План роботи асистента вчителя

Про матеріал
Графік роботи асистента вчителя 7 клас з інклюзивним навчанням для дітей з ООП загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 8 м.Подільська Одеської області на 2020 -2021 н.р. (І тарифна ставка)
Перегляд файлу

    

               Погоджено                                                                                                                                Затверджено

               ЗДНВР                                                                                                                                      директор ЗОШ І-ІІ ст. № 8                                                                                  

                                                                                                                                                                  м.Подільська

               _______________                                                                                                                    ________________                          

               /  ______     / Никифорук Л.І. /                                                                                               __________ /Платон Л.А./                                                            

 

 

 

 

Графік роботи

асистента вчителя

7 клас з інклюзивним навчанням

для дітей з ООП

загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 8 м.Подільська Одеської області

на 2020 -2021 н.р.

 (І тарифна ставка)

 

№з\п

    Форма роботи

Дні тижня

 

  

     Обсяг

     годин

  Понеділок

   Вівторок

     Середа

     Четвер

  П’ятниця

08.00-13.00

08.00-13.00

08.00-13.00

08.00-13.00

08.00-13.00

   1.

Навчальна робота

08.00-12.00

Прутіян С.

08.00-12.00

Прутіян С.

08.00-12.00

Прутіян С.

08.00-12.00

Прутіян С.

08.00-12.00

Прутіян С.

20 год

   2.

Індивідуальний супровід учня з ООП на уроках

 

 

12.00-13.00

Прутіян С.

 

 

1 год

   3.

Виховна робота

12.00-13.00

 

 

 

 

1 год

   4.

Співпраця з педагогами

 

12.00-13.00

 

 

 

1 год

   5.

Методична робота

 

 

 

12.00-13.00

 

1 год

   6.

Співпраця з опікунами

 

 

 

 

12.00-13.00

1 год

 

Обсяг годин

 

 

 

 

 

25. год

     

               Погоджено                                                                                                                                Затверджено

               ЗДНВР                                                                                                                                      директор ЗОШ І-ІІ ст. № 8                                                                                  

                                                                                                                                                                  м.Подільська

               _______________                                                                                                                    ________________                          

               /  ______     / Никифорук Л.І. /                                                                                               __________ /Платон Л.А./                                                            

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

 

 

в 7 класі з інклюзивним навчанням

для дітей з ООП

загальноосвітньої школи І-ІІ ст. № 8 м.Подільська Одеської області

 

на 2020 -2021 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

01.09.-04.09.

Формування комунікаційних навичок та навичок співпраці. Допомога в організації освітнього процесу. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Організаційна робота з опікунами ( інформація про дитину)

Ознайомлення з  документами            Основи законодавства України про освіту, соціальний захист.

Міжнародні документи про права дітей.

Державні стандарти освіти.

 

Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП

Протягом року

07.09.-11.09.

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення опікунів до шкільного життя.

Модифікація та адаптація завдань для дітини із помірним порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи

 

 

14.09.-18.09.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про культуру спілкування.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення анкетування  та тестування батьків та учнів

Ознайомлення з методичною літературою

Складання індивідуальної навчальної  програми. Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП

 

21.09.-25.09.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені заняття.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Ознайомлення опікунів з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної  програми розвитку

 

28.09.-02.10.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки біля залізниці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Консультації для опікунів. Бліц - турнір: «Щоб дитина росла здоровою і міцною»

 

Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок»

Створення портфоліо

 

05.10.-09.10.

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столовій

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення анкетування опікунів. Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я»,

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Створення портфоліо

 

12.10.-16.10.

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.  Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Організаційна робота з опікунами.

Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї».

 

Робота з методичною літературою Алли Колупаєвої
«Інклюзивна освіта: реалії та перспективи»

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

19.10.-23.10.

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про правила поводження на осінних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

02.11.-06.11.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про правила дорожнього руху

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення опікунів до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта»

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

09.11.-13.11

Залучення до різних видів навчальної діяльності .

Тест «Людина під дощем»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Співпраця з громадськістю Тест « Дерево»

Модифікація та адаптація завдань для дітини з психічними розладами та розумовою відсталістю

 

Внесення нових даних  до ІПР

 

16.11.-20.11.

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

 Бесіда про  професії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення бесід та консультацій з опікунами.

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури на сайті «Єдера»

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

23.11.-27.11.

Залучення до різних видів навчальної діяльності . Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю .

Тест «Будинок»

Робота з методичною літературою Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі: навч.курс та наук.-мотод.посібник.
Сак Т.В.

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

30.11.-04.12.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Співпраця з батьками та громадськістю

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

07.12.-11.12.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Організаційна робота з опікунами. Обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо».

 

Робота з методичною літературою

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП

 

14.12.-18.12.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація  тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

21.12.-24.12.

Залучення до різних видів навчальної діяльності . Тест « Слон». Розвиток фантазії,уявлення. Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури «Основні положення інклюзивної освіти»; 2 – «Інклюзивна освіта-від основ до практики»

 

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

11.01.-15.01.

Розвиток логічного та образного мислення. Настільна гра шахи

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Ознайомлення опікунів з індивідуальною навчальною програмою

Модифікація навчального плану

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

18.01.-22.01.

Залучення до різних видів навчальної діяльності . Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Перегляд мультфільмів про дружбу

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник
Єфімова С.М. 

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

25.01.-29.01.

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

 

Консультації для батьків Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків.

 

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

01.02.-05.02.

Залучення до різних видів навчальної діяльності . Розвиток пізнавальних процесів.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми)

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

08.02.-12.02.

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів для дітини з психічними розладами та розумовою відсталістю

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

15.02.-19.02.

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

22.02.-26.02.

Розвиток загальної та дрібної моторики. Настільна гра «Доміно».

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками.

Бесіда: «Особливості емоційного розвитку вашої дитини».

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

01.03.-05.03.

Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу улюблена казка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Співпраця з батьками та громадськістю.

Практичне заняття:

«Грайте разом з дитиною».

 

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

09.03.-12.03.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

15.03.-19.03.

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт- терапії . Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Модифікація та тестів

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

29.03.-02.04.

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими  даними портфоліо учнів

 

05.04.-09.04.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хліб. Робота з солоним тістом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Співпраця з батьками та громадськістю

Міні - лекція з проведенням практичної роботи: «здоров'язберігаючий простір будинку»

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

12.04.-16.04.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Консультація: «Азбука спілкування із дитиною».

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

19.04.-23.04.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами)

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

26.04.-30.04.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Великодень

 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

 

Консультація: «Пізнання навколишнього разом із дитиною».

 

Самоосвітня робота(обмін досвідом з колегами

Доповнення порт фоліо інформаціїю

 

03.05.-07.05.

Розвиток логічного та образного мислення Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Консультаційна  робота з опікунами. Навчання виконанню вправ для розвитку артикуляційного апарату.

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

10.05.-14.05.

Робота з танграмом .Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Консультаційна робота з опікунами

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

17.05.-21.05.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.Робота з бізібордом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом та вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

24.05.-31.05

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником

 

Оформлення теки «Здоровий спосіб життя дитини шкільного віку».

Організаційна робота з опікунами

Робота з методичною літературою Аналіз проведеної роботи                  Створення презентації

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Семеник Олена
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
1271
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку