Індивідуальна адаптована програма розвитку

Про матеріал
Індивідуальна адаптована програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами За Шияном
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА АДАПТОВАНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

                                                За програмою Шияна

 

Українська мова

Вчитель:

Підручник Українська мова (І.О. Большакова, М.С.Пристінська 3 клас, 2020р.

(5год.:175 год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Організовувати свою навчальну діяльність, виховувати  в учня  почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом.

Уміння створювати речення.Відповідати повним реченням на запитання за змістом прослуханого та прочитаного(хто?що?де? коли? та ін.) Висловлювати емоційне ставлення до описаних подій.

Виховувати любов до прекрасного.

 

 

 

 

 

Основний зміст навчання полягає у виробленні в учня мотивації навчання української мови, гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма), формування комунікативних умінь, опанування найважливіших функціональних складових мовної системи, соціально-культурний розвиток особистості.Вміти відповідати на запитання,висловлювати свою думку.

Дидактичний матеріал, мультимедія,

Наочні матеріали, картки-підказки.

Спостереження,зразки контрольних робіт,тестові роботи.

 

Я досліджую світ

Вчитель:

Підручник Я досліджую світ (Н.Бібік,  Г.Боднарчук) 3 клас, 2020 р.

 (7год.:245 год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

 

 Формувати природознавчі компетентності  учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, опанування способами навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи; корекційний розвиток пізнавальної діяльності,  мовлення, емоційно-вольової сфери, особистості,  й на цій основі збагачення, розширення, систематизація пізнавального та соціального досвіду учня.

 

Зміст полягає у формуванні цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює

систему знань, уявлень про закономірності у природі та місце людини в ній.

Прищеплювати навички  культури поведінки.

Дидактичний матеріал, мультимедія, картки.

Спостереження, контрольні завдання.

 

Математика

Вчитель:

Підручник Математика (С.Скворцова, О.Онопрієнко) 3 клас, 2020 р.

 (5год.:175 год)

 

Цілі навчання

 

Зміст

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Розвиток математичного мислення, здатності розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів

Формування умінь знаходження значень виразів.

 « Розв’язок простих та складних задач»,

« Нумерація чисел в межах 100». , «Вимірювання величини», «Просторові відношення», «Геометричні фігури»,»Складання і розв’язання простих рівнянь»,»Визначення часу за годинником».

Ігрова діяльність. Створення позитивних емоційних ситуацій, використання наочності.Використання мультимедії,дидактичних матеріалів.

Контрольні роботи,тести, спостереження.


Образотворче мистецтво
   Вчитель

Робочий зошит Видавництво:Підручники і посібники.Серія:Маленький трудівничок (Л.Роговська) 3 клас, 2020р.

(1год.:35 год)                                                                                                                                             


Цілі навчання


Зміст


Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 


Оцінювання знань, які

засвоїв учень за рік/ півріччя

Ознайомлення з  геометричними формами та з основними засобами створення форми

Розрізнення предметів за формою, розміром і кольором, зорове, тактильно-рухове сприймання на основі формування дій, обстеження предметів, об’єктів, явищ, навколишньої діяльності, зорово-рухові координації.

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва.Виховувати охайність під час , почуття прекрасного.

 

 

 

 

 

 Відтворення форм лінією, плямою, в об’ємі. Елементарні засоби компанування простих форм. Зображення основних форм та їх частин у графіці та живописі. Цілісність форми у скульптурі та архітектурі, Стилізування та орнаментальне оздоблення форм у декоративно – прикладному мистецтві.

Ігрові графічні вправи, створення форми, з крапок, ліній,плям. Малювання за опорними точками знайомих предметів. Малювання за допомогою шаблонів предметів геометричної форми і розфарбування їх із дотриманням контуру. Малювання від руки декількох предметів простої геометричної форми.

Малюнки,творчі роботи.

 

Фізична культура

Вчитель:

 (3год.:105год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Зміцнення здоров’я, формування рухових навичок і фізичних якостей, підвищенню рівня адаптаційних можливостей організму, що є основою всебічного розвитку.Удосконалення техніки загальнорозвивальних та ігрових вправ.

Зміст полягає у зміцненні  здоров'ї і загартуванні організму,  формуванні звички та стійкого інтересу до систематичних занять фізичними вправами, розвиток основних рухових якостей

( гнучкість, спритність, витривалість, швидкість)

Спортивні ігри, активний відпочинок на свіжому повітрі, вправи, що мають загальний початок і певні правила.

Спостереження

 

Іноземна мова (англійська)

Вчитель:

Підручник «Smart Junior for Ukraine1» (Х.К. Мітчел), 2020р.

(3год.:105 год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Формувати в здобувачів освіти комунікативні компетенції, що забезпечуються лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.

 

 

 

 

 

 

Основний зміст навчання у 3 класі полягає у :

  здійснюванні спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

розумінні на слух зміст автентичних текстів;

адекватному використанні досвіду, набутого у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів;

використанні у разі потреби невербальних засобів спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

критичному оцінюванні інформації та використанні її для різних потреб;

висловлюванні своїх думок, почуттів та ставлення;

ефективній взаємодії з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування.

Дидактичний матеріал, мультимедія,

Наочні матеріали, картки-підказки.

 

 

Мистецтво (Музичне мистецтво)

Вчитель:

Підручник Мистецтво  (О.В. Калініченко, Л.С.Аристова) 3 клас, 2020р.

(1год.:35 год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; плекання пошани до вітчизняної та зарубіжної мистецької спадщини; формування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті.

 

 

 

 

 

 

- розвиток почуттєвої сфери учнів, набуття ними досвіду емоційно естетичних переживань;

 - пробудження інтересу до пізнання творів різних видів мистецтва;

-виховання гордості за здобутки рідного мистецтва й поваги до творчості інших етносів та народів;

 –формування умінь художнього сприймання, аналізу художньої мови та оцінювання творів мистецтва відповідно до вікових можливостей з використанням мистецької термінології;

–оволодіння способами художньо-творчої діяльності в різних видах мистецтва, комунікації з іншими в художній творчості;

 –формування елементарних умінь застосування цифрових технологій у мистецькій творчості;

 - розвиток мистецьких здібностей, здатності самовираження й керування власними емоційними станами через мистецтво та різні види художньої творчості;

–формування здатності встановлювати асоціації між видами мистецтва; між мистецтвом і явищами довкілля;

 –досягнення усвідомлення значення мистецтва в житті людини;

–виховання культури глядача-слухача;

–формування здатності об’єктивно оцінювати творчі здобутки свої та інших.

Дидактичний матеріал, мультимедія,

Наочні матеріали, картки-підказки.

Спостереження,слухання

 

Інформатика

Вчитель:

 (1год.:35год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

 

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Удосконалення техніки  роботи за комп’ютером.Ознайомлення з алгоритмами та основними командами.

Робота в текстовому редакторі Word, створення елементарних команд.

Комп’ютер, дидактичний матеріал,творчі завдання.

Спостереження,тестові роботи

Курс за вибором «Основи християнської етики»

Вчитель:

Робочий зошит з християнської етики для 3 класу. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2020р.

(1год.:35 год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Формування в учнів християнських моральних чеснот.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ознайомлення учнів з основами християнської моралі як фундаменту загальнолюдських цінностей;
  • ознайомлення учнів із християнськими моральними цінностями: істини, благочестя, добра, любові, краси, гідності, обов’язку, совісті, честі;
  • формування свідомої та відповідальної особистості учня на основі християнських духовних, моральних та культурних цінностей;
  • створення належних морально-етичних умов для самопізнання, самореалізації

Дидактичний матеріал, мультимедія,

Наочні матеріали, картки-підказки.

 

Спостереження

 

Корекція розвитку

Практичний психолог:

Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку Автори: Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О Київ-2016

(2год.:70 год)

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

формування здорової особистості школярів із затримкою психічного розвитку, корекція їх соціо-емоційних порушень, пізнавальної діяльності, спілкування та створення умов для розкриття їх особистісного потенціалу

-розвиток самоусвідомлення школярів із затримкою психічного розвитку (тілесного, емоційного, особистісного, соціального);

- активізація пізнавальної потреби (в тому числі, і потреби у самопізнанні);

  розвиток потребово-мотиваційної сфери особистості;

  формування здатності до емоційної децентрації;

  формування адекватної самооцінки;

  розвиток тілесної, емоційної, вольової регуляції, що проявляється у поведінці;

  корекція та профілактика особистісних порушень;

  корекція емоційно-вольової незрілості;

  покращення соціальних навичок.

Практичні вправи з набором складових елементів геометричних фігур. Малювання узорів; перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної,  вправи та ігри  що мають певні правила. Наочні матеріали, картки-підказки

 

 

 

     11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

висновок психолого-медико-педагогічної консультації

батьки/опікуни

здобувач освіти 

інші психолог,  медсестра, соціальний педагог.

 

12. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку

Прізвище, ім’я,
по батькові

Найменування посади

Підпис

1.

 Заступник директора з НВР

 

2.

  Вчитель

 

 

3.

 Практичний психолог

 

4.

 Асистент вчителя

 

5.

 Вчитель англійської мови

 

6.

Курс за вибором «Основи християнської етики»

 

7.

Вчитель музичного мистецтва

 

8.

Мати

 

 

13. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:

1) батьками/законними представниками:

прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників

підпис ______________________ дата  ______________________

2) здобувачем освіти у разі, коли йому виповнилося 16 і більше років

підпис ______________________ дата ____________________________

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
1613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку