ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Навчальний предмет: інформатика
Вчитель: Кондратенко Юлія Юріївна
Довгострокова мета:
знати:
вміти:
використовувати отримані знання в практичній діяльності.
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Тема: Основи комп’ютерної грамотності
Формувати в учнів навички дотримання Правил техніки безпеки під час роботи з комп'ютером. Формувати в учнів розуміння того, що: при сприйманні навколишнього світу та під час спілкування з іншими людьми кожна людина отримує, опрацьовує, зберігає та передає інформацією. Формувати вміння порівнювати, працювати зі схемами, пов’язувати знакові символи з певними поняттями, встановлювати взаємозв’язки між ними. Формувати бажання вчитися, самостійність, інтерес до вивчення інформатики. Формувати в учнів розуміння про сфери застосування сучасних комп’ютерів та їх можливості. Формувати в учнів розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів. Формувати в учнів розуміння того, що: алгоритм – це послідовність команд для виконання певного завдання. Формувати вміння моделювати об’єкти і процеси, збирати, зберігати, перетворювати інформацію. Ознайомити з відомостями з історії комп'ютера, операційною системою Windows. Вивчати будову комп'ютера.
Тема: Прикладні програми Формувати в учнів навички усвідомленого використання інструментів та можливостей комп’ютерних програм. Формувати розуміння правил роботи з комп’ютерними програмами. Формувати навички роботи з текстовим документом (створення, редагування та форматування тексту, робота з текстом і малюнком). Мати уявлення, що таке мультимедіа, мультимедійні програми. Формувати навички роботи з комп'ютерними презентаціями, можливостями програми PowerPoint.
Тема: Основи інформаційної безпеки комп’ютера
Формувати розуміння важливості дотримання правил безпеки в користуванні мережею Інтернет.
Тема: Мережа Інтернет
Розвивати пізнавальний інтерес, щодо оволодіння засобами і прийомами пошуку інформації в мережі Інтернет та Інтернет-спілкуванні. Підвищувати адаптивні можливості учнів, їх соціальне орієнтування за рахунок додатково набутих навичок і вмінь. Формувати світогляд та стиль життя сучасної людини. Формувати вміння підключення до мережі Інтернет, запуск програми-браузера. Формувати вміння користуватися пошуковими системами електронною поштою.
|
Вивчити правила поведінки в комп'ютерному класі, правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері, виконувати санітарно-гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером. Усвідомлювати та розповідати про властивості інформації, про основні інформаційні процеси: пошук, отримання, зберігання, передавання, використання, опрацювання, захист. Наводити приклади різних носіїв інформації. Усвідомлювати як комп’ютер сприймає інформацію; розуміти, що таке двійковий код та двійкова форма представлення інформації; знати одиниці виміру інформації. Знати про можливості сучасних комп’ютерів, розуміти відмінність комп’ютера від людини. Усвідомлювати та розповідати про внутрішні пристрої ПК, називати основні функції процесора, розуміти призначення та властивості внутрішньої пам’яті, знає типи пам’яті комп’ютера. Знати, що таке дисководи, СD та DVD диски, розуміти призначення пристроїв на основі flesh-пам'яті, класифікувати пристрої в залежності від мети користування, вміти призначення периферійних пристроїв комп’ютера Принтера та Сканера та використовувати Принтер та Сканер. Усвідомлювати про алгоритм, призначення алгоритмів, складати алгоритм для виконання певного завдання. Усвідомлювати та розповідати про призначення і основні функції операційної системи Windows, знати поняття файл, папка, вміти знаходити потрібні файли, папки, копіювати, перейменовувати, вилучати файли та папки.
Усвідомлювати та розповідати, що таке комп’ютерна програма; знати призначення та принцип роботи програми Windows Media Player; вміти запускати програму на виконання; вміти настроювати параметри звуку і відео в програмі Windows Media Player. Усвідомлювати та розповідати про типові завдання обробки графічної інформації; про види графічних редакторів; розуміти правила роботи в середовищі графічного редактора; про різницю між зображеннями створених в растовому і векторному графічному редакторі; розпізнавати графічні файли. Вміти за допомогою графічного редактора створювати малюнки, редагувати малюнок і його фрагменти, створювати напис і вставляти його в малюнок.
Розуміти різницю між паперовим й електронним документом, знати етапи роботи з текстовим документом, мати уявлення про контекстне меню, призначення кнопок панелі Малювання. Вміти запускати програму Word, форматувати шрифт та абзац, оформлювати заголовок, додавати графічні об’єкти у текст, змінювати розмір графічних об’єктів, малювати за допомогою наведеного набору фігур та автофігур, зберегти, переглянути та надрукувати текстовий документ
Мати уявлення про мультимедійні програми, знати поняття комп'ютерної презентації та основне призначення програми PowerPoint. Наводити приклади застосування комп'ютерних презентацій, розуміти правила створення, перегляду та збереження комп'ютерної презентації. Вміти створювати найпростіші комп'ютерні презентації, що складаються із текстових слайдів та слайдів з малюнками та вміти зберігати і переглядати слайди.
Усвідомлювати та розуміти основні правила безпеки в користуванні мережею Інтернет, про етику і право при створені і використанні інформації.
Знати способи пошуку інформації в Інтернеті, вміти запускати програму-браузер та розуміти як користуватися пошуковою системою. Знати про електронну пошту, електронні адреси, можливості використання поштових програм, правила електронного листування. Вміти створити власну поштову скриньку на поштовому сервері, створювати, відправляти, приймати електронні листи. Розуміти, що таке спам і як від нього вберегтися
|
Бесіда, пояснення, самостійна робота, використання тренувальних програм, он-лайн тести.
Бесіда, пояснення, робота в парi, робота за зразком і вказівками вчителя, індивідуальна робота, он-лайн тести.
Бесіда, пояснення, робота за зразком, робота в парi, робота за вказівками вчителя.
Бесіда, пояснення, робота за зразком і вказівками вчителя, самостійна робота, он-лайн тести.
|
|