Погоджено Затверджено
ЗДНВР директор ЗОШ І-ІІ ст. № 8
м.Подільська
_______________ ________________
/ ______ / Никифорук Л.І. / __________ /Платон Л.А./
Графік роботи
асистента вчителя
7 клас з інклюзивним навчанням
для дітей з ООП
загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 8 м.Подільська Одеської області
на 2020 -2021 н.р.
(І тарифна ставка)
№з\п |
Форма роботи |
Дні тижня
|
Обсяг годин |
||||
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|||
08.00-13.00 |
08.00-13.00 |
08.00-13.00 |
08.00-13.00 |
08.00-13.00 |
|||
1. |
Навчальна робота |
08.00-12.00 Прутіян С. |
08.00-12.00 Прутіян С. |
08.00-12.00 Прутіян С. |
08.00-12.00 Прутіян С. |
08.00-12.00 Прутіян С. |
20 год |
2. |
Індивідуальний супровід учня з ООП на уроках |
|
|
12.00-13.00 Прутіян С. |
|
|
1 год |
3. |
Виховна робота |
12.00-13.00 |
|
|
|
|
1 год |
4. |
Співпраця з педагогами |
|
12.00-13.00 |
|
|
|
1 год |
5. |
Методична робота |
|
|
|
12.00-13.00 |
|
1 год |
6. |
Співпраця з опікунами |
|
|
|
|
12.00-13.00 |
1 год |
|
Обсяг годин |
|
|
|
|
|
25. год |
Погоджено Затверджено
ЗДНВР директор ЗОШ І-ІІ ст. № 8
м.Подільська
_______________ ________________
/ ______ / Никифорук Л.І. / __________ /Платон Л.А./
Річний план роботи
асистента вчителя
в 7 класі з інклюзивним навчанням
для дітей з ООП
загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 8 м.Подільська Одеської області
на 2020 -2021 н.р.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
01.09.-04.09. |
Формування комунікаційних навичок та навичок співпраці. Допомога в організації освітнього процесу. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Організаційна робота з опікунами ( інформація про дитину) |
Ознайомлення з документами Основи законодавства України про освіту, соціальний захист. Міжнародні документи про права дітей. Державні стандарти освіти.
|
Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП |
Протягом року |
07.09.-11.09. |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення опікунів до шкільного життя. |
Модифікація та адаптація завдань для дітини із помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Складання річного плану роботи
|
|
14.09.-18.09. |
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про культуру спілкування. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення анкетування та тестування батьків та учнів |
Ознайомлення з методичною літературою |
Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП |
|
21.09.-25.09. |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені заняття. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Ознайомлення опікунів з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
28.09.-02.10. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки біля залізниці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Консультації для опікунів. Бліц - турнір: «Щоб дитина росла здоровою і міцною»
|
Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок» |
Створення портфоліо |
|
05.10.-09.10. |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столовій |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення анкетування опікунів. Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я», |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Створення портфоліо |
|
12.10.-16.10. |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Організаційна робота з опікунами. Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї».
|
Робота з методичною літературою Алли Колупаєвої |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
19.10.-23.10. |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про правила поводження на осінних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
|
02.11.-06.11. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про правила дорожнього руху |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення опікунів до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
09.11.-13.11 |
Залучення до різних видів навчальної діяльності . Тест «Людина під дощем» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Співпраця з громадськістю Тест « Дерево» |
Модифікація та адаптація завдань для дітини з психічними розладами та розумовою відсталістю
|
Внесення нових даних до ІПР |
|
16.11.-20.11. |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про професії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення бесід та консультацій з опікунами.
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури на сайті «Єдера» |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
23.11.-27.11. |
Залучення до різних видів навчальної діяльності . Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю . Тест «Будинок» |
Робота з методичною літературою Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі: навч.курс та наук.-мотод.посібник. |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
30.11.-04.12. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
07.12.-11.12. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Організаційна робота з опікунами. Обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо».
|
Робота з методичною літературою |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП |
|
14.12.-18.12. |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
21.12.-24.12. |
Залучення до різних видів навчальної діяльності . Тест « Слон». Розвиток фантазії,уявлення. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури «Основні положення інклюзивної освіти»; 2 – «Інклюзивна освіта-від основ до практики»
|
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
11.01.-15.01. |
Розвиток логічного та образного мислення. Настільна гра шахи |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Ознайомлення опікунів з індивідуальною навчальною програмою |
Модифікація навчального плану |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
18.01.-22.01. |
Залучення до різних видів навчальної діяльності . Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Перегляд мультфільмів про дружбу |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
25.01.-29.01. |
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Консультації для батьків Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків.
|
Модифікація та адаптація тестів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
01.02.-05.02. |
Залучення до різних видів навчальної діяльності . Розвиток пізнавальних процесів. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми) |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
08.02.-12.02. |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів для дітини з психічними розладами та розумовою відсталістю |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
15.02.-19.02. |
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
22.02.-26.02. |
Розвиток загальної та дрібної моторики. Настільна гра «Доміно». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками. Бесіда: «Особливості емоційного розвитку вашої дитини». |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
01.03.-05.03. |
Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу улюблена казка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками та громадськістю. Практичне заняття: «Грайте разом з дитиною».
|
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
09.03.-12.03. |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
15.03.-19.03. |
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт- терапії . Бесіда про правила поводження на весняних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Модифікація та тестів |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
29.03.-02.04. |
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими даними портфоліо учнів |
|
05.04.-09.04. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хліб. Робота з солоним тістом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками та громадськістю Міні - лекція з проведенням практичної роботи: «здоров'язберігаючий простір будинку» |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
12.04.-16.04. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Консультація: «Азбука спілкування із дитиною». |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
19.04.-23.04. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами) |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП
|
|
26.04.-30.04. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Великодень |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Консультація: «Пізнання навколишнього разом із дитиною».
|
Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами |
Доповнення порт фоліо інформаціїю |
|
03.05.-07.05. |
Розвиток логічного та образного мислення Бесіда про свято Весни і Праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Консультаційна робота з опікунами. Навчання виконанню вправ для розвитку артикуляційного апарату. |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
10.05.-14.05. |
Робота з танграмом .Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Консультаційна робота з опікунами |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП
|
|
17.05.-21.05. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.Робота з бізібордом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
24.05.-31.05 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником
|
Оформлення теки «Здоровий спосіб життя дитини шкільного віку». Організаційна робота з опікунами |
Робота з методичною літературою Аналіз проведеної роботи Створення презентації |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
|