайву фігуру і пояснити, чому вони так вирішили.

 

«Конкурс красунь»

     Після того, як учні написали рядок цифри , їм пропонується серед цифр  вибрати «Красуню» і «вдягнути» їй корону і «попелюшку» (найгірше написану цифру) і поставити над нею крапку. А потім запропонувати перетворити «попелюшку» на прекрасну принцесу, написавши якомога краще рядок цифр .

 

« Що це за слово» (Розгадайте ребуси)

     100 лиця, с 3 бав,  3 буна,  7 я,  пі 2 л,  г 1 а,   100 ляр,  3  зуб.

 

«Розгадай слово»

 

«Рибалка»

Робота з картками

«Математичний лабіринт»                                «Математичний квадрат»

 

 

    Також на уроках можна запропонувати роботу з цікавими квадратами, лабіринтами, математичними малюнками, граф – схемами, віршованими загадками, кросвордами, індивідуальними картками.

 

 

 

 

doc
Додано
15 квітня 2021
Переглядів
4034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку