1
Індивідуальна програма розвитку
№ з/п |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Дівчинка має низький рівень знань. Букви знає окремі,читати не вміє. Пише за зразком окремі літери. Словниковий запас бідний. Потребує постійного контролю та індивідуального підходу.
Потенційні можливості |
Потреби |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Так асистент вчителя
Ні
№ з/п |
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття |
Місце проведення |
Дні проведення заняття |
Періодичність |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/уміння |
Емоційно-вольова |
|
|
|
Фізична |
|
|
|
Когнітивна |
|
|
|
Мовленнєва |
|
|
|
Соціальна |
|
|
|
№ з/п |
Навчальний предмет |
Програма |
|
адаптована |
модифікована |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів
Так (зазначити предмет (предмети) ____________________________
Ні
Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше _________________________________________________________________
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше _________________________________________________________________
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше ______________________________________
Необхідне спеціальне обладнання
Так (зазначити обладнання) ___________________________________
Ні
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.
Навчальний предмет: Українська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема
Методи оцінювання
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Літературне читання
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальний предмет: Математика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини
попередня індивідуальна програма розвитку
батьки/опікуни
учень
інші _______________________________________________________
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Найменування посади |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) батьками/законними представниками:
Прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників
П.І.Б.
Підпис ____________ дата __________
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сфери розвитку/ навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
протягом другого півріччя навчального року |
після закінчення навчального року |
|
Розпізнавання друкованих і прописних літер |
|
|
|
|
Читання прямих і зворотніх складів |
|
|
|
|
Відповідати на запитання повними реченнями |
|
|
|
|
Рахунок в межах 20 |
|
|
|
|
Усне та письмове додавання і віднімання в межах 20 |
|
|
|
|
Директор ОНЗ
П,І,Б,_______________ Дата______________