Індивідуальна програма розвитку (ІПР) шаблон

Про матеріал
Шаблон для заповнення ІПР (індивідуальної програми розвитку) в інклюзивному класі. Може бути використаний всіма учасниками команди супроводу. Заповнення ІПР не має чітких вимог, даний зразок подано для прикладу. Шаблон ІПР стане в нагоді психологам, логопедам, вчителям, які викладають в інклюзивних класах, асистенту вчителя.
Перегляд файлу

1

 

Індивідуальна програма розвитку

  1. Період виконання: 2020 - 2021 н.р.
  2. Загальні відомості про учня:
  •   прізвище, імя, по-батькові:  
  •   дата народження:
  • повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається дитина:
  •   рік навчання:
  1. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність).

з/п

Дата

Короткий зміст

Джерело інформації

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

  1. Наявний рівень знань і вмінь учня

Дівчинка має низький рівень знань. Букви знає окремі,читати не вміє. Пише за зразком окремі літери. Словниковий запас бідний. Потребує постійного контролю та індивідуального підходу.

Потенційні можливості

Потреби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя,  супровід соціальним працівником, робота з вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом тощо)

Так  асистент вчителя

Ні

з/п

Найменування заняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення
заняття

Дні проведення  заняття

Періодичність

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

  1. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення корекційно-розвиткових занять  у позаурочний час

 

  1. Характеристика учня

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/уміння

Емоційно-вольова

 

 

 

Фізична

 

 

 

Когнітивна

 

 

 

Мовленнєва

 

 

 

Соціальна

 

 

 

  1. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)

№ з/п

Навчальний предмет

Програма

адаптована

модифікована

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів

Так (зазначити предмет (предмети) ____________________________

Ні

  1. Адаптація (необхідне підкреслити)

Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше _________________________________________________________________

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше _________________________________________________________________

Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше ______________________________________

Необхідне спеціальне обладнання

Так (зазначити обладнання) ___________________________________

Ні

 

  1. Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.

Навчальний предмет:  Українська мова

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Умовні позначення:

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети;

СП – спостерігається суттєвий прогрес;

НП – спостерігається незначний прогрес;

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети нема

Методи оцінювання

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: Літературне читання

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет:  Математика

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини

попередня індивідуальна програма розвитку

батьки/опікуни

учень

інші _______________________________________________________

 

  1. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку

№ з/п

Прізвище, імя, по батькові

Найменування посади

Підпис

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

  1. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:

1) батьками/законними представниками:

Прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників

П.І.Б.

Підпис ____________ дата __________

 

  1. План консультування батьків/законних представників у процесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку:

Дата

Мета

Відповідальні особи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

Сфери розвитку/ навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Розпізнавання друкованих і прописних літер

 

 

 

 

Читання прямих і зворотніх складів

 

 

 

 

Відповідати на запитання повними реченнями

 

 

 

 

Рахунок в межах 20

 

 

 

 

Усне та письмове додавання і віднімання в межах 20

 

 

 

 

 

 

Директор ОНЗ

П,І,Б,_______________                                           Дата______________

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
8 вересня 2020
Переглядів
10394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку