Урок з інформатики для 3 класу "Інформація. Дії з інформацією."

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики для 3 класу за темою "Інформація. Дії з інформацією."
Перегляд файлу

Інформація. Дії з інформацією.

Очікувані результати навчання:

  1. Пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; (3 ІОФ 1.1)
  2. Уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове - в графічне,числове - в текстове тощо); [3 ІФО 1.2]
  3.  Створює папку та документи в ній;[3 ІФО 1.2]
  4. Пояснює поняття «комп’ютерна мережа»;[3 ІФО 1.1]
  5. Розуміє призначення програми-браузера;[3 ІФО 3.2]
  6. Вміє використовувати гіперпосилання;[3 ІФО 3.2]

Тема уроку: Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

Цілі уроку: 

  1. Навчальна: сформувати поняття про дії, які можна виконати  над інформацією, продемонструвати переваги опрацювання інформації сучасними пристроями;
  2. Розвивальна: розвивати логічне мислення, сприяти всебічному розвитку;
  3. Виховна: виховувати любов до інформатики та інформаційну культуру, повагу до авторського права інших людей.

Проблемні питання уроку: 

  1.      Що таке інформація?
  2.  Як людина сприймає та передає інформацію?
  3.        Які дії з інформацією можна виконати?
  4.    Які дії з інформацією відбуваються під час уроку?

Вправа на розвиток критичного мислення: 

Таблиця ЗХД (Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався (-лася)) 

На початку вивчення теми учні заповнюють перші два стовпці таблиці, після завершення – третій. Потім порівнюють зміст стовпців таблиці 

 

Що я знаю про інформацію?

Що я хочу дізнатися про інформацію? 

Що я дізнався (-лася)про інформацію?

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання цього прийому дозволяє перетворити монологічну розповідь учителя на цікавий діалог учня з учнем, учня з учителем і з усім класом.

Іноді корисно доповнити таблицю ще 2-ма колонками “джерела інформації”  і “що залишилося нерозкритим”

 

Формувальне оцінювання: 

  1. Вхідне

 

Прийом "асоціативний кущ", "біг асоціацій", асоціативний ряд подібностей.

https://lh4.googleusercontent.com/CADIhbBceA6OZ0Zudo4JwMvUlPWW2Fe6H9WTiIrF4859vskxfjSm2Zzj1whLwrqMhNuca9gjTw-Onl9gfXPHDXYRuRXHLmN5xogwCW4_EsYlvPW7X4z5OsL0OfTHK3HxWlcGXTEhttps://lh4.googleusercontent.com/s3twv-b3EoPykX9kvTCkfktH8TfWjSTkNbi0eS49VvNSfQdT3se6WzcnhehW8OeKJ9P1uaXz8YWbiDeu0Bve-Kr7BGXNJSQAI9B7bt86Rg0VSYejuQiZvVuzgfJ3XJtqVD5Bc38




 

  1.               Поточне

Оцінювання твердження на правильність (чек-лист), тестові завдання, ребуси, виконання  практичних робіт (зошит, комп'ютер).

  1. Розгадайте ребус:

https://lh6.googleusercontent.com/XeCdxjUNtJEsyTJygcNy44lHzYb-dLp3ldxf4jGa0c7Q_VR1bHKv52uwDdA_8zmpexLtb6IeUC-ZlED5ATGGAMubVAq-h8soTwFG4xwQ5_DnCjAQ4JWC1BUTtnyRDRysCm3pcCY

Виберіть правильну відповідь:

  1.              Познач усі органи чуття, які допомагають людині сприймати інформацію.  

варіанти відповідей:

 Очі

  Вуха

  Язик

  Ніс

  Шлунок

  Шкіра

  1.              Познач усі дії, які можна виконувати з інформацією.

варіанти відповідей:

 Зберігання

  Опрацювання

  Збагачення

  Отримання

  Передавання

  Прибирання

  1.              Розглянь зображення. Визнач, спососіб подання інформації?

https://lh3.googleusercontent.com/5uxx3pP58PFeuZmDnkFAmTyXafi48X_r1nCXe3CNxJhM0NrQ1LToS-H87tlghM2EIQLrUny7cnyrN-vf2qvdTbsCAiWLDJfh5j6Px5a4So1tfWOJ3K1FhITuQwrcZlkaIYEP2E4

варіанти відповідей:

 Текстовий

  Графічний

  Звуковий

  Комбінований


 

  1.               Підсумкове

Рефлексія

1.     Які дії з інформацією можна виконати?

2.    Назвіть інформаційні процеси які відбуваються під час читання книги?

3. Які дії з інформацією відбуваються під час практичної роботи з інформатики?

4.  Де комп’ютер зберігає інформацію?

5.     Які інформаційні процеси вам відомі?

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 січня 2022
Переглядів
3242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку