Імідж-картка вчителя

Про матеріал
Для атестації кожного вчителя необхідним є досвід, який ти набув за межатестаційний період. Пропоную вам, шановні колеги,таку форму звіту своєї роботи.
Перегляд файлу

 

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МІСЬКИЙ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОФЕСІЙНА ІМІДЖ – КАРТА

 

Пилипенко Олени Володимирівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

 

П.І.Б. вчителя

Пилипенко Олена Володимирівна

Число, місяць (словами), рік народження

15 січня 1972рік

Назва ВНЗ, який закінчив, рік закінчення

Мелітопольський державний педагогічний  інститут

28 червня 1996 року

Спеціальність за дипломом

Біологія

Кваліфікація за дипломом

Учитель біології

Повна назва навчального закладу, в якому працює, посада

ЗЗСО№ 21,

учитель біології

Загальний стаж педагогічної діяльності

24 роки

Стаж роботи в даному ЗНЗ

2 роки

Дата попередньої атестації

26 березня 2015 р.

Результати попередньої атестації

Встановлені категорія «спеціаліст І категорії»

Підвищення кваліфікації (термін проходження КПК, місце проходження, № та дата видачі посвідчення)

З 04.03.19-22.03.19р

ДВНЗ «ПДТУ»

№588  22 березня 2019 року

Педагогічне навантаження (класи, в яких працює, факультативи, курси за вибором, гурткова робота)

6 кл. –4 год. біології;

7 кл. –2 год. біології+1,5 год. хімії;

8 кл. –4год.  біології+ 4 год.хімії+1год. факультатив(хімія у побуті);

9 кл. – 2год. біології+ 2 год. хімії;

 

ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

 

  1. Офіційні нагороди (звання, нагрудні знаки, медалі, ордени тощо

 

№ з/п

№ документу

Назва

Ким видано

Дата видачі

 

немає

 

 

 

 

  1. Офіційні документи (дипломи, грамоти, гранти, сертифікати тощо)

 

№ з/п

Назва документу

Зміст (за що нагороджено)

Ким видано

Дата видачі

 

1.

 

 

 

 

Сертифікат

Є учасником тренінгу «Реалізація інтегрованого підходу в природничій  освіти засобами цифрового та мультимедійного середовища.

 

Донецький облППО

 

2019 р.

2.

Сертифікат

Опубліковано методичну разробку: «Квіти та раціональні числа».

Сайт «Всеосвіта»

04.10.19р.

3.

Сертифікат

Опубліковано методичну розробку: урок біології з теми «Хвороби органів травлення».

Сайт «Всеосвіта»

27.12.19р.

4.

Сертифікат

4 кроки до здорового харчування.

Сайт «PROMETHEUS»

19.02.2020р.

5.

Сертифікат

Ботаніка.Біологія.

Сайт «Едера»

20.02.2020р.

 

  1. Професійно – особистісне зростання вчителя

 

Форми навчання

Дата

Місце проходження

Тема

Результат (посвідчення , сертифікат, № та дата видачі)

  1.   Формальна освіта:

 

 

 

 

  • курси підвищення

кваліфікації

04.03-22.03

2019 рік.

м. Маріуполь

(ПДТУ)

Активні форми навчання біології та хімії.

Свідоцтво про підвищення кваліфікації,

№ 588,  22.03.2019р.

  • друга вища освіта

немає

 

 

 

  1.   Неформальна освіта:

 

 

 

 

  • онлайн-навчання

(вебінари, веб-конференції тощо)

 

19.09.19р.

 

 

 

 

19.02.20р.

Донецького облППО

 

 

 

 

Сайт PROMETHEUS

Реалізація інтергованого підходу в природничій освіті засобами цифрового та мультимедійного середовища.

Онлайн- навчання 

4 кроки до здорового харчування.

Сертифікат

 

 

 

 

 

Сертифікат

  •  

20.02.20р

Сайт «Едера»

Онлайн- навчання (курси 30 годин) Ботаніка.Біологія.

Сертифікат

  1.   Інформальна освіта:

 

 

 

 

  • творчі зустрічі з

науковцями

 

 

 

 

  • участь у формах

методичної роботи (творчі, проблемні групи, авторські майстерні, семінари-тренінги)

Березень 2019 рік

 

 

19.09.19рік

 

 

 

 

 

 

24.01.17рік

 

 

 

23.08.17рік

 

 

 

 

 

18.01.18рік

 

 

 

27.08.18рік

 

 

 

28.01.19рік

 

 

 

6.02.19

рік

 

19.09.19рік

 

 

 

 

 

ПДТУ

 

 

 

 

Донецького облППО

 

 

 

 

 

ЗОШ№47

 

 

 

 

ЗОШ№47

 

 

 

 

 

 

ЗОШ№66

 

 

 

 

ЗОШ№66

 

 

 

 

ЗОШ№66

 

 

 

 

ЗОШ№66

 

 

ЗОШ№66

Підготовка завдань  для олімпіади міського рівня.

 

Реалізація інтегрованого підходу в природничій освіті засобами цифрового та мультимедійного середовища.

 

 

Методобєднання «Державно-підсумкова атестація».

 

 

Методобєднання «Методичні рекомендації ради Нова Українська школа».

 

 

Методобєднання з хімії «Творчій звіт. Атестація».

 

 

Семінар з біології «ІМС-інструктивно-методичний семінар».

 

 

Міське методичне

обєднання з біології «Творчій звіт. Атестація».

 

Міський семінар «Атестація. Курсова підготовка».

Тренінг «Реалізація інтегрованого підходу в природничій освіті цифрового та мультимедійного середовища».

 

 

Учасник

 

 

 

 

Сертифікат

 

 

 

 

 

 

Учасник

 

 

 

 

Учасник

 

 

 

 

 

 

Учасник

 

 

 

 

Учасник

 

 

 

 

Учасник

 

 

 

 

Учасник

 

 

Учасник

Сертифікат

 

  • проектна діяльність

(авторська, колективна)

 

 

 

 

 

 

  1. Науково – методична робота вчителя

 

 

міський

обласний

Всеукраїнський

міжнародний

Участь в освітніх, пілотних, міжнародних проектах

 

 

 

 

Експериментальні майданчики, авторські майстерні, творчі групи тощо

 

 

 

 

Участь у якості експертів, атестаційних комісій, журі фахових конкурсів, олімпіад тощо

Член журі з олімпіад з біології та хімії.

2018 рік

 

 

 

Участь у конкурсах

 

 

 

 

 

Узагальнення власного педагогічного досвіду (№ протоколу МР, наказу)

 

 

 

 

 

 

  1.        Наявність власних методичних розробок, публікацій, проектів,

програм тощо

 

Тема роботи

Дата напрацювання

Форми, місце поширення

Апробація

1.

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

Квіти та раціональні числа - відкритий урок з біології та математики

 

Завдання для олімпіад з біології 9 класа

 

 

Хвороби органів травлення

04-10-19р;

 

 

 

Березень 2019 рік

 

27-12-19р;

 

 

 

інтернет-проект «Всеосвіта»;

 

 

«На урок»

 

 

інтернет-проект «Всеосвіта»;

 

 

Відкритий урок

 

 

Завдання для олімпіад

 

Відкритий урок

 

 

  1.        Результативність професійної творчої активності вчителя

 

 

Дата

Тема

Клас

Презентація власного досвіду роботи (відкриті уроки, майстер класи, виступи, заходи тощо)

22.10.15рік

Відкритий захід «Екологічний бумеранг».

7-8 класи

18.09.15рік

Відкритий урок «Речовини. Фізичні  властивості речовини».

5 клас

2016 рік

Відкритий захід «Твоя улюблена квітка».

6 клас

2016 рік

Відкритий урок «Будова квітки».

6 клас

Жовтень 2019 рік

Шкільна олімпіада з  біології.

7, 8, 9 класи

15.05.19рік

Відкритий урок «Квіти і раціональні числа».

6 клас

24.10.19рік

Шкільна олімпіада з біології та хімії.

8,9 класи

19.11.19рік

Всеукраїнська гра «Геліантус».

6,7,9 класи

05.12.19рік

Відкритий урок «Захворювання травної системи « з біології.

8 клас

Результативність участі у професійних конкурсах фахової майстерності

 

 

 

Участь у методичних

заходах (педрада, авторські майстерності,

26.03.15рік

Виступ на педраді з теми:

«Мотивація навчальної діяльності як засіб формування навчально-пізнавальної діяльності на уроках».

 

2.11.16 рік

Виступ на педраді з теми:

«Індівідуальний і діференцірований підхід на уроках біології».

 

27.03.17рік

Виступ на педраді з теми:

«Формування цілісного ставлення школярів до здорового способу життя».

 

Друковані матеріали, онлайн видання

4.10.19рік

Інтернет-проект «Всеосвіта»

Відкритий урок з біології на тему: «Квіти та раціональні  числа».

6 клас

Березень 2019рік

«На урок» завдання для олімпіади.

9 клас

27.12.19рік

Інтернет-проект «Всеосвіта»

Урок на тему: «Хвороби органів травлення».

8 клас

Цифрові освітні ресурси, створені вчителем (е-контент, презентації, скрайбинг, відео-роліки тощо)

 

 

 

 

 

  1. Участь вчителя в інноваційній діяльності

 

опанування (А),

використання (В),

репрезентативність (С)

А:

опанування

(де, коли, на якому рівні)

В:

використання

в практичній діяльності

С: репрезентативність (досягнення,

де презентувалися результати роботи)

Освітні тренди: технології змішаного, дистанційного навчання, «перевернутий клас», СТЕАМ, СМАРТ тощо

 29.01.20рік

СМАРТ-студія вчителів біології та хімії «Сучасні інтеграційні процеси в шкільній природничій освіті; власна стратегія розвитку-альтернатива традиційним формам».

 

 

«Технологія ефективної педвзаємодії»

 

 

 

ІКТ – компетентність (хмарні сервіси, інтернет – ресурси тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        Інноваційні технології, які використовує вчитель

 

Назва

Короткий зміст

Технологія  эфективної  педагогічної  взаємодії

 

 

Здоров’я  зберегаючі технології

 

 

 

 

 

 

 

Ігрові технології

 

 

 

 

Інформаційні технології

 

Заснована на ситуацію успіху, пов'язаному з почуттям радості, емоційного піднесення, які відчуває дитина в процесі виконаної роботи.  У неї формуються нові мотиви до діяльності, змінюється рівень самооцінки, самоповаги.

Ці технології підвищують ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяють здобуттю знань без шкоди для здоров’я, виховують культуру дітей.

вправи енергізатори; музичний супровід і т.ін.

Ця технологія має за мету окрім засвоєння навчального матеріалу, вмінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності, сприяють емоційному сприйманню змісту навчання.

 

Вони відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, готують учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства.

 

 

 

 

 

Діаграма якості знань учнів з біології та хімії 2019 рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
1691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку