Індивідуальна навчальна програма
з математики
для учениці 8-Б класу
Складено на основі навчальної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627 (таблиця 20 до Типової освітньої програми) «Міністерство освіти і науки України. Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (6 - 7 клас). Математика. Укладач: Королько Н.І. - доцент кафедри логопедії Інституту корекційної педагогіки та психології. Київ – 2015»
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
4 |
5 |
І семестр |
62 |
74 |
ІІ семестр |
74 |
96 |
Рік |
136 |
170 |
Кількість контрольних робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
3 |
4 |
7 |
Цілі навчання (Очікувані результати) |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Додавання та віднімання в межах 100 (Повторення) |
|||
рахувати до 100 у прямому і зворотному порядку одиницями та десятками; прилічувати та відлічувати по 1, 10, рівними числовими групами ( по 2, 5, 20); знати і позначати римські числа І – ХІІ; користуватися порядковими числівниками; знати місце кожного числа в натуральному ряді чисел в межах 100, розуміти властивості даного ряду: кожне число на одиницю більше попереднього і на одиницю менше наступного; розуміти десятковий склад числа; розкладати число на розрядні доданки і складає число з розрядних доданків, знати розряди ( одиниці, десятки, сотні); порівнювати числа в межах 100; записувати і читати числа першої сотні; розуміти по місцеве значення цифр у числі; називати і записувати круглі десятки; рахує круглими десятками; |
Додавання та віднімання в межах 100 (Повторення). |
|
01.09 |
Усна та письмова нумерація в межах 100. Десятковий склад чисел. Таблиця розрядів. |
|
02.09 |
|
Парні та непарні числа. Лічба рівними числовими групами ( 2, 5, 10, 20 ). |
|
03.09 |
|
Римські цифри І – ХІІ. |
|
06.09 |
|
Додавання та віднімання круглих десятків. Назва компонентів |
|
08.09 |
|
Додавання одноцифрового числа до круглих десятків ( 30 +7, 7 + 30). |
|
09.09 |
|
Переставний закон додавання |
|
10.09 |
|
Віднімання від двоцифрового числа одиниць одного з розрядів ( 46 – 6, 46 – 40). Назва компонентів |
|
13.09 |
|
Додавання круглих десятків до двоцифрового числа. ( 52 + 40, 40 + 52). Віднімання круглих десятків ( 64 – 30). |
|
15.09 |
|
Нуль як компонент додавання і віднімання |
|
16.09 |
|
Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 25 + 3, 3 + 25, 87 – 4). |
|
17.09 |
|
обчислювати приклади на додавання та віднімання без переходу через розряд; пояснювати розв’язання прикладів; використовувати переставний закон додавання; розв’язувати приклади з дужками, пояснювати розв’язання; вміти знаходити невідомий доданок; розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 100 з переходом через розряд, пояснювати розв’язання; вміти знаходити невідоме зменшуване, від’ємник розв’язувати прості та складені арифметичні задачі;
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел ( 34 + 21, 21 +43, 67 – 35) |
|
20.09 |
Додавання до суми чисел. Круглі дужки |
|
22.09 |
|
Різницеве порівняння чисел |
|
23.09 |
|
Знаходження невідомого доданка |
|
24.09 |
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа з переходом через розряд (16 + 4, 4 + 16, 36 + 7, 7 + 36) |
|
27.09 |
|
Додавання двоцифрових чисел (36 + 24, 56 +37) |
|
29.09 |
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через розряд (17– 9, 26 - 8) |
|
30.09 |
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (61 – 34 ) |
|
01.10 |
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд |
|
04.10 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
|
06.10 |
|
Знаходження невідомого від’ємника |
|
07.10 |
|
Віднімання числа від суми |
|
08.10 |
|
Віднімання суми від числа. |
|
11.10 |
|
Контрольна робота №1 |
|
13.10 |
|
Множення та ділення в межах 100 (Повторення) |
|||
