Індивідуальна програма з англійської мови по роботі з обдарованими учнями розрахована для учнів 10 класу, метою якої є: формування комунікативних навичок в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: говорінні, читанні, аудіюванні та письмі; формування інтелектуальних здібностей та креативного мислення учнів; розвиток емоційної сфери в процесі навчання; розвиток особистості учня, розвиток мовної культури; формування позитивного відношення до вивчення іноземної мови;формування навичок застосування стратегій виконання тестових завдань під час здачі ДПА та ЗНО.
Індивідуальна програма з англійської мови по роботі з обдарованими учнями 11 клас Пояснювальна записка
Мета програми:
І-семестр
Тема |
Лексика |
Читання |
Граматика |
Спілкування |
||
Я - Особистість
(вересень) |
Прикметники: ambitious, chatty, careless, sociable, considerate, reckless, reliable, sensible… Дієслівні фрази: get at, get to, get by, get on with, put up with, take off, check in |
Автобіографія. Словотвір. |
Активний стан дієслова. Повторення усіх часових форм (gap filling, multiple-choice, matching). |
Письмо: особистий та діловий лист.
Говоріння: коротка презентація. |
||
Друзі, сім’я
(жовтень) |
Sceptical, to initiate, friends online, the human brain, powerful tool, |
Проблеми підлітків (діти і батьки) Стратегії читання Scanning |
Will/ be going to Used to… Типи запитань |
Письмо: Лист до газети, журналу Говоріння: «Люди, які надихають мене» |
||
Шкільне життя
(листопад) |
Дієслова: get, make, have Фразові дієслова To come about, to come along, to come away, to come of (off)….
|
Важливість освіти Стратегії читання: matching headings and paragraphs. |
Відносні підрядні речення. |
Письмо: лист-заява Говоріння: Дискусія: ( Модель сучасного студента) |
||
Мистецтво
(грудень) |
attractive, breathtaking, effortless, impressive, lovely, magnificent, dull, unsurpassed masterpiece, vivid, poetic… Ідіоми. Метафори. |
Поезія. |
Пасивний стан дієслова. |
Письмо: Опис картини
Говоріння: Музей, (галерея), який би хотів відвідати.
|
||
Наука та технології
(січень) |
Наука. Складні слова. |
Наукова фантастика – реальність? Стратегії читання skinning |
Група майбутніх часів. |
Письмо: Опис події (відвідування виставки «Історія комп’ютера»). Говоріння: Презентація «Машини-роботи майбутнього»
|
||
ІІ-семестр
Тема |
Лексика |
Читання |
Граматика |
Спілкування |
Спорт
(лютий)
|
Фразові дієслова To pick at, (on, up, over, throught…) Синоніми.
|
Екстримальний вид спорту – варто чи ні? Стратегії читання: Texts with paragraphs gaps. |
Видатні спортсмени. Умовні речення. |
Письмо: Відгук на телевізійну спорт. програму Говоріння: Дискусія на тему: «Здоровий спосіб життя». |
Їжа
(березень) |
Фразові дієслова To eat (away, in, into, out, up, away at)
|
Світова кухня Стратегії читання: Answering T/F questions. Словотвір: суфікси. |
Дієприкметник та інфінітив. |
Письмо: рецепти Говоріння: Презентація за темою: «Ексклюзивна їжа, їжа для гурманів». |
Природа та погода
(квітень) |
Глобальні проблеми. Лексика: Deforestation, the destruction of habitats, endangered species, the exploitation of women, flooding, global warming, the greenhouse effect
|
Не природні катастрофи. Глобальне потепління. Словотвір: префікси. |
Непряма мова. |
Письмо: Написання листа - скарги Говоріння: Обговорення статей та фотоматеріалів. |
Плани на майбутнє
(травень) |
Лексика: diligence, blend, longevity, infallible, tempting, biased
|
Від хобі до кар’єри. Стратегії читання: Summarizing. |
Група майбутніх часів |
Письмо: Есе « Як досягнути успіху?» Говоріння: Плани на майбутнє
|