Пояснювальна записка ГПД (титулка)

Про матеріал
Зразок планування. Навчально-виховні плани ГПД. На І і ІІ півріччя. Зазначено 2020-2021 рр. Титулка, пояснювальна записка до плану ГПД.
Перегляд файлу

1

 

 

Затверджую

Директор школи

Т. В. Репецька  ___________

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ

ПЛАН РОБОТИ

на І- ІІ півріччя 2020-2021 рр.

вихователя групи продовженого дня

Шупик Валентини Анатоліївни

Загальноосвітньої середньої школи № 6

 

Мета: Навчання та виховання дитини, враховуючи педагогічні інновації, з метою формування цілісної особистости. Сприяння розвитку духовного потенціалу школярика в умовах пандемії COVID-19.

 

Правила роботи ГПД

 

Ніби вулик наша школа,
Вся вона гуде, як рій.
І здається, що довкола
Розквітають квіти мрій.

Бігають, сміються діти,

Та лиш дзвоник задзвенить
Стане тихо, ніби в квіти
Поховались бджоли вмить.

(Дмитро Павличко)

 

 

 

 

 

 

Соціальний паспорт учнів ГПД

 

Хлопчиків –

Дівчат –

Сиріт –

Напівсиріт –

Багатодітні –

Малозабезпечені –

Діти учасників бойових дій –

Діти ЧАЕС –

Неповні сім’ї –

Правопорушники –

Неблагонадійні сім’ї –

Позбавлені батьківської опіки –       

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні напрямки виховної роботи в ГПД

 

     Сприяти формуванню цілісної особистости, громадянина України. Плекати риси: мудрости, життєрадосности, товариськости та благородства.

  1. Підтримувати тісний контакт з батьками учнів для спільного та належного виховання дітей; надавати батькам допомогу та консультації в разі потреби.
  2. Надихати школяриків до діяльности та здобуття нових знань, умінь, навичок.
  3. Проводити виховні заходи: спрямовувати їхню активність на успішне навчання; піклуватися про виховання поваги до себе й до світу навколо.
  4. Виховувати любов до рідного краю, до України в цілому, повагу до державних символів, традицій представників різних народів, громадян країни.
  5. Сприяти вихованню дітей на засадах української духовної культури, зокрема на засадах гуманістичних цінностей. Сприяти розвитку кращих рис людини.
  6. Працювати над згуртуванням дітлахів, а також умінням спілкуватися з однолітками та дорослими. Ознайомлювати з етикетом, правилами поведінки і дотримання правил поведінки для учнів зокрема. Опікуватися збереженням особистого простору кожної дитини.
  7. Удосконалювати та розвивати мислення, уявлення, увагу, пам’ять, сприйняття та відтворення навколишнього світу. Учити дитину спостерігати.
  8. Розвивати її мовлення та знання про мовне різноманіття.
  9. Впроваджувати міжпредметне, комплексне навчання за допомоги дидактичних ігор на розвиток дитини, а також інтерактивних та інформаційних технологій.
  10. Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями.

 

Режим дня ГПД

 

 

16:00 – 16:15    Отримання дітей. Організаційна робота.   

   

16:15 – 16:45    Перепочинок у класі: ігри за інтересами; гігієнічні процедури; обід і etc.

                                                                       

16:45 – 18:00    Оздоровча година. Рухливі ігри. Прогулянка.

       

18:00 – 18:45    Виховна година: диспут на тему; процедури і etc. Індивідуальна робота.

                                  

18:45 – 19:00    Ігри за інтересами в класі. Робота з батьками. Повернення додому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Памятка вихователя ГПД

 

1. Отримання дітей:

а) розмова з учителями:

  • перевірка відвідування;
  • самопочуття, поведінка, навчання дітей;
  • особливости домашнього завдання;

б) корекція планів.

 

 

2. Початок роботи:

а) огляд приміщення групи;

б) ознайомлення дітей з планами на день;

в) перевірка чистоти рук, рушників;

г) нагадування правил гігієни під час перекусів, споживання їжі;

 

 

3. Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) розмова «Правила поведінки під час прогулянки»;

ґ) організація спостережень за погодою, змінами в природі;

д) організація спортивної години;

е) організація ігор за вибором дітей і вивчення нової гри за програмою;

є) підбиття підсумків прогулянки.

 

 

5. Організація та проведення самопідготовки:

а) спостереження за підготовкою робочих місць;

б) дотримання правил проведення самопідготовки;

в) контроль за виконанням домашніх завдань.

 

 

6. Організація та проведення виховної години:

а) нагадування про дотримання правил поведінки;

б) проведення індивідуальних та групових бесід із дітьми;

в) спостереження за підготовкою до семінару;

г) дотримання правил проведення семінару;

 

 

7. Завершення роботи групи:

а) стеження за зборами дітей, організація передання дитини батькам;

б) стеження за прибиранням приміщення.

 

 

Організація та проведення самопідготовки

 

Завдання самопідготовки

  • закріпити навики самостійної роботи;
  • виховувати в учнів організованість, зібраність, дисциплінованість, самостійність;
  • формувати позитивне ставлення до навчання, здатність вчасно виконувати домашнє завдання;
  • навчити користуватися довідковою літературою, словниками.

 

 

Основні структурні елементи самопідготовки

1. Організація самопідготовки:

 

  • «Натхнення – це процес…»
  • плекання віри в те, що робиш.

 

2. Самостійна робота дітей.

3. Самооцінка, взаємоперевірка, оцінка роботи.

4. Підбиття підсумків роботи.

 

Методика проведення самопідготовки

 

  1. Самопідготовка проводиться в один і той самий час. Під час заняття не можна відвідувати гуртки та додаткові заняття. У виняткових випадках за згодою батьків та адміністрації навчального закладу цей пункт може бути порушений.
  2. Разом із дітьми повинні бути розроблені та узгоджені правила поводження під час самопідготовки:
    • як слід готуватися до самопідготовки;
    • гучність розмови;
    • ходіння по класу та школі;
    • що робити, якщо ти виконав домашнє завдання раніше, ніж інші діти;
    • дії учнів при поганому самопочутті та инших обставинах.

 

  1. Підготовка й перевірка готовности дітей (на парті – щоденник, ручка, олівці);
  2. Повторення правил поводження під час самопідготовки;
  3. З'ясування, що задано (щоденник);
  4. Підготовка до виконання першого завдання (наприклад: предмет «Математика» – на парті тільки те, що знадобиться під час виконання завдання з математики);
  5. Перевірка та самооцінювання роботи;

      9.  Виконання наступного завдання за подібним планом.

 

Індивідуальна виховна робота

 

  1. Вивчати індивідуальні психологічні особливости школяриків, їхні нахили, інтереси:

 

  • психотип і реакція на стресову ситуацію;
  • захоплення і вміння.

 

 

     2. Допомагати учням долати труднощі в навчанні:

 

  • формування навичок каліграфії;
  • плекання любови до книжки та знань.

 

 

      3. Проведення розмови з окремими учнями:

 

  • шкідливі звички;
  • впертість як риса характеру;
  • охайність, увічливість, доброта, людяність.

Робота з батьками

 

1. Тримати тісний зв’язок з батьками учнів.

2. Відвідувати учнів вдома з метою вивчення побутових умов сім’ї, де виховується учень (якщо це необхідно).

3. Систематично знайомити батьків зі станом виконання д/з і поведінки учнів.

4. Разом із класоводами брати участь у підготовці і проведенні батьківських зборів.

5. Говорити з батьками на теми:

 

  • «Друзі вашої дитини»
  • «Дитина дзеркало родини»
  • «Вихована дитина»
  • «Читаємо книжку»
  • «Правильно збираємо ранець» (постава учня)
  • «…ґаджети в школі»
  • «Гігієна школярика в умовах пандемії COVID-19»
  • «Правила поведінки в школі і на шкільному подвір’ї»
  • «Розклад дня»

 

 

 

Заходи по збереженню та охорони здоров’я школярів,

запобігання травматизму, нещасних випадків

 

1. Дотримуватися режиму, що є основою для здоров’я дитини.

2. Відстежувати правильну поставу учнів:

  • під час самопідготовки;
  • на прогулянці;
  • «Правильно збираємо ранець».

 

3. Проводити диспут на тему:

  • Права дитини;
  • Профілактика простудних захворювань;
  • Профілактика травматизму: правила поведінки на спортмайданчику;
  • Спорт, фізична культура; зокрема ранкова гімнастика;
  • Зовнішній вигляд акуратність, охайність;
  • Гігієна і здоров’я; догляд за тілом, волоссям, зубами тощо;
  • Здорове харчування; вітаміни на нашому столі тощо;
  • Етикет; правила поведінки в громадських місцях: театр, транспорт тощо;
  • Діти й Інтернет; користування ґаджетами в школі;
  • Діти і вулиця; правила поведінки на подвір’ї;
  • Правила техніки безпеки на території школи та вдома.

 

План роботи над інсценівками

Пояснювальна записка

     Театрально-ігрова діяльність має велике значення для всебічного виховання дітей: розвиває творчі здібності, формує почуття прекрасного, розвиває пам'ять.

Передбачено проводити на заняттях театралізовані ігри:

  • дії дітей з ляльковими персонажами (сюжетними і образними іграшками), пальчиковими,  площинними фігурами, безпосередньо рольові ігри;
  • літературну діяльність (діалоги та монологи від імені персонажів літературних творів, із використанням слів автора);
  • образотворчу діяльність, що має дизайнерський аспект: діти створюють мальовані або аплікативні декорації та костюми персонажів;
  • музичну (виконання знайомих пісень від особи персонажів)

     Театралізовані ігри можна проводити за бажанням учнів майже щодня; за участи вчителя, або самостійно. Організація театралізованих ігор неодмінно пов'язана з роботою над виразністю мови. Педагог навчає дітей керувати силою голосу, тембром, темпом мовлення, що характеризує персонажів, а також навчає звуконаслідуванню, чіткої дикції. Після опрацювання тексту вихователь допомагає учням освоїти рухи, щоби створити характер літературного героя (Приміром: лисиця хитра: ходить назирці, зазирає в очі, на всі боки крутить головою, – хоче сподобатися з метою досягнення своєї корисливої мети, вона обережна, завбачлива, мудра). Для інсценівок потрібні лише книжки, роздруківки текстів, а для театралізованих постановок – необхідні прості атрибути та декорації. Вони повинні відповідати вимогам охорони життя й здоров'я дитини. Виготовлення цих елементів можливе на заняттях.

 

Цілі і завдання

     Робота над інсценівками передбачає створення життєствердної атмосфери на уроці, а також сприяє виробленню нових навичок у школярів. Поліпшує мовлення дитини. Позитивно впливає на психологічний стан учня під час вивчення нового матеріалу в легкій, ігровій формі. Цей метод навчання має давню історію. Ще спудеї «Могиляки» ходили з вертепом вулицями Києва. І відомий філософ Сократ навчав своїх учнів за  допомоги діалогів... Для методу характерна взаємодія учнів, батьків та вчителів під час підготовки дійства, якщо йдеться про театралізовану постановку, а також у співпраці учнів та вчителя, якщо мається на увазі проста за формою інсценівка.

Література:

  • Аксьонов Л.В., Гридіна В.Т. Чарівний барвінок: Хрестоматія з усної народної творчості. 1-5 класи. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2008. – 512 с.
  • Катерина Іваненко. Твій вірний друг поліція. Нові пригоди. – «Балтія-Друк», 2019. – 24 с. (Мапа, гра, правила руху, кросворд і т.д.)
  • Асканія-Нова. Фотоальбом. – К.: Мистецтво., 1979. – 125 с.
  • Корнеев А.П. Рассказы о зверях. – К.: Рад.шк., 1985. – 144 с.
  • Кусто Ж.-И., Паккале И. Сюрпризы моря. Л.: Гидрометеоиздат, 1982. 305 с.
  • Франсуаза Барб-Ґалль. Як розмовляти з дітьми про мистецтво [текст]/ Пер.з франц. Софії Рябчук. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2016. – 176 с.
  • Антоненко-Давидович Б.Д. Як ми говоримо. – К.: Вид.дім «КМ Academia», 1994. – 254 с.
  • Воропай Олекса. Звичаї нашого народу: У 2-х т. – К.: Оберіг, 1991. – Т.2. – 445 с.
  • Михайло Грушевський. Історія української літератури: В 6 т. 9 кн. – К., 1993. – Т. 1. – 392 с.
  • Енді Стентон. Ви, поганець, пане Гам!/ Переклад з англ. Ореста Стадника та Оксани Луцишиної. – Львів.: Видавництво «Добра Читальня», 2009. – 181 с.
  • Нехода І.І. Поезії. Казки: Для серед. та старшого шк.віку/ Упоряд.та передм. В.В.Бичка; Художн.оформл. О.І.Кошеля. – К.: Веселка, 1986. – 206 с.; іл. – (шк.б-ка).
  • М.Вороний. Євшан-зілля. Поема// Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст./ Упоряд. В.Яременко та Євген Федоренко. – К.: Дніпро, Видавництво «Рось», 1994. – Книга перша. – С.222-226.
  • Иллюстрированная энциклопедия. Планеты и созвездия. – СПб: ООО «СЗКЭО», 2011. – 208 с., ил.
  • Гірца Астар. Від війни плачуть. Поезії/ Переклад з івриту Ані Хромової; Худож. оформл. Катерини Садовщук. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2015. – 20 с.: іл.
  • Карем Моріс. Блакитне й біле/ Вірші для дітей. Переклад із французької Володимира Каденка. – К.: Грані-Т, 2008. – 56 с., іл.. (Серія «Дитяча іронічна поезія»).
  • Еліот Томас Стернз. Котознавство від Старого Опосума/ Вірші. Переклад із англійської Івана Андрусяка. – К.: Грані-Т, 2008. – 56 с., іл. (Серія «Дитяча іронічна поезія»).
  • Большой Walt Disney словарь. – Київ: Оберіг, 1995. – 128 с.: іл.
  • Українка Леся. Вірші. Драматичні поеми/ Худож.-оформлювач І.В.Осипов. – Харків: Фоліо, 2005. – 351 с. – (Укр.класика).
  • Українські народні думи та історичні пісні: Зб.: Для серед.та ст.шк.віку/ Упоряд., приміт. О.М.Таланчук; Передм. Б.П.Кирдана; Худож. К.О.Музика. – 2 вид., доп. – К.: Веселка, 1993. – 239 с.: іл. – (Шк.б-ка).
  • Ліндґрен Астрід. Нові пригоди Карлсона, що живе на даху: кн. 3: повість: для молод.та серед.шк.віку/ Ліндґрен Астрід; Пер зі швед. Ольга Сенюк; худож. Арсен Джанік’ян. – Київ: РІДНА МОВА, 2018. – 160 с.: іл. – (Серія «КЛАСНА КЛАСИКА»).
  • Козацька абетка: коротка історія українського козацтва для дітей і дорослих/ Автор-упорядник О.С.Яремійчук; дизайн А.М.Пшінки. – К.: Веселка, 2013. – 80 с: іл.
  • Росс Стюарт. Лицарі: Науково-популярнне видання. – Харків: Веста: Видавництво «Ранок»; 2003. – 48 с. – (Факти чи вигадки). Ілюстрації МакРе Букс (Італія).
  • Гресь Анна. Розвиток емоційного інтелекту. 3-4 роки. – Х.: Вид.група «Основа», 2018. – 80 с.
  • Заманова Тамара. Отаман Гамалія. Оповідання про козацьку бувальщину для дітей. – К.: ПП «Агенство по розповсюдженню друку», 2016. – 88 с.: іл.
  • Ваґнер Тоні. Дінтер Сміт Тед. Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя/ Пер.з англ. Надія Борис. – К.: Наш формат, 2017. – 312 с.
  • Памела Ліліан Треверс. Мері Поппінс. Повість-казка: Для мол. та серед.шк. віку. Пер.з англ. Є.Горєва. – К.: Школа, 2004. – 209 с.: іл. – (Сер. «Золота б-ка»).
  • Джеремі Стронґ. Знайомтесь: фараон! – Видавництво Старого Лева. – Львів, 2014. – 85 с.
  • Качан Анатолій. Листи з осіннього саду: лірика, ігрова поезія: [для дітей дошк. та мол.шк. віку]/ Анатолій Качан; худож. Кость Лавро. – К.: Веселка, 2012. – 64 с.: іл. – (Українській дитині)
  • Жартівливі віршики: Для дошк. та мол.шк. віку (Худож.: Л.Андрощук, О.Харчук. – К.: «Лелека», 2006. – 64 с.: іл.
  • Вікторія Ковальчук. Про фею Дорофею (Літературно-художнє видання). Маленькі оповідки для маленьких дітей [Для молодшого шкільного віку]/ Художник Вікторія Ковальчук. – Л.: ПП «Видавництво «АПРІОРІ», 2012. – 64 с.: іл.
  • Колишися, колисонько!: укр.нар.колискові пісні для дітей дошк.віку/ Упоряд. В.М.Пономаренко; худож. В.Г.Мельниченко; післямова О.Я.Яремійчук. – К.: Веселка, 2011. – 64 с.: ноти.
  • Віршики// Бех П.О. Англійська мова: Навч. посібник. – 2 вид. – К.: Либідь, 1993. – 272 с.
  • Чорний Георгій. Київ досвітній/ Георгій Чорний. – К.: Гамазин, 2014. – 172 с.
  • Джеремі Стронґ. Вікінг у моєму ліжку/ Переклад Віктора Морозова. – Видавництво Старого лева. – Львів, 2012. – 248 с. – Серія «Читання для реготання».
  • Юлія Коломієць, Алла Гутніченко. Незвичайні професії: Для дошкільного і молодшого шкільного віку. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 125 с.
  • Атлас міст (для Тібора та Артура)/ Переклад Ольги Горби. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 65 с. [30 карт міст: мандруй світом. Намалював – Мартін Гааке, написала Джорджіа Черрі.] 
  • https://nz.ua/
  • https://mon.gov.ua/ua/news/grupi-podovzhenogo-dnya-v-shkolah-stanut-komfortnishi-ta-inklyuzivni-mon-rozrobilo-novij-poryadok
  • Мапи
  • Годинники
  • Календар  «Пори року».

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
11 вересня 2020
Переглядів
1470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку