Додатки до методичної розробки правового квесту
«Я знаю свої права»
Маршрутний лист
(зразок)
Правовий квест «Я знаю свої права»
Підсумковий протокол
№ групи |
Кількість отриманих балів |
Місце |
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
16 |
|
|
18 |
|
|
Члени журі:
1.________________
2.________________
3.________________
4.________________
5.________________
6.________________
Етап «Бібліотека»
Відповідальні за роботу на етапі:
Квест-інструктор
Бібліотекар
Питання:
За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Максимальна кількість балів за завдання – 7.
Етап «Шкільний буфет»
Відповідальні за роботу на етапі:
Квест-інструктор
Викладач спецтехнології кухарів
Зараз ми будемо зачитувати ситуації, серед яких є випадки порушення права дитини на належне харчування. Виберіть правильну відповідь.
«Порушення права дитини на належне харчування»
За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Максимальна кількість балів за завдання – 10.
Етап «Комп’ютерний клас»
Відповідальні за роботу на етапі:
Квест-інструктор
Викладач інформаційних технологій
Доброго дня! Вітаємо вас на етапі «Комп’ютерний клас»! На уроках інформатики ви дізнались багато про те, як забезпечити свою безпеку в Інтернеті. Наші питання допоможуть вам згадати ці правила.
Питання
За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Максимальна кількість балів за завдання – 10.
Етап «Медпункт»
Відповідальні за роботу на етапі:
Квест-інструктор
Медична сестра
Добрий день! Вітаємо вас на етапі «Медпункт»! На цьому етапі ви дізнаєтесь про те, як в Україні забезпечується захист права дитини на охорону здоров’я. Що ви знаєте про те, як держава охороняє здоров’я українських дітей?
Питання
1. Введення в організм ослаблених або зруйнованих збудників захворювання з метою формування імунітету до інфекційних хвороб, в Україні здійснюється безкоштовно всім дітям проти туберкульозу, кору, поліомієліту, правцю, дифтерії та ін. (щеплення)
2. Проба, яка призначається для оцінки працездатності серця при фізичному навантаженні, є обов’язковою для всіх школярів, на підставі результатів цієї проби визначається група для занять на уроках фізичної культури (Руф’є).
3. Спеціальна медико-санітарна організація, що надає першу миттєву медичну допомогу при нещасних випадках та загостренні хвороб (швидка допомога).
4. Лікувально-профілактичний заклад для надання допомоги лікарями різних спеціалізацій та проведення медичних оглядів (поліклініка).
5.Сукупність адміністративних і медико-санітарних заходів, за допомогою яких запобігають поширенню інфекційних хвороб людини, зокрема припинення роботи дитячих закладів у період епідемій (карантин).
6. Те, що оформляють з метою організації медичної допомоги на випадок травми чи хвороби під час поїздки (страховка).
7. Місце, де надають першу медичну допомогу на території навчального закладу (медпункт).
8. Комплекс фізичних вправ, що виконують вранці з метою розминки м’язів та суглобів, часто проводиться у навчальних закладах та літніх таборах (зарядка).
За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Максимальна кількість балів за завдання – 8.
Етап «Охорона праці»
Відповідальні за роботу на етапі:
Квест-інструктор
Інженер з охорони праці
Питання:
Етап «Спортзал»
Відповідальні за роботу на етапі:
Квест-інструктор
Викладач фізкультури
Добрий день! Вітаємо вас на етапі «Спортзал»! На цьому етапі ви дізнаєтесь, що права людини не можуть існувати без обов’язків. Виконуючи свої обов’язки, ви забезпечуєте захист прав інших людей. Розглянемо приклад: покупець має право отримати товар належної якості, обов’язок продавця – продавати якісні товари. Продавець має право отримати гроші за товар, обов’язок покупця – заплатити встановлену суму. Тому важливо знати не тільки свої права, а й обов’язки, щоб не порушити випадково прав інших людей.
Зараз ми пограємо в м’яч. Я буду кидати м’яч, промовляючи певні словосполучення, ви маєте повернути м’яч із словами «право» чи «обов’язок». Наприклад: (перший інструктор кидає м’яч другому: «Берегти підручники» - другий інструктор повертає м’яч: «Обов’язок»)
Гра в м’яч «Права чи обов’язки»
За кожну правильну відповідь – 1 бал.
Максимальна кількість балів за завдання – 10.