ІГРОВІ ВПРАВИ на уроці англійської мови

Про матеріал
Гра - це певна ситуація, яка багаторазово повторюється, і кожен раз у новому варіанті. У ході гри виникає змагання. Бажання перемогти мобілізує думку гравців. Мовленнєве спілкування, яке включає не лише власне мовлення, але і жести, міміку тощо, має чітко вмотивований характер. Для мови гри, не дивлячись на деяку їх запрограмованість, характерна також спонтанність, оскільки перемога залежить від точної та швидкої реакції, правильних та дотепних відповідей.
Перегляд файлу

 

 

 

ІГРОВІ ВПРАВИ

на уроці англійської мови

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

Вступ………………………………………………………………………………...4

1. Пізнавально-художні дидактичні ігри………………………………………..5

 

2. Рухливі дидактичні irpи з інтелектуальним навантаженням……………...5

 

3. Інтелектуальні  iгpи…………………………………………………………..6

 

4.Ігри-конкурси…………………………………………………………………..8

 

5.Ігри-змагання…………………………………………………………………....9

 

6.Лексичні та граматичні ігри з елементами змагання……………………….11

 

7. Рольові ігри……………………………………………………………………19

 

8. Ігри-драматизації…………………………………………………………...…20

 

Список використаної літератури…………………………………………………21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

It is more than a game. It is an institution.

Thomas Hughes (18221896)

 

            Приорітет освіти в нашій країні  поставив перед учителем ряд досить складних проблем, і серед них чи не найголовніша - яким чином так побудувати процес навчання, щоб найповніше задовольнити проблеми кожного учня.

Вивчення англійської мови потребує посидючості та неабиякого терпіння. Знан­ня, отримані без зацікавленості, не забарвлені особистим позитивним ставленням, не є корисними, діти запам'ятовують слабко, якщо навчання не захоплює їx. Звернення  до ігрових форм навчання дає  можливість ефективно взаємодіяти педагогу та учням, продуктивно спілкуватися з наявними елементами змагання, безпосередності, природного інтересу. Визначальними при цьому є думки класиків педагогіки. А.Макаренко називав гру усвідомленою діяльністю, а радість гри – “радістю творчою”, “радістю перемоги”.  В.Сухомлинський писав: “ … У грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку» .

Гра - це певна ситуація, яка багаторазово повторюється, і кожен раз у новому варіанті. У ході гри виникає змагання. Бажання перемогти мобілізує думку гравців. Мовленнєве спілкування, яке включає не лише власне мовлення, але і жести, міміку тощо, має чітко вмотивований характер. Для мови гри, не дивлячись на деяку їх запрограмованість, характерна також спонтанність, оскільки перемога залежить від точної та швидкої реакції, правильних та дотепних відповідей.

Особливу увагу  слід звертати   на доцільність проведення гри на певному етапі уроку. Ігри на початку уроку   збуджують думку учня, допомагають йому зосередитись і виділити основне, найважливіше, спрямовують  увагу на самостійну діяльність. Інколи гра може бути ніби фоном для побудови всього уроку. Коли ж учні стомлені, їм  слід  запропонувати  рухливу гру, проте пам’ятаючи , що окремі ігри занадто збуджують емоції дітей, надовго відвертають їхню увагу від основної мети уроку.  Як відомо, діти в молодшому шкільному віці не вміють керувати своїми емоціями, переключати увагу, зосереджуватись у потрібні моменти, тому ігри, пов’язані з сильним емоційним збудженням,  варто проводити лише в кінці уроку.

В процесі більшості  ігор діти працюють з величезним емоційним піднесенням, часом з граничним напруженням своїх здібностей. Завдяки iгpaм учні не нудьгують, вони не лише не втрачають інтересу до  вивчення іноземної мови, а, навпаки, зміцнюють його.

Отже, вчитель не повинен зупинятися на досягнутому, вiн завжди має бути в пошуку, дбати про те, щоб учні хотіли йти до нього на урок, бажали зycтpiчi з новим, прекрасним, невідомим, щоб кожен урок їм приносив радість, був для них маленьким святом.

 

Пізнавально-художні дидактичні ігри

Гра “Подивись, запам'ятай i намалюй”

Учитель готує малюнки предметів, назви яких учні вже знають. На початку гри він розвішує ці малюнки на дошці й дає можливість yciм учням дивитися на них протягом 20 секунд. Потім він закриває малюнки i пропонує учням намалювати предмети, які вони запам'ятали. Після цього вчитель запитує в кож­ного, скільки намальовано малюнків. Далі він знову показує малюнки i пропонує учням порівняти те, що вони намалювали, з малюн­ками на дошці. Хто найбільше запам'ятав предметів i правильно їх намалював, стає переможцем.

Гра “ Послухай і розмалюй”

 

 

 

 

 

Учитель називає номер кульки і колір, яким необхідно розфарбувати кульку.

Наприклад: Colour number 1 red


Рухливі дидактичні ігри з інтелектуальним навантаженням

Гра “Знайомство”

Всі стають в коло. Перший гравець кидає м’яч та запитує «What's your name?»

Той, хто спіймав м’яч відповідає: «My name is...» і кидає м’яч іншому гравцеві, запитуючи: «What's your name?»

Гра Професор ABC”

Учень, «професор ABC», кидає м'яч одному з учнів i каже: "А". Учень, спіймавши м'яч, кидає його назад i каже: "В". Учень, «професор ABC», знову кидає м'яч i каже: "С". Таким чином гравці називають yci літери англійського алфавіту.

 

Гра “Задом –наперед”

Учні, перекидаючи м'яч, називають бук­ви алфавіту у зворотньому напрямку.

 

Гра “Букви- сусіди”

Учень, який починає гру (ним може бу­ти вчитель), називає будь-яку букву алфавіту, а учень, який отримав м'яч (па­личку), називає дві букви, між якими в алфавіті стоїть названа буква.

 

Гра “Вгадай”

Група дітей розміщується біля дошки, i кожен з них жестами та мiмiкою       імітує якусь дію.

T: Guess what each pupil is doing.

 P1: This boy is doing his morning exercises.

P2: That girl is washing her face.

P 3: This boy is putting on his red scarf.

 

Гра “Злови слово”

Цю гру доцільно проводити на початковому етапі вивчення лек­сики.

Спочатку вчитель називає рідною мовою слово, яке гравцям потрібно «зловити». Потім він говорить ряд слів англійською мовою, а гравці його слухають. Коли вони чують англійською те слово, яке було назване спочатку, вони «ловлять» його — плескають у долоні.

 

Гра “Чарівний м'яч”

Ведучий вибірково кидає м'яч учасникам гри й одночасно називає вже вивчені раніше слова, у тому числі слова за темою «Тварини». Учасники повинні затримати у себе м'яч лише тоді, коли почують слова, що означають назви тварин.

Гра  “Пантоміма”

Вчитель дає завдання дітям уявити себе будь-якою твариною (мавпою, левом тощо), та показати її. Інші гравці запитують: «Are you a monkey? Are you a lion?»

Інтелектуальні ігри

 

Гра “Who knows the ABC best?”

Учитель пропонує одному з гравців назвати літеру англійського алфавіту. Учень, який сидить поруч, повинен швидко сказати, яка літера йде за названою в алфавітному порядку. Потім учитель звертається до другого учня з цим проханням, а його сусід по партi називає наступну літеру. Гра проводиться у швидкому темпі. Учень, який не зумів швидко i правильно назвати літеру, вибуває з гри. Виграє той, хто жодного разу не помилився.

 

 

Гра “Guess the word”

Учитель малює на дошці стільки квадратиків, скільки літер у заданому слові. Учні по черзі ставлять запитання про літери, з яких складається це слово, наприклад: "Is there I in it?", "Is there К in it?" Якщо літеру вгадано, ведучий записує її у відповідний квадратик. Той учень, який дав правильну відповідь, стає ведучим.

Гра “Придумай слово”

Називаючи букви алфавіту від А до Z, учні додають фразу зi словом на свою букву: "A is for apple", "В is for Ball", "С is for Cat".

 

Гра “Розшифруй фразу”

Учитель пропонує учням розшифрувати фразу, у словах якої кожна буква закодована цифрою, що відповідає порядково­му номеру букви в алфавіті.Miж словами вчитель робить паузу:

       9,  /12, 9, 11, 5,  /5, 14,7, 12,9, 19,8.
(I Like English).

       4, 15,  /25, 15, 21,  /12, 9, 11, 5,  /20, 15,/
19, 16,5, 1, 11,   /5, 14,7, 12,9, 19, 8?

(Do you like to speak English ?)

 

Гра “Драбинка зі слів”

Учитель пише на дошці коротке слово. Слово, яке учень пише під ним, має бути довшим на одну літеру. При цьому в кожному наступному слові дозволяється міняти будь-які літери, крім першої.

Наприклад: 

 

he

red

man

her

read

moon

hear

reader

month

heart

receive

mother

 

 

morning

 

 

Перемагають учні, які написали найбільше слів.

 

Гра “Хто складе більше слів?”

Учитель пише на дошці яке-небудь довге слово. Учням дається завдання написати з цих самих літер стільки слів, скільки зможуть. Кожну літеру можна написати лише стільки разів, скільки вжито в запропонованому слові. Не дозволяється писати власнi імена та іменники у множині. Учні працюють протягом 5 хвилин, тримаючи списки своїх слів у секреті від інших. Далі вони по черзі читають написані слова, а інші викреслюють зi своїх списків слова, що вже були названі. Виграє той, у кого зали­шиться найбільше незакреслених слів.

 

Гра “Запиши ці слова”

Учитель готує список слів з неправильно розташованими літерами. Він тиражує цей список за учаастю учнів у клaci.  Кожен учень, отримавши такий список, за 3 хвилини повинен відгадати стільки слів, скільки зможе, i записати їx поряд з відповідними наборами літер. Виграє той, хто відгадав i правильно записав найбільше слів.

 

Гра “Ланцюжок зi слів”

Учні стають біля своїх парт. Перший учень лівого ряду говорить яке-небудь слово й на­зиває літери цього слова за порядком. Учень,

який стоїть за ним, говорить слово на ту літеру, якою закінчується попереднє слово, i також називає  літери цього слова, i т. д. Учень, який не може сказати слово чи не­правильно його називає, сідає за парту, тобто вибуває  з гри. Гра ведеться доти, доки не залишиться стояти лише один учень. Він i стане переможцем.

 

Гра “Математичний ланцюжок”

Ведучий кидає м'яча i називає числівник. Гравець, який ловить, пови­нен назвати наступний або, навпаки, попередній.

T:One.

P1:Two.

T:Three.

P2:Two.

 

Гра «Математичний ланцюжок -2»

Ведучий кидає м'яча i називає кількісний числівник. Гравець, який ловить м'яч, повинен назвати відповідний порядковий числівник.

T: One.

P1: The first.

T: Two.

P2:The second.

T: Three.

P3:The third.

 

Ігри-конкурси

Гра “Кращий знавець букв”

Перекидаючи м'яч, учні один за одним називають букви алфавіту за порядком від А до Z. Якщо учень зупинився, він вибуває з гри.

Гра “Кращий знавець алфавіту”

Учень, який починає гру, називає будь-яку букву алфавіту. Учень, який отримав паличку( м’яч),  називає вci наступні букви до кінця алфавіту.  Якщо він виконав завдання, він має право розпочати гру.

 

 

 

Ігри-змагання

 

Гра “Sending a telegram”

 Клас ділиться на дві команди, учитель пише на дошці для кожної команди по одному довгому слову й запрошує учасників «надіслати телеграму», тобто сказати по літерах це слово. Спочатку члени oднієї команди виконують це завдання, потім члени другої команди працюють також зі своим словом. Якщо учень помилився, його команда втрачає бал.

 

Гра “Alphabet tree”

На дошці намальовано два дерева. Учні поділені на дві команди. Учитель викликає по одному гравцю з кожної команди й каже: «M». Учні повинні швидко написати цю літеру, кожен на своєму дереві Якщо учень помилиться, команда втрачає бал. Перемагає та команда, гравці якої жодного разу не помилились.

 

Гра “Алфавіт”

Учитель ділить клас на дві-три команди. У руках у нього годинник iз секундною стрілкою. Biн називає яку-небудь літеру (кpiм х, у, z) i пропонує першому представнику першої команди придумати за 20 секунд якомога більше слів, які починаються з цієї літери. Потім таке завдання, але вже з іншою літерою, виконує перший учень другої команди, За кожне правильне слово команда отримує 1 бал.

 

Гра “Sounds ladder”

[ei]

 

 

 

[ai]

 

 

[ou]

 

[u:]

Учитель ділить клас на дві-три команди. Учням дається команда  якомога швидше написати букви, що відповідають цим звукам і піднятися по драбині. Та команда, яка першою виконає завдання оголошується переможцем.

 

 

 

 

 

Гра “ Назви ці літери”

Учитель заздалегідь готує список слів, важких для написания. Ці слова мають бути вiдомі учням.

Клас ділять на дві-три команди. Учитель го­ворить слово, i перший учень першої ко­манди повинен назвати літери цього слова. Далі вчитель називає інше слово першому учневі другої команди, потім — першому учневі третьої команди, далі — другому учневі першої команди i т. д. За кожну пра­вильну відповідь команда дістає 1 бал.

 

 

 

Гра “Які  літери пропущено?”

Учитель показує двом-трьом командам учнів по чepзi картки з написаними на них словами, в яких пропущено одну-дві літери. Учні відповідної коман­ди спочатку повинні назвати пропущені літери, a пoтім інше слово. За кожну правильну відповідь команді зараховується 1 бал.

 

 

Гра “Склади це слово”

Дві команди отримують по набору карток з літерами алфавіту. Кольори цих карток у команд piзнi. Учитель називає слово, а команди повинні скласти його (кожен учень тримає одну картку з літерою, i всі шикуються у відповідному порядку). Команда, яка першою зробить це правильно, отримує стільки балів, скільки літер у слові. Далі вчитель називає інше слово, i гра триває.

 

Гра “Музичні інструменти”

У гpi беруть участь 2 команди. Одна дитина виходить з команди та iмітує гру на якомусь музичному інструменті,   друга   команда   повинна назвати цей музичний інструмент. Bci члени команди відповідають по черзі. Музичні інструменти можуть повторюватись. (It's a drum; it's a piano; it's a guitar; it's a saxophone).

 

Гра  “Одягни людину”

На cтолi лежать дві великі пaпepoвi ляльки та велика кількість одягу. Дві команди повинні порадитись та обрати погоду, а потім одягти ляльку відповідно до тiєї погоди, яку вони обрали. Команди обміню-ються одягнутими ляльками, i тепер задача команди — вгадати, яку пого­ду загадала друга команда.

Ex: It's a frosty, sunny, winter day. The doll is wearing a sweater, boots, a fur coat and gloves.

 

Гра “Метелики-математики”

На аркушах намальовані ромашки з цифрами всередині. Двоє гравців мають у руках метеликів iз картону. Ведучий називає числівник, а двоє гравців намагаються якнайшвидше посадити свого метелика на ромаш­ку з відповідним номером i назвати цей номер. Виграє той, хто першим зробив п'ять правильних ходів.

 

Гра “Склади це число”

Гравці діляться на 2 команди, кожна з яких отримує набіp карток iз циф­рами «0 - 9».Колір карток у команд різний, наприклад, жовтий i зелений. Ведучий називає число, наприклад: — Three hundred and forty. Обидві команди повинні підняти віповідні картки i стати у правиль­ному порядку.Команда, яка виконає дію швидше за інших, дістає бал.

 

 

Гра “Рахуємо англійською”

Вчитель ділить клас  на 3 команди. На столі вчителя відповідно лежать 3 стопи кружечків із кольорового паперу. Кольорові кружечки у кожній cтoпi повинні бути одного кольору, наприклад, червоного. Це — штрафні бали.

Учитель почергово звертається до учнів, пропонуючи виконати одну з 4 арифметичних дій, наприклад: What's seven and four? або What's three times four? Учень, який припустився помилки, повинен повторити правильний вapiaнт, підказаний йому гравцем іншої команди або вчителем. Його команда одержує штрафний фант. Переможе та команда, яка збере меншу кількість фантів.

 

Гра “Котра зараз година?”

Клас ділиться на три команди.

1.Вчитель бере макет годинника зi стрілками, що  рухаються.   Пересуваючи  стрілки, учитель по черзі запитує в учнів з обох команд:  What time is it now? За кожну правильну відповідь команда одержує один бал.

2.Учитель починає розповідь, але не закінчує   останнє  речення.   Наприклад:І have a friend. Her name is Anna Petrenko. She gets up at...

Учитель ставить стрілки на 7 годин. Учень повторює останнє речення  i  закінчує  його  словами  seven o'clock in the morning. Якщо він помилився, команда одержує мінyc. Виграє та команда, гравці якої припустилися менше помилок.

 

Лексичні та граматичні ігри з елементами змагання

 

Гра “Найспритніший покупець”

Учитель готує картки з малюнками предметів, назви яких відомі учням. На ypoці він оголошує, що учні запрошуються на весняний (літній, оснній) розпродаж речей (sale, selling off), i розкладає на столі вci цi картки малюнками догори. Учні стають навколо столу. Учитель вимовляє звук або звукосполучення, наприклад: [s], [t], а учні повинні швидко відшукати на столі малюнок предмета, назва якого починається з цього звука (звукосполу­чення). Той, хто найшвидше вiзьмe картку, вважається в цьому pаундi найспритнішим покупцем. Далі вчитель вимовляє інший звук, i гра триває. Перемагає той, хто «ку­пив» найбільшу кількість речей.

 

Гра “Forest. Lake. Flower bed”

Креслять коло такого розміру,  щоб у ньому помістилися вci гравці, i ще 3 кола на piвній відстані від першого. У велике коло стають вci гравцi, а решта кола отримує назви «Forest», «Lake» та «Flower bed».

Ведучий називає дерево або тварину, яких можна зустріти в ліci, риб та інших мешканців озера або квіти. Рахує до заздалегідь визначеного числа, наприклад, до 10. Усі біжать i стають у те коло, що, на їx думку, відповідає місцевості, де можна побачити дану тварину, пта­ха, дерево або квітку. Ті учні, хто добіг до потрібного кола, отримують бал, потім повертаються у велике коло, i все починається спочатку.

Перемагає той, у кого більше балів. Називаються відомі учням слова, наприклад: fir-tree, fish, oak, frog, maple tree, water, tulip, squirrel.

 

Гра “Що в рюкзаку?”

Перед дітьми знаходиться великий рюкзак з іграшковими звірами. Діти можуть відгадувати звipiв навпомацки, занурюючи руку в рюкзак, якщо ж їм не відомі звipi, які сховалися в рюкзаку,  то ставити запитання. Спочатку можна просто називати звipa: Is it a hen ? Is it a fox? Is it a lion? А згодом можна просто використовувати кольорову характеристику даного звipa (для цього необхідно мати в рюкзаку звірів різних кольоpiв).

 - Is it white? No.

 -Is it brown? Yes!

 -Is it a monkey? Yes.

 

Гра “Збери портфель для Буратіно”

Учитель: Ми вci пам'ятаємо істоpiю про те, як тато Карло купив для свого Буратіно абетку та портфель. Kpiм абетки, до школи потрібно брати ще багато інших предметів. Але Буратіно йде до школи вперше, як i ви колись. Пригадайте, тодi вам допомагали збирати портфель вaшi батьки, брати та сестри. Давайте i ми допоможемо Бypaтiнo зібратися до школи.

Далі вчитель показує piзнi предмети й називає їx.Якщо клас говорить Yes, то даний предмет кладеться у портфель, якщо учні говорять No, вчитель відкладає його.

T:A pen?

Ps:Yes!

T:A lamp?

Ps:No!

T:A match?

Ps:No!

T:A cup?

Ps:No!

Після того, як портфель зібрано, діти ще раз розглядають предмети та називають їx: It is a pen і т.д.

 

Гра “Знайди свою пару”

Кожен учасник гри отримує велику табличку з написом, яка одягається на шию. Написані слова мають протилежне значения (big — small; fat-thin).

Завдання: учні повинні стати парами так, щоб у кожній пapi були слова з протилежним значенням. Перемагають тi учні, які не тільки знайдуть свою пару, але й правильно скажуть речення зі своїм словом.

Наприклад: My ice-cream is cold. My tea is hot.

 

Гра “3догадайся, хто вдома”

Для проведения гри потрібен «будинок» (можна використати картонну коробку) i картки із зображенням членів родини. Ведучий обирає картку i кладе її в «будинок». Потім запитує: Who is in the house? Діти починають вгадувати: Is it a mother?, Is it a father? Той, хто вгадує, стає ведучим.

 

Гра “Виконай прохання”

Ведучий дає розпорядження: Clap your hands... times. Step your feet... times. Bounce the ball... times and count. Count your fingers.

 

Гра “Яка цифра зникла?”

Ведучий називає цифри по поряд­ку i навмисне пропускає одну. Ti гравці, які це помічають, плескають у долоні.

Ведучий запитує:What is missing? Гравці відповідають: Five is missing.

 

Гра “Виправ вчителя”

Учням подобається виправляти помилки інших.

Показуючи свою руку, вчитель каже: "Oh, something is wrong with my foot". Учень виправляє: "With your hand, teacher". Учитель продовжує: "І don't hear, something is wrong with my nose" (показує на свое вухо). Діти сміються, оскільки вони вже знають цi слова. Далі роль ведучого виконує учень, який по черзі звертається до однокласників. Під час діалогу решта учнів рахують до десяти. Якщо гравець не відповів до кшця цього рахунку, він вибуває з гри, а якщо його відповідь пра­вильна, він стає ведучим. Гра триває, доки не залишиться один учень, тобто переможець.

 

Гра “Вгадай сторінку”

Для  гри потрібнi книги i журнали pізнoї товщини.

Спочатку це можуть бути тонкi дитячі книжки до 12 сторінок, а далі - щоразу більші за обсягом. Ведучий бере будь-яку книгу i, показавши її учасникам, запитує, скільки в ній сторінок. Учасники по черзі називають числівники. Перемагає той, хто пер­шим вгадає. Ведучий може полегшувати гру, допомагаючи учасникам словами cold, cool, warm, hot.

T.: How many pages are there in the book?

P1. There are three hundred and fifty pages.

Т: No, less.

P 2. Three hundred.

Teacher. Less.

Pupil 3. Two hundred and fifty.

Teacher. More.

Pupil 4. Two hundred and eighty.

Teacher. That's right.

 

Гра “Потренуймось у лічбі”

Гравці сидять колом i рахують, називаючи кожен по черзі одну цифру. Коли доходять до кратного числа, то гравець замість 4, 8, 12 тощо повинен сказати слово “buzz”.Той, хто забуває, залишає гру. Гра триває близько 10 хвилин. Виграють учні, які  залишаються у колі.

 

Гра “Лексичне лото”

Учитель готує  список слі в з якої-небудь лексичної групи (назви магазинів, тварин, меблів, предметів, що знаходяться в клaci, тощо). На ypoцi кожний учень креслить на aркушi паперу квадрат, який ділить на 9 або 16 малень-ких квадратів, у кожному з яких учні пишуть по одному слову iз заданої групи.

Це може мати такий вигляд:

Реn

Notebook

Desk

Picture

Pencil

Chalk

Chart

Ruler

Eraser

Blackboard

Map

Pencil-box

Book

Bag

Tape-recorder

Register

 

 

 

 

 

 

На виконання цього завдання учням  дається 3—5 хвилин, після чого вчитель голосно читає слова зi свого списку, викреслюючи прочитані. Учні викреслюють слова, які є в їxнix квадратах. У кого виходить чотири закреслені слова по вертикалі горизонталі або діагоналі, той говорить «Bingo». Потім учень підходить до столу зi своїм папірцем, учитель перевіряє, чи правильно він викреслив прочитані слова й чи правильно вони написані. Якщо все правильно, учневі надається перше мicце. А вчитель продовжує читати слова зі списку, щоб визначити друге i третє місця.

 

Гра “Моя тітка поїхала до міста”

Учитель пояснює, що учні повинні доповнити фразу:«My aunt went to town and bought...» словом, що позначає предмет одягу.

PI: My aunt went to town and bought a book.

P 2: My aunt went to town and bought a book and a bag.

P3:My aunt went to town and bought a book, a bag and a ruler.

Якщо учень допустив помилку або не сказав «свого» слова, він вибуває з гри.

 

Гра “Згадай слова”

Учитель просить учнів згадати слова з будь- якої пройденої теми. Учень вимовляє слово, інший повторює його й додає своє i т.д.

PI:  A chair.

P2:  A chair, a picture.

P3:  A chair, a picture, a curtain.

Учень, який припустився помилки, вибуває з гри.

 

Гра “Що ти робиш в цей час?”

3.Учитель ставить стрілки годинника на 7:15 i просить кожного учня сказати, що він та  його батьки  зазвичай  роблять у цей час.

Наприклад: І   open the window and dо my morning exercises at 7:15.

 

 

Гра “Guess! What colour is it?”

Всі гравці садяться в коло. У кожного гравця в руках квітка з різнокольоровими пелюстками. Ведучий ховає одну пелюстку в руках. Інші гравці задають йому питання, щоб здогадатися, якого кольору пелюстка в його долонях.

 

Наприклад: Ведучий (ховає червону пелюстку):

Guess! What colour is it?

Гравець: Is it white?

Ведучий: No, it isn't.

Гравець:Is it red?

Ведучий: Yes, it is.

 

Гра “What's this?”

Учасники гри кладуть картки з  зображенням іграшок малюнками вниз. Потім по-черзі беруть картки, називаючи іграшки на картках.Якщо гравець не може назвати іграшку, він говорить: «I don't know. Who knows?» Той, хто може назвати іграшку, говорить:«I know. It's а...» і забирає собі картку. Виграє той гравець, у якого більше карток після закінчення гри.

 

Гра “Give me the toy!”

Гравці розкладають картки малюнками догори. Перший гравець  звертається до будь-кого з гравців: «Olga, give me the doll!» Дівчинка віддає ляльку зі словами: «Take the doll, please». Після цього вона звертається до іншого гравця: «Give me...»Гра закінчується, коли будуть використані всі картки.

Гра “Відгадай!”

Учитель закриває гравцеві очі хустинкою. Потім кладе будь-яку іграшку в коробку, на коробку або біля коробки. Гравцеві дозволено доторкатися до іграшки і коробки, задаючи запитання:

 Is it…?  Is it on…?

Is it in…? What  colour  is  it?

 Наприклад:  Is it a rat? — No, it isn't.

Is it a toy? — Yes, it is.

Is it on the box? — Yes, it is.

 

Гра-римівка “Скажи де?”

Вчитель дає завдання подивитися на малюнки та дати відповіді на запитання так, щоб утворилася рифма:

Where is the ball?  Where is the bug?  Where is the fly?




 


The ball is at the wall.  The bug is in the mug.   The fly is in the sky.

Гра “А у мене є…”


Діти сідають в коло. В центрі розташовують картки «Pets», «Toys» або іграшки. Перший гравець бере картку (або іграшку) і говорить: «I have got a... And you...?»

Гру потрібно проводити в темпі. Той, хто помиляється, віддає свою картку ( або іграшку). Виграє той, хто набере найбільше карток.


Гра “Чи є в тебе..?”

Гравці сідають в коло, кладуть картки«Toys» в центрі вниз малюнками. Гравці по-черзі беруть картки. Перший гравець бере картку. Інші не знають, що у нього на картці, тому запитують, щоб дізнатися, яка іграшка у нього на картці: «Have you got a toy car? Have you got a ..?»


 

 -Have you got a toy car?

-Yes, I have./ No, I haven’t.

 


 

 

 

Гра “Моя кімната

Діти сідають в коло, картки кладуть в центрі. Потім вони по-черзі беруть картки, називаючи, що зображено на малюнку.

Наприклад: It's a chair. It's a ...

Той гравець, який не може назвати предмет, який зображений на малюнку, говорить: «Pass» і повертає картку. Виграє той гравець, який набере найбільше карток.

 

Гра  Hide-and-seek

Вчитель дає завдання дітям подивитися на малюнки та дати відповіді на запитання «Where is...?»

Hide-and-seek game

One, two, three

Hide from me.

Four, five, six

We are playing «Hide-and-seek».

Where is the monkey?                

 

                                                              Where is the giraffe?

 

 

 

 

 

 

 

Where is the lion?

                                                          

                                                             Where is the elephant?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Where is the crocodile?

 


 


Настільна гра  “In a Zoo”

Гравці кидають кістки, пере двигають фішки і називають, що зображено на малюнку. Наприклад: якщо випадає цифра 3, потрібно перенести фішку по доріжці зоопарку на квадрат 3 і назвати на англійській мові, яка тварина там зображена. При правильній відповіді гравець залишає фішку на квадраті 3, щоб наступного разу розпочати відлік з  цього квадрату. Якщо гравець потрапляє на квадрат  «Back to...», то  він повертається на вказаний квадрат. Виграє гравець, який першим дійде до фінішу.

 


 


 

 



Гра “Де живуть тварини?”

Учитель пропонує розглянути малюнки та дати відповіді на запитання.

 

 

 

 

-Where is the fox?

-Where is the wolf?

-Where is the snake?

-What do you see in the yard?

-Where is the hen?

-Where is the cow?

-Where is the pig?

 

Рольові ігри

 

 Рольова гра “На вечірці”

Уявіть, що ви прийшли на День народження до свого друга чи подружки, а там багато незнайомих хлопчиків та дівчаток. Познайомтеся з ними.

 

Гра “Хто це?”

Учень виходить iз класу, а вчитель говорить кожному з п'яти-шести учнів, хто з них яку роль буде грати (матері батька, сина тощо), i пропонує кожному чимось зайнятися.

Учень повертається i, дивлячись на дітей, відповідає на запитання: Who are they? What are they doing?

 

 

Ігри- драматизації

Гра “A cat and a mouse”

Вивчіть гру-вірш та розкажіть його за ролями.

                            What's your name, dear cat?                      

                           Why are you so sad?

Nice to meet you, cat Nice!

Please, don't eat mice! Eat rice!

 

 

My name is cat Nice

And I like to eat mice.   

Mice like to eat rice.

But cats like to eat mice.

СЛОВНИЧОК

Why are you so sad?

Чому ти такий сумний?

nice

гарний

rice

рис

mice

миші (множина)

a mouse

мишка

I like to eat mice.

Мені подобається їсти мишей.

Don't eat mice!

Не їж мишей!

Eat rice!

Їж рис!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

 


1. Близнюк О.І., Панова Л.С. Ігри у навчанні іноземних мов: Посібник для вчителів. – К.: Освіта, 1997. – С.5 – 32.


2. Вайсбурд М.Л., Пустосмехова Л.Н. Телепередача как опора для организации ролевой игры на уроке иностранного языка // Иностранные языки в школе. – 2002. - №6. – С.3 – 7.


3. Вишневський О.І. Діяльність учнів на уроці іноземної мови. – К.: Рад. школа,1989. –С.122 – 153.


4. Дікая О.М. Використання інтелектуальних ігор на уроках англійської мови // Англійська мова та література. – 2003, жовтень. - №29. – С.2 – 8.


5. Сундукова Л.М. Рольова гра на уроці іноземної мови // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – Вип.18. – К., 1996. – С.89 – 92.

6. Яніна В. Навчаємо спілкуватися англійською через рольові та ділові ігри та драматизацію //Англійська мова та література. – 2003. - №5, вересень. – С.2 – 7.

doc
Додано
21 грудня 2023
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку