Ігрове заняття Наші пернаті друзі
Мета:
закріпити знання дітей про птахів
розвивати зв’язне мовлення, розширювати словниковий запас, сприяти розвитку координації рухів;
формувати вміння висловлювати власну думку;
розвивати пізнавальні інтереси дітей, логічне мислення;
виховувати любов, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: Картки з зображенням птахів, таблички з назвами птахів, записи мелодій.
♫ «Спів синички»
Ведучий (Прийшла весна, повернулись птахи, земля пробудилась від сну).
♫ «Звуки весни»
Заходить весна.
Ведучий Гляньте, хто це до нас прийшов? Ми збиралися до весни, а вона сама до нас прийшла.
Весна: Я принесла сонце, тепло зелену травичку, квіточки, спів пташок. Я не просто прийшла, я вам ігрові вправи принесла про пташок.
Гра "Відгадай-но"
* * *
Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)
* * *
Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)
* * *
Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)
* * *
Стрекотуха білобока
Звуть усі її …
(Сорока)
* * *
Не лікар, а дерева лікує.
З дерева лунає звук:
Хто там стукає: тук-тук?
(Дятел)
Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
(Сова)
Як веселка кольорова,
Має здібності до мови.
Слово пташці цій скажуть,
Вона його повторить вмить.
(Папуга)
Весна : Я прийшла з помічниками, пролісками, вони принесли вам гру "Впізнай за описом"
(Дитина описує пташку а інші учні вгадують за описом)
Ведучий Ну що, весно, чи впорались ми з твоїм завданням?
Весна:Так, молодці! А поїхали до весняного лісу, там багато пташок, послухаємо як вони співають і пограємо з ними.
Колеса автобуса крутяться,
Крутяться, крутяться,
Колеса автобуса крутяться
Цілий день.
Діти в автобусі вгору і вниз,
Вгору і вниз, вгору і вниз,
Діти в автобусі вгору і вниз
Цілий день.
Двірники в автобусі шух-шух-шух,
Шух-шух-шух, шух-шух-шух,
Двірники в автобусі шух-шух-шух
Цілий день.
Фари в автобусі блим-блим-блим,
Блим-блим-блим, блим-блим-блим,
Фари в автобусі блим-блим-блим
Цілий день.
Двері в автобусі туди-сюди,
Туди-сюди, туди-сюди,
Двері в автобусі туди-сюди,
Цілий день.
Колеса автобуса крутяться,
Крутяться, крутяться,
Колеса автобуса крутяться
Цілий день.
Відео Весняний ліс
Ігровий момент. Прилітає сорока
Спів сороки
Ведучий Ой, а хто це до нас прилетів!
Діти Сорока!
Добрий день любі друзі! Я дуже рада що ви завітали до лісу! Мені потрібна ваша допомога! До мене зібрались у гості мої знайомі пташки, але я забула чим їх пригощати, допоможіть мені!
Дидактична гра "Хто що їсть"
шишкарик комахи
лелека шишки
ластівка просо
горобець жаба
Сорока: Дякую вам дуже любі діти, до нових зустрічей!
Ведучий Діти а хтось з вас хотів би коли виросте більше взнати про життя птахів?
Вчені які вивчають життя птахів і піклуються про них називаються ОРНІТОЛОГИ.
А чому ми повинні піклуватися про них?
Учні:
Ведучий Любі діти давайте навчимо лісових мешканців цікавій грі "Покажи фігуру"
Трави у полі хвилюються- раз
Трави у лузі хвилюються-два
Трави у лісі хвилюються-три
Фігура Пташки замри!
(Під час слів діти вільно рухаються зображуючи птахів. Після слова замри діти зупиняються і ведучий вмикає дітей по одному, вони показують пташку, ведучий повинен відгадати. Якщо не вгадав обирають нового ведучого.)
Звучить Звуки лісу.
Ведучий Це діти лісові мешканці дякують нам за гру. Давайте і ми їм подякуємо і заспіваємо пісню.
Пісня весняна пташка
|
Прилетіла пташка до свого гнізда, Заспівала пісню лагідну вона. Заспівала пісню, заспівала пісню, Заспівала пісню лагідну вона.
Пісню про далекі теплії краї, Як там сумувала пташка в далині. Як там сумувала, як там сумувала, Як там сумувала пташка в далині.
Мріяла, що прийде чарівна весна І в далекі далі полетить зима, І в далекі далі, і в далекі далі, І в далекі далі полетить зима.
Прилетіла пташка до свого гнізда, Бо її позвала чарівна весна. Бо її позвала, бо її позвала, Бо її позвала чарівна весна. |
Ведучий. Молодці, діти, але нам вже час повертатися до школи де ми з вами підведемо підсумки нашого заняття.
Фантазійна гра "Якби я мав крила..."