Презентація містить матеріал ефективне впровадження і застосування ігрових художньо-педагогічних технологій на уроках з образотворчого мистецтва в системі початкової освіти.
Ігрові художньо- педагогічні технології у формуванні світовідображення дитини. З досвіду роботи вчителя образотворчого мистецтва Худлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Повхан Маріанни Василівниstyle.color
Номер слайду 2
Девіз ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ«ТЕ, ЩО Я РОБЛЮ, Я РОЗУМІЮ»
Номер слайду 3
Гра як вид навчальної діяльності в умовах конкретної ситуації спрямована на засвоєння соціального досвіду, в якому формуються й удосконалюються вміння та навички учнівського самоуправління.
Номер слайду 4
Ігри та вправи допоможуть школярам перевірити свої знання, пізнати образотворче мистецтво і глибше розуміти його,вчитись сприймати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, створити власні ігри, застосовуючи кмітливість, знання, ерудицію, логічне мислення.
Номер слайду 5
Переваги григра залучає до активної пізнавальної діяльності кожного учня окремо і всіх разом, тим самим, є ефективним засобом управління навчальним процесом;гра – вільна діяльність, що дає можливість вибору, самовираження, саморозвитку для її учасників;задоволення, отримане від гри, створює комфортний стан на уроках і підсилює бажання вивчати предмет.
Номер слайду 6
Дидактичні і методичні принципи ігрової діяльностіДоступність. Новизна. Поступове зростання складностіУрахування індивідуальних і вікових особливостей учнів. Зв'язок ігрової діяльності з іншими формами роботи на уроці
Номер слайду 7
Головні умови ігрової діяльностіСтворення позитивного настрою для навчання. Відчуття рівного серед рівних. Забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей. Усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених висновків. Можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати свого товариша. Вчитель не є засобом «похвали і покарання», а є другом, порадником, старшим товаришем
Номер слайду 8
НАВЧАЛЬНІ ІГРИ РОЗВИВАЮТЬУвагу. Спостережливість. Пам'ять. Мислення. Пізнавальну ініціативу. Творчі здібностіСамостійність. Комунікативні та організаторські здібності.
Номер слайду 9
ІГРОВА ЗАДУМКАПРАВИЛА ГРИІГРОВІ ДІЇДИДАКТИЧНІ ЗАВДАННЯОБЛАДНАННЯРЕЗУЛЬТАТКОМПОНЕНТИ ГРИ
Номер слайду 10
ЕТАПИ ГРИПІДГОТОВЧИЙ ЕТАПЕТАП ПРОВЕДЕННЯ ГРИЕТАП УЗАГАЛЬНЕННЯ, АНАЛІЗУ РЕЗУЛЬТАТІВ
Номер слайду 11
Види ігор на уроках образотворчого мистецтва,,Образотворче лото” ,,Автор – картина”;Кросворди, криптограми, шифрограми;,, Четвертий зайвий”,,Розсипані картки”; ,, Який орнамент?”;,, Від рами до рами”;Перевертанки;,, Загадкові кола”; ,,Знайди пари”; ,, Завершити ряд” та інші. style.text. Decoration. Underline
Номер слайду 12
Урок – подорож «В країні мистецтв»На сьогоднішньому занятті ми здійснимо подорож в чарівну країну де ми закріпимо наші знання з теми «Види мистецтв». Для того ,щоб подорож була цікавіша ми поділимось на 2 команди. Кожній команді надається однакові види завдань, які потрібно правильно виконати. За кожне правильне завдання 2 бали .
Номер слайду 13
СПЕЦИФІКАНАВЧАЛЬНИХ ІГОРУчні повинні мати певні знання. Розроблений необхідний підхід в оцінюванні знань учнів. Кожен учень забезпечений необхідним дидактичним матеріалом. Розроблені методичні розробки уроку
Номер слайду 14
НАЙСУТТЄВІШІ ПИТАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ Визначити місце дидактичних ігор та ігрових ситуацій у системі інших видів діяльності на уроці. Доцільність використання їх на різних етапах вивчення різноманітного за характером навчального матеріалу. Розробка методики проведення дидактичних ігор із урахуванням дидактичної мети уроку та рівня підготовленості учнів. Вимоги до змісту ігрової діяльності у світлі ідей розвивального навчання. Передбачення способів стимулювання учнів, заохочення у процесі гри тих, хто найбільше відзначився, а також для підбадьорення тих, хто відстає.