знати табличне множення і ділення; вміти користуватися таблицями множення і ділення; знати особливі випадки множення і ділення; знати назви компонентів множення ( множення, множник, добуток) і ділення ( ділене, дільник, частка); знати переставну властивість множення; диференціювати поняття « на скільки більше, менше» і « у скільки разів більше, менше»; диференціювати поняття « збільшення у …», « у скільки більше»; диференціювати поняття «зменшення у …», « у скільки менше»; здійснювати різницеве і кратне порівняння чисел; аналізувати умову задачі; складати задачі за коротким записом, записувати умову розв’язання і відповідь; |
Множення числа 2 і ділення на 2 рівні частини. Ділення на вміщення. Множення числа 3 і ділення на 3 рівня частини. Назва компонентів. |
|
15.10 |
Множення числа 4 і ділення на 4 рівні частини. Порядок дій. Знаходження частини числа. Множення числа 5 і ділення на 5 рівних частин. Переставний закон множення |
|
18.10 |
|
Множення числа 2, 3, 4, 5 і ділення на рівні частини. Ділення на вміщення. Множення числа 6 і ділення на 6 рівних частин. |
|
20.10 |
|
Різницеве порівняння чисел |
|
21.10 |
|
Кратне порівняння чисел |
|
22.10 |
|
Диференціація понять « на скільки більше, менше» і « у скільки разів більше, менше» |
|
01.11 |
|
Диференціація понять « збільшення у …» і « у скільки більше» |
|
03.11 |
|
Диференціація понять « зменшення у …» і « у скільки менше» |
|
04.11 |
|
Множення числа 7 і ділення на 7 рівних частин. Знаходження невідомого співмножника. |
|
05.11 |
|
Множення числа 8 і ділення на 8 рівних частин. Знаходження невідомого діленого. |
|
08.11 |
|
Множення числа 9 і ділення на 9 рівних частин. Знаходження невідомого дільника |
|
10.11 |
|
Множення нуля і множення на нуль. Ділення нуля |
|
11.11 |
|
Множення 1 і ділення на 1. Множення числа 10 і ділення на 10 |
|
12.11 |
|
Контрольна робота №2 |
|
15.11 |
|
Ділення з остачею |
|||
вміти користуватися таблицями множення і ділення; виконувати ділення на одноцифрове число; виконувати ділення чисел на одиницю з остачею; |
Ділення з остачею на 2, 3. Ділення з остачею на 4, 5. |
|
17.11 |
Ділення з остачею на 6. Ділення з остачею на 7 |
|
18.11 |
|
Ділення з остачею на 8. Ділення з остачею на 9 |
|
19.11 |
|
Ділення з остачею на 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9 |
|
22.11 |
|
знати міри часу: рік, місяць, тиждень, день; співвідносити міри часу |
Міри часу. Рік. Місяць. Тиждень. Їх співвідношення |
|
24.11 |
Множення і ділення круглих десятків. |
|||
знати табличне множення та ділення; знати особливі випадки множення та ділення; вміти користуватися таблицями множення та ділення; розв’язувати приклади на множення та ділення круглих десятків в межах 100; пояснювати розв’язання прикладів. |
Множення чисел 10, 20 в межах 100. |
|
25.11 |
Множення чисел 30, 40, 50 в межах 100. |
|
26.11 |
|
Ділення круглих десятків на 2, 3, 4, 5. Перевірка ділення множенням. |
|
29.11 |
|
Ділення круглих десятків на 6, 7, 8, 9. Перевірка множення діленням. |
|
01.12 |
|
Позатабличне множення і ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100 |
|||
знати назву компонентів дії ділення та множення; виконувати множення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100; виконувати ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100; виконувати перевірку множення діленням, ділення множенням; визначати час з точністю до 5 хвилин. |
Множення на 2 в межах 100 |
|
02.12 |
Множення на 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 в межах 100 |
|
03.12 |
|
Позатабличне ділення на 2, 3 |
|
06.12 |
|
Позатабличне ділення на 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
|
08.12 |
|
Перевірка множення діленням |
|
09.12 |
|
Перевірка ділення множенням |
|
10.12 |
|
Позатабличне множення і ділення в межах 100 ( всі випадки) |
|
13.12 |
|
Секунда. 1 хв = 60 сек. 1 год = 60 хв. Визначення часу з точністю до 5 хв. |
|
15.12 |
|
Табличне множення і ділення. ( Всі випадки. Повторення) |
|
16.12 |
|
Ділення з остачею . (Повторення) |
|
17.12 |
|
Контрольна робота №3 |
|
20.12 |
|
Геометричний матеріал |
|||
знати міри довжини, практично розрізняти метр, дециметр, сантиметр, міліметр; співвідносити міри довжини; розрізняти пряму лінію і відрізок; вимірювати довжину відрізків; креслити відрізки заданої довжини.
|
Метр. Сантиметр. Їх співвідношення. Пряма лінія і відрізок. Вимірювання відрізків. Креслення за даними розмірами. |
|
22.12 |
Відрізок. Креслення відрізка меншого і більшого за даний на кілька сантиметрів. |
|
23.12 |
|
Відрізок. Креслення відрізка меншого і більшого за даний тільки у кілька разів |
|
24.12 |
|
знати назву кутів, їх елементи, розрізняти кути; креслити кути за допомогою креслярського косинця; порівнювати кути за допомогою креслярського косинця; знаходити означений кут на різних геометричних фігурах |
Кути. Сторони. Вершини. Позначення. |
|
10.01 |
Прямий кут. Розпізнавання. Побудова за допомогою креслярського косинця. |
|
12.01 |
|
Гострий кут. Розпізнавання. Креслення. |
|
13.01 |
|
Тупий кут. Розпізнавання. Креслення. |
|
14.01 |
|
Порівняння кутів за допомогою креслярського косинця. |
|
17.01 |
|
Відшукування гострих, прямих, тупих кутів на різних геометричний фігурах |
|
19.01 |
|
знати назву, показувати елементи чотирикутника; креслити чотирикутники ( квадрат, прямокутник) за даними сторонами за допомогою креслярського косинця; визначати висоту, діагоналі у чотирикутника; порівнювати прямокутник і квадрат за кутами і сторонами; визначати подібність та відмінність квадрата і прямокутника. |
Чотирикутники. Число сторін і кутів. Розпізнавання креслення. |
|
20.01 |
Квадрат. Властивості сторін і кутів. Вершини. Креслення за допомого креслярського косинця. Висота квадрата. Діагоналі. |
|
21.01 |
|
Прямокутник. Сторони. Кути. Вершини. Креслення прямокутників за даними сторонами. Висота прямокутника. Діагоналі. Порівняння прямокутника і квадрата за кутами і сторонами. Подібність їх. Відмінність прямокутника і квадрата |
|
24.01 |
|
Контрольна робота №4 |
|
26.01 |
|
визначати елементи трикутника; позначати трикутники буквами латинського алфавіту; розпізнавати види трикутників за величино кутів; креслити трикутники за даними величинами кутів; Розпізнавати види трикутників за довжинами сторін; відшукувати означені трикутники шляхом вимірювання сторін; креслити трикутники за трафаретом, вершинами |
Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення. |
|
27.01 |
Прямокутний трикутник. Відшукування і креслення за допомогою косинця. |
|
28.01 |
|
Гострокутний трикутник. Відшукування за допомогою косинця. Креслення. |
|
31.01 |
|
Тупокутний трикутник. Відшукування за допомогою косинця. Креслення. |
|
02.02 |
|
Рівносторонній трикутник. Відшукування шляхом вимірювання сторін. |
|
03.02 |
|
Рівнобедрений трикутник. Відшукування шляхом вимірювання сторін. |
|
04.02 |
|
Різносторонній трикутник. Відшукування шляхом вимірювання сторін. |
|
07.02 |
|
Нумерація в межах 1000 |
|||
вміти усно і письмово додавати та віднімати без переходу із переходом через розряд в межах 100; розв’язувати прості та складені арифметичні задачі |
Нумерація в межах 100 (Повторення). 1, 10, 100 – лічильні одиниці. |
|
09.02 |
Пряма і зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова розрядна одиниця. |
|
10.02 |
|
Утворення, читання і запис повних чисел. Розрядна таблиця. Десятковий склад чисел. |
|
11.02 |
|
утворювати, читати і записувати числа, які складаються з круглих сотень, сотень і десятків, сотень, десятків і одиниць; порівнювати розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів; визначати кількість розрядних одиниць і загальні кількості одиниць, десятків, сотень у числі; рахувати в прямому і зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами; знати місце числа в числовому ряді; порівнювати числа; знати і називати одноцифрові, двоцифрові, трицифрові та чотирицифрові числа; визначати найбільше та найменше число в кожному розряді; знати і називати числа парні й непарні; здійснювати заокруглення чисел до круглих десятків; знати і позначати римські числа І – ХІІ. |
Утворення, читання і запис неповних чисел. Десятковий склад чисел. |
|
14.02 |
Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів ( 2, 20, 20 – 200). |
|
16.02 |
|
Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі. |
|
17.02 |
|
Пряма і зворотна лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами ( по 2, 5, 20, 20, 200, 500 ). |
|
18.02 |
|
Місце числа в числовому ряді. Порівняння чисел. |
|
21.02 |
|
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові і чотирицифрові числа, найбільше і найменше з них ( крім чотирицифрових). |
|
23.02 |
|
Заокруглення чисел до круглих десятків. |
|
24.02 |
|
знати назви одиниць маси; співвідносити одиниці маси: кілограм – грам |
Кілограм. Грам. Їх співвідношення. Кілометр. Метр. Їх співвідношення. |
|
25.02 |
знати назви одиниць довжини; співвідносити одиниці довжини: кілометр – метр. |
Контрольна робота №5 |
|
28.02 |
Дії над круглими сотнями і десятками |
|||
розв’язувати приклади на додавання та віднімання круглих сотень; розв’язувати приклади на множення та ділення круглих сотень; розв’язувати приклади на множення круглих десятків; розв’язувати приклади на ділення круглих десятків; пояснювати розв’язання прикладів; визначати час з точністю до 1 хвилини. |
Додавання круглих сотень. Віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих сотень. |
|
02.03 |
Множення і ділення круглих сотень (200х4, 600: 3). Множення круглих десятків. (30х3, 40х3, 240х2). Ділення круглих десятків (80:4, 480:4, 160:4). Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків. |
|
03.03 |
|
Міри часу. Визначення часу з точністю до 1 хв. Подвійне позначення часу. |
|
04.03 |
|
Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд |
|||
знати нумерацію чисел в межах 1000; розуміти значення цифр у числі; визначати кількість розрядних одиниць; визначати місце числа в натуральному ряді чисел; порівнювати числа в межах 1000; розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 1000 без переходу через розряд; пояснювати розв’язання прикладів.
|
Додавання круглих десятків до круглих сотень ( 400 + 50, 300 + 400 + 60). Назва компонентів. Віднімання круглих десятків або сотень ( 840 – 40, 840 – 800). Назва компонентів. |
|
07.03 |
Додавання і віднімання круглих десятків (240 + 30, 390 – 70). |
|
09.03 |
|
Порядок дій. Дужки. Додавання і віднімання одноцифрового числа (200+8, 208 – 8). Додавання і віднімання двоцифрового числа (500 + 36, 185 – 85). Додавання і віднімання одноцифрового числа (180 + 4, 283 – 3). |
|
10.03 |
|
Додавання і віднімання круглих десятків ( 354 + 20, 748– 20). Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 275 + 2, 649 – 5 ). |
|
11.03 |
|
Додавання і віднімання двоцифрового числа (155 +32, 368 – 43). Додавання і віднімання круглих сотень ( 270 + 300, 450 – 200, 527 + 400, 789 - 300). |
|
14.03 |
|
Додавання і віднімання трицифрових чисел ( 342 + 237, 852 – 632, 768 – 243) |
|
16.03 |
|
Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд |
|||
визначати кількість розрядних одиниць; розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 1000 з переходом через розряд, пояснювати розв’язання; виконувати перевірку додавання.
|
Додавання і віднімання без переходу через розряд (письмові прийоми ). |
|
17.03 |
Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10 (146 +24, 218 + 352, 624 +6). |
|
18.03 |
|
Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють нулю ( 360 – 134, 470 – 16, 650- 8). Перевірка віднімання. |
|
28.03 |
|
Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10 ( 248 + 136, 438 + 27, 548+ 5). Перевірка додавання. |
|
30.03 |
|
Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника ( 562 – 248, 643 – 37, 692 – 7). |
|
31.03 |
|
Додавання, коли сума одиниць другого розряду > 10 ( 514 + 292, 363 + 484). |
|
01.04 |
|
Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника ( 707 – 346, 918 –254) |
|
04.04 |
|
Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду > 10 ( 436 + 264, 632 + 179, 354 +65, 346 + 54) |
|
06.04 |
|
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню ( 540 – 68, 720 – 454, 621 – 47¸ 556 – 378) |
|
07.04 |
|
Віднімання, коли зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його ( 600 – 53, 800 – 337, 501 – 25, 604 – 338). |
|
08.04 |
|
Контрольна робота №6 |
|
11.04 |
|
Іменовані числа |
|||
встановлювати співвідношення між одиницями вартості, довжини, ваги; роздроблювати і перетворювати числа; виконувати додавання та віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.
|
Абстрактні та іменовані числа. Просте і складне іменоване число. |
|
13.04 |
Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у дециметри, дециметрів у сантиметри, сантиметрів у міліметри. Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у сантиметри, гривні у копійки. |
|
14.04 |
|
Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри. Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри. |
|
15.04 |
|
Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення: 12м + 15 м =; 15 см + 3 мм =; 6м + 9 дм =; 3 дм + 4см =; 6 грн. + 40 к. =; 4м 5 дм+ 10 м =; 3 м 4 дм + 2 дм =; 25 м 30 см + 5 м 40 см. |
|
18.04 |
|
Віднімання іменованих чисел без роздроблення : 45 м – 23 м =; 74 см 5 мм – 5 мм =; 14 дм 8 см – 14 дм =; 93 м 7 дм – 2 дм =; 79 м 8 см – 36 м =; 65грн. 85 к. – 14 грн. 21 к. |
|
20.04 |
|
Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір: 75 см + 25 см = ; 13 к. + 87 коп. =; 8дм + 2дм =; 6мм + 4 мм =; 6 грн. 58 коп. + 42 к. |
|
21.04 |
|
Віднімання іменованих чисел з роздробленням : 1 м – 23 см =; 1 грн. – 62 к. =; 1дм – 2 см = ; 1 см – 2 мм =; 1 м – 8 дм =. Додавання та віднімання іменованих чисел. (Узагальнення матеріалу). |
|
22.04 |
|
Звичайні дроби |
|||
знаходити частини конкретної величини і конкретної кількості; утворювати, читати, записувати звичайні дроби розрізняти чисельник і знаменник; порівнювати дроби; розпізнавати правильні та неправильні дроби, мішане число.
|
Знаходження половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості. Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини. |
|
27.04 |
Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини. Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини. |
|
28.04 |
|
Утворення і позначення частин: 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10. |
|
29.04 |
|
Чисельник і знаменник дробу, їх значення. |
|
04.05 |
|
Знаходження 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10 від конкретної кількості або конкретної величини.1 мм = 1\10 см; 1 см = 1\10 дм; 1дм = 1\10м. |
|
05.05 |
|
Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками. Порівняння дробів з однаковими знаменниками і різними чисельниками. |
|
06.05 |
|
Порівняння дробів з одиницею. Правильні і неправильні дроби. |
|
11.05 |
|
Мішані числа. Порівняння мішаних чисел. |
|
12.05 |
|
читати, записувати, порівнювати числа до 1000; виконувати усно і письмово додавання та віднімання чисел у межах 1000; користуватися таблицями множення та ділення; роздроблювати і перетворювати числа, одержані при вимірюванні одиниць вартості, довжини, маси; Виконувати додавання та віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням; розпізнавати і розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження частини числа, на різницеве й кратне порівняння; розв’язувати складені арифметичні задачі |
Повторення вивченого за рік |
|
13.05 |
Геометричний матеріал |
|||
креслити пряму лінію за даними розмірами у різних напрямках; розрізняти замкнену і незамкнену криву лінію; виділяти коло як криву замкнену лінію; визначати дугу як незамкнену криву лінію. Креслити коло за допомогою циркуля. |
Пряма лінія. Напрямки. Креслення за даними розмірами в різних напрямках. |
|
16.05 |
Крива лінія. Креслення. Замкнена і незамкнена крива лінія. |
|
18.05 |
|
Коло як крива замкнена лінія. Дуга як незамкнена крива лінія. |
|
19.05 |
|
Розрізняти види ламаної лінії; Креслити ламані лінії; Вимірювати довжину ламаної лінії; Будувати ламану лінію за даними розмірами;
|
Ламана лінія. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення. Вимірювання довжини ламаної лінії. Побудова ламаної лінії за даними розмірами. |
|
20.05 |
Знати назву кутів, їх елементи, розрізняти кути; Креслити кути за допомогою креслярського косинця |
Кути. Види кутів. Види трикутників за кутами. Побудова |
|
23.05 |
розрізняти елементи трикутника; визначає види трикутників за допомогою косинця; визначати види трикутників шляхом вимірювання сторін; креслити трикутники різних видів за допомогою лінійки; будувати рівносторонній рівнобедрений і різносторонній трикутники за допомогою циркуля і лінійки; будувати трикутники за даними сторонами за допомогою циркуля і лінійки. |
Трикутники. Види трикутників за сторонами. Побудова. |
|
25.05 |
Знати назву геометричних фігур, вибирає означену фігуру, давати визначення; Знати назву і показувати елементи прямокутника і квадрата; Порівнювати прямокутник і квадрат за кутами і сторонами, визначати подібність та їх відмінність |
Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назва в залежності від кількості кутів. Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Порівняння прямокутника і квадрата |
|
26.05 |
Розрізняти, креслити шестикутник за даними точками, зразком; Знати елементи правильного шестикутника; Відшукувати правильний шестикутник шляхом вимірювання сторін.
|
Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Розпізнавання. Креслення за даними точками. Правильний шестикутник. Кути. Сторони. Відшукування серед ряду шестикутників шляхом вимірювання сторін. |
|
27.05 |
визначати види трикутників за кутами і сторонами; креслити трикутники за допомогою циркуля і лінійки за даними довжинами сторін; креслити ламану лінію за даними розмірами; розрізняти многокутники; креслити правильний шестикутник за допомогою циркуля і лінійки. |
Контрольна робота №7 |
|
30.05 |
Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:
Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:
здатність орієнтуватися у просторі та на площині.