Правовий квест "Я знаю свої права!" (додатки)

Про матеріал
Матеріал надається у якості додатків до методичної розробки правового квесту "Я знаю свої права"
Перегляд файлу

 

Додатки до методичної розробки правового квесту

«Я знаю свої права»

 

Маршрутний лист

(зразок)

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правовий квест «Я знаю свої права»

 

 Підсумковий протокол

 

 

 

№ групи

Кількість отриманих балів

 Місце

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

16

 

 

18

 

 

 

 

Члени журі:     

1.________________

2.________________

3.________________

4.________________

5.________________

6.________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап «Бібліотека»

 

Відповідальні за роботу на етапі:

Квест-інструктор 

 Бібліотекар 

 

Питання:

  1. Хто може  безкоштовно користуватися бібліотечно-інформаційними послугами бібліотеки  МВМПУ? (учні та співробітники).
  2. Як учні МВМПУ записуються до бібліотеки? ( за списками, а співробітники за паспортами).
  3. Як підтверджується отримання книги в бібліотеці? ( власним підписом у формулярі).
  4. Вкажіть термін користування книгами, які видаються на абонемент ( не більше 30 днів, не більше 2 примірників, окрім підручників).
  5. На який термін можуть бути видані періодичні видання – газети, журнали ? (періодичні видання видаються лише для роботи в читальній залі).
  6. Що повинен зробити користувач в разі пошкодження або втрати бібліотечної книги? ( замінити аналогічним або рівноцінним документом; внести відшкодування вартості за узгодженням із бухгалтерією).
  7. Чи повинен учень повертати підручники в кінці навчального року?        ( так, по закінченні року навчання проходить перереєстрація всіх бібліотечних документів).

 

За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Максимальна кількість балів за завдання – 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап «Шкільний буфет»

 

Відповідальні за роботу на етапі:

Квест-інструктор 

Викладач  спецтехнології кухарів 

  •                   Добрий день! Вітаємо вас на етапі «Шкільний буфет»! На цьому етапі ми з вами з’ясуємо, як можуть порушуватись права дитини на належне харчування. 
  •         Чи було коли-небудь порушене ваше право на належне харчування?

Зараз ми будемо зачитувати  ситуації, серед яких є випадки порушення права дитини на належне харчування.  Виберіть правильну відповідь.

 

«Порушення права дитини на належне харчування»

 

  1. Відсутність «Пепсі» у шкільній їдальні.
  2. Продаж спиртних напоїв неповнолітнім у магазині «Гастроном».
  3. Висока ціна на чіпси і сухарики.
  4. Зумисний продаж несвіжої їжі у магазині.
  5. Батьки змушують їсти суп і не дозволяють їсти цукерки перед обідом.
  6. В магазині продали йогурт, у якому було знайдено муху.
  7. Бабуся на десерт купила не шоколадку, а кавун.
  8. Батьки дозволяють дитині їсти тільки цукерки.
  9. Гості купили найдешевшу ковбасу і нагодували нею 5-річну Настю.
  10. Мати змушує їсти зранку ненависну манну кашу.

 

 

За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Максимальна кількість балів за завдання – 10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап «Комп’ютерний клас»

Відповідальні за роботу на етапі:

Квест-інструктор 

 Викладач інформаційних технологій 

Доброго дня! Вітаємо вас на етапі «Комп’ютерний клас»! На уроках інформатики ви дізнались багато про те, як забезпечити свою  безпеку в Інтернеті. Наші питання допоможуть вам згадати ці правила.

Питання

  1. З яких джерел потрібно необхідно установлювати програмне забезпечення? (з офіційних джерел). Яке це має бути Програмне забезпечення? (Тільки ліцензійне).
  2. Чи потрібно ставити антивірусне програмне забезпечення на ПК, планшет, смартфон? (так, звичайно). Як часто бажано оновлювати антивірусні бази? (регулярно).
  3. Які паролі є надійними? (що містять великі та маленькі літери та цифри) Які паролі небажано використовувати? (однакові цифри, букви; послідовні числа, букви; свою дату народження; номер телефону, ім’я, прізвище, слово «пароль»)
  4. Як часто слід змінювати паролі? (раз в 2-3 місяці, регулярно).
  5. Чи можна відкривати повідомлення, що прийшли Вам на електрону пошту або інші месенджери, від невідомих Вам осіб та прикріплені до них файли або посилання? (відкривати повідомлення так, прикріплені файли та посилення – ні, в жодному разі).
  6. Які ризики для Вас може мати викладені Вами фото або відео матеріали в Інтернет? (неправомірне використання їх іншими особами)
  7. Чи створюєте Ви резервні копії важливих для Вас даних? (так). Де їх потрібно зберігати (на носіях відключених від мережі Інтернет)
  8. Які методи захисту для смартфон потрібно використовувати для забезпечення його максимальної безпеки? (не приєднуватись до неперевірених wi-fi мереж, відключати Інтернет коли ви їм не користуєтесь, ставити графічний ключ або пароль для розблокування екрану, встановлювати антивірусне забезпечення)
  9. З яких офіційних інтернет-магазинів можна встановлювати мобільні додатки? (Play Market, AppStore, Marketplace)
  10.  Які дані своєї банківської картки можна передавати стороннім людям? (тільки реквізити картки 16 цифр на лицьовому боці картки)

 

За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Максимальна кількість балів за завдання – 10.

