“ Ігри з піском як інтерактивний метод розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей раннього віку»

Про матеріал
розвитку творчого потенціалу, уяви, фантазії; міжособитсісним взаєминам; збереженню та зміцненню фізичного і психічного здоровʹя; розвитку пізнавальних процесів, тактильно-кінетичної чутливості та сенсорики; розвитку мовлення та дрібної моторики рук; розвитку художніх здібностей, естетичного смаку; стабілізації психічного стану.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“ Ігри з піском як інтерактивний метод розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей раннього віку» Вихователь молодшої ясельної групи : Зеленець Світлана Валеріївна

Номер слайду 2

Пісок складається з окремих піщинок, які символізують індивідуальність людини

Номер слайду 3

Пісок

Номер слайду 4

Вода

Номер слайду 5

  Що потрібно для гри в пісок? А треба, в принципі так мало: Любов, бажання, доброта, Щоб віра в ігри не пропала. Звичайний ящик для стола, Пофарбуємо блакитною фарбою, Жменю золотого піска Поллємо дивною казкою. Іграшок маленьких набір Візьмемо у гру.  

Номер слайду 6

Яким буває пісок?

Номер слайду 7

Кольоровий пісок

Номер слайду 8

Кінетичний пісок (kinetik sand)

Номер слайду 9

Робота з піском дає змогу розвʹязувати завдання усіх ліній розвитку

Номер слайду 10

Використання піску в організації життєдіяльності дошкільнят сприяло : розвитку творчого потенціалу, уяви, фантазії; міжособитсісним взаєминам; збереженню та зміцненню фізичного і психічного здоровʹя;розвитку пізнавальних процесів, тактильно-кінетичної чутливості та сенсорики;розвитку мовлення та дрібної моторики рук;розвитку художніх здібностей, естетичного смаку;стабілізації психічного стану.

Номер слайду 11

 • Програма занять враховує всі сторони розвитку дитини: інтелектуальну, фізичну, емоційну і соціальну. • Заняття проводяться в ігровій формі з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей раннього віку та дошкільного віку. • Для попередження інтелектуальної та фізичної стомлюваності в ході занять відбувається часта зміна видів діяльності. • Активно використовуються музично-рухові вправи.  Використовувала такі принципи побудови занять: • Програма занять враховувала всі сторони розвитку дитини: інтелектуальну, фізичну, емоційну і соціальну. • Заняття проводились в ігровій формі з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей раннього віку• Для попередження інтелектуальної та фізичної стомлюваності в ході занять відбувалася часта зміна видів діяльності. • Активно використовувалися музично-рухові вправи.

Номер слайду 12

Природній матеріал

Номер слайду 13

Набір мініатюрних фігурок

Номер слайду 14

Ігри та завдання:“Чутливі пальчики і долоньки”(маніпуляції з піском)

Номер слайду 15

“Чарівні візерунки”(створення візерунків відбитками пальців, кулачків, долоньок)

Номер слайду 16

“Чиї сліди?”(відгадування тварин за слідами на піску)

Номер слайду 17

“Хто заховався?”(знаходження в піску фігурок)

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Заняття були спрямовані на: • Сенсорний розвиток (розвиток сприйняття: кольору, форми, величини). • Розвиток мовлення (формування мовного висловлювання, підготовка органів мови і слуху дитини до сприйняття правильного звуку і правильної артикуляції). • Розвиток мислення, уваги, пам'яті, уяви.  • Розвиток дрібної моторики. • Естетичне виховання. • Розвиток емоційної сфери. • Розвиток творчих здібностей. • Соціальний розвиток (навички спілкування).

Номер слайду 20

Аплікація з кольорового піску

Номер слайду 21

Пісочна анімація дозволила перетворити гру дитини в захоплюючий процес, відкрити власні можливості. Це заняття дарує дитині незабутні хвилини польоту фантазії та уяви. Заняття розвивають дрібну моторику, посидючість, пам’ять, образне і послідовне мислення, розкриває творчий потенціал дитини.

Номер слайду 22

Досягнені результати

Номер слайду 23

pptx
Додано
26 січня 2021
Переглядів
1250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку