6 клас
(35 годин, 4 години – резервний час)
К-ть уроків у темі |
№ уроку п/п |
Тема уроку |
Практичні завдання |
Дата |
Примітка |
4 |
|
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
1 |
1 |
Життя і здоров’я людини |
Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов. Добір одягу за несприятливих погодних умов |
|
* |
2 |
2 |
Ризики і небезпеки |
Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної ситуації |
|
|
3 |
3 |
Навколишнє середовище і здоров’я |
|
|
|
4 |
4 |
Соціальне середовище і здоров’я |
Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек. Складання памяток захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону) |
|
* |
6 |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
1 |
5 |
Харчування і здоров’я |
Аналіз маркування харчових продуктів |
|
** |
2 |
6 |
Калорійність харчування та енерговитрати |
Визначення збалансованості харчового раціону |
|
|
3 |
7 |
Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів |
|
|
|
4 |
8 |
Перша допомога при харчових отруєннях |
Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях |
|
|
5 |
9 |
Особиста гігієна |
Складання пам’ятки «Правила особистої гігієни» |
|
* |
6 |
10 |
Узагальнення та контроль знань з теми |
|
|
|
6+1 |
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
1 |
11 |
Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку . Потреби людини, їх розвиток із віком. |
Проект самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети) |
|
* |
2 |
12 |
Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок. |
Створення плану формування корисної звички (чи відмова від поганої чи шкідливої звички) |
|
|
3 |
13 |
Самооцінка і здоров’я |
|
|
|
4 |
14 |
Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень |
Моделювання ситуації прийняття зважених рішень Моделювання ситуації відмови від шкідливих пропозицій |
|
|
5 |
15 |
Вплив реклами на рішення людини. Види реклами.Соціальна і комерційна реклами |
Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками Аналіз соціальної і комерційної реклами |
|
|
6 |
16 |
Психоактивні речовини і здоров’я. Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ |
|
|
|
7 |
17 |
Узагальнення та контроль знань з теми Контрольна робота № 1 |
|
|
рез |
15 6+1 |
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я |
|||
Тема 1. Соціальне благополуччя |
|||||
1 |
18 |
Засоби комунікації. Стилі та навички спілкування |
Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях |
|
|
2 |
19 |
Види стосунків |
Складання плану покращення міжособистісних стосунків |
|
* |
3 |
20 |
Безпечне спілкування в інтернеті (соціальній мережі) |
|
|
|
4
|
21 |
Поняття конфлікту Види і способи запобігання конфлікту |
Моделювання ситуації з конструктивним розв’язанням конфліктів |
|
|
5 |
22 |
Самоконтроль у конфліктних ситуаціях |
Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях |
|
|
6 |
23 |
Стосунки з однолітками |
|
|
|
7 |
24 |
Узагальнення та контроль знань з теми |
|
|
рез |
9+2 |
|
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
|||
1 |
25 |
Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. |
|
|
|
2 |
26 |
Безпека при користуванні засобами побутової хімії |
Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки |
|
|
3 |
27 |
Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі |
|
|
|
4 |
28 |
Пожежна охорона. План евакуації з будинку. Засоби пожежогасіння |
Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі |
|
|
5 |
29 |
Проживання у промисловій зоні |
|
|
Рез |
6 |
30 |
Безпека руху велосипедиста |
|
|
|
7 |
32 |
Поведінка в екстремальних ситуаціях |
Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів служби ДСНС Моделювання ситуації виклику рятувальних служб |
|
|
8 |
32 |
Перша допомога при ураженні електричним струмом |
Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при ураженні електричним струмом |
|
|
9 |
33 |
Перша допомога при попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП |
Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними |
|
|
10 |
34 |
Узагальнення та контроль знань з теми Контрольна робота № 2 |
|
|
|
11 |
35 |
Семестрове оцінювання |
|
|
рез |