Індивідуальна навчальна програма з інформатики

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з інформатики для 7 класу (для дітей з інтелектуальним порушенням). 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

Навчальний предмет: інформатика

Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна  

Довгострокова мета:

знати:

  • правила поведінки в комп'ютерному класі,  правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері;
  • про використання інформації в різних галузях людської діяльності;
  • основні  інформаційні  процеси та властивості інформації;
  • одиниці виміру  інформації;
  • про можливості сучасних комп’ютерів;
  • про типи пам’яті комп’ютера;
  • що таке дисководи, СD  та  DVD диски;
  • призначення периферійних пристроїв комп’ютера Принтера та Сканера;
  •  про алгоритм, призначення алгоритмів;
  •  призначення і основні функції операційної системи Windows;
  • поняття файл, папка;
  • призначення програми Провідник; програми Дефрагментація дисків;
  • що таке комп’ютерна програма;
  • призначення та принцип роботи програми Windows Media Player;
  • основні операції щодо створення та редагування зображень за допомогою графічного редактора;
  • про види графічних редакторів; розпізнає графічні файли;
  • етапи роботи з текстовим документом;
  •  поняття комп'ютерної презентації, основне призначення програми PowerPoint;
  • знає основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет.
  • як користуватися пошуковою системою Яндекс;
  • основні поняття і терміни електронної пошти, правила електронного листування;
  • що таке спам і як від нього вберегтися.

вміти:

  • використовувати  правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері;
  • наводити приклади різних носіїв інформації;
  • класифікувати пристрої в залежності від мети користування;
  •  використовувати Принтер та Сканер;
  • усвідомлено співвідносити дії управління із зображенням на екрані;
  • скласти алгоритм для виконання певного завдання;
  • виконувати стандартні дії з файлами і папками;
  • користуватися  Провідником для пошуку файлів і папок;
  •  користуватися програмою Windows Media Player;
  • за допомогою вивчених можливостей графічного редактора Paint, створювати і редагувати  малюнок і його фрагменти;
  • розпізнавати графічні файли; зберегти, переглянути  та надрукувати малюнок;
  • за допомогою вивчених можливостей програми Microsoft Word створювати, редагувати і форматувати текстові документи;
  • використовувати  графічні можливості програми Word; зберегти, переглянути  та надрукувати текстовий документ
  • створювати найпростіші комп'ютерні презентації в програмі PowerPoint; зберігати і преглядати слайди;
  •  запускати програму-браузер;
  • створити  власну поштову скриньку;
  • підготувати,  відправляти, отримувати електронні листи;

використовувати отримані знання в практичній діяльності.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Тема:  Основи комп’ютерної грамотності

 

Формувати в учнів навички дотримання Правил техніки безпеки під час роботи з комп'ютером.

Формувати  в учнів розуміння того, що: при сприйманні навколишнього світу та під час спілкування з іншими людьми кожна людина отримує, опрацьовує, зберігає та передає інформацією.

Формувати  вміння порівнювати, працювати зі схемами, пов’язувати знакові символи з певними поняттями, встановлювати взаємозв’язки між ними.

Формувати бажання вчитися, самостійність, інтерес до вивчення інформатики.

Формувати в учнів розуміння про  сфери застосування сучасних комп’ютерів та їх можливості.

Формувати в учнів розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів.

Формувати в учнів розуміння того, що: алгоритм – це послідовність команд для виконання певного завдання.

Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію.

Ознайомити з відомостями з історії комп'ютера, операційною системою Windows. Вивчати будову комп'ютера.

 

 

Тема:  Прикладні програми

Формувати в учнів навички усвідомленого використання інструментів та можливостей

комп’ютерних програм.

Формувати розуміння правил роботи з комп’ютерними програмами.

Формувати навички  роботи з текстовим документом (створення, редагування та форматування тексту, робота з текстом і малюнком).

Мати уявлення, що таке мультимедіа, мультимедійні програми.

Формувати навички роботи з комп'ютерними презентаціями, можливостями програми PowerPoint.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Основи інформаційної безпеки комп’ютера

 

Формувати розуміння важливості дотримання правил безпеки в користуванні мережею Інтернет.

