Тема: Практична робота: «Ігри, що сприяють гарному настрою» Мета: вчити дітей розуміти значення народних ігор для веселого настрою, здоров'я; розучити з учнями народні ігри; розвивати кмітливість, спритність; формувати прагнення дбати про власне здоров'я, весело і корисно відпочивати. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Привітаємося, діти! Будемо завжди радіти Небу, сонцю, звукам, людям... І життя прекрасне буде! II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності — Що впливає на настрій? — Як ви зберігаєте гарний настрій? — Яке значення для здоров’я має гарний настрій? — Чи поліпшується ваш настрій під час ігор? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви вивчите ігри, що сприяють гарному настрою. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Робота над загадкою • Хто з хвостиком і з вушками? У кого лапки з подушками? Як ступа, ніхто не чує. Тихо, крадучись, полює. І маленькі, сірі мишки Утікають геть від... (кішки). • Хвостик, як ниточка, Саме, як калиточка, А очі, як насінинки. {Миша) • Ходить по городу Великого роду, Ноги, як лопати, А сліду не знати. {Гуска) — Ще з давніх часів наші предки цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх,забавах. — У які ігри ви любите гратися? — Назвіть свої улюблені рухливі ігри. 2 Фізкультхвилинка Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки, тупають ніжки, Працюють голівки і сяють усмішки. Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви, бажаю вам я. 3 Практична робота: «Ігри, що сприяють гарному настрою» 1) Гра «Котик і Мишка». Діти утворюють коло. Одного обирають Котиком, другого — Мишкою, ті стають у середину кола. Діти Ой до нори, Мишко, До нори, Та до золотої комори. Мишка тікає, Котик біжить за нею, але його не пускають сплетені дитячі ручки. Діти Чорний Котику, Не дрімай, Мишку сіреньку Здоганяй! Котик намагається прошмигнути попід руки дітей і бігає за Мишкою, а коли спіймає, веде до середини кола. Тоді обидва обирають іншу пару. Гра триває. 2) Гра «Гуси». Обирають Вовка і Господиню, решта — гуси. Вовк ховається де-небудь у засідці, а Господиня, обравши місце для своєї хати, гонить у поле гусей з двору. Коли гуси відійдуть на чималу відстань, Господиня звертається до них: Господиня. Гуси, додому! Гуси. Вовк за горою. Господиня. Що робить? Гуси. Гуску скубе. Господиня. Яку? Гуси. Сіру, білу, волохату. Господиня. Швидко ж, мої гуси, до хати! Гуси «летять» додому. Вовк кидається ловити, і, якщо зловить яку-небудь, веде до своєї засідки. Господиня знов гонить у поле гусей і знову кличе їх, як і раніше. Це триває до того часу, поки Вовк не переловить усіх. Висновок. Ігри і веселощі допомагають зняти розумову перевтому, зміцнюють здоров’я, поліпшують настрій. V. Підсумок уроку — Що цінували наші предки з давніх часів? — Як вони проявляли свою силу і винахідливість? — Що для вас на уроці було найцікавішим? |
|
Ігри , які сприяють веселому настрою. Практична робота.
А) Гра «Вгадай емоцію»
Один учень зображує радість, задоволення, сум, гнів, подив тощо. Інші учні вгадують емоцію.
Б) Гра «Дитина дня»
Дитину садять на « чарівний стілець» і по черзі хвалять, говорять ласкаві слова.
1.Корисні поради. «Як покращити настрій»
-Усміхнися, подумай про щось приємне.
-Встань перед дзеркалом і зроби декілька смішних гримас.
- Заплющ очі, зроби глибокий вдих, потім повільно видихай повітря.
2.Зворотний зв´язок
Вправа. «Незавершене речення» «На сьогоднішньому уроці я дізнався (лася) ……»
3. Прощання
Стати в коло, взятися за руки, сказати разом «Бажаємо всім хорошого настрою»