Індивідуальне логопедичне заняття з елементами логоритміки "Диференціація звуків [Г] - [К]".

Про матеріал
Конспект індивідуального логопедичного заняття з елементами логоритміки. Тема: "Диференціація звуків [Г] - [К]". З дитиною 5 років з тяжкими порушеннями мовлення. Цілі: Профілактика мовних порушень у дітей дошкільного віку, формування фонетико - фонематичних компонентів мови. Завдання: 1. Корекційно - освітні: -формування уявлення про складову структуру слова; -уточнювання артикуляції приголосних звуків [к, г]; 2. Корекційно - розвиваючі: -розвиток фонетико-фонематичного сприйняття і фонематичного слуху; -розвивати рухливість артикуляційного апарату; -розвивати тривалий мовної видих; -розвивати мелодико - інтонаційні і просодичні компоненти мови, виразність. 3. Корекційно-виховні: -Виховання емоційної чуйності; -Виховання дружніх відносин.
Перегляд файлу

Конспект індивідуального логопедичного заняття з елементами логоритміки.

 

Тема: "Диференціація звуків [Г] - [К]".

 З дитиною 5 років з тяжкими порушеннями мовлення.

Цілі: Профілактика мовних порушень у дітей  дошкільного віку, формування фонетико – фонематичних  компонентів мови.

Завдання:

1. Корекційно - освітні:

-формування уявлення про складову структуру слова;

-уточнювання артикуляції приголосних звуків [к, г];

2. Корекційно - розвиваючі:

-розвиток фонетико-фонематичного сприйняття і фонематичного слуху;

-розвивати рухливість артикуляційного апарату;

-розвивати тривалий мовної видих;

-розвивати мелодико - інтонаційні і просодичні компоненти мови, виразність.

3. Корекційно-виховні:

-Виховання емоційної чуйності;

-Виховання дружніх відносин.

 

Обладнання:

Методичні прийоми: ігрові, демонстраційні, словесні, метод наочного моделювання.

 

План:

  1. Вітання – комунікативна гра.
  2. Артикуляційна гімнастика. Дихальні вправи. Вправа су-джок.
  3. Основна частина:
  • Сюрпризний момент. Слухання звуків та відгадування хто це? (характеристика звуків [К]– [Г])
  • Музично-ритмична вправа з клавесами «Півник» (диференціація [К]– [Г] у складах)
  • Гра «Визнач який звук» (диференціація звуків [К]– [Г] у словах на початку)
  • Гра «Розбери зернятко» (розвиток дрібної моторики)

4. Рефлексія. Завершення заняття. Підсумок.

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

 

1. Комунікативна гра «Вітаю!»

Логопед:

Вітаю! Давай спочатку привітаємося. Дитина та логопед беруться за руки і проспівують слово «Вітаю!»: Перший склад низько, одночасно опустивши руки вниз, а другий високо - піднімаючи руки вгору, третій ще вище, піднявши руки вгору.

 

2. Артикуляційна гімнастика.

- Катарина, дивись. В мене є ось такий кубик з вправами для язичка. Давай з тобою пограємо. ("Кішка сердиться" "Чистимо зуби" "Сопілка" "Парканчик" "Годинник" "Місимо тісто")

- І ось кубик с вправами для дихання. Кидай і ми продовжимо грати з тобою.

- І нарешті пограємо з пальчиками

Су-Джок за мнемотаблицією

 

Пальчик товстий і великий

В сад за сливами ходив.

Вказівний з порога

Вказав йому дорогу.

Середній пальчик дуже влучний

Він збиває сливи з гілки.

Безіменний підбирає…

А мізинчик – господинчик

В землю кісточки саджає.

 

3. Основна частина.

 

Звучить спів курки.

 

- Ой, а ти знаєш хто це? Так, це курка. Давай з тобою покудахтаємо як курка

-ко-ко-ко  -ко-ко-ко (прохлопивая в долоні). Кудахкає вона швидко, короткими складами. [К]–  губи в посмішці, зуби розімкнуті; язичок лежить "Кішечкою" голос не утворюється; струмінь повітря вибуховий.

Повторити склад КО з рукою у рота та на шиї

 А ось і наша курка.

 

Звучить спів гуски.

- Слухай, а це хто? Так, це гуска. Давай з тобою прогогочемо як гуска

-гааа-гааа-гааа  -гааа-гааа-гааа (прохлопивая в долоні). Гогоче вона повільно, довгими складами. [Г] - губи у посмішці, зуби розімкнуті; язичок лежить "Кішечкою", є голос, повітря немає.

Повторити склад ГА з рукою у рота та на шиї

А ось і наша гуска.

 

- Давай зараз з тобою виконаємо дуже цікаву вправу з нашими птахами. І допоможуть нам в цьому клавеси.

Виконується музично-ритмична вправа з клавесами «Півник».

 

-Молодец! А в мене є ще цікава гра. Треба подивіться на картинки та визначити з якого звука починаються слова.

Якщо спочатку звук [К] то треба нажати на червоний дзвоник (капуста, корабель, кошик, коза, кошеня, колобок)

Якщо спочатку звук [Г] то треба нажати на зелений дзвоник (гірка, голуб, горох, губи, гусениця, гриб)

 

-Дуже добре! Наші курка та гуска зголодніли, давай їй нагодуємо. Великі зернятка треба покласти гусці, а маленькі курці.

 

4. - Молодець! Сподобалось тобі наше заняття?

- З ким ми грали? (Курка та Гуска)

- А яка вправа тобі найбільш сподобалась?

- Пора нам повертатися в групу. Попрощаємося з нашими друзями «про-ща-вай-те».

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
4049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку