Індивідуальна картка розвитку дитини

Про матеріал
картка обстеження психічних процесів у дитини з затримкою психічного розвитку 5-6 років
Перегляд файлу

                                           ІНДИВІДУАЛЬНА  КАРТКА  РОЗВИТКУ  ДИТИНИ

                                                                на 20___ - 20___ навчальний рік

 

  1. П. І. дитини_______________________________________________________________________________________________________________
  2. Дата народження___________________________________________________________________________________________________________
  3. Діагноз___________________________________________________________________________________________________________________
  4. Дата надходження__________________________________________________________________________________________________________

 

                                                                                                    ЗВУКОВИМОВА

На начало року:

С   З   Ц        Ш   Ж   Ч   Щ            Л    Р

Інше___________________________________

 

На середину року:

С   З   Ц          Ш   Ж    Ч    Ц           Л   Р

Інше__________________________________

На кінець року:

С   З   Ц          Ш   Ж   Ч    Щ         Л    Р

Інше__________________________________

                                                                                     СКЛАДОВА СТРУКТУРА СЛОВА

Сформована,   не сформована

/потрібне підкреслити/

Сформована,   не сформована

/потрібне підкреслити/

 Сформована, не сформована

/потрібне підкреслити/

                                                                                                       МОТОРИКА

Загальна:

Порушена, не порушена

/потрібне підкреслити/

Загальна:

Порушена, не порушена

/потрібне підкреслити/

Загальна:

Порушена, не порушена

/потрібне підкреслити/

Дрібна моторика пальців рук:

Застебнути, розстебнути ґудзик___________

Зав’язати, розв’язати стрічку_____________

Тримати олівець_______________________

Домінуюча рука: ПРАВА, ЛІВА, АМБІДЕКС

ТРІЯ /потрібне підкреслити/

Дрібна моторика пальців рук:

Застебнути, розстебнути ґудзик___________

Зав’язати, розв’язати стрічку_____________

Тримати олівець________________________

Домінуюча рука: ПРАВА, ЛІВА, АМБІДЕКСТРІЯ /потрібне підкреслити/

Дрібна моторика пальців рук:

Застебнути, розстебнути ґудзик___________

Зав’язати, розв’язати стрічку_____________

Тримати олівець________________________

Домінуюча рука: ПРАВА, ЛІВА,

АМБІДЕКСТРІЯ /потрібне підкреслити/

                                                                                           ЗОРОВЕ   СПРИЙНЯТТЯ

Розмір: великий, середній, маленький

          /потрібне підкреслити/

Розмір:  великий,  середній,  маленький

           /потрібне підкреслити/

Розмір:   великий,   середній,  маленький

              /потрібне підкреслити/

                       Форма:

 

 

 

                       Форма:

 

 

                       Форма:

 

 

                                                                         

                        Колір:  

                                                     

   ч    п    ж     з     б    с    ф    ч     б

                                                                         

                        Колір:  

                                                     

   ч    п    ж     з    б     с     ф   ч     б

                                                                         

                        Колір:  

                                                     

   ч    п    ж     з     б    с     ф   ч     б

 

                                                                                       ПРОСТОРОВЕ    СПРИЙНЯТТЯ

вгору, вниз

праворуч, ліворуч

виконай завдання за зразком:

 

 

              /потрібне підкреслити/

вгору, вниз

праворуч, ліворуч

виконай завдання за зразком:

 

 

                /потрібне підкреслити/

вгору, вниз

праворуч, ліворуч

виконай завдання за зразком:

 

 

                 /потрібне підкреслити/

                                                                                              ЛІЧБОВІ    ОПЕРАЦІЇ

очима: 1, 2, 3, 4, 5

лічба у межах: 1, 2, 3, 4, 5

порівняння нерівних груп предметів:

порівну, більше, менше, однаково

/потрібне підкреслити/

очима: 1, 2, 3, 4, 5

лічба у межах: 1, 2, 3, 4, 5

порівняння нерівних груп предметів:

порівну, більше, менше, однаково

/потрібне підкреслити/

очима : 1, 2, 3, 4, 5

лічба у межах: 1, 2, 3, 4, 5

порівняння нерівних груп предметів:

порівну, більше, менше, однаково

/потрібне підкреслити/

                                                                                                         ПАМ’ЯТЬ

запам’ятовує картинки: 1, 2, 3, 4, 5

запам’ятовує слова: 1, 2, 3, 4, 5

/потрібне підкреслити/

запам’ятовує картинки: 1, 2, 3, 4, 5

запам’ятовує слова: 1, 2, 3, 4, 5

/потрібне підкреслити/

запам’ятовує картинки: 1, 2, 3, 4, 5

запам’ятовує слова: 1, 2, 3, 4, 5

/потрібне підкреслити/

                                              УЯВЛЕННЯ ПРО СЕБЕ ТА ЗНАННЯ ПРО НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

знання частин тіла:

обличчя, ніс, рот, лоб ,очі, вуха, підборіддя, рука, нога, тулуб, лікоть, коліно, п’ятка, голова.

часові уявлення:

зима, весна, літо, осінь

вчора, сьогодні, завтра

ранок, день, вечір, ніч

/потрібне підкреслити/

знання частин тіла:

обличчя, ніс ,рот, лоб, очі, вуха, підборіддя, рука, нога, тулуб, лікоть, коліно, п’ятка, голова.

часові уявлення:

зима, весна, літо, осінь

вчора, сьогодні, завтра

ранок, день, вечір, ніч

/потрібне підкреслити/

знання частин тіла:

обличчя, ніс, рот, лоб, очі, вуха, підборіддя, рука, нога, тулуб, лікоть, коліно, п’ятка, голова.

часові уявлення:

зима, весна, літо, осінь

вчора, сьогодні, завтра

ранок, день, вечір, ніч

/потрібне підкреслити/

                                                                                  ПРЕДМЕТНО – ІГРОВА   ДІЯЛЬНІСТЬ

маніпулює іграшкою

використовує за призначенням

організовує сюжетно – рольову гру

/потрібне підкреслити/

маніпулює іграшкою

використовує за призначенням

організовує сюжетно – рольову гру

/потрібне підкреслити/

маніпулює іграшкою

використовує за призначенням

організовує сюжетно – рольову гру

/потрібне підкреслити/

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гліб Шаповалов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гліб Шаповалов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
2312
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку