Презентація містить матеріал ефективне впровадження і застосування ігрових художньо-педагогічних технологій на уроках з образотворчого мистецтва в системі початкової освіти.
Переваги григра залучає до активної пізнавальної діяльності кожного учня окремо і всіх разом, тим самим, є ефективним засобом управління навчальним процесом;гра – вільна діяльність, що дає можливість вибору, самовираження, саморозвитку для її учасників;задоволення, отримане від гри, створює комфортний стан на уроках і підсилює бажання вивчати предмет.
Головні умови ігрової діяльностіСтворення позитивного настрою для навчання. Відчуття рівного серед рівних. Забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей. Усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених висновків. Можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати свого товариша. Вчитель не є засобом «похвали і покарання», а є другом, порадником, старшим товаришем
Види ігор на уроках образотворчого мистецтва,,Образотворче лото” ,,Автор – картина”;Кросворди, криптограми, шифрограми;,, Четвертий зайвий”,,Розсипані картки”; ,, Який орнамент?”;,, Від рами до рами”;Перевертанки;,, Загадкові кола”; ,,Знайди пари”; ,, Завершити ряд” та інші. style.text. Decoration. Underline
Урок – подорож «В країні мистецтв»На сьогоднішньому занятті ми здійснимо подорож в чарівну країну де ми закріпимо наші знання з теми «Види мистецтв». Для того ,щоб подорож була цікавіша ми поділимось на 2 команди. Кожній команді надається однакові види завдань, які потрібно правильно виконати. За кожне правильне завдання 2 бали .
НАЙСУТТЄВІШІ ПИТАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ Визначити місце дидактичних ігор та ігрових ситуацій у системі інших видів діяльності на уроці. Доцільність використання їх на різних етапах вивчення різноманітного за характером навчального матеріалу. Розробка методики проведення дидактичних ігор із урахуванням дидактичної мети уроку та рівня підготовленості учнів. Вимоги до змісту ігрової діяльності у світлі ідей розвивального навчання. Передбачення способів стимулювання учнів, заохочення у процесі гри тих, хто найбільше відзначився, а також для підбадьорення тих, хто відстає.