Індивідуальний план
вчителя фізики та інформатики «КЗ Борисівська ЗОШ І-ІІІ ст»
Жулавського Костянтина Вікторовича
на період карантину з 16.03.2020 по 24.04.2020
№ |
Дата |
Час роботи |
Зміст роботи |
Примітки |
1 |
16.03 |
09.00 – 16.00 |
1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» 2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7 - 10, класів з фізики та інформатики 3. Допомога в створенні електронних поштових скриньок колег та підключення вчителів до спільної роботи над заповненням сайту. 4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
|
1. Опрацювання параграфів згідно з календарно-тематичним плануванням. 2. Перегляд відео: watch?v=jx9xz2CaLmE 3. Переглянути та розібрати |
2 |
17.03 |
09.00 – 15.00 |
1.Робота над заповненням особистого сайту-блога вчителя. 2. Онлайн консультації з учнями 10,7,9,11та 8 класу. 3. Перевірка домашніх завдань 4. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. 5. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 6. Класна година в онлайн режимі
|
1.Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=2WG-FFutlLg 2. Розв’язання задач (фотоматеріали в Viber) 3. Перегляд відеоматеріалу (посилання в Viber)
|
3 |
18.03 |
09.00 – 16.00 |
1. Розробка уроків учням 3 – 4 кл. з інформатики 2. Перевірка виконаних завдань 3. Завантаження матеріалів через Viber 8 – 11 класам 4. Проходження курсу «Фізика» на “https://www.ed-era.com/” |
9 ф - Інерційні системи відліку. Перший закон Ньютона 10 ф - Температура. Температурна шкала Кельвіна 8 ф - Розв’язування задач 11 ф - Формула Планка. Світлові кванти 9 і_ІІ - Табличні величини в Python |
4 |
19.03 |
12.00 – 16.00 |
1. Робота над екологічними задачами(самоосвіта) 2. Онлайн консультації з учнями 11 класу 3. Консультування з питань «Графічний інтерфейс в Python-Kivy» 4. Перегляд вебінару Хаос в освіті: теорія та практика
|
11 ф - Розв’язування задач 6 і - Вкладені алгоритмічні структури в Scratch 10 і – Створення та адміністрування сайту 8 і - Цикл While-True в Python 9 і_І - Табличні величини в Python та їх виведення на екран
|
5 |
20.03 |
|
1.Розробка компетентнісних завдань для подальшого використання. 2.Індивідуальні консультації з учнями школи, щодо виконання завдань дистанційно. 3. Упорядкування папки самоосвіти 4. Онлайн консультації з учнями 7 класу.
|
9 і_ІІ - Табличні величини в Python та їх виведення на екран 11 і - Реляційна база даних. Створення форм, запитів та звітів (виконання завдань за посиланням в Viber) 7 і - Підсумковий урок «Опрацювання табличних даних» (виконання завдань за посиланням в Viber) 9 ф - Другий закон Ньютона. Розв’язування задач 10 і - Створення простої веб-сторінки мовою HTML Пройтися за посиланням: http://allnetwork.narod.ru/create.htm
|
6 |
23.03 |
08.30 – 14.10 |
Розробка матеріалів для інформаційних стендів кабінету Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. Обговорення з обдарованими учнями цікавих тем з фізики та інформатики
|
Пройтися учням 11 класу матеріалу з фізики (посилання в Viber) |
7 |
24.03 |
08.30 – 14.10 |
1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету інформатика для учнів 8 та 10 класів на сайті. 2. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 3. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту. |
Індивідуальне виконання завдань з фізики обдарованими учнями |
8 |
25.03 |
08.30 – 14.10 |
1. Наповнення власного блогу матеріалами з фізики та інформатики 2. Підготовка матеріалів з фізики та інформатики для учнів 3 – 11 кл. 3. Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту. 4. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
Консультації для учнів 7 – 11 класів з фізики по незрозумілим прикладним завданням |
9 |
26.03 |
08.30 – 14.10 |
1. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Проходження курсу «Фізика» на “ed-era.com” |
Консультації для учнів 5 – 9 класів з інформатики за темами «Основи програмування. Робота з формулами в MS Excel» Для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=wOllj_s5q3Y
|
10 |
27.03 |
08.30 – 14.10 |
1. Збір виконаних індивідуальних завдань та їх перевірка 2. Власна розробка системи уроків з фізики та інформатики 3. Доповнення сайту школи деякими розділами
|
Консультації учням 10 – 11 кл. за темою з фізики «Основна проблематика рішення задач з фізики» |
11 |
30.03 |
09.00 – 17.00 |
|
Доповнення текстів зображеннями Інтерфейс в Python. Події. Бібліотека Tkinter. Віджети в Python-Tkinter Знаходження суми значень в Python. Оператор for в Python Тиск. Самостійна робота |
12 |
31.03 |
09.00 – 15.00 |
1. Перевірка виконаних завдань 2. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4-5, 7-8, 10-11 кл
|
Атмосферний тиск. Закон Архімеда Послідовне з’єднання провідників Атом та молекули. Дослід Резерфорда Алгоритми з повторенням в Scratch |
13 |
01.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4, 6 (інд.), 8-11 кл 2. Перевірка повної реєстрації школи на https://e-schools.info/ та створення нового сайту школи (платна причина) 3. Конструювання меню сайта школи |
https://scratch.mit.edu/download/scratch2 Оператор for в Python https://sites.google.com/view/laboratorni-8/ https://www.youtube.com/watch?v=jWhhBEpW9Ms
|
14 |
02.04 |
09.00 – 14.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 6, 8-11 кл. 2. Заповнення сайту школи 3. Онлайн консультації з учнями 9 класів 4. Підбір матеріалу до папки самоосвіти |
Енергетичні рівні атома (відеоінф.) Вкладені алгоритми розгалуження Створення веб-стор. в блокноті |
15 |
03.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Перевірка учнівських лабораторних робіт 2.Опрацювання фахової літератури. 3. Занесення основної інформації до сайту школи |
Л.Р.№3-4 для 8 класу Нові відкриття в області квантової механіки |
16 |
06.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл. 2. Корекція календарно-тематичного планування 3. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок 4. Розробка власного уроку (відбірковий)
|
Мова розмітки HTML Проходження тестів онлайн Виконати завдання в зошити з фізики та інформатики, вказані в групі
|
17 |
07.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4-5, 7-8, 10-11 кл 2. Виконання завдань з фізики (розділ механіка) на сайті ed-era.com 3. Доповнення власними розробками папку самоосвіти 4. Розсилання завдань та матеріалів для вивчення |
Матеріали з фізики та інформатики Виконати завдання, вказані в завантаженому матеріалі по вказаним класам |
18 |
08.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4, 6, 8-11 кл. 2. Ведення власного журналу з оцінками 3. Завантаження матеріалу учням для ЗНО з фізики 4. Онлайн консультації з учнями |
Квантово-оптичні генератори https://www.youtube.com/watch?v=PWNm3MGtCE4 zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Фізика – Онлайн допомога - Фізика) 11_фіз. |
19 |
09.04 |
09.00 – 14.00 |
1. Перевірка індивідуальних самостійних робіт учнів з фізики та інформатики (програмув.) 2. Занесення інформації з фізики до сайту школи 3. Корекційна робота з учнями 10 класу по методикам рішення задач з фізики
|
zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Інформатика – Прогамуваня – Бібліотека Tkinter) 8_інф.
|
20 |
10.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 7, 9-11 кл 2. Ведення онлайн-бесіди з учнями 6 класу з питання «Безпека себе під час карантину» 3. Виконання завдань на ed-era.com |
zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Інформатика – Планета інформатики) 10_інф. https://www.ed-era.com/ (самоосвіта)
|
21 |
13.04 |
09.00-17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл. 2. Розсилання завдань з фізики та інформатики в Viber 3. Онлайн консультація з учнями 11 класу з фізики (для ЗНО-вців) 3. Робота з сайтом школи |
Теми з фізики: Сила Ампера, Атомна та ядерна фізика https://borisovskaya.e-schools.info/
|
22 |
14.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Онлайн консультації з учнями 8,9,7 з фізики та географії 2. Розсилання завдань з фізики клас. 3. Перевірка задач з фізики в учнів 7,8 класів 4. Опрацювання фахової літератури_інф. |
zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Фізика – Онлайн допомога - Фізика (7-8 класів) (Опрацювати матеріал за вказаним посиланням) |
23 |
15.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 4, 6, 8-11 кл. 2. Виконання інд. завдань на ed-era.com 3. Розробка поурочного плану для завантаження на сайт naurok.com |
Теми: Ядерна фізика, енергія зв’язку атомних ядер |
24 |
16.04 |
09.00 – 14.00 |
1. Перевірка індивідуальних самостійних робіт учнів з фізики та інформатики 2. Розробка практичних завдань з інформатики 3. Онлайн консультації з учнями.
|
Самостійні роботи з фізики та інформатики «Основи роботи в Scratch та програмування» |
25 |
17.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Онлайн консультації з учнями. 2. Підбір відео матеріалу до уроків. 3. Створення презентацій до тем з фізики. |
Консультації з учнями 9 – 11 кл. Посилання на сервіс youtube.com |
26 |
20.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл. 2. Корекція календарно-тематичного планування 3. Консультації з учнями 10 кл. з фізики 4. Виконання завдань в ed-era.com |
Теми: Капілярні явища, поверхневий натяг, рух тіла під дією кількох сил |
27 |
21.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Онлайн консультації з учнями та батьками 8 класу з інформатики. 2. Розсилання завдань з фізики та інформатики 3. Перевірка практичних завдань з інформатики 4. Класна година_6 клас «Прості методи підсилення власного імуннітету» |
Тема_інф «Робота з бібліотекою Tkinter Python» Перегляд відеоматеріалу за посиланням |
28 |
22.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка лекційно-практичного матеріалу для учнів 4, 8-11 кл. 2. Онлайн консультація в Viber з учнями 9 та 11 класів 3. Робота з сайтом школи
|
Перегляд учнями посилань блогу zhulavskyi.blogspot.com (вкладка Фізика та Інформатика) |
29 |
23.04 |
09.00 – 14.00 |
1. Онлайн консультації з учнями 2. Перевірка виконаних завдань. 3.Самоосвіта. 4. Робота з сайтом naurok.com.ua |
Консультації для 11 кл. з питань з фізики «Методики рішення задач з фізики» Занесення власної інформації на сайт |
30 |
24.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Онлайн консультації з учнями. 2.Упорядкування дидактичного матеріалу класного керівника. 3. Опрацювання фахової літератури_фіз. 4. Робота з сервісом youtube.com |
Обговорення теми «Розробка веб-сторінки в блокноті. Створення простої анімації в Scratch» для учнів 7 та 10 класу Огляд роботи з Arduino за посиланням |
31 |
27.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розробка матеріалів з фізики та інформатики для 3, 5, 8 – 10 кл. 2. Корекція календарно-тематичного планування 3. Консультації з учнями 10 кл. з фізики 4. Робота з сайтом школи |
Підготовка до КР_Повтор.теоретичного матеріалу_І ч_9 кл Робота учнів з посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=CBXfUUknMtQhttps://www.youtube.com/watch?v=yoEZE2PseSc |
32 |
28.04 |
09.00 – 15.00 |
1. Підготовка КР-тестів з фізики та інформатики та розміщення на сайті «на урок» 2. Робота з сайтом «на урок» 3. Оцінювання учнів 10-11 кл_фізика_тест 4. Розсилка матеріалів учням 7 – 11 кл |
Робота учнів з посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=yoEZE2PseSc https://www.youtube.com/watch?v=aAUsg1oYjBg https://www.youtube.com/watch?v=GI5cDbPebeU Самостійна робота_фіз._7 кл |
33 |
29.04 |
09.00 – 17.00 |
1. Розсилка матеріалів_інф._4, 9_ІІ кл. 2. Розсилка матеріалів_фіз._8-11 кл. 3. Робота з сайтом школи 4. Online бесіда з учнями 9, 11 кл по відношенню до ЗНО |
Робота учнів з інфою: https://www.youtube.com/watch?v=XVwr-8der6k Підручник з фізики за редакцією В. Г. Баряхтара
|
34 |
30.04 |
09.00 – 14.00 |
1.Розв’язування завдань в Scratch з інформатики з учнями 6 кл. через Viber. 2. Робота з сайтом 3. Пояснення алгоритму РЗ з фіз.. уч. 10 кл
|
Робота учнів з www.youtube.com: https://www.youtube.com/watch?v=fMylvhgk2OA Програмування_Python_бібліотека turtle_8
|
35 |
04.05 |
09.00 – 17.00 |
1. Розсилка матеріалів_інф._3, 5,8,9_І кл. 2. Розсилка матеріалів_фіз._7, 9, 10 кл. 3. Перевірка домашнього завдання методом тестування_інф_10 кл. 4. Виконання завдань в ed-era.com |
Підгот. до КР_інф_за пит._8 кл https://naurok.com.ua/biblioteka/informatika/typ-6 https://onlinetestpad.com/ua/tests/informatics Підручник з фізики за редакцією В. Г. Баряхтара, С. О. Довгого. (адаптивний самопошук)
|
36 |
05.05 |
09.00 – 15.00 |
1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. 2. Розсилка завдань для учнів10 класу з фізики. Перевірка домашнього завдання методом тестування на проекті Всеосвіта 3. Консультація учнів 9 кл з фізики по алгоритмам розв’язку задач
|
Посилання на блог zhulavskyi.blogspot.com – Фізика - Шкільна відеотека з фізики |
37 |
06.05 |
09.00 – 17.00 |
1. Перевірка самостійних робіт з фізики 2. Розсилка матеріалів з фіз.. та інф. для: 4, 8-11 кл. 3. Опрацювання фахової літератури_фіз. за посиланням з власного блогу 4. Консультації_фіз. з учнями 8-11 кл. |
виконання самостійних та практичних робіт з фізики та інформатики учнями 8 – 11 кл. Консультації за темами «програм. в Python», «Графічні залежності в фізиці»
|
38 |
07.05 |
09.00 – 14.00 |
1. Розсилка матеріалів_фіз 11 кл 2. Розсилка матеріалів_інф. 6, 8 – 11 кл 3. Підготовка КР завдань з фіз.. та інф. |
Запис учнями відповідей на питання з фізики та інформатики |
39 |
08.05 |
09.00 – 15.00 |
1. Розсилка матеріалів для КР (ПР завдання та тестові) 2. Консультація учнів_фіз по рішенню окремих задач 3. Опрацювання фахової літератури_інф. 4. Перевірка результатів проходження тестів учнями 10 класу |
Робота учнів з блогом |
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|