ІНДИВІДУАЛЬНА АДАПТОВАНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
За програмою Шияна
Українська мова
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Організовувати свою навчальну діяльність, виховувати в учня почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом. Уміння створювати речення.Відповідати повним реченням на запитання за змістом прослуханого та прочитаного(хто?що?де? коли? та ін.) Висловлювати емоційне ставлення до описаних подій. Виховувати любов до прекрасного.
|
Основний зміст навчання полягає у виробленні в учня мотивації навчання української мови, гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма), формування комунікативних умінь, опанування найважливіших функціональних складових мовної системи, соціально-культурний розвиток особистості.Вміти відповідати на запитання,висловлювати свою думку. |
Дидактичний матеріал, мультимедія, Наочні матеріали, картки-підказки. |
Спостереження,зразки контрольних робіт,тестові роботи. |
Я досліджую світ
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Формувати природознавчі компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, опанування способами навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи; корекційний розвиток пізнавальної діяльності, мовлення, емоційно-вольової сфери, особистості, й на цій основі збагачення, розширення, систематизація пізнавального та соціального досвіду учня.
|
Зміст полягає у формуванні цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює систему знань, уявлень про закономірності у природі та місце людини в ній. Прищеплювати навички культури поведінки. |
Дидактичний матеріал, мультимедія, картки. |
Спостереження, контрольні завдання. |
Математика
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
Розвиток математичного мислення, здатності розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів Формування умінь знаходження значень виразів. |
« Розв’язок простих та складних задач», « Нумерація чисел в межах 100». , «Вимірювання величини», «Просторові відношення», «Геометричні фігури»,»Складання і розв’язання простих рівнянь»,»Визначення часу за годинником». |
Ігрова діяльність. Створення позитивних емоційних ситуацій, використання наочності.Використання мультимедії,дидактичних матеріалів. |
Контрольні роботи,тести, спостереження. |
Образотворче мистецтво
Вчитель
|
|
|
засвоїв учень за рік/ півріччя |
Ознайомлення з геометричними формами та з основними засобами створення форми Розрізнення предметів за формою, розміром і кольором, зорове, тактильно-рухове сприймання на основі формування дій, обстеження предметів, об’єктів, явищ, навколишньої діяльності, зорово-рухові координації. Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва.Виховувати охайність під час , почуття прекрасного.
|
Відтворення форм лінією, плямою, в об’ємі. Елементарні засоби компанування простих форм. Зображення основних форм та їх частин у графіці та живописі. Цілісність форми у скульптурі та архітектурі, Стилізування та орнаментальне оздоблення форм у декоративно – прикладному мистецтві. |
Ігрові графічні вправи, створення форми, з крапок, ліній,плям. Малювання за опорними точками знайомих предметів. Малювання за допомогою шаблонів предметів геометричної форми і розфарбування їх із дотриманням контуру. Малювання від руки декількох предметів простої геометричної форми. |
Малюнки,творчі роботи. |
Фізична культура
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
Зміцнення здоров’я, формування рухових навичок і фізичних якостей, підвищенню рівня адаптаційних можливостей організму, що є основою всебічного розвитку.Удосконалення техніки загальнорозвивальних та ігрових вправ. |
Зміст полягає у зміцненні здоров'ї і загартуванні організму, формуванні звички та стійкого інтересу до систематичних занять фізичними вправами, розвиток основних рухових якостей ( гнучкість, спритність, витривалість, швидкість) |
Спортивні ігри, активний відпочинок на свіжому повітрі, вправи, що мають загальний початок і певні правила. |
Спостереження |
Іноземна мова (англійська)
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Формувати в здобувачів освіти комунікативні компетенції, що забезпечуються лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.
|
Основний зміст навчання у 3 класі полягає у : здійснюванні спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розумінні на слух зміст автентичних текстів; адекватному використанні досвіду, набутого у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів; використанні у разі потреби невербальних засобів спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; критичному оцінюванні інформації та використанні її для різних потреб; висловлюванні своїх думок, почуттів та ставлення; ефективній взаємодії з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування. |
Дидактичний матеріал, мультимедія, Наочні матеріали, картки-підказки. |
|
Мистецтво (Музичне мистецтво)
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; плекання пошани до вітчизняної та зарубіжної мистецької спадщини; формування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті.
|
- розвиток почуттєвої сфери учнів, набуття ними досвіду емоційно естетичних переживань; - пробудження інтересу до пізнання творів різних видів мистецтва; -виховання гордості за здобутки рідного мистецтва й поваги до творчості інших етносів та народів; –формування умінь художнього сприймання, аналізу художньої мови та оцінювання творів мистецтва відповідно до вікових можливостей з використанням мистецької термінології; –оволодіння способами художньо-творчої діяльності в різних видах мистецтва, комунікації з іншими в художній творчості; –формування елементарних умінь застосування цифрових технологій у мистецькій творчості; - розвиток мистецьких здібностей, здатності самовираження й керування власними емоційними станами через мистецтво та різні види художньої творчості; –формування здатності встановлювати асоціації між видами мистецтва; між мистецтвом і явищами довкілля; –досягнення усвідомлення значення мистецтва в житті людини; –виховання культури глядача-слухача; –формування здатності об’єктивно оцінювати творчі здобутки свої та інших. |
Дидактичний матеріал, мультимедія, Наочні матеріали, картки-підказки. |
Спостереження,слухання |
Інформатика
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
Удосконалення техніки роботи за комп’ютером.Ознайомлення з алгоритмами та основними командами. |
Робота в текстовому редакторі Word, створення елементарних команд. |
Комп’ютер, дидактичний матеріал,творчі завдання. |
Спостереження,тестові роботи |
Курс за вибором «Основи християнської етики»
Вчитель:
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Формування в учнів християнських моральних чеснот.
|
|
Дидактичний матеріал, мультимедія, Наочні матеріали, картки-підказки.
|
Спостереження |
Корекція розвитку
Практичний психолог:
Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку Автори: Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О Київ-2016
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
формування здорової особистості школярів із затримкою психічного розвитку, корекція їх соціо-емоційних порушень, пізнавальної діяльності, спілкування та створення умов для розкриття їх особистісного потенціалу |
-розвиток самоусвідомлення школярів із затримкою психічного розвитку (тілесного, емоційного, особистісного, соціального); - активізація пізнавальної потреби (в тому числі, і потреби у самопізнанні); розвиток потребово-мотиваційної сфери особистості; формування здатності до емоційної децентрації; формування адекватної самооцінки; розвиток тілесної, емоційної, вольової регуляції, що проявляється у поведінці; корекція та профілактика особистісних порушень; корекція емоційно-вольової незрілості; покращення соціальних навичок. |
Практичні вправи з набором складових елементів геометричних фігур. Малювання узорів; перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної, вправи та ігри що мають певні правила. Наочні матеріали, картки-підказки
|
|
11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:
висновок психолого-медико-педагогічної консультації
батьки/опікуни
здобувач освіти
інші психолог, медсестра, соціальний педагог.
12. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку
Прізвище, ім’я, |
Найменування посади |
Підпис |
1. |
Заступник директора з НВР |
|
2. |
Вчитель
|
|
3. |
Практичний психолог |
|
4. |
Асистент вчителя |
|
5. |
Вчитель англійської мови |
|
6. |
Курс за вибором «Основи християнської етики» |
|
7. |
Вчитель музичного мистецтва |
|
8. |
Мати |
|
13. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:
1) батьками/законними представниками:
прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників
підпис ______________________ дата ______________________
2) здобувачем освіти у разі, коли йому виповнилося 16 і більше років
підпис ______________________ дата ____________________________