Індивідуальна програма розвитку на перший семестр навчання із всесвітньої історії 8 класу для дитина з особливими освітніми потребами.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
здобувача освіти з особливими освітніми потребами 8- А класу
Демчин Анни
ІІ семестр 2022-2023 н.р.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ «Всесвітня історія» 8 клас
Вчитель Бєлова Марія Анатоліївна
Підручник «Всесвітня історія», автори: І. Васильків, В. Островський, О. Басюк.
Оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами відбувається за критеріями оцінювання навчальних досягнень школярів у системі загальної освіти, затвердженими наказом № 329 Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011р.,зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011р. за №566/19304
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології / методи, прийоми спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя |
Знати:
Розуміти:
(національної) держави;
«аристократична (шляхетська) республіка», «меркантилізм», «національно-визвольна війна», «олігархічна (бюргерська) республіка», «парламентська монархія», «протекторат», «протекціонізм», «революція». Уміти:
І Оранського, Єлизавети І, Жана-Батиста Кольбера |
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІ–ХVІІ ст.
Становлення абсолютної монархії у Франції. Абсолютизм за Луї XIV. Володіння Габсбургів. Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Королівська реформація в Англії. «Криваве законодавство». Англійська революція. Утвердження парламентаризму. «Білль про права». Річ Посполита: «шляхетська демократія». Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин.
|
Диференційована технологія навчання.
|
Спостереження |
Карла V, Луї XIV, Олівера Кромвеля; – визначити причини і наслідки: Люблінської унії, релігійних війн у Франції, національно-визвольної війни в Нідерландах, Англійської революції.
|
|
Інформаційно-комунікаційна технологія навчання
|
Спостереження |
Знати:
Розуміти:
Уміти:
1678 р. і Відня 1683 р.), шведську експансію в Центральній Європі, московську/російську експансію у Східній Європі;
Речі Посполитої в другій половині XVII–XVIIІ ст.;
Грозного, Олексія Михайловича, Петра I, Сулеймана Пишного; визначити причини і наслідки: османських завоювань в Європі, кризи в Речі Посполитій (друга половина XVII–XVIIІ ст.), московської/російської воєнної експансії у Східній Європі, Північної війни. |
Розділ 4. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. ДЕРЖАВИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІІ–ХVІІІ ст. Експансія Османської імперії. Народи ПівденноСхідної Європи під владою турків-османів. Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика. Московське царство. Правління династії Романових. Внутрішня та зовнішня політика Петра І. Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIІ ст.).
|
Інноваційні технології навчання. Проєктні технології |
|
Знати:
Розуміти:
промисловості) і соціальній структурі суспільства (зростання чисельності та ролі найманих працівників), на рівень життя людей праці та інші аспекти повсякденного життя;
(промислова) революція», «класицизм», «масонство», «освічений абсолютизм», «Просвітництво». Уміти:
Просвітництва, Війну за незалежність США;
|
Розділ 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм. Освічений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Королівство Пруссія. Російська імперія. Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії. Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення Сполучених Штатів Америки (США). Конституція США.
|
Інноваційні технології навчання
Диференційована технологія навчання.
Тестові завдання
|
|
|
|
|
|
Знати:
Розуміти:
Уміти:
|
Розділ 6. СХІДНИЙ СВІТ у ХVІ–ХVІІІ ст. (оглядово)Індія. Держава Великих Моголів. Перське царство Сефевидів. Культура Індії та Персії. Китай. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії. |
|
|