ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)
дата народження :
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень
рік навчання : перший
клас навчання : 3
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки;
четвертий рівень підтримки;
п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
|
|
доступність |
Так |
Враховувати розсаджування учнів у класі |
освітлення |
Ні |
|
рівень шуму |
Ні |
|
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
Ні |
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
|
|
використання візуального розкладу |
Ні |
|
збільшення часу на виконання завдань |
Так |
|
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
Так |
Навідні питання |
руховий режим |
Ні |
|
використання заохочень |
Так |
Вербальна та невербальна похвала |
використання засобів для концентрації уваги |
Ні |
|
інше |
- |
|
Адаптація навчального матеріалу: |
|
|
картки-підказки, картки-інструкції |
Ні |
|
Засоби альтернативної комунікації |
Ні |
|
інше |
- |
|
Модифікація: |
|
|
скорочення змісту навчального предмета |
Так |
|
зниження вимог для виконання завдань |
Так |
|
інше |
|
|
3) потреба у використанні:
жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
шрифту Брайля;
4) потреба в додаткових заняттях з:
так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями _____________________________________________
6) наявність індивідуального навчального плану:
так
ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Корекційні заняття з психологом |
Практичний Психолог
|
Кабінет психолога |
Вівторок 14.30 |
Корекційні заняття з учителем-логопедом |
Учитель- логопед. |
Ігрова кімната |
Понеділок 15:40 середа 16:40 п'ятниця 15:40 |
6. Навчання:
за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ______________________________________________________
за модифікованим розкладом.
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
так
ні;
2) асистентом учня (учениці) є:
батьки: _______________________________________________
інші законні представники_______________________________________
уповноважена батьками особа ____________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,
по батькові (за наявності) та контактні дані)
соціальний робітник
_____________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
так
ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):
____________________________________________________________________
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: _____________________________________________
ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що) ____________________________________________
11. Потреба у продовженні строків навчання:
так
ні.
12. Додаткові напрями роботи:
За сферами розвитку |
Ціль |
Очікувані результати, яких планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)
|
Розвиток інтелектуальної сфери |
Розвивати слухову, довготривалу та довільну пам`ять. |
На кінець першого семестру: Учіть напам’ять невеликі за обсягом віршовані твори (6 – 8 рядків) та правила (1 – 2 речення). До кінця року: Покращились показники розумової діяльності. Підвищилась працездатність та пришвидшився темп виконання письмових завдань. |
|
Розвиток сенсорної, моторної сфери |
Розвивати навички орієнтуватися у зошиті. |
До кінця року: Орієнтуватися у сітці зошиті. |
|
Розвиток мовленнєвої сфери |
Корегувати граматичну будову мовлення. Розвивати просодичні компоненти мовлення. Розвиток зв’язного мовлення Удосконалювати навички читання. Розвивати розуміння прочитаного і здатність до переказу Розвивати артикуляцій-ний праксис. Корегувати вимову сонорів. Удосконалювати каліграфічний компонент писемного мовлення.
|
На кінець першого семестру: Вживає прийменники, правильно узгоджує числівники з іменниками. Частково оволодів навичками словозміни та словотворення. Покращилась темпо-ритмічна сторона мовлення ( контролює плавність видиху). Складає розповідь за заданою темою без допомоги педагога, використовуючи поширені речення. Розрізняє на слух звуки близькі за акустичними/артикуляторними ознаками, визначає перший звук у слові, виконує звуко-буквений аналіз слова. Вміє зливати звуки у склади. Читає в нормальному темпі, дотримується пауз. Виконує самостійно статичні та динамічні артикуляційні вправи, намагається швидко переключатися з одного артикуляційного укладу на інший. Вміє правильно, чітко зобразити рукописні літери на папері. |
|
Розвиток фізичних здібностей |
Вдосконалення таких фізичних якостей як швидкість і витривалість. Розвиток точності та координацію рухів, сили і здібності до довільного розслаблення м'язів. |
На кінець першого семестру: Підвищення рівня зазначених фізичних показників та навичок. |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
Розвиток впевненості та самостійності. |
На кінець першого семестру: Проявляє ініціативу у спілкуванні з однолітками та дорослими. |
|
Розвиток соціальної сфери |
Адаптація в соціальному середовищі |
На кінець першого семестру: Проявляє ініціативу в іграх та спільній діяльності, дотримується правил в іграх. Звертається за допомогою до дорослих і однокласників за допомогою. |
|
Подолання навчальних труднощів |
Удосконалюва ти каліграфічний компонент писемного мовлення. Вчити навичкам додавання та віднімання з переходом через 10. Вчити користуватись мірами довжини, одиницями маси. |
До кінця року: Упевнено тримає письмовий аксесуар. Уміє розбірливо писати рукописні літери на папері у межах рядка. На кінець першого семестру: Додає та віднімає з переходом через розряд без опори на числовий промінь.
До кінця року: Знає міри довжини, одиниці маси та часу та використовує їх.
|
|
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
|
|
|
заступник директора |
|
|
практичний психолог |
|
|
учитель-логопед |
|
|
класний керівник |
|
|
учитель англійської мови |
|
|
учитель фізичної культури |
|
|
учитель музичного мистецтва |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
ПІБ підпис _________ дата 03.11.2023