Індивідуальна навчальна програма з математики 8 клас РВ

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для учня 8 класу (рівень знань відповідає 6 класу за Навчальною програмою для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (6 - 7 клас). Математика. Укладач: Королько Н.І. - доцент кафедри логопедії Інституту корекційної педагогіки та психології. Київ – 2015»)
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

з математики

для учениці 8-Б класу

Складено на основі навчальної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627 (таблиця 20 до Типової освітньої програми) «Міністерство освіти і науки України. Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (6 - 7 клас). Математика. Укладач:  Королько Н.І. - доцент кафедри логопедії Інституту корекційної педагогіки та психології. Київ – 2015»

 

Виконання програм та навчальних планів

 

Фактична кількість годин

Кількість годин за програмою

Тиждень

4

5

І семестр

62

74

ІІ семестр

74

96

Рік

136

170

 

Кількість контрольних робіт:

І семестр

ІІ семестр

Рік

3

4

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цілі навчання

(Очікувані результати)

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Додавання та віднімання в межах 100 (Повторення)

рахувати до 100 у прямому і зворотному порядку одиницями та десятками;

прилічувати та відлічувати по 1, 10, рівними числовими групами ( по 2, 5, 20);

знати і позначати римські числа І – ХІІ;

користуватися порядковими числівниками;

знати місце кожного числа в натуральному ряді чисел в межах 100, розуміти властивості даного ряду: кожне число на одиницю більше попереднього і на одиницю менше наступного;

розуміти десятковий склад числа;

розкладати число на розрядні доданки і складає число з розрядних доданків, знати розряди ( одиниці, десятки, сотні);

порівнювати числа в межах 100;

записувати і читати числа першої сотні;

розуміти по місцеве значення цифр у числі;

називати і записувати круглі десятки;

рахує круглими десятками;

Додавання та віднімання в межах 100 (Повторення).

 

01.09

Усна та письмова нумерація в межах 100.  Десятковий склад чисел. Таблиця розрядів.

 

02.09

Парні та непарні числа. Лічба рівними числовими групами ( 2, 5, 10, 20 ).

 

03.09

Римські цифри І – ХІІ.

 

06.09

Додавання та віднімання круглих десятків. Назва компонентів

 

08.09

Додавання одноцифрового числа до  круглих десятків ( 30 +7, 7 + 30).

 

09.09

Переставний закон додавання

 

10.09

Віднімання від двоцифрового числа одиниць одного з розрядів ( 46 – 6,  46 – 40). Назва компонентів

 

13.09

Додавання круглих десятків до двоцифрового числа. ( 52 + 40, 40 + 52). Віднімання круглих десятків ( 64 – 30).

 

15.09

Нуль як компонент додавання і віднімання

 

16.09

Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 25 + 3, 3 + 25, 87 – 4).

 

17.09

обчислювати приклади на додавання та віднімання без переходу через розряд;

пояснювати розв’язання прикладів;

використовувати переставний закон додавання;

розв’язувати приклади з дужками, пояснювати розв’язання;

вміти знаходити невідомий доданок;

розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 100 з переходом через розряд, пояснювати розв’язання;

вміти знаходити невідоме зменшуване, від’ємник

розв’язувати прості та складені арифметичні задачі;

 

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел ( 34 + 21, 21 +43, 67 – 35)

 

20.09

Додавання до суми чисел. Круглі дужки

 

22.09

Різницеве порівняння чисел

 

23.09

Знаходження невідомого доданка

 

24.09

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа з переходом через розряд (16 + 4, 4 + 16, 36 + 7, 7 + 36)

 

27.09

Додавання двоцифрових чисел (36 + 24, 56 +37)

 

29.09

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через розряд (17– 9, 26 - 8)

 

30.09

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (61 – 34 )

 

01.10

Додавання і віднімання з переходом через розряд

 

04.10

Знаходження невідомого зменшуваного

 

06.10

Знаходження невідомого від’ємника

 

07.10

Віднімання числа від суми

 

08.10

Віднімання суми від числа.

 

11.10

Контрольна робота №1

 

13.10

Множення та ділення в межах 100 (Повторення)

знати табличне множення і ділення;

вміти користуватися таблицями множення і ділення;

знати особливі випадки множення і ділення;

знати назви компонентів множення ( множення, множник, добуток) і ділення ( ділене, дільник, частка);

знати переставну властивість множення;

диференціювати поняття « на скільки більше, менше» і « у скільки разів більше, менше»;

диференціювати поняття « збільшення у …», « у скільки більше»;

диференціювати поняття «зменшення у …», « у скільки менше»;

здійснювати різницеве і кратне порівняння чисел;

аналізувати умову задачі;

складати задачі за коротким записом, записувати умову розв’язання і відповідь;

Множення числа 2 і ділення на 2 рівні частини.

Ділення на вміщення.

Множення числа 3 і ділення на 3 рівня частини. Назва компонентів.

 

15.10

Множення числа 4 і ділення на 4 рівні частини. Порядок дій.

Знаходження частини числа.

Множення числа 5 і ділення на 5 рівних частин. Переставний закон множення

 

18.10

Множення числа 2, 3, 4, 5 і ділення на рівні частини. Ділення на вміщення.

Множення числа 6 і ділення  на 6 рівних частин.

 

20.10

Різницеве порівняння чисел

 

21.10

Кратне порівняння чисел

 

22.10

Диференціація понять « на скільки більше, менше» і « у скільки разів більше, менше»

 

01.11

Диференціація понять « збільшення у …» і « у скільки більше»

 

03.11

Диференціація понять « зменшення у …» і « у скільки менше»

 

04.11

Множення  числа 7 і ділення на 7 рівних частин. Знаходження невідомого співмножника.

 

05.11

Множення числа 8 і ділення на 8 рівних частин. Знаходження невідомого діленого.

 

08.11

Множення числа 9 і ділення на 9 рівних частин. Знаходження невідомого дільника

 

10.11

Множення нуля і множення на нуль. Ділення нуля

 

11.11

Множення 1 і ділення на 1. Множення числа 10 і ділення на 10

 

12.11

Контрольна робота №2

 

15.11

Ділення з остачею

вміти користуватися таблицями множення і ділення;

виконувати ділення на одноцифрове число;

виконувати ділення чисел на одиницю з остачею;

Ділення з остачею на 2, 3.

Ділення з остачею на 4, 5.

 

17.11

Ділення з остачею на 6.

Ділення з остачею на 7

 

18.11

Ділення з остачею на 8.

Ділення з остачею на 9

 

19.11

Ділення з остачею на 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9

 

22.11

знати міри часу: рік, місяць, тиждень, день; співвідносити міри часу

Міри часу. Рік. Місяць. Тиждень. Їх співвідношення

 

24.11

Множення і ділення круглих десятків.

знати табличне множення та ділення;

знати особливі випадки множення та ділення;

вміти користуватися таблицями множення та ділення;

розв’язувати приклади на множення та ділення круглих десятків в межах 100;

пояснювати розв’язання прикладів.

Множення чисел 10, 20 в межах 100.

 

25.11

Множення чисел 30, 40, 50 в межах 100.

 

26.11

Ділення круглих десятків на 2, 3, 4, 5. Перевірка ділення множенням.

 

29.11

Ділення круглих десятків на 6, 7, 8, 9. Перевірка множення діленням.

 

01.12

Позатабличне множення і ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100

знати назву компонентів дії ділення та множення;

виконувати множення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100;

виконувати ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100;

виконувати перевірку множення діленням, ділення множенням;

визначати час з точністю до 5 хвилин.

Множення на 2 в межах 100

 

02.12

Множення на 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 в межах 100

 

03.12

Позатабличне ділення на 2, 3

 

06.12

Позатабличне ділення на 4, 5, 6, 7, 8, 9

 

08.12

Перевірка множення діленням

 

09.12

Перевірка ділення множенням

 

10.12

Позатабличне множення і ділення в межах 100 ( всі випадки)

 

13.12

Секунда. 1 хв = 60 сек. 1 год = 60 хв. Визначення  часу з точністю до 5 хв.

 

15.12

Табличне множення і ділення. ( Всі випадки. Повторення)

 

16.12

Ділення з остачею . (Повторення)

 

17.12

Контрольна робота №3

 

20.12

Геометричний матеріал

знати міри довжини, практично розрізняти метр, дециметр, сантиметр, міліметр;

співвідносити міри довжини;

розрізняти пряму лінію і відрізок;

вимірювати довжину відрізків;

креслити відрізки заданої довжини.

 

Метр. Сантиметр. Їх співвідношення. Пряма лінія і відрізок.  Вимірювання відрізків. Креслення за даними розмірами.

 

22.12

Відрізок. Креслення відрізка меншого і більшого за даний на кілька сантиметрів.

 

23.12

Відрізок. Креслення відрізка меншого і більшого за даний тільки у кілька разів

 

24.12

знати назву кутів, їх елементи, розрізняти кути;

креслити кути за допомогою креслярського косинця;

порівнювати кути за допомогою креслярського косинця;

знаходити означений кут на різних геометричних фігурах

Кути. Сторони. Вершини. Позначення.

 

10.01

Прямий кут. Розпізнавання. Побудова за допомогою креслярського косинця.

 

12.01

Гострий кут. Розпізнавання. Креслення.

 

13.01

Тупий кут. Розпізнавання. Креслення.

 

14.01

Порівняння кутів за допомогою креслярського косинця.

 

17.01

Відшукування гострих, прямих, тупих кутів на різних геометричний фігурах

 

19.01

знати назву, показувати елементи чотирикутника;

креслити чотирикутники ( квадрат, прямокутник) за даними сторонами за допомогою креслярського косинця;

визначати висоту, діагоналі у чотирикутника;

порівнювати прямокутник і квадрат за кутами і сторонами;

визначати подібність та відмінність квадрата і прямокутника.

 Чотирикутники. Число сторін і кутів. Розпізнавання креслення.

 

20.01

Квадрат. Властивості сторін і кутів. Вершини. Креслення за допомого креслярського косинця. Висота квадрата. Діагоналі.

 

21.01

Прямокутник. Сторони. Кути. Вершини. Креслення прямокутників за даними сторонами. Висота прямокутника. Діагоналі. Порівняння прямокутника і квадрата за кутами  і сторонами. Подібність їх. Відмінність прямокутника і квадрата

 

24.01

Контрольна робота №4

 

26.01

визначати елементи трикутника;

позначати трикутники буквами латинського алфавіту;

розпізнавати види трикутників за величино кутів;

креслити трикутники за даними величинами кутів;

Розпізнавати види трикутників за довжинами сторін;

відшукувати означені трикутники шляхом вимірювання сторін;

креслити трикутники за трафаретом, вершинами

Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення.

 

27.01

Прямокутний трикутник. Відшукування і креслення за допомогою косинця.

 

28.01

Гострокутний трикутник. Відшукування за допомогою косинця. Креслення.

 

31.01

Тупокутний трикутник. Відшукування за допомогою косинця. Креслення.

 

02.02

Рівносторонній трикутник. Відшукування шляхом вимірювання сторін.

 

03.02

Рівнобедрений трикутник. Відшукування шляхом вимірювання сторін.

 

04.02

Різносторонній трикутник. Відшукування шляхом вимірювання сторін.

 

07.02

Нумерація в межах 1000

вміти усно і письмово додавати та віднімати без переходу із переходом через розряд в межах 100;

розв’язувати прості та складені арифметичні задачі

Нумерація в межах 100 (Повторення). 1, 10, 100 – лічильні одиниці.

 

09.02

Пряма і зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова розрядна одиниця.

 

10.02

Утворення, читання і запис повних чисел. Розрядна таблиця. Десятковий склад чисел.

 

11.02

утворювати, читати і записувати числа, які складаються з круглих сотень, сотень і десятків, сотень, десятків і одиниць;

порівнювати розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів;

визначати кількість розрядних одиниць і загальні кількості одиниць, десятків, сотень у числі;

рахувати в прямому і  зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами;

знати місце числа в числовому ряді;

порівнювати числа;

знати і називати одноцифрові, двоцифрові, трицифрові та чотирицифрові числа;

визначати найбільше та найменше число в кожному розряді;

знати і називати числа парні й непарні;

здійснювати заокруглення чисел до круглих десятків;

знати і позначати римські числа І – ХІІ.

Утворення, читання і запис неповних чисел. Десятковий склад чисел.

 

14.02

Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів ( 2, 20, 20 – 200).

 

16.02

Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі.

 

17.02

Пряма і зворотна лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами  ( по 2, 5, 20, 20, 200, 500 ).

 

18.02

Місце числа в числовому ряді. Порівняння чисел.

 

21.02

Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові і чотирицифрові числа, найбільше і найменше з них ( крім чотирицифрових).

 

23.02

Заокруглення чисел до круглих десятків.

 

24.02

знати назви одиниць маси;

співвідносити одиниці маси: кілограм – грам

Кілограм. Грам. Їх співвідношення.

Кілометр. Метр. Їх співвідношення.

 

25.02

знати назви одиниць довжини;

співвідносити одиниці довжини: кілометр – метр.

Контрольна робота №5

 

28.02

Дії над круглими сотнями і десятками

розв’язувати приклади на додавання та віднімання круглих сотень;

розв’язувати приклади на множення та ділення круглих сотень;

розв’язувати приклади на множення круглих десятків;

розв’язувати приклади на ділення круглих десятків;

пояснювати розв’язання прикладів;

визначати час з точністю до 1 хвилини.

Додавання круглих сотень.

Віднімання круглих сотень.

Додавання і віднімання круглих  сотень.

 

02.03

Множення і ділення круглих сотень (200х4, 600: 3).

Множення круглих десятків. (30х3, 40х3, 240х2).

Ділення круглих десятків (80:4, 480:4, 160:4).

Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків.

 

03.03

Міри часу. Визначення часу з точністю до 1 хв. Подвійне позначення часу.

 

04.03

Додавання і віднімання в межах 1000  без переходу через розряд

знати нумерацію чисел в межах 1000;

розуміти значення цифр у числі;

визначати кількість розрядних одиниць;

визначати місце числа в натуральному ряді чисел;

порівнювати числа в межах 1000;

розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 1000 без переходу через розряд;

пояснювати розв’язання прикладів.

 

Додавання круглих десятків до круглих сотень ( 400 + 50, 300 + 400 + 60). Назва компонентів.

Віднімання круглих десятків або сотень ( 840 – 40, 840 – 800). Назва компонентів.

 

07.03

Додавання і віднімання круглих десятків (240 + 30, 390 – 70).

 

09.03

Порядок дій. Дужки.

Додавання і віднімання одноцифрового числа (200+8, 208 – 8).

Додавання і віднімання двоцифрового числа (500 + 36, 185 – 85).

Додавання і віднімання одноцифрового числа (180 + 4, 283 – 3).

 

10.03

Додавання і віднімання круглих десятків ( 354 + 20, 748– 20).

Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 275 + 2, 649 – 5 ).

 

11.03

Додавання і віднімання двоцифрового числа (155 +32, 368 – 43).

Додавання і віднімання круглих сотень ( 270 + 300, 450 – 200, 527 + 400, 789 - 300).

 

14.03

Додавання і віднімання трицифрових чисел ( 342 + 237, 852 – 632, 768 – 243)

 

16.03

Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд

визначати кількість розрядних одиниць;

розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 1000 з переходом через розряд, пояснювати розв’язання;

виконувати перевірку додавання.

 

 

Додавання і віднімання без переходу через розряд (письмові прийоми ).

 

17.03

Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10 (146 +24, 218 + 352, 624 +6).

 

18.03

Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють нулю ( 360 – 134, 470 – 16, 650- 8). Перевірка віднімання.

 

28.03

Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10 ( 248 + 136, 438 + 27, 548+ 5). Перевірка додавання.

 

30.03

Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника ( 562 – 248, 643 – 37, 692 – 7).

 

31.03

Додавання, коли сума одиниць другого розряду  >  10 ( 514 + 292, 363 + 484).

 

01.04

Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника ( 707 – 346, 918 –254)

 

04.04

Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду > 10 ( 436 + 264, 632 + 179, 354 +65, 346 + 54)

 

06.04

Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню ( 540 – 68, 720 – 454, 621 – 47¸ 556 – 378)

 

07.04

Віднімання, коли зменшуване  закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його ( 600 – 53, 800 – 337, 501 – 25, 604 – 338).

 

08.04

Контрольна робота №6

 

11.04

Іменовані числа

встановлювати співвідношення між одиницями вартості, довжини, ваги;

роздроблювати і перетворювати числа;

виконувати додавання та віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.

 

Абстрактні та іменовані числа.

Просте і складне іменоване число.

 

13.04

Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у дециметри, дециметрів у сантиметри, сантиметрів у міліметри.

Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у сантиметри, гривні  у копійки.

 

14.04

Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри.

Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри.

 

15.04

Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення: 12м + 15 м =; 15 см + 3 мм =; 6м + 9 дм =; 3 дм + 4см =; 6 грн. + 40 к. =; 4м  5 дм+ 10 м =; 3 м 4 дм + 2 дм =; 25 м 30 см + 5 м 40 см.

 

18.04

 Віднімання іменованих чисел без роздроблення : 45 м – 23 м =; 74 см 5 мм – 5 мм =; 14 дм 8 см – 14 дм =; 93 м 7 дм – 2 дм =; 79 м 8 см – 36 м =; 65грн. 85 к. – 14 грн. 21 к.

 

20.04

Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір:  75 см + 25 см = ; 13 к. + 87 коп. =; 8дм + 2дм =;  6мм + 4 мм =; 6 грн. 58 коп. + 42 к.

 

21.04

Віднімання іменованих чисел з роздробленням : 1 м – 23 см =; 1 грн. – 62 к. =; 1дм – 2 см = ; 1 см – 2 мм =; 1 м – 8 дм =.

Додавання та віднімання іменованих чисел. (Узагальнення матеріалу).

 

22.04

Звичайні дроби

знаходити частини конкретної величини і конкретної кількості;

утворювати, читати, записувати звичайні дроби

розрізняти чисельник і знаменник;

порівнювати дроби;

розпізнавати правильні та неправильні дроби, мішане число.

 

Знаходження половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості.

 Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини.

 

27.04

 Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини.

 Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини.

 

28.04

Утворення і позначення частин: 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10.

 

29.04

 Чисельник і знаменник дробу, їх значення.

 

04.05

Знаходження 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10 від конкретної кількості або конкретної величини.1 мм = 1\10 см; 1 см = 1\10 дм; 1дм = 1\10м.

 

05.05

Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками. Порівняння дробів з однаковими знаменниками і різними чисельниками.

 

06.05

 Порівняння дробів з одиницею.

 Правильні і неправильні дроби.

 

11.05

 Мішані числа. Порівняння мішаних чисел.

 

12.05

читати, записувати, порівнювати числа до 1000;

виконувати усно і письмово додавання та віднімання чисел у межах 1000;

користуватися таблицями множення та ділення;

роздроблювати і перетворювати числа, одержані при вимірюванні одиниць вартості, довжини, маси;

Виконувати додавання та віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням;

розпізнавати і розв’язує прості  арифметичні задачі на знаходження частини числа, на різницеве й кратне порівняння;

розв’язувати складені арифметичні задачі

Повторення вивченого за рік

 

13.05

Геометричний матеріал

креслити пряму лінію за даними розмірами у різних напрямках;

розрізняти замкнену і незамкнену криву лінію;

виділяти коло як криву замкнену лінію;

визначати дугу як незамкнену криву лінію.

Креслити коло за допомогою циркуля.

Пряма лінія. Напрямки. Креслення за даними розмірами в різних напрямках.

 

16.05

Крива лінія. Креслення. Замкнена і незамкнена крива лінія.

 

18.05

Коло як крива замкнена лінія. Дуга як незамкнена крива лінія.

 

19.05

Розрізняти види ламаної лінії;

Креслити ламані лінії;

Вимірювати довжину ламаної лінії;

Будувати ламану лінію за даними розмірами;

 

Ламана лінія. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення.

Вимірювання довжини ламаної лінії.

Побудова ламаної лінії за даними розмірами.

 

20.05

Знати назву кутів, їх елементи, розрізняти кути;

Креслити кути за допомогою креслярського косинця

Кути. Види кутів.

Види трикутників за кутами. Побудова

 

23.05

розрізняти елементи трикутника;

визначає види трикутників за допомогою косинця;

визначати види трикутників шляхом вимірювання сторін;

креслити трикутники різних видів за допомогою лінійки;

будувати рівносторонній рівнобедрений і різносторонній трикутники за допомогою циркуля і лінійки;

будувати трикутники за даними сторонами за допомогою циркуля і лінійки.

Трикутники. Види трикутників за сторонами. Побудова.

 

25.05

Знати назву геометричних фігур, вибирає означену фігуру, давати визначення;

Знати назву і показувати елементи прямокутника і квадрата;

Порівнювати прямокутник і квадрат за кутами і сторонами, визначати подібність та їх відмінність

Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назва в залежності від кількості кутів.

Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Порівняння прямокутника і квадрата

 

26.05

Розрізняти, креслити шестикутник за даними точками, зразком;

Знати елементи правильного шестикутника;

Відшукувати правильний шестикутник шляхом вимірювання сторін.

 

 

Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Розпізнавання. Креслення за даними точками.

Правильний шестикутник. Кути. Сторони. Відшукування серед ряду шестикутників шляхом вимірювання сторін.

 

27.05

визначати види трикутників за кутами і сторонами;

креслити трикутники за допомогою циркуля і лінійки за даними довжинами сторін;

креслити ламану лінію за даними розмірами;

розрізняти многокутники;

креслити правильний шестикутник за допомогою циркуля і лінійки.

Контрольна робота №7

 

30.05

Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:

  •                  вміють користуватися таблицею множення і ділення;
  •                  виконують дії додавання та віднімання без переході і з переходом через розряд в межах 100;
  •                  виконують дії додавання та віднімання без переході і з переходом через розряд в межах 1000;
  •                  виконують дії множення та ділення круглих сотень та круглих десятків;
  •                  виконують дії додавання та віднімання з простими і складеними іменованими числами;
  •                  читають, записують звичайні дроби, розпізнають чисельник і знаменник, правильні та неправильні дроби, мішане число;
  •                  розв’язують прості арифметичні задачі на знаходження результату дії (добутку, частки), на різницеве й кратне порівняння;
  •                  розв’язують складені арифметичні задачі;
  •                  виконують дії з простими і складеними іменованими числами;
  •                  розпізнають види трикутників за  кутами, креслять їх;
  •                  розпізнають види трикутників за сторонами, креслять їх;
  •                  розрізняють, креслять многокутник ( шестикутник) за даними точками, зразком;
  •                  вміють креслити ламану за даними довжинами відрізків.

 

Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:

  •                  здатність розуміти роль математики у пізнанні дійсності;
  •                  здатність користуватися математичною термінологією;
  •                  здатність усвідомлено користуватися обчислювальними прийомами і  виконувати арифметичні дії додавання, віднімання, множення, ділення;
  •                  здатність застосовувати обчислювальні навички та досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях;
  •                  здатність розв’язувати прості і складені арифметичні задачі;

здатність орієнтуватися у просторі та на площині.

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку