Шановні асистенти вчителів! Пропоную вашій увазі Індитвідуальну програму розвитку для дітей з особливими освітніми потребами на 2023-2024 навчальний рік (Типова освітня програм для 3-4 класу НУШ, розроблена під керівництвом Савченко О.Я.). 4 клас В ІНП зазначені довгострокова мета. короткострокові завдання, методи оцінювання з наступних предметів: українська мова, літературне читання, математика, ЯДС, фізична культура, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, дизайн та технології, інформатика
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Українська мова та читання
(за підручником К.Пономарьова, Л.Гайова, частина 1, К. 2021)
Навчальний предмет: Українська мова (4 години на тиждень).
Довгострокова мета:
- Визначати фактичний зміст, тему, основну думку, пояснювати причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлювання;
- розрізняти на слух і на письмі розповідні, питальні, спонукальні речення, розрізняти серед них окличні та неокличні, знаходити головні та другорядні члени речення у найпростіших випадках;
- формувати розвиток зв’язного мовлення, уяви, пізнавальних здібностей, логічного, критичного та образного мислення ;
- формувати повноцінної навички письма, уміння брати учать у діалозі, створювати короткі усні та письмові монологічні висловлювання;
- досліджувати мовні одиниці і явища з метою опанування початкових лінгвістичних знань і норм української мови.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Знає основні ознаки культури усного і писемного мовлення, за допомогою вчителя формулює тему і мету тексту. Дотримується правил вимови слів з ненагололошеними голосними е.и. Ділить слова на склади за допомогою вчителя. Слова розташовує в алфавітному порядку за допомогою підказок. Добирає до слів по 2-3 синоніма, антоніма. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Жовтень |
Розрізнює на слух і на письмі розповідні, питальні і спонукальні речення. Самостійно контролює виконання загальних правил письма. Утворює слова за допомогою префіксів і суфіксів опираючись на підказки. Розізняє іменники– назви істот і неістот, власні і загальні назви. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Листопад |
Нарощує швидкість письма, безвідривно поєднує елементи букв та букви між собою, зберігаючи розбірливість. Визначає закінчення в іменниках за допомогою вчителя. Змінює іменники за числами і відмінками за допомогою вчителя. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Грудень |
Відносить до прикметників слова, що означають різні ознаки предметів, змінює прикметники за числами і в однині за родами за допомогою вчителя, добирає прикметники для опису персонажа тексту. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Січень |
Розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий? |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Лютий |
Упізнає серед слів займенники, які вказують на предмети. Їх ознаки, кількість, але не називає їх. Використовує займенники у власному мовленні. |
Спостереження
Зразки робіт
Тестові завдання |
|
Березень |
Відносить до дієслів слова, що означають різні дії. Добирає до поданого дієслова 2-3 синоніми, антоніми за допомогою вчителя. Розрізняє серед поданих слів прислівники. Ставить до них питання. Правильно пише найуживаніші прислівники. |
Спостереження
Зразки робіт
Стандартні тести |
|
Квітень |
Визначає головні та другорядні члени речення. Встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань та за допомогою вчителя. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Травень |
Застосовує здобуті протягом року мовні знання і мовленнєві вміння у процесі виконання навчальних і контрольних завдань. |
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний лист |
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(за підручником О. Савченко, І. Красуцької «Українська мова та читання»)
Навчальний предмет: Літературне читання (4 години на тиждень).
