18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Індивідуальна освітня траєкторія

Про матеріал
Індивідуальна освітня траєкторія - персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічний семінар«Індивідуальна освітня траєкторія учня. Принципи побудови, методи і форми реалізації» Підготувала : Колісніченко Н. В. , заступник директора з НВР05.01.2021

Номер слайду 2

«Без індивідуального підходу залізо іржавіє, не знаходячи застосування, стояча вода на холоді замерзає, а розум людини чахне » Леонардо Да Вінчі

Номер слайду 3

Згідно із доповненням до Закону «Про освіту», до словника українських освітян входить таке поняття як «Індивідуальна освітня траєкторія», завдяки якій освітній процес має стати більш гнучким та підлаштуватися під потреби кожного учня. Закон «Про освіту» 05.09.2017 № 2145-VIII

Номер слайду 4

Індивідуальна освітня траєкторія - персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття.

Номер слайду 5

Траєкторія це лінія, за якою рухається предмет, а також сукупність точок, які фізичне тіло проходить на своєму шляху. Так і кожна дитина матиме власну унікальну траєкторію, з індивідуальними «зупинками» чи навіть власною системою цінностей. Розробка індивідуальної траєкторії передбачає персональну ціль, виходячи з якої визначаються проміжні задачі, навантаження, темп. 

Номер слайду 6

Мета розробки індивідуальної освітньої траєкторіїЗабезпечення якості освіти обдарованого учня, розвитку його особистості за умов створення та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в рамках предмета

Номер слайду 7

Принцип побудови індивідуальної освітньої траєкторії V етап: Повернення до ІІ етапу, поглиблення або спрощення індивідуальної освітньої траєкторії

Номер слайду 8

Для організації роботи за індивідуальною освітньою траєкторією педагогу необхідно:-заповнити бланк індивідуальної освітньої траєкторії враховуючи психологічні особливості учня;-визначити теми консультацій з найбільш складних питань;- систематично доповнювати індивідуальну траєкторію учня за певні проміжки часу;- робити моніторинг і корекцію індивідуальної освітньої траєкторії.

Номер слайду 9

Методи і форми роботи Методи роботи: •           дослідницький;•           частково-пошуковий;•           проблемний;•           проектний. Форми роботи *предметні олімпіади*інтелектуальні марафони*творчі конкурси *словесні ігри і забави *проекти з різної тематики*рольові ігри*індивідуальні творчі завдання

Номер слайду 10

Результати навчання за індивідуальною освітньою траєкторією відстежуються через - самооцінку учня (за допомогою різноманітних тестів);- відгук вчителя про роботу учня протягом семестру(чверті);- обговорення рефлексії з учнями за їх запитами;- презентацію проектів і результатів творчих розробок;- роботу учня в якості помічника, консультанта , експерта;тематичні та семестрові оцінки;участь у конкурсах, турнірах.

Номер слайду 11

Індивідуальна освітня траєкторія для обдарованих дітей повинна: -враховувати інтереси обдарованих і заохочувати поглиблене вивчення тем, обраних самою дитиною;-підтримувати та розвивати самостійність у навчанні;-передбачати наявність і вільне використання різноманітних джерел і способів отримання інформації;-навчати дітей оцінювати результати своєї роботи ;-формувати у них навички публічного обговорення та відстоювання своїх ідей і результатів творчості;-сприяти розвитку самопізнання, а також розумінню індивідуальних особливостей інших людей;-включати елементи індивідуалізованої психологічної підтримки і допомоги.

Номер слайду 12

Поради вчителям щодо розвитку творчих здібностей обдарованих дітей*Підхоплюйте думки учнів й оцінюйте їх одразу, наголошуючи на їх оригінальності.*Підкреслюйте інтерес дітей до нового.*Навчайте дітей систематичної самооцінки кожної думки. Ніколи не відкидайте її.*Виробляйте у дітей терпиме ставлення до нових понять.*Пропонуйте цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.*Розсіюйте страх у талановитих дітей.*Стимулюйте та підтримуйте ініціативу учнів, самостійність. Про­понуйте проекти, що можуть захоплювати.*Створюйте проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, про­гнозування, уяви.*Допомагайте використовувати технічні засоби для записів.*Розвивайте критичне мислення*Учіть доводити розпочате до логічного завершення.

Номер слайду 13

Притча «Два зернятка»Два зернятка упали в весняний ґрунт. Одне зернятко зраділо і промовило: Я хочу рости, бо там поверх ґрунту надзвичайно цікаво, пташки співають, сонечко світить, дощик радісно поливає землю. Я буду рости і стану гарною квіткою, буду приносити радість навколишнім, бо я неповторна та одна буду у всьому світі. Друге зернятко сказало: Так напевно, там на горі цікаво. Але мені й тут добре. Бо палюче сонце мене може обпекти, дощ може зламати моє тендітне стебло, а люди можуть мене просто не оцінити. Перше зернятко виросло та тішило своєю красою навколишній світ. Курка, яка блукала у пошуках поживи, знайшла друге зернятко та з'їла. Тому кожен з нас не має боятися перешкод і разом з тим допомагати розвивати творчий потенціал дитини

Номер слайду 14

-https://vseosvita.ua/library/individualna-osvitna-traektoria-ucna-principi-pobudovi-metodi-i-formi-realizacii-171729.html-https://naurok.com.ua/post/maybutne-shkoli-individualni-osvitni-traektori. Використані джерела-Абетка для директора

pptx
Додано
25 січня
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку