Ігри з правового виховання

Про матеріал
Через ігрову діяльність у дошкільників формуються уявлення про права та обов’язки, саме у грі діти легше та краще сприймають та засвоюють новий матеріал.
Перегляд файлу

Дидактично-розвивальна гра «Правове поле»

Мета: формувати цілісне розуміння правового захисту кожної дитини,

її прав та обов’язків в Україні; цілеспрямовано, послідовно збагачувати лексичний запас дітей (права, обов’язки, пікторгамма, правове поле). Розвивати мислення, уяву, пізнавальну активність, розширювати спектр пізнавальних дій. Виховувати патріотичні почуття, любов та повагу до рідної країни, свідоме ставлення до себе, як до особистості, вміння поважати та захищати свої права і права інших людей.

Матеріал: картки – схеми, піктограми.

Завдання: підібрати піктограми за ключем і кольором.

Дидактично-розвивальна гра «Правова веселка»

Мета: узагальнити знання дітей про права. Формувати свідоме особистісне ставлення до кожного права та здатність передати його зміст у малюнку. Розвивати творчу уяву, мислення, фантазію. Виховувати почуття власної гідності та повагу до оточуючих.

Матеріал: картки-схеми, кольорові олівці.

Завдання: знайти піктограму до данного права і передати його зміст у малюнку.

Вправа «Чарівний килимок»

Виберіть у кімнаті місце, де було б зручно розповідати цікаві історії, сядьте на нього разом із дітьми. Нехай малюки заплющать очі й уявлять, що вони вирушають до країни чудес. Звісно ж, вони мають стати казковими героями. Почніть зі слів: «Сьогодні ввечері наш килим-самоліт вирушає…» А діти мають продовжити вашу фразу, обравши місце,  куди й полетить чарівний килим-самоліт. Це може бути Діснейленд, Африка, Марс чи просто зоопарк. Нехай діти фантазують самі (ви допомагаєте тільки тоді, коли в цьому є потреба. 

 

 

 

Вправа «Назви своє ім’я»

Усі стоять у колі, тримаючи випростані руки перед собою. Той, хто починає гру, кидає м’яч через центр кола одному з учасників, називаючи при цьому своє ім’я й опускаючи руки. Гравець, який упіймав м’яч продовжує гру. Після того, як м’яч «обійде» всіх гравців і всі опустять руки, гру повторюють наново. Кожен гравець кидає м’яч тій людині, якій він кидав його першого разу, і знову називає своє ім’я.

Етюди

 «Добрий хлопчик»

Зима. Маленька дівчинка, граючись снігом, загубила рукавичку.

У неї змерзли руки. Це побачив хлопчик. Він підійшов до дівчинки й одяг їй на руку свою рукавичку.

Хто може пишатися вчинком хлопчика? (Батьки, бабуся, вихователь, він сам…)

«Нудно»

За допомогою міміки й жестів відтворіть стан нудьги. «На крижині жив один пінгвін, нудьгував пінгвін, сумував пінгвін.»

«Лялька їхала в машині і в коробочці дрімала. Знудьгувалась в магазині й геть тихесенько пішла».

«Одне цуценятко було дуже самотнім».

«Хто нічого не вивчає, тому нудно буває».

«Крісло добрих вчинків»

Запропонувати дітям сісти в крісло для того, щоб зростити в собі ті показники добрих вчинків, про які йшлося на занятті.

 

docx
Додав(-ла)
Саленко Ольга
Додано
27 вересня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку