ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ З ІНФОРМАТИКИ 3 КЛАС

Про матеріал
Зразок індивідуальної програми розвитку з інформатики (модифікованої) для учнів 3 класу
Перегляд файлу

1

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

  1.  Період виконанняз 01.09.2020 по 04.06.2021

 

 

Предмет Інформатика

Ціль навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Інформація. Дії з інформацією

Учень за допомогою вчителя:

  • перетворює одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);
  • створює папку та документи в ній;
  • намагається пояснювати поняття «комп’ютерна мережа»;
  • розуміє призначення програми-браузера;
  • вміє використовувати гіперпосилання;
  • використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;
  • висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел;
  • дотримується правил використання власних і чужих творів;
  • виявляє повагу до авторства інших осіб

* За допомогою виконує прості перетворення інформації з однієї форми подання в іншу.

 * Під контролем учителя відкриває браузери та орієнтується на веб-сторінках.

Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програма браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Створення ситуації успіху

Оцінювання вербальне, стимулююче. Портфоліо. Згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку. Інститутспеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. (Лист ДНУ «ІМЗО» №22.1/12-Г-623 від 22.07. 2020)

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

Учень за допомогою вчителя:

  • розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією (з опорою на малюнки);
  • називає носії інформації; [
  • розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;
  • використовує пристрої для передавання інформації;
  • наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;
  • намагається висловлювати припущення про достовірність інформації;
  • намагається пояснювати наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв

 * За допомогою вчителя показує (називає) носії інформації;

 * За вказівкою учителя обирає пристрої для введення та виведення інформації.

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних

 

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

Учень за допомогою вчителя:

  • описує текстові і графічні об’єкти;
  • порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками;
  • визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям;
  • вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів;
  • досліджує об’єкти за допомогою створених моделей

* За вказівкою учителя визначає властивості об’єкта, визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям;

* Під контролем вчителя намагається виконувати прості інтерактивні вправи;

* За допомогою учителя створює та редагує прості геометричні моделі та змінює значення їх властивостей (колір, форма, фон) (інтерактивні вправи)

 

 

Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

Учень за допомогою вчителя:

  • розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією;
  • уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання);
  • використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах;
  • орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними;
  • створює зображення освітніх об’єктів

 * за допомогою вчителя обирає відповідні пристрої для роботи з інформацією

 * під контролем вчителя вмикає та вимикає комп’ютер, запускає та закриває програми;

 * за допомогою вчителя орієнтується в середовищах програм.

 * за вказівкою вчителя створює зображення та доповнює тексти відповідними зображеннями.

Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. Доповнення текстів зображеннями

 

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

Учень за допомогою вчителя:

  • створює прості інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності;
  • створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел;
  • вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу);

* за допомогою вчителя доповнює текст відповідними зображеннями та додає підпис до зображення;

 * під контролем заповнює таблицю ознак предметів;

 

Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі..

 

 

Лінійні алгоритми

Учень за допомогою вчителя:

  • визначає алгоритмічні структури;
  • виконує, створює та записує алгоритми;
  • вміє діяти за інструкцією впорядковує об’єкти за певними ознаками;
  • намагається пояснити наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх;
  • розрізняє істинні та хибні висловлювання

* за допомогою вчителя встановлює наступний/попередній крок алгоритму, намагається обрати ймовірний результат виконання алгоритму;

 * під контролем вчителя відтворює прості алгоритми;

 * за допомогою вчителя обирає команди для створення лінійного алгоритму.

 * за вказівкою вчителя створює зображення за власним алгоритмом.

Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Створення зображень за власними алгоритмами. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. Логічні висловлювання

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Авдєєнкова Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
30 січня 2022
Переглядів
3661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку