Індивідуальна програма розвитку 8 клас географія ІП

Про матеріал
Індивідуальна розробка робочої програми з географії 8 класу для учнів з особливими потребами, які мають інтелектуальні порушення, який містить цілі, зміст ,педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА  НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Навчальний предмет: Географія

Вчитель: 

Довгострокова мета: знати елементарні відомості про Всесвіт, Сонце як найближчу до Землі зірку та його значення для життя на Землі; знати відомості про Землю як планету, Місяць як супутник Землі;мати уявлення про затемнення Сонця і Місяця; пояснювати причини зміни дня і ночі, зміни пір року;розповідати про значення запусків у космос штучних супутників та польотів людей на космічних кораблях;

знати про мету вивчення географії материків і океанів, розташування материків і океанів на глобусі та фізичній карті півкуль;називати материки, океани; знаходити і  показувати материки, океани на фізичній карті півкуль;відрізняти материк від частини світу;визначати за фізичною картою півкуль особливості географічного положення, контури берегів материків;називати типових представників рослинного і тваринного світу материків;складати елементарні описи природних умов материків, географічних об’єктів за типовим планом на основі карти й ілюстрацій;працювати з картами атласу та контурними картами;знаходити на політичній карті світу держави, що вивчались.

 

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Формування уявлення про форму Землі, теплові пояси та їх розташування на земній кулі; призначення фізичної карти й карти природних зон;

Ознайомлення з  природними зонами та особливостями розташування природних зон на поверхні Землі;

Формування уявлення про позначення умовними кольорами природних зон на карті;

Оволодіння вміннями визначати кордони теплових поясів на глобусі і карті; межі природних зон на карті природних зон;

 

 

 

 

 

Ознайомлення з елементарними відомостями про Всесвіт, планети, супутники планет, Сонце та його розміри порівняно із Землею;

Формування уявлення про значення Сонця для життя на Землі, про Землю як планету;

 Формування уявлення про Місяць як супутник Землі;

Ознайомлення з причинами зміни дня і ночі, пір року;

 Формування уявлення про польоти людини в космос;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя виконувати схематичну замальовки руху Землі навколо Сонця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оволодіння вміннями за запитаннями вчителя визначати, що вивчає географія материків і океанів;

ознайомлення з поняттями «материк», «частина світу»;

Формування уявлення про розташування материків і океанів на глобусі та фізичній карті півкуль

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням океанів; особливостями, природних умов океанів;

Формування уявлення про господарське значення океанів, судноплавство;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя знаходити океани на фізичній карті півкуль.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням, контурами берегів Африки;

уявлення про особливості рельєфу, природних умов материка, основне населення та держави;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Африки;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя знаходити на фізичній карті півкуль материк, на політичній карті держави, що вивчаються (за вибором вчителя).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням, контурами берегів Австралії;

Формування уявлення про особливості рельєфу, природних умов материка, основне населення;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Австралії;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя знаходити на фізичній карті півкуль материк, на політичній карті держави, що вивчаються (за вибором вчителя).

 

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням, контурами берегів Антарктиди; відкриттям материка полярними експедиціями;

уявлення про природні умови Антарктиди;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Антарктиди;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя знаходити материк на глобусі.

 

 

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням, контурами берегів Північної Америки;

Формування уявлення про особливості рельєфу, природних умов материка, основне населення та держави;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Північної Америки;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя знаходити на фізичній карті півкуль материк, на політичній карті держави, що вивчаються (за вибором вчителя).

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення, з географічним положенням, контурами берегів Південної Америки;

уявлення про особливості рельєфу, природних умов материка, основне населення та держави;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Південної Америки;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя знаходити на фізичній карті півкуль материк, на політичній карті держави, що вивчаються (за вибором вчителя).

