Інформація. Дії з інформацією.
Очікувані результати навчання:
Тема уроку: Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
Цілі уроку:
Проблемні питання уроку:
Вправа на розвиток критичного мислення:
Таблиця ЗХД (Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався (-лася))
На початку вивчення теми учні заповнюють перші два стовпці таблиці, після завершення – третій. Потім порівнюють зміст стовпців таблиці
Що я знаю про інформацію? |
Що я хочу дізнатися про інформацію? |
Що я дізнався (-лася)про інформацію?
|
|
|
|
|
|
|
Використання цього прийому дозволяє перетворити монологічну розповідь учителя на цікавий діалог учня з учнем, учня з учителем і з усім класом.
Іноді корисно доповнити таблицю ще 2-ма колонками “джерела інформації” і “що залишилося нерозкритим”
Формувальне оцінювання:
Прийом "асоціативний кущ", "біг асоціацій", асоціативний ряд подібностей.
Оцінювання твердження на правильність (чек-лист), тестові завдання, ребуси, виконання практичних робіт (зошит, комп'ютер).
Виберіть правильну відповідь:
варіанти відповідей:
Очі
Вуха
Язик
Ніс
Шлунок
Шкіра
варіанти відповідей:
Зберігання
Опрацювання
Збагачення
Отримання
Передавання
Прибирання
варіанти відповідей:
Текстовий
Графічний
Звуковий
Комбінований
Рефлексія
1. Які дії з інформацією можна виконати?
2. Назвіть інформаційні процеси які відбуваються під час читання книги?
3. Які дії з інформацією відбуваються під час практичної роботи з інформатики?
4. Де комп’ютер зберігає інформацію?
5. Які інформаційні процеси вам відомі?