Діагностична робота з української мови за темою:«Іменник»
1.Вибери правильне твердження.
Іменник – це частина мови, що означає назву предмета і відповідає на питання
а) який? яка? яке? які?
б) що робить? що зробила?
в) хто? що?
2. Вибери рядок де всі слова це-- абстрактні іменники.
а) альбом,захоплення , олівець
б) думка, рюкзак,потяг
в) мрії, радість,успіх
3.Подані іменники запиши в місцевому відмінку однини через дефіс.
Рух--, ділянка -, круг -,вухо -, кулак -, діалог -.
4. Встав пропущені букви . Познач відмінок. Усі слова в однині.
Ремінь - без рем_н_ ( ), промінь – радію пром_н_( ),
злість – без зл _ст_( ), якість - у як_ст_ ( ),
вечір - до веч_р_( ).
5. Подані іменники запиши і утвори форму орудного відмінка .
День -,бондар -,зір -,честь -, край-,земля-,природа-,мрія-,шофер-,любов-,гончар-,сіль-,верф-,гордість-.
6. Подані іменники запиши у таблицю і утвори форму родового і знахідного відмінків.
називний |
родовий |
знахідний |
Малюнок,ансамбль,учень,комар,мова,варіант,борщ,вікно,Україна,Дніпро,квадрат,живопис.
7.Подані словосполучення запиши у давальному відмінку однини.
Школяр Сергій,письменник Іван Андрусяк ,дідусь Василь Петрович,
космонавт Леонід Каденюк.
8.Постав іменники у форму місцевого відмінку множини із прийменником.
Окраїна,площа, гора,яр,ставок,ліс.
9.Складіть речення із поданих слів, змінюючи їх і встановіть зв’язок між словами.
Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Запиши іменники: дуб , кінь у формі таблиці.
Назва відмінка скорочено |
питання |
однина |
множина |
|
|
|
|
|
|