 

 

 

 

 

Тема: Мережа Інтернет

 

Розвивати пізнавальний інтерес, щодо оволодіння засобами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет та Інтернет-спілкуванні.

Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок додатково набутих навичок і вмінь.

Формувати  світогляд та стиль життя сучасної людини.

Формувати вміння підключення до мережі Інтернет, запуск програми-браузера. Формувати вміння користуватися пошуковими системами електронною поштою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити правила поведінки в комп'ютерному класі, правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері, виконувати санітарно-гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

Усвідомлювати та розповідати про властивості інформації, про основні  інформаційні  процеси:  пошук, отримання, зберігання,  передавання, використання, опрацювання, захист.

Наводити приклади різних носіїв інформації. Усвідомлювати як комп’ютер сприймає інформацію; розуміти, що таке двійковий код та двійкова форма  представлення інформації;

знати одиниці виміру  інформації.

Знати про можливості сучасних комп’ютерів, розуміти відмінність комп’ютера від людини.

Усвідомлювати та розповідати про внутрішні пристрої ПК, називати основні функції процесора, розуміти призначення та властивості внутрішньої пам’яті, знає типи пам’яті комп’ютера.

Знати,  що таке дисководи, СD  та  DVD диски, розуміти призначення пристроїв на основі flesh-пам'яті, класифікувати пристрої в залежності від мети користування, вміти призначення периферійних пристроїв комп’ютера Принтера та Сканера та використовувати Принтер та Сканер.

Усвідомлювати про алгоритм, призначення алгоритмів, складати алгоритм для виконання певного завдання.

Усвідомлювати та розповідати про призначення і основні функції операційної системи Windows, знати поняття файл, папка, вміти знаходити потрібні файли, папки, копіювати, перейменовувати, вилучати файли та папки.

 

 

Усвідомлювати та розповідати, що таке комп’ютерна програма; знати призначення та принцип роботи програми Windows Media Player; вміти  запускати програму на виконання;

вміти настроювати параметри звуку і відео в програмі Windows Media Player.

Усвідомлювати та розповідати про типові завдання обробки графічної інформації;  про види графічних редакторів;  розуміти правила роботи в середовищі графічного редактора; про різницю між зображеннями створених в растовому і векторному графічному редакторі; розпізнавати графічні файли.

Вміти за допомогою графічного редактора створювати малюнки, редагувати малюнок і його фрагменти, створювати напис і вставляти його в малюнок.

 

Розуміти різницю між паперовим й електронним  документом, знати етапи роботи з текстовим документом,  мати уявлення про контекстне меню,  призначення кнопок панелі Малювання. Вміти запускати програму Word, форматувати шрифт та абзац, оформлювати заголовок, додавати графічні об’єкти у текст, змінювати розмір графічних об’єктів, малювати за допомогою наведеного набору фігур та автофігур, зберегти, переглянути  та надрукувати текстовий документ

 

Мати уявлення про мультимедійні програми, знати  поняття комп'ютерної презентації та

основне призначення програми PowerPoint.

Наводити приклади застосування комп'ютерних презентацій, розуміти  правила створення, перегляду та збереження комп'ютерної презентації. Вміти створювати найпростіші комп'ютерні презентації, що складаються із текстових слайдів та слайдів з малюнками та вміти зберігати і переглядати слайди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлювати та розуміти основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет, про етику і право  при  створені і використанні інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знати способи пошуку інформації в Інтернеті, вміти запускати програму-браузер та розуміти як користуватися пошуковою системою.

Знати про електронну пошту, електронні адреси, можливості використання поштових програм,  правила електронного листування. Вміти створити  власну поштову скриньку на поштовому сервері, створювати,  відправляти, приймати електронні листи. Розуміти, що таке спам і як від нього вберегтися

 

 

Бесіда, пояснення,  самостійна робота, використання тренувальних програм, он-лайн тести.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота,  он-лайн тести.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 



 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.

 

 

 

 

 

Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.

 

 

 


 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
27 березня 2021
Переглядів
2507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку