24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Ігрове заняття "Наші пернаті друзі"

Про матеріал
Виховний захід для 1 класу, для поглиблення і розширення знань дітей про птахів, в ігровій формі.
Перегляд файлу

Ігрове заняття Наші пернаті друзі

Мета:

закріпити знання дітей про птахів

розвивати зв’язне мовлення, розширювати словниковий запас, сприяти розвитку координації рухів;

формувати вміння висловлювати власну думку;

розвивати пізнавальні інтереси дітей, логічне мислення;

виховувати любов, бережливе ставлення до природи.

 

Обладнання: Картки з зображенням птахів,  таблички з назвами птахів, записи мелодій.

♫ «Спів синички»

  • Ведучий:Гарно співає синичка.
  • А як ви гадаєте, про що співає синичка?
  • Голоси яких пташок ви чули?
  • Тож хто буде головними героями нашого заняття!

Ведучий (Прийшла весна, повернулись птахи, земля пробудилась від сну).

  • Яскраво сяє сонечко, воно запрошує нас у чарівну подорож до весни!

 «Звуки весни»

Заходить весна.

Ведучий Гляньте, хто це до нас прийшов? Ми збиралися до весни, а вона сама до нас прийшла.

  • А що ти нам , Весно чарівна, принесла?

Весна:  Я принесла сонце, тепло зелену травичку, квіточки, спів пташок. Я не просто прийшла, я вам ігрові вправи принесла про пташок.

Гра "Відгадай-но"

* * * 
Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)


* * *
Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)

* * *
Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)

* * * 
Стрекотуха білобока
Звуть усі її …
(Сорока)

* * * 
Не лікар, а дерева лікує.
З дерева лунає звук:
Хто там стукає: тук-тук?
(Дятел)

Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
(Сова)

Як веселка кольорова,
Має здібності до мови.
Слово пташці цій скажуть,
Вона його повторить вмить.
(Папуга)

Весна : Я прийшла з помічниками, пролісками, вони принесли вам гру "Впізнай за описом"

(Дитина описує пташку а інші учні вгадують за описом)

  • Має досить яскраве оперення. Серед інших птахів виділяється насамперед яскраво-жовтим черевцем з «краваткою». Голова і шия чорного кольору, в очі кидаються її білі щоки та оливкова спина.  Її жовту грудку, завжди помітно на снігу. Синичка
  • Тіло вкрите пір’ям білого кольору, а кінці крил чорні. Він має великий червоний дзьоб. Ним ловить поживу. Дві ноги тонкі та довгі, щоб діставати поживу з озера. Часто полюбляє стояти на одній нозі.Лелека
  • завжди виглядає ефектно: барвисте оперення, довгий розпущений хвіст, загострені пір'я на спині та шиї, шпори на ногах. У дорослих птахів – яскравий гребінь і висячі сережки.Півень
  • Її прізвисько – білобока. По боках пір’я у неї білі, а голова, крила і хвіст чорні, як у ворона. Дуже гарний хвіст – довгий, прямий, ніби стріла. Пір’я на ньому не просто чорні, а з красивим зеленуватим відливом. Сорока

 

Ведучий Ну що, весно, чи впорались ми з твоїм завданням?

Весна:Так, молодці! А поїхали до весняного лісу, там багато пташок, послухаємо як вони співають і пограємо з ними.

Пісня Колеса в Автобусі Крутяться

 

Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

 

Діти в автобусі вгору і вниз,

Вгору і вниз, вгору і вниз,

Діти в автобусі вгору і вниз

Цілий день.

 

Двірники в автобусі шух-шух-шух,

Шух-шух-шух, шух-шух-шух,

Двірники в автобусі шух-шух-шух

Цілий день.

 

Фари в автобусі блим-блим-блим,

Блим-блим-блим, блим-блим-блим,

Фари в автобусі блим-блим-блим

Цілий день.

 

Двері в автобусі туди-сюди,

Туди-сюди, туди-сюди,

Двері в автобусі туди-сюди,

Цілий день.

 

Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

Відео Весняний ліс

Ігровий момент. Прилітає сорока

Спів сороки

Ведучий Ой, а хто це до нас прилетів!

Діти Сорока!

Добрий день любі друзі! Я дуже рада що ви завітали до лісу! Мені потрібна ваша допомога! До мене зібрались у гості мої знайомі пташки, але я забула чим їх пригощати, допоможіть мені!

 

Дидактична гра "Хто що їсть"

шишкарик комахи

лелека шишки

ластівка просо

горобець жаба

Сорока: Дякую вам дуже любі діти, до нових зустрічей!

 

Ведучий Діти а хтось з вас хотів би коли виросте більше взнати про життя птахів?

Вчені які вивчають життя птахів і піклуються про них називаються ОРНІТОЛОГИ.

А чому ми повинні піклуватися про них?

Учні:

  1. Знищують комах, гризунів.
  2. Розносять насіння рослин
  3. Приносять людям радість своїм співом.
  4. Можуть передбачати погоду.
  5. Деякі свійські птахи є продуктами харчування і несуть яйця.

 

Ведучий Любі діти давайте навчимо лісових мешканців цікавій грі "Покажи фігуру"

 

Трави у полі хвилюються- раз

Трави у лузі хвилюються-два

Трави у лісі хвилюються-три

Фігура Пташки замри!

(Під час слів діти вільно рухаються зображуючи птахів. Після слова замри діти зупиняються і ведучий вмикає дітей по одному, вони показують пташку, ведучий повинен відгадати. Якщо не вгадав обирають нового ведучого.)

Звучить  Звуки лісу.

 Ведучий Це діти лісові мешканці дякують нам за гру. Давайте і ми їм подякуємо і заспіваємо пісню.

 

Пісня весняна пташка

 

 

Прилетіла пташка до свого гнізда,

Заспівала пісню лагідну вона.

Заспівала пісню, заспівала пісню,

Заспівала пісню лагідну вона.

 

Пісню про далекі теплії краї,

Як там сумувала пташка в далині.

Як там сумувала, як там сумувала,

Як там сумувала пташка в далині.

 

Мріяла, що прийде чарівна весна

І в далекі далі полетить зима,

І в далекі далі, і в далекі далі,

І в далекі далі полетить зима.

 

Прилетіла пташка до свого гнізда,

Бо її позвала чарівна весна.

Бо її позвала, бо її позвала,

Бо її позвала чарівна весна.

Ведучий. Молодці, діти, але нам вже час повертатися до  школи де ми з вами підведемо підсумки нашого заняття.

 

Фантазійна гра "Якби я мав крила..."

 

  • Чи сподобалось вам заняття
  • Що вам запам'яталось?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, Виховна робота
НУШ
Додано
11 лютого
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку