Індивідуальний навчальний план

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з української літератури для 5 класу (сімейна/домашня форма навчання)
Перегляд файлу

 

                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО:

Директор _______________

 _______________

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

 З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 для 5 класу  учня/учениці____________________________, який/яка здобуває освіту за сімейною ( домашньою) формою навчання

План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 № 804

 

ІІ СЕМЕСТР

РОЗДІЛ 2.

МАЛЮЄ СВІТ ПОЕЗІЯ

ТЕМА 3.

МУЗИКА ПОЕТИЧНОГО СЛОВА

Очікувані результати навчання

Теми навчальних занять

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

розрізняє тексти різних типів у контексті авторського задуму; читає ліричні твори з урахуванням особливостей декламації;

визначає основну мету почутого; визначає образ ліричного героя; висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у поезії явищ; визначає спільні та різні елементи змісту і форми подібних за певними структурними ознаками текстів;

Лірика. Види лірики (про природу, про рідний край). Ліричний твір, ліричний герой. ТЛ: ліричний твір, ліричний герой

 

читає вірші про природу з урахуванням особливостей декламації;

розвиває вміння відчувати поезію та виокремлювати образ ліричного героя;

 характеризує особливості віршованої форми;

розрізняє тексти різних стилів, типів та жанрів у контексті авторського задуму; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них; висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у поезії явищ; характеризує вплив інтонації та засобів виразного читання на сприйняття змісту тексту; пояснює вплив прочитаного тексту на формування власного естетичного смаку, читацьких інтересів; поєднує інформацію, подану в різні способи у межах одного або кількох текстів; оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення;

творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір; удосконалює письмовий текст

Картини природи рідного краю в поезіях. Художні описи природи як вияв патріотичних почуттів автора. Відтворення краси рідного краю засобами образної мови (метафора, епітет, персоніфікація). Пейзаж. Віршована мова. Ритм. Рима. Пауза. Виразне читання поезії. Інтонація. Декламація. Засоби читання (темп, сила голосу, тембр звука, дикція, пауза, інтонація)

ТЛ: пейзаж, персоніфікація Обов’язкові для вивчення твори:

 

Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе…», «Садок вишневий коло хати…», «Над Дніпровою сагою»

 

Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…» (2 твори на вибір учителя). Євген Гуцало «Зірка», «Чарівники», «Журавлі високі пролітають…» (2 твори на вибір учителя).

 

Максим Рильський. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»), «Перед грозою», «Осінь-маляр із палітрою пишною…», «Люби природу не як символ…» (2 твори на вибір учителя).

 

Микола Вінграновський. «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече», «Перша колискова», «Даленіє вечір в бабиному літі…», «Далекими світами…» (2 твори на вибір учителя).

 

 

                  Діагностувальна робота

            (тестові завдання)

РОЗДІЛ 3.

ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ

ТЕМА 4.

КНИЖКА ВЧИТЬ, ЯК У СВІТІ ЖИТЬ

пояснює значення літописання для нащадків;

визначає основну мету почутого; читає літописні оповіді у різний спосіб відповідно до мети читання;

співвідносить зміст літописних оповідей з історичним і культурним контекстом; вибірково переказує зміст почутого повідомлення;

Історичне минуле у художніх творах. Літописні оповіді. Казкові й історичні мотиви літописних сюжетів. Значення літописання для нащадків. Літопис як жанр.

ТЛ: літопис

Обов’язкові для вивчення твори: «Повість минулих літ» (загальне ознайомлення) «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Про князя Олега», «Про княгиню Ольгу», «Святослав укладає мир з греками…», «Володимир вибирає віру», «Про хрещення Русі князем Володимиром», «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам» ( 4 твори на вибір учителя).

 

читає оповідання та повісті у різний спосіб відповідно до мети читання;

відтворює основні думки і факти, окремі висловлювання персонажів у літературному творі, що розкривають зміст почутого повідомлення; визначає тему та жанрові особливості оповідань; визначає актуальність і несуперечливість тексту на основі власного досвіду та досвіду інших осіб;

аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом;

висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації;

характеризує особливості форми тексту, зумовлені змістом

Художнє розмаїття творів на історичну тематику.

ТЛ: оповідання Обов’язкові для вивчення твори:

 

Олександр Олесь. «Заспів», «Україна в старовину», «Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий» (із кн. «Княжа Україна») .

Іван Нечуй-Левицький. «Запорожці».

 

читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання; розрізняє зміст оповідань та повістей у контексті авторського задуму; формулює тему та основну думку твору; розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб;

фіксує потрібні елементи тексту, оптимізуючи написане за допомогою окремих графічних позначок;

 представляє текстову інформацію з одного джерела, використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту;

Світ природи і людини у художній прозі. Композиційні та сюжетні особливості прозових творів.

ТЛ: головний герой, другорядні герої. Обов’язкові для вивчення твори: Євген Гуцало. «Лось». Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Григір Тютюнник. «Дивак».

читає тексти різних стилів і жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання;

 формулює тему та основну думку твору;

 визначає спільні та різні елементи і форми подібних за певними структурними ознаками текстів; характеризує емоційний стан літературних персонажів, їх поведінку та вчинки, виявляючи толерантність;

аргументує власну оцінку прочитаного тексту, наводячи доречні цитати; визначає спільні та відмінні елементи змісту і форми подібних за певними структурними ознаками текстів.

Пригоди і фантастика у сучасній прозі. Вчинки й характери персонажів. Портрет. Портретна деталь.

ТЛ: портрет

Обов’язкові для вивчення твори:

 Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» (скорочено).

Всеволод Нестайко. «Чарівний талісман». (скорочено).

 

читає тексти різних стилів і жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання;

визначає спільні та різні елементи і форми подібних за певними структурними ознаками текстів; аргументує власну оцінку прочитаного тексту, наводячи доречні цитати;

визначає спільні та відмінні елементи змісту і форми подібних за певними структурними ознаками текстів;

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них;

 описує свої літературні вподобання, знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації.

Науково-художня та науково-популярна література як різновид дитячої пізнавальної літератури. (загальне ознайомлення). Навчальна література, тексти із ЗМІ (загальне ознайомлення).

 

Варіативні твори (2-3 тексти на вибір учителя): Дмитро Красицький. «Дитинство Тараса» (фрагменти). Іван Франко. «У кузні» (фрагменти).  Медіатексти: візуальні, аудіальні, аудіовізуальні, комп’ютерні ігри; реклама (тематика медіатекстів відповідає віковим особливостям дітей).

 

Література рідного краю

Учень/учениця знає письменників рідного краю; читає тексти різних стилів і жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання; розуміє зміст і висловлює власну думку щодо прочитаного; розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб; залежно від мети читання обирає самостійно або за допомогою інших осіб тексти для читання, аргументує свій вибір.

Художні твори літератури рідного краю (за вибором учителя) Ознайомлення з літературним доробком письменників-земляків, які доступні для сприйняття й споріднені атематично із вивченими творами.

 

 

 

Діагностувальна робота (тестові завдання)

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку