Знайдіть зашифровані слова до теми «Значення води і харчування для розвитку і здоров’я»
№1
в |
к |
у |
ц |
і |
б |
і |
а |
л |
ь |
й |
с |
т |
а |
м |
б |
і |
л |
ж |
и |
і |
у |
и |
к |
и |
р |
н |
з |
а |
л |
ч |
ш |
х |
о |
з |
і |
Відповіді:
1. Залізо
2. Вітамін
3. Жири
4. Білки
5. Кальцій
№2 Відповіді:
е |
в |
у |
г |
р |
с |
н |
о |
к |
л |
у |
в |
е |
р |
г |
е |
в |
о |
ф |
н |
і |
т |
а |
д |
т |
ч |
я |
й |
о |
и |
о |
р |
е |
х |
д |
ж |
1. Вуглеводи
2. Вода
3. Йод
4. Енергія
5. Фтор
№3 Відповіді:
л |
м |
о |
р |
с |
п |
и |
е |
д |
к |
х |
к |
м |
о |
ч |
в |
а |
ц |
р |
н |
г |
о |
р |
і |
и |
ж |
о |
с |
п |
х |
б |
а |
у |
ш |
з |
и |
1. Мед
2. Горіхи
3. Морква
4. Лимон
5. Риба
Гра «Дешифрувальник».
Кожна група повинна, використовуючи шифр цифр ы букв, розшифрувати своє слово.
6,5,1,4
6,5,7,6,2,1,4
3,2,5,6,5,1,3,9
Відповіді: смак,потреби,здоров’я
Відгадайте ребуси. Відповіді : білки,жири,вітаміни
Гра «Морський бій»
Робота по рядах. Представник від кожного ряду по черзі задає завдання іншим. Наприклад 2-Б (див. таблицю – усі клітинки закриті). Учні другого ряду розповідають усе, що вони знають на швидкість, якщо відповіді немає, право відповіді переходить до третього ряду. Той, хто правильно відповів, обирає завдання для сусіднього ряду. Учитель контролює кількість правильних відповідей і потім оцінює учнів.
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
Залізо
|
морква |
йод |
риба |
2 |
Яблуко
|
вітамін Д |
лимон |
яйця |
3 |
вітамін С |
горох |
кальцій |
фтор |
4 |
вітамін А |
вуглеводи |
жири |
вітамін В |