Довгострокова мета:
- Вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів;
- вчити визначати жанр прочитаного твору; пояснювати свій вибір, розрізняти народну та літературну казку, пояснювати спільне та відмінне у цих творах. Розрізняти прозові, поетичні та драматичні твори. Називати улюблені твори та імена улюблених героїв;
- вчити читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки в оптимальному для розуміння темпі;
- розвивати образне мислення, творчу уяву, виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. сприймає і розуміє художній, науково-художній текст. |
Спостереження
|
|
Жовтень |
Визначає жанр прочитаного твору: казка, легенда, байка, п’єса за допомогою вчителя. Практично вирізняє народну соціально-побутову казку серед інших казок за допомогою вчителя; визначати персонажів, які протиставляються у казці. |
Спостереження
|
|
Листопад |
Розповідає про свої враження, почуття, які виникли під час читання, слухання твору; називає події, персонажів твору, які вразили, засмутили, викликали сміх, спонукали до певних дій. |
Спостереження
|
|
Грудень |
Знаходить в тексті слова, вислови, речення, які підтверджують думку читача про героя (персонажа) за допомогою вчителя. Визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує |
Спостереження
Контрольний лист
|
|
Січень |
Розповідає про події, пригоди, які трапилися, місце та час подій та як вони пов’язані між собою. Визначати головних та другорядних персонажів твору за допомогою вчителя. Дотримується норм культури спілкування під час дискусії, |
Спостереження
|
|
Лютий |
Визначає і характеризує події, явища, мотиви вчинків дійових осіб за допомогою вчителя. Читає вголос свідомо. Правильно. |
Спостереження
|
|
Березень |
Розповідає про свої враження, почуття, які виникли під час читання, слухання твору; характеризує дійових осіб за допомогою вчителя. Пояснює свої читацькі уподобання, наводить приклади книжок, яким надає перевагу. |
Спостереження
|
|
Квітень |
Бере участь у колективному обговоренні змісту прочитаного; слухає запитання вчителя, думки, міркування однокласників. Співвідносить вчинок із загальноприйнятими нормами людської моралі. |
Спостереження
|
|
Травень |
Розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції. Наводить приклади, де і як можна перевірити одержану інформацію. |
Спостереження
Контрольний лист |
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Я досліджую світ
(Інтегрований курс, до підручника «Я досліджую світ» 4 клас. У 2 частинах автори Т. Гільберг, С. Тарнавської. Н. Павич)
Навчальний предмет: Я досліджую світ (3 години на тиждень).
Довгострокова мета:
- мати уявлення про неповторність кожної людини;
- знати правила поведінки в колективі, вміння спілкуватися з однокласниками;
- усвідомити значення Конституції України;
- мати уявлення про різні країни світу, про місце України на карті світу.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер), неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим. Знає зміст основних символів держави, народних символів; розпізнає: рівнини, гори, пагорби, яри; знаходить і показує на картах материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Жовтень |
Розуміє значення знань, освіти, працелюбства в житті людини, в досягненні життєвих успіхів; презентує власні успіхи та успіхи людей, з яких бере приклад. Показує на карті України і називає місцевість свого проживання, Україна на карті світу, значення різних видів карт; має уявлення про права та обов’язки. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Листопад |
Пояснює чому права та обов’язки батьків та дітей є взаємними. Дбає про збереження майна та ощадливе використання сімейного бюджету за допомогою вчителя. Називає природні ресурси України (водні, ґрунтові, корисні копалини, рослинні і тваринні) і пояснює їх значення для громадян нашої держави. |
Спостереження
|
|
Грудень |
Розпізнає і називає рослини, тварин, гриби своєї місцевості (по 3-4 представники). |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Січень |
Розповідає про найважливіші природні об’єкти України, своєї місцевості. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Лютий |
Має уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей, та необхідність толерантного ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів; виявляє інтерес і повагу до різних культур і звичаїв. Називає материків, океанів за допомогою карти. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Березень |
Знаходить і показує на картах материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Квітень |
Має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему; значення різних видів карт. Орієнтується у планетах Сонячної системи (за допомогою карт) |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Травень |
Усвідомлює відповідальність за стан природи у місцевій громаді; має уявлення і виявляє практично турботу про про довкілля та культурну спадщину. Називає екологічні проблеми планети; джерела забруднення природи; Має уявлення про культуру взаємин людей у сім’ї, школі, на вулиці. Розуміє значення добрих взаємин, їх перевагу над конфліктами, сутність доброзичливості. |
Бесіда з дитиною Спостереження
Зразки робіт
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Дизайн і технології
Інтегрований курс
Навчальний предмет: Дизайн і технології (1 година на тиждень).
Довгострокова мета:
- формування допитливості, цілісного уявлення про матеріальне і нематеріальне виробництво;
- сприяння розвитку естетично-ціннісного ставлення до традицій українського народу в праці, декоративно-ужитковому мистецтві;
- набуття досвіду поетапного створення корисних і естетичних виробів;
- вироблення навичок раціонального використання матеріалів, безпечного застосування традиційних та сучасних технологій;
- формування культури праці, прагнення удосконалювати процес і результати проектно-технологічної діяльності, свій життєвий простір.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені; вибирає і аналізує конструкцію обраного предмета побуту для виготовлення макету; створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями, зразком, описом або власним задумом. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Жовтень |
Визначає кольорову гамму та особливості побудови й розташування орнаментів на взірцях декоративно-ужиткового мистецтва. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Листопад |
Виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокрема вторинних за допомогою вчителя. Вимірює розміри предметів за допомогою лінійки. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Грудень |
Розрізняє і використовує формат композиції, експериментує з поєднанням кольорів, матеріалів; комбінує, переставляє, замінює, оформляє. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Січень |
Працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії . Організовує робоче місце. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Лютий |
Виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Березень |
Аналізує свої помилки, по-можливості виправляє їх. Виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Квітень |
Дотримується правил спільної роботи в групі. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Травень |
Обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Образотворче мистецтво
( за альбомом «Маленький художник» (автори – Світлана Демчак, Тетяна Чернявська)
Навчальний предмет: Образотворче мистецтво (1 година на тиждень).
Довгострокова мета:
- закріпити знання з основ кольорознавства;
- знайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;
- ознайомити з видами пейзажу;
- формувати уміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи; поглибити знання про колір;
- удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Виявляє емоційне ставлення до краси у природі та мистецтві, прагнення до власної художньо-творчої праці. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Жовтень |
Створює художній образ в об’ємі зручним способом ліплення. Дотримується правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Листопад |
Визначає прийоми написання картин пензлем. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Грудень |
Створює декоративно-орнаментальну композицію за допомогою вчителя. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Січень |
Виражає емоційне ставлення до краси навколишнього світу та відображення його в художніх творах. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Лютий |
Знає основні складові фігури людини, прийоми роботи гуашевими та акварельними фарбами. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Березень |
Відтворює характерні особливості будови і пластичну виразність. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Квітень |
Має уявлення про види і жанри образотворчого мистецтва, його взаємозв’язок з іншими видами мистецтв за допомогою вчителя. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Травень |
Застосовує найпростіші поняття і терміни у процесі опису та оцінювання художніх творів за допомогою вчителя. Дотримується правил взаємодії і творчої співпраці, виявляє повагу до інших. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Музичне мистецтво
Навчальний предмет: Музичне мистецтво (1 година на тиждень).
Довгострокова мета:
- розвиток почуттєвої сфери учнів, набуття ними досвіду емоційно-естетичних переживань;
- виховання гордості за здобутки рідного мистецтва та толерантного ставлення до мистецтва інших етносів і народів;
- формування умінь художнього сприймання, аналізу художньої мови та оцінювання творів мистецтва, аргументування думки відповідно до вікових можливостей з використанням мистецьких термінів;
- усвідомлення значення мистецтва в житті людини та художнього пізнання для власної успішності.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Виконує дитячі пісні . |
Спостереження |
|
Жовтень |
Називає жанри виконуваних пісень (колискові, закличні, веснянки, щедрівки тощо). |
Спостереження
|
|
Листопад |
Рухається під музику, використовуючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні, спортивні тощо) відповідно до стилю музики. |
Спостереження
|
|
Грудень |
Узгоджує рухи з музичним супроводом (співом), орієнтується у сценічному (танцювальному) просторі. |
Спостереження
|
|
Січень |
Використовує найпростіші прийоми сценічної поведінки (вітання, поклони, звернення до публіки тощо). |
Спостереження
|
|
Лютий |
Емоційно сприймає твори різних видів мистецтва . |
Спостереження
|
|
Березень |
Відтворює емоційні враження мистецтва різними художніми засобами пояснює, що подобається або не подобається у творі. |
Спостереження
|
|
Квітень |
Рекомендує улюблені твори для сприймання іншим однокласникам. |
Спостереження
|
|
Травень |
Називає знайомі інструменти оркестру; порівнює свої уподобання щодо різних видів мистецтва. Дотримується правил взаємодії і творчої співпраці, виявляє повагу до інших. |
Спостереження
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Математика
(за підручником Математика (у 2-х частинах): Н. П. Листопад. – К., 2021)
Навчальний предмет: Математика (5 години на тиждень).
