1
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, ім’я, по батьковіМамішова Айнура Шаміль кизи
дата народження 15.10.2007р.
повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень Ватутінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
рік навчання 2017/2018 н.р.
3. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)
Порядковий номер |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації |
1. 30.06.2017 Уповільнений темп розвитку пізнавальної діяльності. Дисграфія. Дислексія. Контакт встановлюється поступово. Увага стійка. Сором’язлива. Мислення в’язке, торпідне. Пам'ять короткотривала. Інтерес до співпраці з дорослим стимулюється навчальним матеріалом. Обсяг шкільних знань та навичок обмежений. Інструкції розуміє частково внаслідок білінгвізму, виконує за допомогою дорослого, після роз’яснення. Пошуково-наслідувальна діяльність здійснюється за умов додаткових роз’яснень та навідних питань. Темп працездатності рівномірно повільний. Мотивація та навчуваність на низькому рівні. Дрібна моторика сформована недостатньо. Поведінка адекватна ситуації.( Витяг з протоколу засідання ПМПК № 1244-в)
4. Наявний рівень знань і вмінь учня
Потенційні можливості |
Потреби |
5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним працівником, робота з вчителем- дефектологом, вчителем-логопедом тощо)
Так (зазначити потреби)
Асисент вчителя, робота з вчителем-логопедом, практичним психологом.
Ні
6. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття |
Місце проведення |
Дата проведення заняття |
Періодичність |
|||||
Вид послуг |
Кількість год. на тиждень |
Місце проведення |
Розклад |
||||||
Розвиток мовлення |
5 |
Каб. початкових класів 1 кл |
ПН 12.30-12.55 ВТ. 13.25-13.50 ЧТ.9.25-9.50 11.35-12.00 ПТ.11.35-12.00
|
||||||
Корекція розвитку |
3 |
Каб. початкових класів 3 кл |
ПН. Вт. 8.00-8.25 ПТ.
|
||||||
Ритміка |
1 |
Міні спорт зал |
Ср. 13.25-13.50 Чт. 8.30-8.50 |
||||||
7. Характеристика учня
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/уміння |
Емоційно-вольова |
|
|
|
Фізична |
|
|
|
Когнітивна |
|
|
|
Мовленнєва |
|
|
|
Соціальна |
|
|
|
8. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)
Поряд- |
Навчальний предмет |
Програма |
|
адаптована |
модифікована |
Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів
Так (зазначити предмет (предмети) ____________________________
Ні
9. Адаптація (необхідне підкреслити)
Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше _________________________________________________________________
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше _________________________________________________________________
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше ______________________________________
Необхідне спеціальне обладнання
Так (зазначити обладнання) ___________________________________
Ні
10. Індивідуальний навчальний план
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.
Навчальний предмет ___________________________________________
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:
висновок психолого-медико-педагогічної консультації
попередня індивідуальна програма розвитку
батьки/опікуни
учень
інші _______________________________________________________
12. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку
Прізвище, ім’я, |
Найменування посади |
Підпис |
13. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:
1) батьками/законними представниками:
прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників
_____________________________________________________________
підпис ______________________ дата ____________________________
2) учнем у разі, коли йому виповнилося 16 і більше років
підпис ______________________ дата ____________________________
14. План консультування батьків/законних представників у процесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень
Сфери розвитку/ навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
протягом другого півріччя навчального року |
після закінчення навчального року |
__________________________ (найменування посади директора загальноосвітнього навчального закладу) |
_______________ (підпис) |
____________________ (ініціали, прізвище) |
____ ____________ 20___ р.”.