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням, контурами берегів Євразії, поділом материка на дві частини світу;

Формування про особливості рельєфу, природних умов Європи; основне населення та країни;

 Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Європи;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя на фізичній карті півкуль материк, показати частину світу Європа,  на політичній карті держави, що вивчаються (за вибором вчителя).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення з географічним положенням, контурами берегів Євразії, поділом материка на дві частини світу;

Формування про особливості рельєфу, природних умов Азії; основне населення та країни;

 Оволодіння вміннями за допомогою вчителя й опорою на наочний матеріал називати типових представників рослинного та тваринного світу Азії;

Оволодіння вміннями за допомогою вчителя на фізичній карті півкуль материк, показати частину світу Азія,  на політичній карті держави, що вивчаються (за вибором вчителя).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

Земна куля, теплові пояси. Фізична карта і карта природних зон.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні відомості про Землю, Сонце, Місяць

 

Поняття про Всесвіт. Планети. Сонце, його розміри порівняно із Землею. Значення Сонця для життя на Землі. Земля – планета. Розподіл води і суходолу на Землі. Обертання Землі навколо своєї осі і навколо Сонця. Зміна дня і ночі. Зміни пір року.

Супутники планет. Місяць – супутник Землі. Затемнення Сонця і  Місяця. Штучні супутники Землі. Польоти людини в космос.

Практичні роботи.

  1.   Вправи з телурієм.
  2.   Виготовлення моделі Сонця, Землі, місяця із пластиліну (картону) для встановлення співвідношення розмірів.
  3.   Виконання в зошитах з географії малюнків руху Землі навколо Сонця, затемнення Сонця і Місяця.

 

 

 

 

 

 

Географія материків і океанів

 

Що вивчає географія материків. Поняття “материк”, умовність поняття “частина світу”. Материки й океани на глобусі та фізичній карті півкуль.

Практична робота

  1.   Робота з глобусом та фізичною картою півкуль.

 

 

Океани

Світовий океан.

Тихий океан. Господарське значення. Судноплавство. Атлантичний океан. Господарське значення. Судноплавство. Індійський океан. Господарське значення. Судноплавство.   Північний Льодовитий океан. Господарське значення. Судноплавство. 

Практична робота

1. Позначення океанів на контурній карті півкуль.

 

 

 

Африка

 

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови та півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Держави (Конго, Алжир, Єгипет, Ефіопія, Нігерія, Південна Африка - за вибором вчителя) та їх столиці.

Практичні роботи

1. Позначення на контурній карті океанів і морів (Середземне, Червоне), острову Мадагаскар, півострову Сомалі, пустелі Сахара, найбільших річок (Ніл, Конго, Нігер), гір (Атлаські), вивчених держав.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

Австралія

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови. Рельєф, клімат, води суходолу. Своєрідність рослинного і тваринного світу. Населення Австралії. Австралія – країна-материк. Міста: Канберра, Сідней, Мельбурн,.

Практичні роботи

  1.   Позначення на контурній карті морів (Коралове, Арафурське, Тиморське), острова Нова Гвінея,  Великої Піщаної пустелі, річки Муррей,  міста Канберра.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

 

Антарктида

 

Географічне положення, океани і моря, острови. Відкриття та вивчення Антарктиди полярними експедиціями. Українська дослідна станція «Академік Вернадський». Особливості природи Антарктиди.

Практичні роботи

  1.   Позначення материка на контурній карті.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу

 

 

 

Північна Америка

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови і півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Держави (США, Канада, Мексика, Куба) та їх столиці..

Практичні роботи

1. Позначення на контурній карті морів (Карибське), заток (Гудзонова,  Мексиканська), островів  (Гренландія, Куба), півостровів (Аляска, Флорида, Каліфорнія), гір (Кордильєри), найбільших річок (Міссісіпі, Міссурі), Великих озер, вивчених держав.

2. Записи в зошиту назв найбільш типових представників рослинного та тваринного світу.

 

 

 

 

Південна Америка

 

Географічне положення, контури берегів, океани і моря, острови і півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу. Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Держави (Бразилія, Аргентина, Перу, Чилі – за вибором вчителя) та їх столиці.

Практичні роботи

1. Позначення на контурній карті Панамського перешийка, Магелланової  протоки, острову Вогняна Земля, гір (Анди), Амазонської низовини,  найбільших річок (Амазонка), вивчених держав.