 

 

 

 

 

 

Етап «Медпункт»

 

Відповідальні за роботу на етапі:

Квест-інструктор 

Медична сестра 

 

Добрий день! Вітаємо вас на етапі «Медпункт»! На цьому етапі ви дізнаєтесь про те, як в Україні забезпечується захист права дитини на охорону здоров’я. Що ви знаєте про те, як держава охороняє здоров’я українських дітей?

 

Питання

1. Введення в організм ослаблених або зруйнованих збудників захворювання з метою формування імунітету до інфекційних хвороб, в Україні здійснюється безкоштовно всім дітям проти туберкульозу, кору, поліомієліту, правцю, дифтерії та ін. (щеплення)

2. Проба, яка призначається для оцінки працездатності серця при фізичному навантаженні, є обов’язковою для всіх школярів, на підставі результатів цієї проби визначається група для занять на уроках фізичної культури (Руф’є).

3. Спеціальна медико-санітарна організація, що надає першу миттєву медичну допомогу при нещасних випадках та загостренні хвороб (швидка допомога).

4. Лікувально-профілактичний заклад для надання допомоги лікарями різних спеціалізацій та проведення медичних оглядів (поліклініка).

5.Сукупність адміністративних і медико-санітарних заходів, за допомогою яких запобігають поширенню інфекційних хвороб людини, зокрема припинення роботи дитячих закладів у період епідемій (карантин).

6. Те, що оформляють з метою організації медичної допомоги на випадок  травми чи хвороби під час поїздки (страховка).

7. Місце, де надають першу медичну допомогу на території навчального закладу (медпункт).

8. Комплекс фізичних вправ, що виконують вранці з метою розминки м’язів та суглобів, часто проводиться у навчальних закладах та літніх таборах (зарядка).

 

За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 Максимальна кількість балів за завдання – 8.

 

 

 

 

 

 

 

Етап «Охорона праці»

 

Відповідальні за роботу на етапі:

Квест-інструктор 

 Інженер з охорони праці 

Питання:

  1. З яких розділів складається навчальна дисципліна «Охорона праці»? ( Шість розділів:  правові основи охорони праці, основи безпеки в галузі, основи пожежної безпеки, основи електробезпеки, основи гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим).
  2. Яка стаття Конституції   гарантує працівникам             забезпечення безпеки, гігієни праці, здорового виробничого середовища і єдиного порядку організації охорони праці в Україні? ( стаття 43).
  3. Який закон, окрім Конституції,  визначає правове забезпечення охорони праці в Україні? (КЗпПУ,  Закон « Про охорону праці» та інші).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап «Спортзал»

 

Відповідальні за роботу на етапі:

Квест-інструктор 

Викладач фізкультури 

 

Добрий день! Вітаємо вас на етапі «Спортзал»! На цьому етапі ви дізнаєтесь, що права людини не можуть існувати без обов’язків. Виконуючи свої обов’язки, ви забезпечуєте захист прав інших людей. Розглянемо приклад: покупець має право отримати товар належної якості, обов’язок продавця – продавати якісні товари. Продавець має право отримати гроші за товар, обов’язок покупця – заплатити встановлену суму. Тому важливо знати не тільки свої права, а й обов’язки, щоб не порушити випадково прав інших людей.

Зараз ми пограємо в м’яч. Я буду кидати м’яч, промовляючи певні словосполучення, ви маєте повернути м’яч із словами «право» чи «обов’язок». Наприклад: (перший інструктор кидає м’яч другому: «Берегти підручники» - другий інструктор повертає м’яч: «Обов’язок»)

 

Гра в м’яч «Права  чи обов’язки»

  • Берегти шкільне майно (обов’язок)
  •  Брати участь у конкурсах, змаганнях (право)
  •  Дотримуватись правил дорожнього руху (обов’язок)
  •  Об’єднуватись з іншими дітьми у групи, компанії  (право)
  •  Старанно вчитись (обов’язок)
  •  Користуватися бібліотеками, спортзалами, обладнанням школи (право)
  •  Охороняти природу, пам'ятки культури (обов’язок)
  •  Вибирати собі друзів (право)
  •  Дотримуватись моральних норм поведінки (обов’язок)
  •  Ігри, розваги, відпочинок (право)

 

За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Максимальна кількість балів за завдання – 10.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку