Мета уроку:повторити і поглибити знання учнів про іменник як частину мови; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах, визначати їх роль у реченнях; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття патріотизму, позитивне ставлення до рідної мови, культури
Іменник — це самостійна частина мови, що означає назву предмета чи явища та відповідає на питання хто? або що?Іменники, що означають назву людини або тварини, відповідають на питання хто? Це істоти.Іменники, що означають назви всіх інших предметів та явищ, відповідають на питання що? Це неістоти.
Золотава осінь. Коли до нас приходить золотава осінь, Дерева змінюють своє забарвлення. Сонце світить вже не так яскраво й лагідно, як раніше. Не можна почути гучний спів солов’їв, адже вони вже відлетіли у вирій. Погода почала змінюватися. З кожним днем температура повітря стає нижче, а дощі йдуть дедалі частіше. Ведмеді та їжаки залягли у сплячку, поховалися в затишні місця численні комахи. Уся природа ніби поснула. Прочитай уважно текст. Знайди в них іменники, Назви їх.
Моя країна – Україна,Сонячна держава.І дорослому, й дитиніЖити в ній – цікаво. Щовесни сади квітують,Солов’ї співають. У країну Україну. Гості приїжджають:Із Америки, з Кавказу. З Праги і Варшави. Бо в країні УкраїніГостювать – цікаво. У столиці – світлі лиця. В селах – щирі люди. Я за тебе, Батьківщино,Завжди горда буду!Прочитай уважно вірш. Знайди в ньому загальні назви Склади з ТРЬОМА такими іменниками речення