Індивідуальна програма розвитку з всесвітньої історії ІІ семестр 8 кл.

Про матеріал

Індивідуальна програма розвитку на перший семестр навчання із всесвітньої історії 8 класу для дитина з особливими освітніми потребами.

Перегляд файлу

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

здобувача освіти з особливими освітніми потребами 8- А класу

Демчин Анни

 ІІ семестр 2022-2023 н.р.

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ «Всесвітня історія» 8 клас

Вчитель Бєлова Марія Анатоліївна

Підручник «Всесвітня історія», автори: І. Васильків, В. Островський, О. Басюк. 

Оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами відбувається за критеріями оцінювання навчальних досягнень школярів у системі загальної освіти, затвердженими наказом № 329 Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011р.,зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011р. за №566/19304

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології / методи, прийоми спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя

Знати:

  • хронологічні межі національно-визвольної війни в Нідерландах, революції в Англії, Тридцятилітньої війни;
  • дати укладення Люблінської й Утрехтської уній, Нантського едикту, Вестфальського миру.

Розуміти:

  • передумови утвердження абсолютизму в європейських державах;
  • абсолютну монархію як перехідну форму від станово-представницької до сучасної

(національної) держави;

  • передумови формування ранньомодерної системи державної влади в Речі Посполитій (обмеження влади великого князя на користь панів-ради у Великому князівстві Литовському, Руському і Жемайтійському, обмеження влади короля шляхетським представництвом у королівстві Польському);
  • роль міського патриціату та дворянства в управлінні містами-республіками; шляхти в управлінні Річчю Посполитою;
  • історичне значення національно-визвольної війни в Нідерландах та Англійської революції;
  • Вестфальський мир як подію, що заклала основи сучасного світового порядку – поділу світу на національні держави й утвердження в міжнародних відносинах принципу державного суверенітету;
  • поняття «абсолютизм», «абсолютна монархія»,

«аристократична (шляхетська) республіка»,

«меркантилізм», «національно-визвольна війна»,

«олігархічна (бюргерська) республіка», «парламентська монархія», «протекторат», «протекціонізм», «революція».

Уміти:

  • розташувати в хронологічній послідовності відомості про процеси централізації влади і формування національних держав у Західній Європі в XVІ–XVІІ ст.;
  • простежити на основі карти утворення в Західній Європі національних держав; 
  • схарактеризувати політичний устрій західноєвропейських країн;
  • обґрунтувати свої судження про володарів і державних діячів європейських країн XVІ–XVІІІ ст.: Армана-Жана дю Плессі де Рішельє, Вільгельма

І Оранського, Єлизавети І, Жана-Батиста Кольбера

Розділ 3.  ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІ–ХVІІ ст.

 

Становлення абсолютної монархії у Франції.

Абсолютизм за Луї XIV.

Володіння Габсбургів. Національно-визвольна війна в Нідерландах.

Утрехтська унія.

Королівська реформація в Англії. «Криваве законодавство». Англійська революція. Утвердження парламентаризму. «Білль про права».

Річ Посполита:

«шляхетська демократія».

Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин.

 

Диференційована технологія навчання.

 

Спостереження

Карла V, Луї XIV, Олівера Кромвеля;

визначити причини і наслідки: Люблінської унії, релігійних війн у Франції, національно-визвольної війни в Нідерландах, Англійської революції.

 

 

 

Інформаційно-комунікаційна технологія навчання

 

Спостереження

Знати:

  • дати облоги Відня та проголошення Московського царства Російською імперією, хронологічні межі Північної війни.

Розуміти:

  • період XVI–XVIIІ ст. як епоху воєн за переділ Європи і світу;
  • причини економічного занепаду та затяжної політичної кризи в Речі Посполитій (друга половина XVII–XVIIІ ст.);
  • поняття «Земський собор», «опричнина», «Росія», «самодержавство (абсолютизм)», «церковний розкол».

Уміти:

  • розташувати в хронологічній послідовності відомості про османську експансію в Центральній та Східній Європі, її зупинення (облоги Чигирина

1678 р. і Відня 1683 р.), шведську експансію в Центральній Європі, московську/російську експансію у Східній Європі;

  • простежити на основі карти територіальні зміни, яких зазнали в XVI–XVIIІ ст. Османська імперія, Річ Посполита, Московське царство/Російська імперія;
  • схарактеризувати внутрішню й зовнішню політику

Речі Посполитої в другій половині XVII–XVIIІ ст.;

  • обґрунтувати свої судження про політику Івана IV

Грозного, Олексія Михайловича, Петра I, Сулеймана Пишного;

визначити причини і наслідки: османських завоювань в Європі, кризи в Речі Посполитій (друга половина XVII–XVIIІ ст.), московської/російської воєнної експансії у Східній Європі, Північної війни.

Розділ 4.  ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. ДЕРЖАВИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІІ–ХVІІІ ст.

Експансія Османської імперії. Народи ПівденноСхідної Європи під владою турків-османів.

Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика. Московське царство. Правління династії Романових. Внутрішня та зовнішня політика Петра І. Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIІ ст.).

 

Інноваційні технології навчання.

Проєктні технології

 

Знати:

  • час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції, війни за незалежність США;
  • дати ухвалення Декларації незалежності США та Конституції Речі Посполитої.

Розуміти:

  • визначальний вплив індустріальної революції на зміни в структурі економіки (формування

промисловості) і соціальній структурі суспільства

(зростання чисельності та ролі найманих працівників), на рівень життя людей праці та інші аспекти повсякденного життя;

  • Просвітництво як Добу Розуму, коли утверджувалася віра в силу знань і можливість розумного облаштування суспільного життя;
  • освічений абсолютизм як політику, спрямовану на знищення або реформування найбільш застарілих феодальних порядків;
  • поняття «енциклопедисти», «індустріальна

(промислова) революція», «класицизм», «масонство», «освічений абсолютизм», «Просвітництво».

Уміти:

  • розташувати в хронологічній послідовності відомості про індустріальну революцію, добу

Просвітництва, Війну за незалежність США;

  • простежити зміни на політичній карті світу впродовж ХVІІІ ст.;
  • визначити зміни в повсякденному житті європейців протягом ХVІІІ ст., що стали наслідком індустріальної революції, поширення ідей Просвітництва;
  • встановити причини і наслідки реформ: МаріїТерезії та Йосифа ІІ (Австрійська монархія), зокрема для українських теренів, Фрідріха ІІ (Пруссія), Катерини ІІ (Російська імперія);

Розділ 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА

Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення.

Просвітництво.

Енциклопедисти. Масони. Класицизм. Освічений абсолютизм.

Володіння австрійських Габсбургів.

Королівство Пруссія.

Російська імперія.

Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

Колонії Великої Британії в Північній Америці.

Декларація незалежності. Війна за незалежність.

Утворення Сполучених Штатів Америки (США).

Конституція США.

 

Інноваційні технології навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диференційована технологія навчання.

 

 

 

Тестові завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • встановити причини розгортання війни за незалежність і утворення США;
  • укласти історичний портрет Бенджаміна Франкліна, Джорджа Вашингтона, Тадеуша Костюшка.

 

 

 

Знати:

  • час існування Держави Великих Моголів, панування у Китаї династії Цин і період сьогунату Токугави.

Розуміти:

  • традиційний характер чотирьох найбільших цивілізацій Сходу, що розвивалися в Ранній Новий час: індійської, ісламської, китайської та японської;
  • поняття «політика самоізоляції», «самураї», «сьогунат».

Уміти:

  • розмістити в хронологічній послідовності відомості про встановлення влади Великих Моголів, Сефевидів, династії Цин, Токугави;
  • показати на карті території Індії, Персії, Китаю, Японії;
  • визначити особливості культур народів Сходу;
  • розкрити особливості взаємин країн Сходу та
  • Європи.

Розділ 6.  СХІДНИЙ СВІТ у ХVІ–ХVІІІ ст. (оглядово)

Індія. Держава Великих

Моголів. Перське царство Сефевидів. Культура Індії та Персії.

Китай. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Велика Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Всесвітня історія, Планування
Інкл
Додано
4 квітня 2023
Переглядів
701
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку