1
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
Предмет Інформатика
Ціль навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Інформація. Дії з інформацією |
|||
Учень за допомогою вчителя:
* За допомогою виконує прості перетворення інформації з однієї форми подання в іншу. * Під контролем учителя відкриває браузери та орієнтується на веб-сторінках. |
Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програма браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Створення ситуації успіху |
Оцінювання вербальне, стимулююче. Портфоліо. Згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку. Інститутспеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. (Лист ДНУ «ІМЗО» №22.1/12-Г-623 від 22.07. 2020) |
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
Учень за допомогою вчителя:
* За допомогою вчителя показує (називає) носії інформації; * За вказівкою учителя обирає пристрої для введення та виведення інформації.
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних |
|
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
Учень за допомогою вчителя:
* За вказівкою учителя визначає властивості об’єкта, визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; * Під контролем вчителя намагається виконувати прості інтерактивні вправи; * За допомогою учителя створює та редагує прості геометричні моделі та змінює значення їх властивостей (колір, форма, фон) (інтерактивні вправи)
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
|
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
Учень за допомогою вчителя:
* за допомогою вчителя обирає відповідні пристрої для роботи з інформацією * під контролем вчителя вмикає та вимикає комп’ютер, запускає та закриває програми; * за допомогою вчителя орієнтується в середовищах програм. * за вказівкою вчителя створює зображення та доповнює тексти відповідними зображеннями. |
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. Доповнення текстів зображеннями |
|
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
Учень за допомогою вчителя:
* за допомогою вчителя доповнює текст відповідними зображеннями та додає підпис до зображення; * під контролем заповнює таблицю ознак предметів;
|
Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі.. |
|
|
Лінійні алгоритми |
|||
Учень за допомогою вчителя:
* за допомогою вчителя встановлює наступний/попередній крок алгоритму, намагається обрати ймовірний результат виконання алгоритму; * під контролем вчителя відтворює прості алгоритми; * за допомогою вчителя обирає команди для створення лінійного алгоритму. * за вказівкою вчителя створює зображення за власним алгоритмом. |
Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Створення зображень за власними алгоритмами. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. Логічні висловлювання |
|
|