Довгострокова мета:
- формувати вміння називати багатоцифрові числа. Записувати та порівнювати їх;
- формувати вміння застосовувати алгоритм письмового множення й ділення багатоцифрового числа на одноцифрове та двоцифрове;
- формувати вміння читати й записувати, порівнювати дроби, знаходити дріб від числа та число за його частиною;
- формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження площі прямокутника;
- моделювати й конструювати геометричні фігури від руки та за допомогою простих креслярських інструментів.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Знає назви чисел в межах 1000, визначає місце числа в натуральному ряді за допомогою вчителя. Розв’язує задачі на спільну роботу за допомогою вчителя. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Жовтень |
Знає назви перших двох класів та розрядів, які входять до них. Лічить тисячами за допомогою вчителя. Знаходить значення буквених виразів за допомогою вчителя. Виконує дію ділення з остачею за допомогою вчителя та алгоритму. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Листопад |
Виконує дії множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число за допомогою вчителя та карток. Перетворює одиниці маси і довжини із більших в менші за допомогою карток. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Грудень |
Додає та віднімає багатоцифрові числа і від багатоцифрового за допомогою вчителя. Розв’язує задачі за допомогою рівнянь. Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками. |
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний аркуш |
|
Січень |
Визначає загальну кількість одиниць певного розряду. Користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Лютий |
Володіє навичками письмового множення і ділення на одноцифрове число за допомогою вчителя. Розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число. |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Березень |
Розуміє поняття: дріб, чисельник дробу, знаменник дробу.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Квітень |
Знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер, тонна), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття). |
Спостереження
Зразки робіт
Контрольний аркуш |
|
Травень |
Знає назви і позначення одиниць швидкості; користується формулами для знаходження швидкості, подоланого шляху, часу під час розв’язування практично-зорієнтованих задач. |
Спостереження
Зразки робіт Контрольний аркуш |
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Інформатика
(за підручником « Інформатика», (автори: Морзе Н. В., Барна О. В.)
Навчальний предмет: Інформатика (1 година на тиждень).
Довгострокова мета:
- формування інформаційно-комунікаційної та інших ключових компетентностей, здатності до розв’язання завдань з використанням цифрових пристроїв та інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку критичного, аналітичного, синтетичного, логічного мислення,
- знаходити та опрацьовувати інформацію із використанням пошукових систем;
- дотримуватися етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії;
- дотримуватися правил безпечної роботи з комп’ютерними пристроями.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування. Вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Жовтень |
Висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел. |
Спостереження
|
|
Листопад |
Наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; зберігає дані на цифрових носіях за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Грудень |
Вміє відкривати готові та зберігати створені проекти. Працює у середовищі Скретч за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Січень |
Створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Лютий |
Створює проєкт за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Березень |
Розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової діяльності) з послідовних дій, умов, повторень за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Квітень |
Має уявлення про процес створення роботів; знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Травень |
Вміє розробляти спільний із однокласниками проект під керівництвом вчителя; оцінює результати своїх навчальних досягнень та результати своїх однокласників. |
Спостереження
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|
Індивідуальна навчальна програма
на І-ІІ семестр 2022/2023 н.р.
4 клас
Фізична культура
Навчальний предмет: Фізична культура (3 години на тиждень).
Довгострокова мета:
- зміцнення здоров’я, нормалізація розвитку, загартовування організму, підвищення працездатності учня;
- забезпечення достатньої для дитини рухової активності в умовах школи;
- поєднання виконання загальнорозвиваючих і спеціальних вправ з метою корекції відхилень у фізичному розвитку та розвитку моторики.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Результати |
|
Вересень |
Знає правила поведінки на уроках фізичної культури, користь дотримання режиму дня і загартовування. Розуміє значення спорту у житті людини. |
Спостереження
|
|
Жовтень |
Має уявлення про навколишнє середовище, власне тіло. Розвиток здатності до довільного розслаблення м’язів. |
Спостереження
|
|
Листопад |
Має навички самоконтролю, точності рухів, уміння диференціювати свої м’язові відчуття. |
Спостереження
|
|
Грудень |
Формує вміння керувати своїми емоціями. Розвиток координаційних здібностей засобами вправ з м’ячем. |
Спостереження
|
|
Січень |
Виконує ходьбу по діагоналі, зі зміною частоти кроку, ходьбу із прискоренням та уповільненням, ходьбу зі зміною напрямку за звуковим сигналом за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Лютий |
Виконує біг протиходом, змійкою, по діагоналі, біг з різних вихідних положень, біг з подоланням перешкод за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Березень |
Виконує лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменними та різнойменними способами за допомогою вчителя. |
Спостереження
|
|
Квітень |
Виконує підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою та правою рукою за допомогою вчителя. Вправи з м’ячем. |
Спостереження
|
|
Травень |
Стрибає у довжину з місця, вистрибує вгору із положення в присіді. Підкидання та ловіння м’яча. |
Спостереження
|
|
Умовні позначення: О – учень оволодів умінням, досяг високої мети; СП – спостерігається суттєвий прогрес; НП – спостерігається незначний прогрес; ПН – прогресу в досягненні визначеної мети немає.
|
Методи оцінювання: Бесіда з дитиною Зразки робіт Спостереження Контрольні аркуші Тестові завдання Стандартні тести
|