Індивідуальна навчальна програма учня 2-Б класу на 2020-2021 н. р. ІІ семестр
Українська мова
(Модифікована у відповідності з типовою освітньою програмою для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку)
№ п. п. |
Дата |
Зміст |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
78. |
25.01 |
Стаття “Планета — наша цінність”. |
Сприймає та реагує на усне мовлення співрозмовника; слухає й розуміє коротке висловлення. Знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя. З допомогою вчителя підбирає малюнки до названих предметів. Читає слова та речення по складах. Списує слова та речення з друкованого тексту. |
Індивідуальна робота, ігрові методи, інформаційно-комунікаційні технології, комунікаційна технологія (бесіда, спостереження), мультимедія, інтерактивне навчання, технологія особистісно-орієнтованого навчання. |
|
79. |
26.09 |
Перегляд відео. Створення плаката- Стіннівки. |
Бере участь в обговоренні змісту і форми медіа продуктів; висловлює почуття з приводу переглянутих простих медіа продуктів. З допомогою створює плакат за запропонованою темою та наданими матеріалами. |
|
|
80. |
27.01 |
Слухання казки О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”. Як поводитися, коли тебе дражнять. Пошук інформації в інтернеті. |
Уважно слухає та розуміє зміст тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту). Називає персонажів твору; формує висловлювання щодо прослуханого твору. Читає слова та речення по складах. Знає, що інформацію можна знайти в інтернеті. |
|
|
81. |
28.01 |
Наш театр. Уривок з твору О. Кукуєвицької “Казка про пінгвіна, який хотів літати”. Створення ляльок пальчикового театру.
|
Уважно слухає та розуміє зміст тексту. З допомогою вчителя переказує казку за ілюстраціями та запитаннями. Бере участь у створенні ляльок пальчикового театру. |
|
|
82. |
29.01 |
Наш театр. Репетиція та вистава. |
Виконує обрану (або запропоновану) роль у виставі. Намагається описувати власні почуття від виконання ролі з позиції учасника. |
|
|
83. |
01.02 |
Вірш О. Лущевської “Іди, іди, снігу“. Звукові схем слів.
|
Читає слова та речення по складах. Відповідає на запитання: про кого, про що йдеться у творі? Може назвати героїв, персонажів твору (з допомогою вчителя). Списує слова та речення з друкованого тексту. З допомогою (або під контролем) вчителя здійснює звуко буквений аналіз слів. |
|
|
84. |
02.02 |
Вірш О. Мамчич. “Хижі лижі”.
|
Читає слова та речення по складах. Відповідає на запитання: про кого, про що йдеться у творі? Висловлює елементарні оцінні судження. Списує слова та речення. |
|
|
85. |
03.02 |
Слухання казки К. Сад “Ідея на мільйоооооон”. Створення оголошення або коміксу. |
Читає речення по складах. Уважно слухає та розуміє зміст тексту. З допомогою вчителя переказує казку за ілюстраціями та запитаннями. Продовжує знайомство з коміксами та оголошеннями. За заготовками та з допомогою вчителя створює комікс. |
|
|
86. |
04.02 |
Моя книжка. Створення сторінки “Зимові спогади”. |
Демонструє та розповідає про нову сторінку Моєї книжки, яку оформив під час канікул. Читає слова та речення по складах. Списує слова та речення. |
|
|
87. |
05.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як та навіщо дякувати”
|
Користується мовленнєвим етикетом в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням). Намагається працювати зосереджено. |
|
|
88. |
08.02 |
Слухання оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. Складання списку. |
Уважно слухає та розуміє зміст тексту. Називає персонажів твору. Відповідає на запитання: про кого, про що йдеться у творі? З допомогою вчителя складає і записує список. |
|
|
89. |
09.02 |
Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка”. |
За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого оповідання з опорою на картинно-символічний план. Висловлює елементарні оцінні судження щодо прослуханого. Списує слова та речення. |
|
|
90. |
10.02 |
Оповідання А. Григорука “Чарівна паличка. Списування. |
Читає слова та речення по складах. З допомогою вчителя намагається викладати малюнки відповідно до послідовності подій у тексті з допомогою вчителя переказує текст за ілюстраціями та запитаннями. Списує речення з друкованого тексту. |
|
|
91. |
11.02 |
Розвиток навички читання Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Вступає в діалог та підтримує його, користуючись мовленнєвим етикетом (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) |
|
|
92. |
12.02 |
Планування власних справ.
|
З допомогою вчителя та за зразком планує і записує декілька справ. |
|
|
93. |
15.02 |
Реклама. Створення та презентація рекламних повідомлень.
|
Сприймає й обговорює рекламу. Розповідає, про що в ній ідеться; визначає, кому і для чого призначена. З допомогою вчителя та однокласників створює і презентує рекламне повідомлення. |
|
|
94. |
16.02 |
Соціальна реклама. Створення та презентація плакатів. |
Сприймає й обговорює соціальну рекламу. Розповідає, про що в ній ідеться; визначає, кому і для чого призначена. Висловлює елементарні судження і почуття з приводу соціальної реклами. З допомогою вчителя створює і презентує плакат соціальної реклами. |
|
|
95. |
17.02 |
Наш театр. Мультфільм у коробці. Підготовка до показу. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Знайомиться з новим видом театру. Бере участь в підготовці показу. |
|
|
96. |
18.02 |
Наш театр. Мультфільм у коробці. Презентація робіт. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Описує власні почуття від вистави. |
|
|
97. |
19.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як народжується зимова казка” |
|
|
|
98. |
22.02 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого оповідання з опорою на картинно-символічний план. |
|
|
99. |
23.02 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. |
Списує слова та речення. Читає слова та речення по складах. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту). Називає персонажів твору; формує висловлювання щодо прослуханого твору. |
|
|
100. |
24.02 |
Казка Д. Біссета “Що хочу — те й роблю”. |
Списує слова та речення. Читає слова та речення по складах. Намагається дати відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося? На основі прослуханого тексту добирає ілюстрації. |
|
|
101. |
25.02 |
Створення та презентація творчих робіт. |
З допомогою вчителя створює та презентує роботу. |
|
|
102. |
26.02 |
Урок у бібліотеці. Читання авторських казок. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. З допомогою вчителя переказує прослухану казку за ілюстраціями та запитаннями. |
|
|
103. |
01.03 |
Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”. |
Читає один з віршів. Переписує в зошит один з віршів. |
|
|
104. |
02.03 |
Цикл віршів К. Єгорушкіної “Янголи”. |
Читає один з віршів. Переписує в зошит один з віршів. |
|
|
105. |
03.03 |
Вірші-мініатюри К. Єгорушкіної “Сніжинки”, В. Голобородька “Пісня шпака”, М.Григорова “Зайчик і квітка”, “Росинки” Вивчення віршів на пам’ять за допомогою підказок-малюнків |
Уважно слухає та розуміє зміст прослуханих віршів, відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки). Вчить на пам’ять один з віршів за допомогою підказок-малюнків |
|
|
106. |
04.03 |
Моя книжка. Створення сторінки з віршами. |
З допомогою вчителя створює нову сторінку у моїй книжці. Читає по складах прості за змістом і структурою речення. |
|
|
107. |
05.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Як сприймати та створювати рекламу» |
Сприймає й обговорює прості медіапродукти; обговорює зміст і форму простих медіапродуктів, висловлює елементарні судження і почуття з приводу переглянутих медіапродуктів . З допомогою вчителя створює простий медіа продукт-рекламу. |
|
|
108. |
09.03 |
Уривок з казки Е. Мозера “Летючий капелюх”. Як попередити того, хто затіяв небезпечну гру |
Списує речення. Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Уважно слухає та розуміє зміст тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту). Називає персонажів твору; формує висловлювання щодо прослуханого твору. |
|
|
109. |
10.03 |
Вірш А. Костецького “Гра”. |
Уважно слухає та розуміє про, що йдеться у вірші. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту). Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Списує слова. |
|
|
|
16.03 |
Урок у бібліотеці. Читання творів про дітей. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого твору. Висловлює елементарні оцінні судження щодо прослуханого. |
|
|
111. |
17.03 |
Стаття про винахід українського школяра |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Уважно слухає та розуміє зміст тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого. Висловлює елементарні оцінні судження щодо прослуханого. Списує слова. |
|
|
112. |
15.03 |
Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. |
Читає слова та речення по складах. З допомогою вчителя намагається викладати малюнки відповідно до послідовності подій у тексті, з допомогою вчителя переказує за ілюстраціями та запитаннями. Списує слова. |
|
|
113. |
16.03 |
Казка Дж. Дональдсон “Ґруффало”. |
Читає слова та речення по складах. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту). Називає персонажів твору; формує висловлювання щодо прослуханого твору. |
|
|
114. |
17.03 |
Наш театр. Читання кінцівки казки Дж. Дональдсон “Ґруффало”. Підготовка до вистави.
|
Читає слова та речення по складах. Списує слова та речення. Дає відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося? На основі прослуханого тексту добирає ілюстрації. Називає героїв, твору. Бере участь у підготовці до вистави. |
|
|
115. |
18.03 |
Наш театр. Показ вистави за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффало”
|
Читає слова та речення по складах. Виконує обрану (або запропоновану) роль у виставі. Намагається описувати власні почуття від виконання ролі з позиції учасника. |
|
|
116. |
19.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як стати письменницею чи письменником” |
|
|
|
117. |
29.03 |
Уривок з історії Б. Жолдака про дитинство Ю. Кондратюка. Списування. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Списує речення з друкованого тексту. Дає відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?) |
|
|
118. |
30.03 |
Пошук інформації в інтернеті |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. З допомогою вчителя використовує цифрові пристрої для пошуку інформації . |
|
|
119. |
31.03 |
Пізнавальна стаття “Ті, що приховують вогонь”. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Списує слова та речення. Уважно слухає та розуміє зміст прочитаного педагогом тексту; відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту). |
|
|
120. |
01.04 |
Створення та презентація реклами
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Обговорює зміст і форму простих медіа продуктів (реклами). З допомогою вчителя створює простий медіа продукт-рекламу та презентує її. |
|
|
121. |
02.04 |
Уривок з книжки Л. і С. Гокінґів “Джордж і великий вибух”. Як дякувати
|
Читає слова і речення по складах. Списує слова. З допомогою вчителя намагається викладати малюнки відповідно до послідовності подій у тексті, з допомогою вчителя переказує за ілюстраціями та запитаннями. Користується мовленнєвим етикетом. |
|
|
122. |
05.04 |
Вірш М. Вінграновського “На рябому коні прилетіла весна”. Як утримати інформацію в секреті.
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Відповідає на запитання: про кого, про що йдеться у вірші? Висловлює елементарні оцінні судження. Списує слова. |
|
|
123. |
06.04 |
Твір Н. Забіли “Ластівки”. Запис діалогів. Пошук інформації в інтернеті чи книжках
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Визначає (за допомогою сюжетних малюнків) послідовність подій прослуханого твору. Розуміє, що інформацію можна знайти в інтернеті та книжках. |
|
|
124. |
07.04 |
Моя книжка. Складання казки. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. З допомогою вчителя створює нову сторінку у моїй книжці. |
|
|
125. |
08.04 |
Повторення вивченого |
|
|
|
126. |
09.04 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як відчути себе винахідником чи винахідницею” |
|
|
|
127. |
12.04 |
Лист із повісті І. Вайброу “Капосна книжка Малого Вовчика”. |
Читає речення по складах. Списує слова. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту); переказує за ілюстраціями та запитаннями. |
|
|
128. |
13.04 |
Написання листа.
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Знає, що таке лист, розуміє його призначення. Списує лист. |
|
|
129. |
14.04 |
Написання та презентація інструкції
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. З допомогою вчителя складає коротку інструкцію. |
Читає слова по складах. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту); переказує за ілюстраціями та запитаннями. |
|
130. |
15.04 |
Написання та презентація інструкції
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Записує складену інструкцію в зошит та презентує її (з допомогою вчителя). |
|
|
131. |
16.04 |
Твір М. Яснова “Голубина пошта”.
|
Читає слова та речення по складах. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту); переказує за ілюстраціями та запитаннями. |
|
|
132. |
19.04 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Фрази, які допомагають розташуватися по-сусідству. Поділ слів на склади. |
Читає слова та речення по складах. Списує слова. Розпізнає склади в прочитаних словах. З допомогою вчителя ділить слова на склади. Відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту) |
|
|
133. |
20.04 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. Фрази, які допомагають розташуватися по-сусідству.
|
Читає слова по складах. Списує фрази. Дає відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося?) |
|
|
134. |
21.04 |
Оповідка Г. Ткачук “Великодній пікнік”. |
Читає слова та речення по складах. З допомогою вчителя намагається викладати малюнки відповідно до послідовності подій у тексті. З допомогою вчителя переказує текст за ілюстраціями та запитаннями. Списує речення. |
|
|
135. |
22.04 |
Наш театр. Підготовка вистави- римейка казки “Колобок”. Пластиліновий театр |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Бере участь у підготовці до вистави. Намагається описувати власні почуття з позиції учасника. |
|
|
136. |
23.04 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Обережно: однакові слова!” |
|
|
|
137. |
26.04 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Списує слова. Відповідає на запитання за змістом прослуханого. Висловлює елементарні оцінні судження. |
|
|
138. |
27.04 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Списування. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханого твору. Списує речення з друкованого тексту. |
|
|
139. |
28.04 |
Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Урок у бібліотеці. Пошук інформації про динозаврів.
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханої повісті о з опорою на картинно-символічний план. Висловлює елементарні оцінні судження. З допомогою вчителя знаходить та обирає необхідну інформацію ( за малюнками та ін.). Списує слова та речення. |
|
|
140. |
29.04 |
Слухання аудіопостановки повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Створення ілюстрацій до тексту. Презентація роботи.
|
Уважно слухає й розуміє аудіо постановку. Висловлює елементарні судження і почуття стосовно прослуханого медіапродукту; виявляє позитивне ставлення до прослуханого. З допомогою вчителя створює ілюстрацію до тексту і презентує роботу. |
|
|
141. |
30.04 |
Моя книжка. Створення сторінки “Спогади про другий клас»
|
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. З допомогою вчителя створює нову сторінку у моїй книжці. |
|
|
142. |
05.05 |
Вірші Л. Мовчун, М. Сингаївського, І.Калинця |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Списує слова. Відповідає на запитання за змістом прослуханих віршів. Висловлює елементарні оцінні судження щодо прослуханого. |
|
|
143. |
06.05 |
Притча “Які люди живуть у місті?”
|
Читає слова та речення по складах. Списує слова. Відповідає на запитання (про кого? про що йшлося?),(показує малюнки до тексту); переказує за ілюстраціями та запитаннями. |
|
|
144. |
07.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як розповідати про мандрівки?” |
|
|
|
145. |
11.05 |
Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”.
|
Читає слова та речення по складах. Списує слова. Відповідає на запитання за змістом прослуханих творів (показує малюнки до тексту); називає головних героїв з прослуханих творів. |
|
|
146. |
12.05 |
Казка Д. Матіяш “Ельф та світлячок”. Як підтримати словом.
|
Читає слова та речення по складах. За допомогою вчителя намагається переказати сюжет прослуханої повісті о з опорою на картинно-символічний план. Висловлює елементарні оцінні судження. |
|
|
147. |
13.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
148. |
14.05 |
Вірші А. Костецького, М. Сулими, Л.Кибалки. Списування. Твори про явища природи. Урок у бібліотеці. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Списує слова та речення. Дає відповіді на запитання за змістом прослуханого (про кого? про що йшлося? Добирає ілюстрації. |
|
|
149. |
17.05 |
Пісня “Хлопчик Помагай”, муз. М. Бурмаки, сл. П. Воронька. Як просити по допомогу |
Читає слова та речення по складах. Дає відповіді на запитання за змістом прослуханого. Користується мовленнєвим етикетом. |
|
|
150. |
18.05 |
Створення та презентація коміксу. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. За заготовками та з допомогою вчителя створює та презентує комікс. |
|
|
151. |
19.05 |
.Наш театр. Підготовка до показу сценок-жартів. Ляльковий театр з побутових матеріалів
|
Читає слова та речення по складах. Бере участь у підготовці до вистави. |
|
|
152. |
20.05 |
Наш театр. Показ вистав |
Виконує обрану (або запропоновану) роль у виставі. Намагається описувати власні почуття від виконання ролі з позиції учасника. |
|
|
153. |
21.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення “Як створити комікс?”
|
|
|
|
154. |
24.05 |
Японська нар. казка “Іссумбосі”.
|
Читає слова та речення по складах. Називає головного героя. З допомогою вчителя переказує казку. |
|
|
155. |
25.05 |
Японська нар. казка “Іссумбосі”. Списування. |
Читає по складах прості за змістом і структурою речення. Відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту (показує малюнки до тексту). Списує речення з друкованого тексту. |
|
|
156. |
26.05 |
Вірш А. Костецького. “Канікули”. |
Читає по складах речення. Уважно слухає та розуміє зміст вірша. висловлює елементарні оцінні судження щодо прослуханого. Списує слова. |
|
|
157. |
27.05 |
Моя книжка. Створення сторінки “Мої плани на літо” |
За зразком та з допомогою вчителя створює нову сторінку у моїй книжці. |
|
|
158. |
28.05 |
Згадай перед канікулами |
|
|
|