Використання піску в організації життєдіяльності дошкільнят сприяло : розвитку творчого потенціалу, уяви, фантазії; міжособитсісним взаєминам; збереженню та зміцненню фізичного і психічного здоровʹя;розвитку пізнавальних процесів, тактильно-кінетичної чутливості та сенсорики;розвитку мовлення та дрібної моторики рук;розвитку художніх здібностей, естетичного смаку;стабілізації психічного стану.
• Програма занять враховує всі сторони розвитку дитини: інтелектуальну, фізичну, емоційну і соціальну. • Заняття проводяться в ігровій формі з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей раннього віку та дошкільного віку. • Для попередження інтелектуальної та фізичної стомлюваності в ході занять відбувається часта зміна видів діяльності. • Активно використовуються музично-рухові вправи. Використовувала такі принципи побудови занять: • Програма занять враховувала всі сторони розвитку дитини: інтелектуальну, фізичну, емоційну і соціальну. • Заняття проводились в ігровій формі з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей раннього віку• Для попередження інтелектуальної та фізичної стомлюваності в ході занять відбувалася часта зміна видів діяльності. • Активно використовувалися музично-рухові вправи.
Заняття були спрямовані на: • Сенсорний розвиток (розвиток сприйняття: кольору, форми, величини). • Розвиток мовлення (формування мовного висловлювання, підготовка органів мови і слуху дитини до сприйняття правильного звуку і правильної артикуляції). • Розвиток мислення, уваги, пам'яті, уяви. • Розвиток дрібної моторики. • Естетичне виховання. • Розвиток емоційної сфери. • Розвиток творчих здібностей. • Соціальний розвиток (навички спілкування).
Пісочна анімація дозволила перетворити гру дитини в захоплюючий процес, відкрити власні можливості. Це заняття дарує дитині незабутні хвилини польоту фантазії та уяви. Заняття розвивають дрібну моторику, посидючість, пам’ять, образне і послідовне мислення, розкриває творчий потенціал дитини.