ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МІСЬКИЙ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР
ПРОФЕСІЙНА ІМІДЖ – КАРТА
Пилипенко Олени Володимирівни
І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
П.І.Б. вчителя |
Пилипенко Олена Володимирівна |
Число, місяць (словами), рік народження |
15 січня 1972рік |
Назва ВНЗ, який закінчив, рік закінчення |
Мелітопольський державний педагогічний інститут 28 червня 1996 року |
Спеціальність за дипломом |
Біологія |
Кваліфікація за дипломом |
Учитель біології |
Повна назва навчального закладу, в якому працює, посада |
ЗЗСО№ 21, учитель біології |
Загальний стаж педагогічної діяльності |
24 роки |
Стаж роботи в даному ЗНЗ |
2 роки |
Дата попередньої атестації |
26 березня 2015 р. |
Результати попередньої атестації |
Встановлені категорія «спеціаліст І категорії» |
Підвищення кваліфікації (термін проходження КПК, місце проходження, № та дата видачі посвідчення) |
З 04.03.19-22.03.19р ДВНЗ «ПДТУ» №588 22 березня 2019 року |
Педагогічне навантаження (класи, в яких працює, факультативи, курси за вибором, гурткова робота) |
6 кл. –4 год. біології; 7 кл. –2 год. біології+1,5 год. хімії; 8 кл. –4год. біології+ 4 год.хімії+1год. факультатив(хімія у побуті); 9 кл. – 2год. біології+ 2 год. хімії; |
ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
№ з/п |
№ документу |
Назва |
Ким видано |
Дата видачі |
|
немає |
|
|
|
№ з/п |
Назва документу |
Зміст (за що нагороджено) |
Ким видано |
Дата видачі |
1.
|
Сертифікат |
Є учасником тренінгу «Реалізація інтегрованого підходу в природничій освіти засобами цифрового та мультимедійного середовища.
|
Донецький облППО |
2019 р. |
2. |
Сертифікат |
Опубліковано методичну разробку: «Квіти та раціональні числа». |
Сайт «Всеосвіта» |
04.10.19р. |
3. |
Сертифікат |
Опубліковано методичну розробку: урок біології з теми «Хвороби органів травлення». |
Сайт «Всеосвіта» |
27.12.19р. |
4. |
Сертифікат |
4 кроки до здорового харчування. |
Сайт «PROMETHEUS» |
19.02.2020р. |
5. |
Сертифікат |
Ботаніка.Біологія. |
Сайт «Едера» |
20.02.2020р. |
Форми навчання |
Дата |
Місце проходження |
Тема |
Результат (посвідчення , сертифікат, № та дата видачі) |
|
|
|
|
|
кваліфікації |
04.03-22.03 2019 рік. |
м. Маріуполь (ПДТУ) |
Активні форми навчання біології та хімії. |
Свідоцтво про підвищення кваліфікації, № 588, 22.03.2019р. |
|
немає |
|
|
|
|
|
|
|
|
(вебінари, веб-конференції тощо) |
19.09.19р.
19.02.20р. |
Донецького облППО
Сайт PROMETHEUS |
Реалізація інтергованого підходу в природничій освіті засобами цифрового та мультимедійного середовища. Онлайн- навчання 4 кроки до здорового харчування. |
Сертифікат
Сертифікат |
|
20.02.20р |
Сайт «Едера» |
Онлайн- навчання (курси 30 годин) Ботаніка.Біологія. |
Сертифікат |
|
|
|
|
|
науковцями |
|
|
|
|
методичної роботи (творчі, проблемні групи, авторські майстерні, семінари-тренінги) |
Березень 2019 рік
19.09.19рік
24.01.17рік
23.08.17рік
18.01.18рік
27.08.18рік
28.01.19рік
6.02.19 рік
19.09.19рік
|
ПДТУ
Донецького облППО
ЗОШ№47
ЗОШ№47
ЗОШ№66
ЗОШ№66
ЗОШ№66
ЗОШ№66
ЗОШ№66 |
Підготовка завдань для олімпіади міського рівня.
Реалізація інтегрованого підходу в природничій освіті засобами цифрового та мультимедійного середовища.
Методоб’єднання «Державно-підсумкова атестація».
Методоб’єднання «Методичні рекомендації ради Нова Українська школа».
Методоб’єднання з хімії «Творчій звіт. Атестація».
Семінар з біології «ІМС-інструктивно-методичний семінар».
Міське методичне об ’єднання з біології «Творчій звіт. Атестація».
Міський семінар «Атестація. Курсова підготовка». Тренінг «Реалізація інтегрованого підходу в природничій освіті цифрового та мультимедійного середовища».
|
Учасник
Сертифікат
Учасник
Учасник
Учасник
Учасник
Учасник
Учасник
Учасник Сертифікат
|
(авторська, колективна) |
|
|
|
|
|
міський |
обласний |
Всеукраїнський |
міжнародний |
Участь в освітніх, пілотних, міжнародних проектах |
|
|
|
|
Експериментальні майданчики, авторські майстерні, творчі групи тощо |
|
|
|
|
Участь у якості експертів, атестаційних комісій, журі фахових конкурсів, олімпіад тощо |
Член журі з олімпіад з біології та хімії. 2018 рік |
|
|
|
Участь у конкурсах |
|
|
|
|
Узагальнення власного педагогічного досвіду (№ протоколу МР, наказу) |
|
|
|
|
програм тощо
№ |
Тема роботи |
Дата напрацювання |
Форми, місце поширення |
Апробація |
1.
2.
3.
|
Квіти та раціональні числа - відкритий урок з біології та математики
Завдання для олімпіад з біології 9 класа
Хвороби органів травлення |
04-10-19р;
Березень 2019 рік
27-12-19р;
|
інтернет-проект «Всеосвіта»;
«На урок»
інтернет-проект «Всеосвіта»;
|
Відкритий урок
Завдання для олімпіад
Відкритий урок |
|
Дата |
Тема |
Клас |
Презентація власного досвіду роботи (відкриті уроки, майстер класи, виступи, заходи тощо) |
22.10.15рік |
Відкритий захід «Екологічний бумеранг». |
7-8 класи |
18.09.15рік |
Відкритий урок «Речовини. Фізичні властивості речовини». |
5 клас |
|
2016 рік |
Відкритий захід «Твоя улюблена квітка». |
6 клас |
|
2016 рік |
Відкритий урок «Будова квітки». |
6 клас |
|
Жовтень 2019 рік |
Шкільна олімпіада з біології. |
7, 8, 9 класи |
|
15.05.19рік |
Відкритий урок «Квіти і раціональні числа». |
6 клас |
|
24.10.19рік |
Шкільна олімпіада з біології та хімії. |
8,9 класи |
|
19.11.19рік |
Всеукраїнська гра «Геліантус». |
6,7,9 класи |
|
05.12.19рік |
Відкритий урок «Захворювання травної системи « з біології. |
8 клас |
|
Результативність участі у професійних конкурсах фахової майстерності |
|
|
|
Участь у методичних заходах (педрада, авторські майстерності, |
26.03.15рік |
Виступ на педраді з теми: «Мотивація навчальної діяльності як засіб формування навчально-пізнавальної діяльності на уроках». |
|
2.11.16 рік |
Виступ на педраді з теми: «Індівідуальний і діференцірований підхід на уроках біології». |
|
|
27.03.17рік |
Виступ на педраді з теми: «Формування цілісного ставлення школярів до здорового способу життя». |
|
|
Друковані матеріали, онлайн видання |
4.10.19рік |
Інтернет-проект «Всеосвіта» Відкритий урок з біології на тему: «Квіти та раціональні числа». |
6 клас |
Березень 2019рік |
«На урок» завдання для олімпіади. |
9 клас |
|
27.12.19рік |
Інтернет-проект «Всеосвіта» Урок на тему: «Хвороби органів травлення». |
8 клас |
|
Цифрові освітні ресурси, створені вчителем (е-контент, презентації, скрайбинг, відео-роліки тощо) |
|
|
|
опанування (А), використання (В), репрезентативність (С) |
А: опанування (де, коли, на якому рівні) |
В: використання в практичній діяльності |
С: репрезентативність (досягнення, де презентувалися результати роботи) |
Освітні тренди: технології змішаного, дистанційного навчання, «перевернутий клас», СТЕАМ, СМАРТ тощо |
29.01.20рік СМАРТ-студія вчителів біології та хімії «Сучасні інтеграційні процеси в шкільній природничій освіті; власна стратегія розвитку-альтернатива традиційним формам». |
|
|
«Технологія ефективної педвзаємодії» |
|
|
|
ІКТ – компетентність (хмарні сервіси, інтернет – ресурси тощо) |
|
|
|
Назва |
Короткий зміст |
Технологія эфективної педагогічної взаємодії
Здоров’я зберегаючі технології
Ігрові технології
Інформаційні технології
|
Заснована на ситуацію успіху, пов'язаному з почуттям радості, емоційного піднесення, які відчуває дитина в процесі виконаної роботи. У неї формуються нові мотиви до діяльності, змінюється рівень самооцінки, самоповаги. Ці технології підвищують ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяють здобуттю знань без шкоди для здоров’я, виховують культуру дітей. вправи енергізатори; музичний супровід і т.ін. Ця технологія має за мету окрім засвоєння навчального матеріалу, вмінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності, сприяють емоційному сприйманню змісту навчання.
Вони відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, готують учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства.
|
Діаграма якості знань учнів з біології та хімії 2019 рік