2. Фронтальна та індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

 

 

Євразія

 

 Євразія – найбільший материк земної кулі. Географічне положення, контури берегів. Розташування на материку двох частин світу.

Європа. Положення на карті. Океани і моря, найбільші острови та півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу: річки, озера.  Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Культура та побут народів Європи.

Країни Західної Європи (Франція, Великобританія, Німеччина, Італія, Іспанія, Греція - за вибором вчителя). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.

Країни Центральної Європи (Угорщина, Польща, Румунія, Чехія, Австрія, Словакія, Болгарія - за вибором вчителя). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.

Країни Східної Європи (Білорусь, Молдова, Росія, країни Балтії – за вибором вчителя). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

 

 

 

 

 

Азія. Положення на карті. Океани і моря, найбільші острови та півострови. Особливості рельєфу. Загальні риси клімату. Води суходолу: річки, озера.  Своєрідність рослинного та тваринного світу. Населення. Культура та побут народів Азії.

Країни Південно-західної Азії (Грузія, Вірменія, Азербайджан, Туреччина, Іран – за вибором вчителя). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.

Країни Центральної Азії (Казахстан, Узбекистан, Туркменія, Таджикистан, Киргизстан – за вибором вчителя). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.

Країни Південної та Східної Азії (Китай, Японія, Індія, Корея, Монголія – за вибором вчителя). Географічне положення. Основне населення. Столиці. Великі міста.

 

Практичні роботи

1. Проведення на контурній карті умовної межи між Європою та Азією.

2. Позначення на контурній карті (за вибором вчителя):

  • морів (Північне, Балтійське, Середземне, Чорне, Норвезьке, Баренцове,  Біле, Жовте, Східнокитайське, Японське, Південнокитайське, Охотське);
  • островів (Британські, Ісландія, Курильські, Сахалін, Японські); півострови (Скандинавський, Балканський, Кримський, Апеннінський, Піренейський, Камчатка, Аравийський, Індостан, Індокитай, Корея); гір (Балкани, Альпи, Кавказ, Уральські, Памір, Тянь – Шань, Гімалаї);
  • рівнин (Східноєвропейська, Західно – Сибірська, Велика Китайська);
  • річок (Волга, Дніпро, Дунай, Дон, Вісла, Ельба, Об, Єнісей, Лена,  Хуанхе, Янцзи, Інд, Ганг);
  • озер (Байкал, Каспійське);
  • пустель (Гоби, Каракум, Кизилкум);
  • назв вивчених держав Євразії.

3. Фронтальна та індивідуальна робота по заповненню таблиць (систематизація навчального матеріалу).

4. Складання описів географічних об’єктів за планом ( на основі ілюстрації, тексту підручника, картографічних зображень).

 

Кожного уроку словесно заохочувати до навчання;

 Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, пластилін

 

 

 

 

 

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу

 

 

Потребує постійної, частої невідкладної реакції з боку вчителя

 

 

 

 

 

Технології  традиційного навчання.Ігрові технології

Робота з книгою, бесіди, творчі завдання

 

 

 

Робота з контурною картою

 

 

 

   Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації

 

 

 

 

Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, пластилін

 

 

 

 

 

 

 

Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, пластилін

 

 

 

 

 

 

 

Застосуваня КТ технологій у вигляді перегляду відео-презентацій

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

 

 

Бесіда з наочною опорою.

Ігрові технології.

 

 

 

Різні види вказівок для привернення уваги учня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, пластилін

 

 

Застосуваня КТ технологій у вигляді перегляду відео-презентацій

 

 

 

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

 

Бесіда з наочною опорою.

Ігрові технології.

 

 

Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, пластилін

 

 

Застосуваня КТ технологій у вигляді перегляду відео-презентацій

 

Робота з книгою, бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, пластилін

 

 

Застосуваня КТ технологій у вигляді перегляду відео-презентацій

 

 

 

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

 

Бесіда з наочною опорою.

Ігрові технології.

 

 

Оцінювання: спостереження за досягненнями учня, фіксація результатів навчання

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 жовтня 2020
Переглядів
2343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку