Індивідуальне навчання (звіт)

Про матеріал
Якість освітнього процесу значною мірою визначається тим, наскільки враховуються і реалізуються потенційні можливості навчання та розвитку кожної дитини, її індивідуальні особливості.
Перегляд файлу

Індивідуальне навчання

Якість освітнього процесу значною мірою визначається тим, наскільки враховуються і реалізуються потенційні можливості навчання та розвитку кожної дитини, її індивідуальні особливості.

 На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», постанови Кабінету Міністрів від 27 серпня  2010 року № 776 «Про внесення змін до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24»,  постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 №732 (із змінами) та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 8 січня 2003 року за № 9/7330 на підставі висновку Інклюзивно-ресурсного центру, заяви  батьків учнів 2а, 3б та 9б класів Крупича Ярослава, Сітнікової Анни та Гламаздіна Дениса, з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти, з урахуванням індивідуальних особливостей та  стану здоров'я було організовано навчання за індивідуальною формою. 

Навчання   учениці  3б класу  Сітнікової Анни, учня 2а класу Крупича Ярослава та учня 9б класу Гламаздіна Дениса за індивідуальною формою здійснювалось за індивідуальними навчальними планами  з розрахунку 10 та 14  годин на тиждень.                

Для викладання предметів  були призначені  педагогічні працівники  із відповідною фаховою освітою: Скляренко Л.М. – 2а та 3б клас, Орищенко Т.Ф – 9б клас, корекція розвитку – практичний психолог –Коломієць О.В..

 Навчання  здійснювалось  за розкладом   погодженим з батьками та  затвердженим  директором школи  відповідно до чинних навчальних програм, в яких було визначено зміст та обсяг матеріалу, що підлягав вивченню та засвоєнню. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалося вчителями відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Облік проведених занять фіксувався у журналах загального зразку для індивідуальних занять. Питання здійснення індивідуального навчання контролювалось адміністрацією школи, зокрема, заступником директора з навчально-виховної роботи Басистою І.В.,  про що свідчать протоколи нарад при директорові школи.

Педагогічними працівниками та батьками були створені оптимальні умови для здобуття необхідного освітнього рівня відповідно до індивідуальних здібностей, можливостей та стану здоров’я учнів. Учні мають за 2019/2020 навчальний рік достатній рівень навчальних досягнень з усіх предметів і потенціал до вивчення української мови, основ здоров’я, трудового навчання. У наступному 2020/2021 навчальному році учителям слід посилити роботу з підготовки учнів з математики та літературного читання, використовуючи різнорівневі завдання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Басиста Інна
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали для друку
Інкл
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
5419
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку